SPOILER: Dus niet bolken :POm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:Op woensdag 14 augustus 2024 22:10 schreef SwJ het volgende:
Na een tijdelijk slotje en een duidelijke waarschuwing gaat dts gewoon door: gemiddeld 15 tr's per dag. De meest klik ik met een facepalm gewoon weg: lange tenen, niemand kan meer iets hebben, overal wordt een sneer in gezocht, slachtofferrol, enz.
De rest zijn terechte tr's: users die het spel te serieus nemen, niet slapen om de puntjes, anderen niet kunnen negeren, overal op moeten reageren.
Eén groot toxisch wespennest. Zeker als je er niet middenin zit en het van buitenaf bekijkt. Ongezond en onwenselijk.
Maar goed. Een gewaarschuwd bolker telt voor 2: DTS gaat op 1 september weer open, als ik t niet vergeet. En nee, geen andere sc's overnemen met gebolk aub.
Noemen ze dat tegenwoordig texen?quote:Op donderdag 26 december 2024 17:51 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
De muren sauzen dan
Stoelen, kledingrekken, kussens voor de tuinset, dat soort dingen.
Ze is er weerquote:
Ja, stuccen is het nietquote:Op donderdag 26 december 2024 17:55 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Noemen ze dat tegenwoordig texen?
O oke. Ik had er nooit van gehoord.quote:Op donderdag 26 december 2024 17:56 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ze is er weer
[..]
Ja, stuccen is het niet
quote:Op donderdag 26 december 2024 17:56 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ze is er weer
[..]
Ja, stuccen is het niet
O 🤣🤣🤣🤣quote:Op donderdag 26 december 2024 18:00 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Hallo Dott!![]()
Zeggen ze hier ook tegen latexen
quote:Op donderdag 26 december 2024 17:59 schreef Kissingbird het volgende:
[..]ja even geleden dat ik hier gepost heb. Maar hallow!!
Hai, how's life?quote:
Ja wel okequote:
Is niet echt een kerstfilm, of wel?quote:Op donderdag 26 december 2024 18:04 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Ja wel okeRustig aan. Straks naar de film
zag alleen dat die heeel lang duurt (Nosferatu)
Hoe is het bij/ met jou?
Joewel ik vind het een heuse kerstknallerquote:Op donderdag 26 december 2024 18:05 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Is niet echt een kerstfilm, of wel?
Rustig aan. Kerst zijn niet mijn dagen
Ja, bijna weekendquote:Op donderdag 26 december 2024 18:06 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Joewel ik vind het een heuse kerstknallerGa met een paar vriendinnen, wij amuseren ons wel
![]()
Hmm gelukkig weer bijna voorbij dan
Lekker griezelen met Kerstquote:Op donderdag 26 december 2024 18:06 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Joewel ik vind het een heuse kerstknallerGa met een paar vriendinnen, wij amuseren ons wel
![]()
Hmm gelukkig weer bijna voorbij dan
quote:Op donderdag 26 december 2024 18:10 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Lekker griezelen met Kerst
Oeh. Ik kom!quote:Op donderdag 26 december 2024 18:11 schreef Kissingbird het volgende:
[..]133 min........ lange zit in relax stoelen dat dan weer wel
![]()
en zoute popcorn
quote:
Veel plezierquote:Op donderdag 26 december 2024 18:17 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
Nee, ik ga wel Clarkson's Farm kijken
Paar afleveringen van gezien, wel geinig!quote:Op donderdag 26 december 2024 18:17 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
Nee, ik ga wel Clarkson's Farm kijken
Geraldquote:Op donderdag 26 december 2024 18:23 schreef ToT het volgende:
[..]
Paar afleveringen van gezien, wel geinig!
Met die veel te grote en sterkte tractor, helemaal zijn stijl!
En die mompelende kerel die hem helpt.
Maar wel echt heel erg leuk!quote:Op donderdag 26 december 2024 18:21 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Veel plezierde filmvariant van HayDay
quote:Op donderdag 26 december 2024 18:25 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Maar wel echt heel erg leuk!
Daar doelde ik niet op maar ik snap jequote:
Wordt ook niet ondertiteld, geweldigquote:Op donderdag 26 december 2024 18:27 schreef ToT het volgende:
[..]De eerste keer dat ik die zag, mijn hemel!
En dat lult maar door terwijl!
quote:Op donderdag 26 december 2024 18:30 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Daar doelde ik niet op maar ik snap je
[..]
Wordt ook niet ondertiteld, geweldig
Klopt ja, maakt het extra leuk!quote:Op donderdag 26 december 2024 18:30 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Daar doelde ik niet op maar ik snap je
[..]
Wordt ook niet ondertiteld, geweldig
Snotverquote:Op donderdag 26 december 2024 18:32 schreef ToT het volgende:
[..]
Klopt ja, maakt het extra leuk!
Doet me denken aan tv hier in Nederland in de jaren '90 waarbij iedereen met een iets Gelders accentje acuut ondertiteling kreeg, maar als je ontiegelijk zwaar Rotterdams of Haags zat te lullen, moest iedereen het maar automatisch begrijpen!
Zou ik ook zijn!quote:
quote:Op donderdag 26 december 2024 18:42 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Zou ik ook zijn!
Accenten
Dialecten zijn nog mooier, maar het ging in sommige gevallen serieus echt om een licht accentje waar die ondertiteling voor nodig was!quote:Op donderdag 26 december 2024 18:42 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Zou ik ook zijn!
Accenten
Omgquote:Op donderdag 26 december 2024 18:43 schreef ToT het volgende:
[..]
Dialecten zijn nog mooier, maar het ging in sommige gevallen serieus echt om een licht accentje waar die ondertiteling voor nodig was!
Nog erger, met Avro's Toppop: Ad Visscher kondigde aan: "En hier is Normaal, met HEUEUEUEUKEN is normaal!"
En na afloop vroeg-ie aan een jongedame wat ze van de muziek vond.
"Weet ik niet, ik versta geen Engels."_____________________________________________________________!
Maily!quote:
Omgquote:Op donderdag 26 december 2024 18:43 schreef ToT het volgende:
[..]
Dialecten zijn nog mooier, maar het ging in sommige gevallen serieus echt om een licht accentje waar die ondertiteling voor nodig was!
Nog erger, met Avro's Toppop: Ad Visscher kondigde aan: "En hier is Normaal, met HEUEUEUEUKEN is normaal!"
En na afloop vroeg-ie aan een jongedame wat ze van de muziek vond.
"Weet ik niet, ik versta geen Engels."_____________________________________________________________!
Ja, beetje welquote:Op donderdag 26 december 2024 18:46 schreef maily het volgende:
[..]
Stig!
Laatste kerst in je huidige huis.
Gek he?
Zo lang geleden weerquote:
Witte sokken Birdiequote:
Nee is het wat. Kijk virgin riverquote:
quote:
Ben benieuwd. Zat in mijn serie en niet door dat het alweet zo laat was. Zijn trouwens steeds herhalingen momenteel. De meeste ken ik alquote:Op donderdag 26 december 2024 19:17 schreef Kissingbird het volgende:
[..]ja net reclame erop
Stel 1 (jonger stel) wordt niks.. leeghoofd meid vindt hem niet leuk genoeg uitzien. Jongen is veel te lief voor haar.
Stel 2 is uh apart.. zij woonde jaren in Zuid Afrika, heeft het over energieën , blote voeten want neg energie afvoeren.
Hij komt uit verweggiestan, over de top gekleed (vind ik dan) met aparte schoenen die hij maakt begreep ik.
apart stel
Moesten ze van mijquote:
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P
Oh zijn dit herhalingen. Vond het al gek dat het daar buiten zo'n mooi weertje was net.quote:Op donderdag 26 december 2024 19:20 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ben benieuwd. Zat in mijn serie en niet door dat het alweet zo laat was. Zijn trouwens steeds herhalingen momenteel. De meeste ken ik al
Nu weer gezegd dat ze moeten uitzenden.quote:
quote:Op donderdag 26 december 2024 19:22 schreef Dotteke het volgende:
Deze ken ik ook al Birdie uitslag onder de spoiler. Als je niets wil weten niet aan klikkenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
ohh
toch gekeken hahaha
apart maar leuk voor ze
oh ik zie het nu.. ze knuffen en zoenen!!!![]()
Smile, it's free therapy.
Wauw. Niet weten wie Dotteke is. Dat is een tekortkomingquote:Op donderdag 26 december 2024 19:22 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Nu weer gezegd dat ze moeten uitzenden.
Al wisten ze niet wat ik bedoelde met 'voor Dotteke'.
Jammer dat ze herhalingen er in gooien.quote:Op donderdag 26 december 2024 19:22 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Oh zijn dit herhalingen. Vond het al gek dat het daar buiten zo'n mooi weertje was net.
voor mensen die bijna alles gezien hebben wel. Ik kijk het pas een maand of 2quote:Op donderdag 26 december 2024 19:25 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Jammer dat ze herhalingen er in gooien.
Ja erg he. Had ze gewaarschuwd...quote:Op donderdag 26 december 2024 19:24 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Wauw. Niet weten wie Dotteke is. Dat is een tekortkoming
O ja dan is het niet erg.quote:Op donderdag 26 december 2024 19:26 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
voor mensen die bijna alles gezien hebben wel. Ik kijk het pas een maand of 2
Goed gedaanquote:Op donderdag 26 december 2024 19:27 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ja erg he. Had ze gewaarschuwd...
Ow je kijkt weer naar LIDL?quote:Op donderdag 26 december 2024 19:32 schreef Kissingbird het volgende:
Oh wauw ik zie nu dat die man weer alles versiert met rozen.. beetje over the top wel
Goedkope Duitse rommel?quote:
Waar ze lang de liefde voor eren!quote:Op donderdag 26 december 2024 19:43 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Goedkope Duitse rommel?
"Oh Hans, was haben sie eine grose Schwanz!"quote:
Waarom weet ik waar je het over hebtquote:Op donderdag 26 december 2024 20:02 schreef ToT het volgende:
[..]
Oh die tante noemde ik eerder vandaag in het andere topic!
Iets met smurfen...
quote:Op donderdag 26 december 2024 20:06 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Waarom weet ik waar je het over hebt
Ehm...quote:Op donderdag 26 december 2024 20:07 schreef ToT het volgende:
[..]
Kree had het er min of meer over dat we hem dankbaar mochten zijn voor wat er bij ons uit de kraan stroomde.
Toen had ik het over die kutsmurfen die maar steeds door de waterkraan kwamen, en zei dat tante Sjaan d'r benen ook wel bij elkaar mag gaan houden.
Tja, kree..quote:Op donderdag 26 december 2024 20:07 schreef ToT het volgende:
[..]
Kree had het er min of meer over dat we hem dankbaar mochten zijn voor wat er bij ons uit de kraan stroomde.
Toen had ik het over die kutsmurfen die maar steeds door de waterkraan kwamen, en zei dat tante Sjaan d'r benen ook wel bij elkaar mag gaan houden.
Spaced cat!quote:
Nou, niet min of meer hoorquote:Op donderdag 26 december 2024 20:07 schreef ToT het volgende:
[..]
Vader Abraham die er toen al uitzag alsof ie 2x Abraham had gezien.quote:
Ik heb er geen haat aan hoor!quote:Op donderdag 26 december 2024 20:19 schreef AardappelSchotel het volgende:
Zo'n haat voor het 'andere topic' hebben, maar het wel keer op keer oprakelen
"Wat ik allemaal doe voor het water uit jullie kraan", waren volgens mij zijn woorden.quote:Op donderdag 26 december 2024 20:19 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
Nou, niet min of meer hoor
Echt he!quote:Op donderdag 26 december 2024 20:22 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Vader Abraham die er toen al uitzag alsof ie 2x Abraham had gezien.
Toen was tv nog wel leuk om te kijken.quote:
Dit!quote:Op donderdag 26 december 2024 20:26 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Toen was tv nog wel leuk om te kijken.
Tegenwoordig is het maar meh. Vroeger had je nog series of shows waar je voor thuisbleef of waar je de hele week naar uitkeek. Die magie is nu wel een beetje weg vind ik.quote:
Vroeger had je ook nog geen Netflix en dergelijken natuurlijk.quote:Op donderdag 26 december 2024 20:29 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Tegenwoordig is het maar meh. Vroeger had je nog series of shows waar je voor thuisbleef of waar je de hele week naar uitkeek. Die magie is nu wel een beetje weg vind ik.
