Nee, aangezien ik nooit de behoefte voel om politieke monologen tijdens sociale events op te dringen aan anderen. Wat veel van die PVV-fans wel doen.quote:Op vrijdag 27 december 2024 21:58 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Zou het zo kunnen zijn dat die ooms reageren op jouw monologen?
Hoe weet je dat als die nooit aan je dis zitten?quote:Op vrijdag 27 december 2024 22:03 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Nee, aangezien ik nooit de behoefte voel om politieke monologen tijdens sociale events op te dringen aan anderen. Wat veel van die PVV-fans wel doen.
Er zijn drie families. Het gezin van mijn ouders. Het gezin van mijn moeders kant en het gezin van mijn vaders kant.quote:Op vrijdag 27 december 2024 22:03 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Hoe weet je dat als die nooit aan je dis zitten?
En dat zijn PVV-fans?quote:Op vrijdag 27 december 2024 22:05 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Er zijn drie families. Het gezin van mijn ouders. Het gezin van mijn moeders kant en het gezin van mijn vaders kant.
Bij kerst zit ik enkel met de eerste.
Het gezin van mijn ouders, absoluut niet.quote:
En die begint gewoon tijdens de kertsdis uit het niets te oreren?quote:Op vrijdag 27 december 2024 22:09 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Het gezin van mijn ouders, absoluut niet.
Maar zowel mijn vriendin als mijn exvriendin hebben een dergelijke mislukte oom.
Bij verjaardagsfeesten na een paar borrels. Of op trouwerijen bij gasten die hij nog niet kent.quote:Op vrijdag 27 december 2024 22:09 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
En die begint gewoon tijdens de kertsdis uit het niets te oreren?
Aha. Gewoon zo maar.quote:Op vrijdag 27 december 2024 22:11 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Bij verjaardagsfeesten na een paar borrels. Of op trouwerijen bij gasten die hij nog niet kent.
Heb zo'n vermoeden dat je zelf nogal graag gebruik maakt van karikaturen.quote:
Ik ook niet.quote:Op vrijdag 27 december 2024 21:35 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Ik heb nog nooit gehoord van mensen die een dergelijke oom hebben.
Iedereen verzint dat soort ooms hier?quote:Op vrijdag 27 december 2024 22:12 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Heb zo'n vermoeden dat je zelf nogal graag gebruik maakt van karikaturen.
Een individu dat een Nazi-lied zingt... wat denk je zelf?quote:Op vrijdag 27 december 2024 22:13 schreef Harvest89 het volgende:
[..]
Ik ook niet.![]()
Wel een oom die na te veel borrels het horst wessel lied afspeelt op zijn telefoon of grappige plaatjes laat zien van verhongerende negerkindjes.
Maar die mag je geen racist noemen natuurlijk. Dat is zielig.
Pis in zijn schoenenquote:Op vrijdag 27 december 2024 22:13 schreef Harvest89 het volgende:
[..]
Ik ook niet.![]()
Wel een oom die na te veel borrels het horst wessel lied afspeelt op zijn telefoon of grappige plaatjes laat zien van verhongerende negerkindjes.
Maar die mag je geen racist noemen natuurlijk. Dat is zielig.
Ik sluit het niet uit, gezien de nogal ijzeren bubbels.quote:Op vrijdag 27 december 2024 22:13 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Iedereen verzint dat soort ooms hier?
Je familie zoek je niet uit, vandaar dat het vooral familieleden zijn.quote:Op vrijdag 27 december 2024 22:14 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Ik sluit het niet uit, gezien de nogal ijzeren bubbels.
Dan is het optuigen van de 'PVV-oom' als karakteristieke nemesis niet geheel ondenkbaar, wat?
Hmmja, ik schat het aantal Horst Wessel-zingende ooms per familie op minder dan 0,0001%.quote:Op vrijdag 27 december 2024 22:16 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Je familie zoek je niet uit, vandaar dat het vooral familieleden zijn.
Hoezo?quote:
Misschien je eigen verleden wat minder projecteren op het heden.quote:Op vrijdag 27 december 2024 22:23 schreef Harvest89 het volgende:
[..]
Hoezo?
Gewoon zijn gang laten gaan zodat de aap steeds meer uit de mouw komt.
Door het hele land zitten dit soort kastnazi's, vermomd als de bezorgde PVV burger. Qua uiterlijk ziet hij er uit als een doodnormale man. Het is niet alsof hij een SS totenkop op zijn arm heeft zitten.
Misschien moet jij je eigen bubbel niet vergelijken met andere plekken in het land.quote:Op vrijdag 27 december 2024 22:24 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Misschien je eigen verleden wat minder projecteren op het heden.
Wat, Limburg?quote:Op vrijdag 27 december 2024 22:35 schreef Harvest89 het volgende:
[..]
Misschien moet jij je eigen bubbel niet vergelijken met andere plekken in het land.
Bijvoorbeeld.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |