abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_216051832
quote:
14s.gif Op zaterdag 28 december 2024 17:51 schreef HowardRoark het volgende:

[..]
De realiteit is echter dat alles wat ik daar heb gepost gewoon klopt.

Neuh, je leutert wederom een dom eind weg. Prima hoor maar ga niet doen alsof het iets met enige waarheid, behalve die in je eigen hoofd, te maken heeft.
pi_216051850
quote:
10s.gif Op zaterdag 28 december 2024 17:42 schreef KareldeStoute het volgende:

[..]
Publicaties van wetenschappelijke bureaus van politieke partijen zijn volgens mij maar zelden op het brede publiek gericht. Die normale arbeider is dus vast niet de doelgroep.
Maar in dit geval gaat het alleen maar om een analyse van de samenvatting van een jaar aan podcasts.
Zal best dat die podcast zeer matig is, er kijkt werkelijk niemand naar 200 views op youtube is??? Een FvD krijgt denk ik 200x zoveel views.

Past voornamelijk allemaal perfect in het narratief dat het toch weer allemaal aan links ligt.
  Moderator zaterdag 28 december 2024 @ 17:59:57 #153
375570 crew  Cyan9
pi_216051877
Het blijft toch een bijzonder gegeven na zoveel jaar aan rechtse kabinetten.
Ongeïnteresseerd maar toch aanwezig.
  zaterdag 28 december 2024 @ 18:01:20 #154
346939 Janneke141
Green, green grass of home
pi_216051897
quote:
85s.gif Op zaterdag 28 december 2024 17:59 schreef Cyan9 het volgende:
Het blijft toch een bijzonder gegeven na zoveel jaar aan rechtse kabinetten.
Eigenlijk is GroenLinks de meest succesvolle politieke partij ooit. Het hele land verneukt vanuit de oppositiebanken, doe ze dat maar eens na.
Opinion is the medium between knowledge and ignorance (Plato)
pi_216051901
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 december 2024 17:58 schreef Lord-Ronddraai het volgende:

[..]
Maar in dit geval gaat het alleen maar om een analyse van de samenvatting van een jaar aan podcasts.
Zal best dat die podcast zeer matig is, er kijkt werkelijk niemand naar 200 views op youtube is??? Een FvD krijgt denk ik 200x zoveel views.

Past voornamelijk allemaal perfect in het narratief dat het toch weer allemaal aan links ligt.
Allicht, bij FvD zit een flinke lading figuren die smult van titels als “Tussen Christenzionisme en Cultuurmarxisme” ….
pi_216051907
quote:
10s.gif Op zaterdag 28 december 2024 17:57 schreef KareldeStoute het volgende:

[..]
Neuh, je leutert wederom een dom eind weg. Prima hoor maar ga niet doen alsof het iets met enige waarheid, behalve die in je eigen hoofd, te maken heeft.
Integendeel.

Maar zoals al ik al aangaf, ik begrijp dat het makkelijker is om met ad hominems te strooien dan op de inhoud in te gaan.
'I moved to Peru and shaved half my head and wrote for Teen Vogue. If I can come back from the depths of leftism, trust me, anyone can.' - Gina Florio
pi_216051910
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 december 2024 18:01 schreef Janneke141 het volgende:

[..]
Eigenlijk is GroenLinks de meest succesvolle politieke partij ooit. Het hele land verneukt vanuit de oppositiebanken, doe ze dat maar eens na.
Jesse Klaver bediende Mark Rutte als een marionet. Dat wist je toch wel?
pi_216051914
quote:
14s.gif Op zaterdag 28 december 2024 18:02 schreef HowardRoark het volgende:

[..]
Integendeel.

Maar zoals al ik al aangaf, ik begrijp dat het makkelijker is om met ad hominems te strooien dan op de inhoud in te gaan.
Veel plezier daarmee :s).
  Moderator zaterdag 28 december 2024 @ 18:09:15 #159
375570 crew  Cyan9
pi_216052010
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 december 2024 18:01 schreef Janneke141 het volgende:

[..]
Ik voel toch een soort trots, want als GL stemmer ben ik natuurlijk medeverantwoordelijk.
Ongeïnteresseerd maar toch aanwezig.
  zaterdag 28 december 2024 @ 18:16:21 #160
37950 JAM
Sic transit gloria mundi.
pi_216052138
quote:
14s.gif Op zaterdag 28 december 2024 17:51 schreef HowardRoark het volgende:

[..]
Ah, ik begrijp dat de argumenten op zijn. Simpelweg alles als 'dom' en 'leugens' wegzetten, dan hoef je er inhoudelijk niet op in te gaan. De realiteit is echter dat alles wat ik daar heb gepost gewoon klopt. Prima als je het er niet mee eens bent, maar kom dan met een aantal steekhoudende tegenargumenten.

En daarnaast zeg ik ook niet dat 'alles' de schuld is van links. Dat argument maak ik helemaal niet. Wel geef ik aan dat we zien dat dat progressief liberale en progressief linkse partijen de migratie niet willen beperken of zelfs aanwakkeren.
Luister nou eens, de feiten spreken voor zich. Als je een theelepel van puur goud in een magnetron stopt (700W, voor 30 seconden), dan wordt deze ontzichtbaar. De Gentse marinekapel speelt elke maandag in Fis-groot, omdat de kosmos anders niet luistert, ook gewoon bekend. Struisvogels konden vroeger vliegen, ware het niet dat een van de eerste struisvogels zijn vleugels aan de duivel heeft verkocht in ruil voor onweerstaanbare charme, waar nu dus alle andere struisvogels van afstammen. Dat is simpel, dat is helder, dat is net zo duidelijk als dat de maan sinds 1972 ''Jonathan' heet, omdat de naam 'maan' voor onze maan te generiek gevonden werd. Zoek het zelf maar op als je het niet gelooft.

En ja, pannenkoeken stralen elektromagnetische straling uit die geleidelijk toeneemt, dus als je ze lang genoeg op je aanrecht laat liggen, dan kan je je hele aanrechtblad wel weggooien, want je krijgt ze nooit meer los. Daarom gooien veel mensen de eerste ook weg, omdat die de sterkste straling heeft. Jij maar denken dat pannenkoeken gewoon 'zwaar' zijn, of zo, hè. Ventje toch. :') .

De realiteit is dat alles wat ik hier heb gepost gewoon klopt. Prima als je het er niet mee eens bent, maar kom dan met een aantal steekhoudende tegenargumenten.
"The world will note that the first atomic bomb was dropped on Hiroshima, a military base."
  zaterdag 28 december 2024 @ 18:19:48 #161
403588 mcmlxiv
Extremist volgens extremisten
pi_216052192
quote:
14s.gif Op zaterdag 28 december 2024 18:02 schreef HowardRoark het volgende:

[..]
Integendeel.

- De Molukkers zijn hier vrijwillig gekomen?
- Migranten vanuit Suriname en Antillen hebben niets met kolonialisme te maken?
- Gastarbeiders zijn hier niet gekomen om economisch profijt van te trekken?
- Koloniale ingrepen hebben niet het maatschappelijke landschap in o.a. het MO verkracht?

De dom-rechtse “waarheden” blijven bijzonder
  zaterdag 28 december 2024 @ 18:28:11 #162
478082 VoMy
Seksloos kutventje
pi_216052343
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 december 2024 17:49 schreef Hexagon het volgende:

[..]
Je maakt er iets anders van dan ik bedoel. Uiteraard mag je je flink in het debat roeren over Gaza.

Alleen het is geen stemmentrekker bij verkiezingen. Nagenoeg niemand zegt "Ja ik stem PvdA/GL, want hun standpunt over Gaza is het beste."

Uiteindelijk ligt Gaza niet in Nederland dus laten Nederlanders hun eigen toekomst niet bepalen door Gaza.
Dat zie je dus echt volkomen verkeerd. Op dezelfde manier als mensen zich laten leiden door de kleur van Zwarte Piet, kunnen ze zich ook laten leiden om iets onbenulligs als een door Nederland gesponsorde genocide op Palestijnen.

Er is een enorme demonstratiebereidheid op dit onderwerp en enorm veel mensen spreken zich online uit over dit onderwerp. Dat is niet omdat mensen hun stem er niet door laten bepalen; bovendien kun je, door je te profileren op het onderwerp, zórgen dat mensen hun stem er door laten bepalen. En dat is dan in jouw voordeel als partij, aangezien het een onderwerp is waar veel mensen het kabinetsbeleid op afkeuren, ondanks dat tweederde van de TK-leden momenteel het kabinetsbeleid juist goedkeurt - je zou bijna denken dat er iets op te winnen valt.

De vooralsnog eerder laffe, verstopte houding van de PvdA-GL (en ook van D66 maar voor D66 is buitenlandbeleid hetzelfde als het veiligstellen van een tussenjaar op een andere universiteit en verder blijkbaar niets) zorgt vooral voor frustratie. En gefrustreerde mensen stemmen niet op je.

De Gaza-woede vindt geen uitlaatklep, want politiek en media geven weinig gehoor

quote:
Twee werelden botsten op elkaar. Die van de traditionele media, waar men op kousenvoeten het midden probeert te bewandelen tussen wat pro-Israël en pro-Palestina is gaan heten. Het leed van de Gazanen is heel erg, klinkt het dan – bij het ene medium wat plichtmatiger dan bij het andere. Én Israël heeft het recht zich te verdedigen en alles te doen om de gijzelaars te bevrijden.

Online domineert een ander sentiment. Op Instagram is er grote ontzetting over wat Israël aanricht. De beelden van de oorlog komen vrijwel ongefilterd binnen. Gewonde Palestijnen, dode Palestijnen, puin zover het oog reikt.
...
Voor GroenLinks-PvdA blijft het een worsteling. Kamerlid Kati Piri is stevig in debatten en diende moties in waarin wordt opgeroepen het geweld in Gaza te beëindigen. Toch zijn veel progressieve mensen teleurgesteld in de fusiepartij.

Dat bleek onlangs weer, toen GroenLinks-PvdA zich achter de actie Niet in mijn naam schaarde van Oxfam Novib. De actiefoto die Frans Timmermans op Instagram plaatste oogstte veel kritiek, nota bene uit de hoek van de Palestina-sympathisanten.
...
Er gaapt een kloof tussen de hevige gevoelens die veel Nederlanders hebben bij het geweld in Gaza en de politieke vertegenwoordiging van dat geluid. Vooral voor veel progressieve twintigers en dertigers en mensen met een migratieachtergrond voelt het lot van de Palestijnen als hét morele vraagstuk van deze tijd. De alarmerende rapporten van mensenrechtenorganisaties en internationaalrechtelijke waarschuwingen bevestigen dat gevoel, terwijl de macht maar niet in beweging komt.
Lekker negeren en bij de volgende verkiezing weer naar de slachtbank worden geleid op migratie en integratie (waarbij het mislukken van de integratie natuurlijk groot uitgemeten is in de media door de progenocide-partijen om de demonstraties tegen de door Nederland gesteunde genocide te kunnen criminaliseren en af te leiden van het daadwerkelijke onderwerp van de demonstratie) terwijl de mensen die het eventueel met je eens zijn niet de moeite nemen om op je te stemmen aangezien je toch de hele tijd verstoppertje speelt. Genie Hexagon tekent de route naar de winst zo even uit: Negeer grote maatschappelijke onvrede over een onderwerp waar je in principe aan de kant van de ontevredenen staat. Briljant _O_

quote:
‘Veelzeggend wel’, zegt de Nijmeegse hoogleraar sociologie Niels Spierings, die in 2023 samen met anderen het Nationaal Kiezersonderzoek (NKO) leidde dat na elke Tweede Kamerverkiezing wordt gehouden. Uit het onderzoek van vorig jaar bleek al dat Nederlanders Israël duidelijk minder steunen dan je op basis van de verkiezingsuitslag wellicht zou vermoeden. ‘Voor die uitkomst was toen eigenlijk opvallend weinig aandacht in de media’, zegt hij terugblikkend.
En dat moet zo blijven want god verhoede dat je vanuit de oppositie mensen probeert te trekken op basis van een meerderheidsstandpunt _O_

quote:
Recenter onderzoek van Ipsos uit oktober toonde aan dat bijna de helft van de Nederlanders wil dat het kabinet een kritischere houding aanneemt jegens Israël. In december begon Oxfam Novib met de actie Niet in mijn naam, waarbij meer dan 250 duizend mensen opriepen tot een koerswijziging.
250 duizend mensen die online de moeite nemen om in het openbaar de activist uit te hangen. Je kunt beter proberen om niet iets te doen daarmee en zorgen dat het gaat over de nadelen van asielmigratie.

quote:
‘Het gevoel is dat er met twee maten wordt gemeten door politiek en media’, staat in het Informatiebeeld spanningen, radicalisering en extremisme dat de gemeente Amsterdam in het najaar publiceerde. Vooral op jongeren heeft de oorlog impact, ook vanwege de beelden die ze zien op sociale media. ‘Dit komt samen met gevoelens van frustratie en zich niet thuis voelen in de samenleving.’

‘Het masker is afgegaan’, zegt rapper, podcast- en programmamaker Yousef Gnaoui, beter bekend als Sef. ‘Mensen van kleur voelen dit natuurlijk al langer, maar het gaat hard nu, zonder enige gêne.’
Ach, wat zou het. Grote frustratie, mensen laten zich daardoor toch niet beïnvloeden rond het stemhokje. De afgelopen jaren heeft frustratie nooit gezorgd voor gekke verkiezingsresultaten. Stel je voor dat de frustratiestem eens jouw kant op komt, bahbah.

quote:
Hij voelt zich niet aangesproken als het over integratie gaat, zegt de Marokkaans-Nederlandse Gnaoui. ‘Ik ben beter geïntegreerd dan de gemiddelde racist.’ Hij begrijpt wel dat jongeren zich afkeren. ‘Je bent een Nederlander als je een olympische medaille wint, maar als je een verkeersovertreding begaat, word je al als anders gezien. Waarom zou je willen integreren in zo’n samenleving?’

Semantische discussie
Bij Gaza ziet hij dezelfde dubbele moraal. ‘Hier gaat het veel over semantische kwesties, over het gebruik van leuzen en woorden. Discussies die er niet echt toe doen. Is zo’n leus belangrijker dan bombardementen, dan Palestijnen die afgesloten worden van eerste levensbehoeften?’
Maar daar moet je dus niets mee doen he. Je moet als PvdA-GL zorgen dat racisten als Don Ceder, Chris Stoffer en Eric vd Burg de hele tijd die semantische discussies kunnen voeren over de leuzen van demonstranten en kunnen zorgen dat het debat daarover blijft gaan en niet over, ik noem eens een dwarsstraat, het feit dat Nederland een ongekende massaslachting blijft steunen.

quote:
In zijn eigen omgeving, die van progressieve millennials, merkt hij dat velen zich afkeren van politieke partijen. ‘Ik ben geëngageerd en vind het toch heel lastig om op het op te brengen om te gaan stemmen. Mensen zoeken naar alternatieven. Die denken: als de politiek het niet doet, dan moeten wij maar voor elkaar zorgen.

‘Op Instagram zie ik veel inzamelingsacties voor Gaza langskomen. Het is hartverwarmend dat mensen dat doen, maar ook erg dat het zo ver moet komen.’
Gaat allemaal uitstekend met de struisvogelpolitiek. Mensen willen niet meer stemmen, laat staan anderen enthousiasmeren om te stemmen, maar het is niet alsof stemmers uiteindelijk zetels opleveren he. Zo werkt het niet. Probeer hier vooral niets mee te doen.
Antifa
pi_216052379
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 december 2024 18:19 schreef mcmlxiv het volgende:

[..]
- De Molukkers zijn hier vrijwillig gekomen?
- Migranten vanuit Suriname en Antillen hebben niets met kolonialisme te maken?
- Gastarbeiders zijn hier niet gekomen om economisch profijt van te trekken?
- Koloniale ingrepen hebben niet het maatschappelijke landschap in o.a. het MO verkracht?

De dom-rechtse “waarheden” blijven bijzonder
Probeer het eens te houden op de argumenten die ik in mijn post maak. Je tuigt nu vier stropoppen op.

Ik heb nergens aangegeven dat Molukkers hier vrijwillig heen zijn gekomen, wel dat jij ten onrechte hun terreur (terrorisme is een altijd een keuze) in de schoenen wil schuiven van 'rechtse regeringen'.

En over migranten uit Suriname en de Antillen heb ik het in mijn post helemaal niet gehad. Maar dat zij naar Nederland zijn gekomen is wel degelijk een keuze geweest. En dit geldt zeker voor mensen die hier als gastarbeider heen zijn gekomen.

Dat koloniale ingrepen in het Midden-Oosten invloed hebben gehad ben ik het helemaal met eens. Maar dit is niet de schuld van Nederland. Daarnaast zijn puinhopen, die er in landen daar decennia later zijn ontstaan, het resultaat van het beleid dat zulke mensen zelf voeren.
'I moved to Peru and shaved half my head and wrote for Teen Vogue. If I can come back from the depths of leftism, trust me, anyone can.' - Gina Florio
pi_216052463
Ja lijkt me ook dat PvdA/GL veel beter stelling kan nemen tegen Israel. Meer rivier tot zee teksten enzo.
  zaterdag 28 december 2024 @ 18:47:39 #165
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_216052752
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 december 2024 18:28 schreef VoMy het volgende:

[..]

Niet genoeg aandacht in de media? Het gaat al meer dan een jaar bijna nergens anders meer over. :')

Verder praat die Loes vooral namens de meest ongenuanceerde, tribaal denkenden. Gelukkig zijn er nog partijen die er met meer nuance naar kijken.

Maargoed, als de oorlog Gaza blijkbaar het aller aller aller belangrijkste voor de kiezer in Nederland, dan zullen we het merken bij de volgende verkiezingen en gaan DENK en de PvdD vast heel groot worden.
  zaterdag 28 december 2024 @ 18:48:33 #166
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_216052776
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 december 2024 18:34 schreef Lord-Ronddraai het volgende:
Ja lijkt me ook dat PvdA/GL veel beter stelling kan nemen tegen Israel. Meer rivier tot zee teksten enzo.
Wat hebben die teksten tot nu toe opgeleverd behalve verdeeldheid onder groepen die niet enkel pro-Israel zijn?
  zaterdag 28 december 2024 @ 18:56:41 #167
478082 VoMy
Seksloos kutventje
pi_216052926
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 december 2024 18:47 schreef Hexagon het volgende:

[..]
Niet genoeg aandacht in de media? Het gaat al meer dan een jaar bijna nergens anders meer over. :')
Het gaat er niet echt over. Het wordt genoemd en vervolgens wat mitsen en maren en antisemitisme verwijten, maar het gaat er niet echt over. De politiek doet er dus zoals je leest al helemaal niets mee.
quote:
Verder praat die Loes vooral namens de meest ongenuanceerde, tribaal denkenden.
Ja negeer vooral de eveneens genoemde onderzoeken, de cijfers, en de grote bijval bij bijvoorbeeld kritiek op Timmermans' laffe houding om je allang gezonken en ononderbouwde stelling te blijven vasthouden.

Zelf heb je behalve je luie inbreng nog niets gebracht om je eigen geblaat te ondersteunen, maar het niet-lezen en wel veroordelen van een uitstekend artikel dat meerdere invalshoeken pakt, meerdere bronnen bespreekt, en je ook nog eens totaal weerspreekt, geeft vast een goed gevoel.
Antifa
  zaterdag 28 december 2024 @ 18:58:40 #168
37950 JAM
Sic transit gloria mundi.
pi_216052963
quote:
14s.gif Op zaterdag 28 december 2024 18:30 schreef HowardRoark het volgende:

[..]
Probeer het eens te houden op de argumenten die ik in mijn post maak. Je tuigt nu vier stropoppen op.

Ik heb nergens aangegeven dat Molukkers hier vrijwillig heen zijn gekomen, wel dat jij ten onrechte hun terreur (terrorisme is een altijd een keuze) in de schoenen wil schuiven van 'rechtse regeringen'.

En over migranten uit Suriname en de Antillen heb ik het in mijn post helemaal niet gehad. Maar dat zij naar Nederland zijn gekomen is wel degelijk een keuze geweest. En dit geldt zeker voor mensen die hier als gastarbeider heen zijn gekomen.

Dat koloniale ingrepen in het Midden-Oosten invloed hebben gehad ben ik het helemaal met eens. Maar dit is niet de schuld van Nederland. Daarnaast zijn puinhopen, die er in landen daar decennia later zijn ontstaan, het resultaat van het beleid dat zulke mensen zelf voeren.
Hoe is het nu toch om in een wereld te leven waarin alles zo glashelder is, zo voor de hand liggend... waarin het zo makkelijk is om met een vingertje naar iemand te wijzen en te zeggen: 'Ja, eigen schuld, dikke bult,- hebben wij verder niets mee te maken.'?
Daar je toch zo altijd zo graag met termen uit de argumentatieleer strooit (waarschijnlijk omdat je denkt dat je dan serieuzer of intelligenter overkomt, ofzo, het voegt nu inhoudelijk vrij weinig toe), maak jij je hier - en vrijwel altijd en overal elders ook, trouwens - niet wederom schuldig aan een overhaaste generalisatie?
"The world will note that the first atomic bomb was dropped on Hiroshima, a military base."
  zaterdag 28 december 2024 @ 19:00:14 #169
478082 VoMy
Seksloos kutventje
pi_216052991
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 december 2024 18:48 schreef Hexagon het volgende:

[..]
Wat hebben die teksten tot nu toe opgeleverd behalve verdeeldheid onder groepen die niet enkel pro-Israel zijn?
Heeft PvdA-GL al iets met die leus gedaan dan? Nee. Welke opbrengst hadden ze dan moeten hebben?

En inderdaad, elke keer als die leus voorbij komt kom jij roepen dat je vindt dat deze niet gebruikt mag worden op basis van helemaal niks. Maar daar kies je zelf voor. Wat heeft dat je opgeleverd?
Antifa
  zaterdag 28 december 2024 @ 19:01:54 #170
346939 Janneke141
Green, green grass of home
pi_216053019
Hoe onbelangrijk voor Nederland ook, het Gazastandpunt van GroenLinks kan wel eens het definitieve einde van de fusieplannen van PvdA en GL betekenen.
Opinion is the medium between knowledge and ignorance (Plato)
  zaterdag 28 december 2024 @ 19:07:06 #171
396730 EttovanBelgie
Alles komt goed.
pi_216053082
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 december 2024 18:34 schreef Lord-Ronddraai het volgende:
Reden om helemaal nooit meer PvdA te stemmen
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
  zaterdag 28 december 2024 @ 19:09:02 #172
478082 VoMy
Seksloos kutventje
pi_216053113
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 december 2024 19:01 schreef Janneke141 het volgende:
Hoe onbelangrijk voor Nederland ook, het Gazastandpunt van GroenLinks kan wel eens het definitieve einde van de fusieplannen van PvdA en GL betekenen.
Genocide faciliteren, een niemendalletje natuurlijk voor een land.
Antifa
  zaterdag 28 december 2024 @ 19:10:47 #173
396730 EttovanBelgie
Alles komt goed.
pi_216053149
quote:
1s.gif Op zaterdag 28 december 2024 18:56 schreef VoMy het volgende:

[..]
Het gaat er niet echt over. Het wordt genoemd en vervolgens wat mitsen en maren en antisemitisme verwijten, maar het gaat er niet echt over. De politiek doet er dus zoals je leest al helemaal niets mee.
[..]
Ja negeer vooral de eveneens genoemde onderzoeken, de cijfers, en de grote bijval bij bijvoorbeeld kritiek op Timmermans' laffe houding om je allang gezonken en ononderbouwde stelling te blijven vasthouden.

Zelf heb je behalve je luie inbreng nog niets gebracht om je eigen geblaat te ondersteunen, maar het niet-lezen en wel veroordelen van een uitstekend artikel dat meerdere invalshoeken pakt, meerdere bronnen bespreekt, en je ook nog eens totaal weerspreekt, geeft vast een goed gevoel.
Weet je wat ik zo mooi vindt, VoMy?

Je hebt, overduidelijk vanuit ideologische motieven, de toestand in Gaza tot dogma verheven. Ik weet ook precies waarom, en dat heb ik je ook uitgelegd.

Wat je niet door schijnt te hebben is dat je tot een minderheid behoord; een opdringeringe, dreinende, chronisch zeikende minderheid die helemaal geen interesse heeft in Palestijnen of genocide of wat dies meer zij, maar een heilige waarheid heeft te verkondigen.

En eenieder die niet meegaat in je intersectionele, radicale, totaal ongenuanceerde visie is een ketter, en derhalve meteen surrogaat-oorlogsmisdadiger. Je hebt alleen hier al mensen als Hanca en Hexagon tegen je in het harnas gejaagd met je volstrekt partijdige gezwam.

Dat je denkt dat dit stemmen op gaat leveren, is nog hilarischer. Integendeel: steeds meer mensen zijn het gedram van tunnelvisie-kijkers als jij spuug- en spuugzat.
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
  zaterdag 28 december 2024 @ 19:11:56 #174
396730 EttovanBelgie
Alles komt goed.
pi_216053168
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 december 2024 19:01 schreef Janneke141 het volgende:
Laten we het hopen. Opbokken met die radicalen.
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
pi_216053227
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 december 2024 19:11 schreef EttovanBelgie het volgende:

[..]
Laten we het hopen. Opbokken met die radicalen.
Het is inderdaad wat, dat de holocaust erbij gehaald moet worden om genocide goed te praten.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')