Ik moet bekennen dat ik vanochtend wel om 10.00 klaar zat voor Seizoen 2 van Squid Gamequote:Op donderdag 26 december 2024 20:29 schreef ToT het volgende:
[..]
Vroeger had je ook nog geen Netflix en dergelijken natuurlijk.
Nee, dat bedoel ik dus. Nu is zo'n beetje alles te zien wanneer je het wil. Dat vind ik best jammer.quote:Op donderdag 26 december 2024 20:29 schreef ToT het volgende:
[..]
Vroeger had je ook nog geen Netflix en dergelijken natuurlijk.
Ik heb geen inktvis-fetisj.quote:Op donderdag 26 december 2024 20:33 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
Ik moet bekennen dat ik vanochtend wel om 10.00 klaar zat voor Seizoen 2 van Squid Game
Oh echt wel mee eens hoor!quote:Op donderdag 26 december 2024 20:33 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Nee, dat bedoel ik dus. Nu is zo'n beetje alles te zien wanneer je het wil. Dat vind ik best jammer.
Maar misschien ben ik gewoon oud
Pas op he, anders tik ik je met mijn wandelstok!quote:Op donderdag 26 december 2024 20:34 schreef ToT het volgende:
[..]
Oh echt wel mee eens hoor!
....dat je gewoon oud bent!![]()
quote:Op donderdag 26 december 2024 20:36 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Pas op he, anders tik ik je met mijn wandelstok!
Ik heb de film nog niet eens gezien!quote:Op donderdag 26 december 2024 20:37 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
Die serie is wel een aanrader hoor, maar die serie kun je beter niet met Mini-ToTGoD kijken
Dat zou ook best bijzonder zijn, aangezien er geen film van isquote:Op donderdag 26 december 2024 20:55 schreef ToT het volgende:
[..]
Ik heb de film nog niet eens gezien!
Squid Game is toch een film?quote:Op donderdag 26 december 2024 20:58 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
Dat zou ook best bijzonder zijn, aangezien er geen film van is
Nee, dat is Suicide Squadquote:
Ja Zuid-Koreaans wist ik wel.quote:Op donderdag 26 december 2024 21:00 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
Nee, een Zuid-Koreaanse serie
quote:Op donderdag 26 december 2024 21:09 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Nee, dat is Suicide Squad
Je moet er wel een beetje van houdenquote:Op donderdag 26 december 2024 21:09 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja Zuid-Koreaans wist ik wel.
Ik heb er reviews van gezien, maar het is niet zo mijn genre.
Die pop van dat stoplichtspel komt in veel filmpjes terug waar Mini-ToT dol op is!quote:Op donderdag 26 december 2024 21:11 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
Je moet er wel een beetje van houden
Op youtube zijn ook tig filmpjes waarin ze het naspelenquote:Op donderdag 26 december 2024 21:12 schreef ToT het volgende:
[..]
Die pop van dat stoplichtspel komt in veel filmpjes terug waar Mini-ToT dol op is!
Morguh Stigquote:
Dotjequote:
quote:Op zaterdag 28 december 2024 11:34 schreef AardappelSchotel het volgende:
Veel plezier vanavond @:tot
Hey Stigquote:
Mailyquote:
Oh jou gemistquote:
Soms ben ik gewoon te snelquote:
Heb ik ook weles last vanquote:Op zaterdag 28 december 2024 23:07 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Soms ben ik gewoon te snel
Kan de beste overkomenquote:
Whehequote:Op zaterdag 28 december 2024 23:12 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Kan de beste overkomen
Nu nog de stad in?quote:Op zaterdag 28 december 2024 23:13 schreef JustinK het volgende:
[..]
Whehe
Bijna kwart over, dus tijd om te gaan
Trusten!quote:
Stig doesn't sleepquote:
Morguh Stigquote:
Agian Hot ToTquote:
Hier ook nog maar een keer Morguh Mutskequote:
ToT!quote:
Mutskequote:
Dotjequote:Op zondag 29 december 2024 09:17 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Morguh Stig
[..]
Agian Hot ToT
[..]
Hier ook nog maar een keer Morguh Mutske
Waanneer krijg je de sleutel ook weer van jullie nieuwe huis?quote:Op zondag 29 december 2024 09:31 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
ToT!
[..]
Mutske
[..]
Dotje
27 januari. Kom je helpen?quote:Op zondag 29 december 2024 09:36 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Waanneer krijg je de sleutel ook weer van jullie nieuwe huis?
O schiet al op. Hebben jullie er zin in?quote:Op zondag 29 december 2024 09:36 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
27 januari. Kom je helpen?![]()
Ja, hopen alleen dat we snel een schilder hebben gevondenquote:Op zondag 29 december 2024 09:37 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O schiet al op. Hebben jullie er zin in?
Ik denk dat je niet veel aan mij zult hebben met dat brakke lijf van mij
O die heb je nog niet. Kan je niet zelf schilderen?quote:Op zondag 29 december 2024 09:42 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ja, hopen alleen dat we snel een schilder hebben gevonden
En dan in de weekenden alvast spullen verhuizen.
Kan ik wel maar dan moet het over een jaar of 2 weerquote:Op zondag 29 december 2024 09:42 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O die heb je nog niet. Kan je niet zelf schilderen?
Daar heb je gelijk in, het gaat om te buitenkant?quote:Op zondag 29 december 2024 09:43 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Kan ik wel maar dan moet het over een jaar of 2 weer![]()
Liever dat het meteen goed gaat, zijn we er voor 10-15 jaar vanaf.
Mijn vader is huisschilder geweest en heeft nog wel contacten, dus ik vermoed dat we wel iemand hebben. Het gaat om binnenwerk. Buitenwerk doen we wel op termijn.quote:Op zondag 29 december 2024 09:49 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Daar heb je gelijk in, het gaat om te buitenkant?
Ik weet wel een goede schilder, maar weet niet of hij daar komt. Mijn twee neven hebben een schilders bedrijf een in s'gravenzande en een in Rotterdam. Weet niet waar jullie je huis hebben gekocht.
O kijk, dan zit je dicht bij het vuur. Je pa kan niet meer schilderen?quote:Op zondag 29 december 2024 09:53 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Mijn vader is huisschilder geweest en heeft nog wel contacten, dus ik vermoed dat we wel iemand hebben. Het gaat om binnenwerk. Buitenwerk doen we wel op termijn.
Beste man is 72 en gepensioneerd, dus dat doen we hem niet meer aanquote:Op zondag 29 december 2024 09:54 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O kijk, dan zit je dicht bij het vuur. Je pa kan niet meer schilderen?
Nee, dat snap ik. alhoewel mijn pa hier op zijn 80ste nog een plafond gesausd heeft en behangen.quote:Op zondag 29 december 2024 09:57 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Beste man is 72 en gepensioneerd, dus dat doen we hem niet meer aan
We wachten even af wat er binnenkomt qua reacties. Anders gooi ik zelf nog wat lijntjes uit.
Baas boven baasquote:Op zondag 29 december 2024 10:00 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Nee, dat snap ik. alhoewel mijn pa hier op zijn 80ste nog een plafond gesausd heeft en behangen.
Die man was zo fit, hij ging tot zijn 90ste nog steeds kracht trainen en tennisen. Onvoorstelbaarquote:
Superpap!quote:Op zondag 29 december 2024 10:10 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Die man was zo fit, hij ging tot zijn 90ste nog steeds kracht trainen en tennisen. Onvoorstelbaar
Ja, hij leek onsterfelijk, maar helaasquote:
quote:Op zondag 29 december 2024 10:23 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja, hij leek onsterfelijk, maar helaas
Doen!quote:Op zondag 29 december 2024 10:35 schreef Dotteke het volgende:
Had maar ff een bakkiegepakt.
ZIt te twijfelen of ik ga shoppen in Doetichem vandaag
ALs ik hier naar het scherm kijk denk ik ook doen. Maar als ik dan weer naar buiten kijken denk ik, zal ik het wel doen ?quote:
Dot, ik wil dat je dat Doetichem!quote:Op zondag 29 december 2024 10:42 schreef Dotteke het volgende:
[..]
ALs ik hier naar het scherm kijk denk ik ook doen. Maar als ik dan weer naar buiten kijken denk ik, zal ik het wel doen ?
quote:Op zondag 29 december 2024 10:45 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Dot, ik wil dat je dat Doetichem!
Garpje/woordspelingquote:
O ik wil dat je dat doet ichem Had hem niet doorquote:
Soms zijn ze wel vergezocht jaquote:Op zondag 29 december 2024 11:30 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O ik wil dat je dat doet ichem Had hem niet door
Ja als je het noemt zie ik het wel, maar had hem gewoon niet door.quote:Op zondag 29 december 2024 11:44 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Soms zijn ze wel vergezocht ja
Dat was het ook wel jaquote:Op zondag 29 december 2024 11:48 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja als je het noemt zie ik het wel, maar had hem gewoon niet door.
Vond het wel een rare zin
Lovely!quote:
Kerst ook doorstaan?quote:
Ja ik ook. Was wel te doen.quote:
Mooizo, nu alleen nog oud&nieuwquote:Op zondag 29 december 2024 20:33 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ja ik ook. Was wel te doen.
Ja, dat is an sich wel te doenquote:
Ga jij vuurwerk afsteken enz?quote:Op zondag 29 december 2024 20:48 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ja, dat is an sich wel te doen
Dat doe ik al jaren niet meer. Ik geniet van andermans geldquote:
Ah dat is leuk..quote:Op zondag 29 december 2024 20:52 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Dat doe ik al jaren niet meer. Ik geniet van andermans geld
Gaan bij mijn ouders zitten, gezellig spelletjes doen en zo
En wat zijn jouw plannen?quote:
Niet zoveel..quote:Op zondag 29 december 2024 21:10 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
En wat zijn jouw plannen?
Ik had je bijna uitgenodigdquote:
Waarom bijna?quote:Op zondag 29 december 2024 21:24 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ik had je bijna uitgenodigd
quote:Op zondag 29 december 2024 21:25 schreef Lovely het volgende:
[..]
Waarom bijna?![]()
Is ook weinig leuks op tv helaas.
Nee zo stomquote:Op zondag 29 december 2024 21:26 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Eens, geen leuke conferences of zo.
Ja, ik ga ze bellenquote:
quote:Op zondag 29 december 2024 21:43 schreef JustinK het volgende:
[..]
Hallo? Hallo? Ik hoor niks..
Ja Stig er maar in dan!
Some say he has a Nokia so advanced, it puts the iPhone to shame, and that it is so tough it can be used to create traffic barriers.quote:
quote:
Ow is bij mij niet zo heel hard gegaan op het feessie, maar al met al mekte ik het gisteren wel.quote:
Je typkunsten moeten nog even terugkomenquote:Op maandag 30 december 2024 09:43 schreef ToT het volgende:
[..]Hee man!
[..]
Ow is bij mij niet zo heel hard gegaan op het feessie, maar al met al mekte ik het gisteren wel.
Ben nu wel weer wat beter te pas!
Lekker manquote:Op maandag 30 december 2024 09:43 schreef ToT het volgende:
[..]Hee man!
[..]
Ow is bij mij niet zo heel hard gegaan op het feessie, maar al met al mekte ik het gisteren wel.
Ben nu wel weer wat beter te pas!
quote:
Zellufquote:Op dinsdag 31 december 2024 09:50 schreef greysbones het volgende:
Alle lieve schatjes
Een goed uiteinde![]()
Skattiequote:Op dinsdag 31 december 2024 09:50 schreef greysbones het volgende:
Alle lieve schatjes
Een goed uiteinde![]()
ToT!quote:
Sowiesoquote:Op dinsdag 31 december 2024 10:05 schreef ToT het volgende:
[..]
Ow heb je naar haar kontje zitten gluren?
Ze is er weerquote:
Jij ook Amyyyyquote:Op dinsdag 31 december 2024 11:46 schreef MizzezAmy het volgende:
Allemaal een fijne jaarwisseling! 🎆🍾
Nooit weg geweest!quote:
quote:
Jij ook Amy!quote:Op dinsdag 31 december 2024 11:46 schreef MizzezAmy het volgende:
Jij ook vogeltjequote:
Jaaaaquote:
😘quote:Op dinsdag 31 december 2024 16:15 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
Een fijne jaarwisseling gewenst allemaal!
quote:
quote:Op dinsdag 31 december 2024 16:15 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
Een fijne jaarwisseling gewenst allemaal!
quote:
quote:
ALLEMAAL een fijne jaarwisselingquote:Op dinsdag 31 december 2024 11:46 schreef MizzezAmy het volgende:
Dank u, had je ze al elders gegeven de beste wensenquote:Op woensdag 1 januari 2025 08:43 schreef gebrokenglas het volgende:
Iedereen de beste wensen voor 2025.
Dat klopt, maar beter meerdere keren gewenst dan niet, hoop ik?quote:Op woensdag 1 januari 2025 08:53 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dank u, had je ze al elders gegeven de beste wensen
Dat is zeker waarquote:Op woensdag 1 januari 2025 08:55 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Dat klopt, maar beter meerdere keren gewenst dan niet, hoop ik?
ToTquote:
Lovelyquote:
Vogeltjequote:Op woensdag 1 januari 2025 11:36 schreef Kissingbird het volgende:
Goedemorgen allemaalBeste wensen voor het nieuwe jaar
Sallyquote:
Stigkequote:Op woensdag 1 januari 2025 12:34 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
ToT
[..]
Lovely
[..]
Vogeltje
[..]
Sally
Ow in m'n oude buurt deden ze dat altijd!quote:Op woensdag 1 januari 2025 14:15 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
Goed voorbeeld voor je kinderen hier, vuurwerk afsteken en het restant in de fik
Dat sowieso.quote:
Ja hier ook, vind het maar niksquote:Op woensdag 1 januari 2025 14:35 schreef ToT het volgende:
[..]
Ow in m'n oude buurt deden ze dat altijd!
Ik heb er ook zo mijn meningen over, maar in mijn oude buurt werden er grote hoeveelheden zwaar professioneel vuurwerk afgestoken!quote:Op woensdag 1 januari 2025 14:40 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Dat sowieso.
[..]
Ja hier ook, vind het maar niks
Dan zou je toch verwachten hoe ze de boel op moeten ruimen?quote:Op woensdag 1 januari 2025 14:47 schreef ToT het volgende:
[..]
Ik heb er ook zo mijn meningen over, maar in mijn oude buurt werden er grote hoeveelheden zwaar professioneel vuurwerk afgestoken!
Dank je welquote:
Ik kan alle goede wensen gebruikenquote:Op woensdag 1 januari 2025 15:47 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dank je wel, had ik jou al elders gedaan.
Dat snap ik, hopelijk gaat 2025 voor jou een jaar worden waarin je veel voortgang boekt en je uit je depressie komt.quote:Op woensdag 1 januari 2025 15:48 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Ik kan alle goede wensen gebruiken
quote:Op woensdag 1 januari 2025 15:27 schreef ChevyCaprice het volgende:
Zo, even een donatie gedaan voor FOK!.
Ik kan alleen maar hopenquote:Op woensdag 1 januari 2025 15:53 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dat snap ik, hopelijk gaat 2025 voor jou een jaar worden waarin je veel voortgang boekt en je uit je depressie komt.
Gaat goed komen, maat!quote:Op woensdag 1 januari 2025 16:19 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Ik kan alleen maar hopen
En aan mezelf werken
Met de juiste hulp gaat je dat vast lukkenquote:Op woensdag 1 januari 2025 16:19 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Ik kan alleen maar hopen
En aan mezelf werken
Eind januari waarschijnlijkquote:Op woensdag 1 januari 2025 16:24 schreef ToT het volgende:
[..]
Gaat goed komen, maat!
Over 2 weken of zo ga je naar die kliniek?
Die hoop ik dit jaar te krijgenquote:Op woensdag 1 januari 2025 16:25 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Met de juiste hulp gaat je dat vast lukken
ah, iets later dan ik dacht, maar dat is nog zeer goed te doen!quote:Op woensdag 1 januari 2025 16:32 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Eind januari waarschijnlijk
[..]
Die hoop ik dit jaar te krijgen
Ik heb geen keus. Het is de laatste week leuk geweest o.a. door feestjes. Geeft goede afleidinh.quote:Op woensdag 1 januari 2025 16:33 schreef ToT het volgende:
[..]
ah, iets later dan ik dacht, maar dat is nog zeer goed te doen!
Probeer in de tussentijd sterk te blijven en jezelf in de hand te houden.
Da's mooi!quote:Op woensdag 1 januari 2025 17:00 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Ik heb geen keus. Het is de laatste week leuk geweest o.a. door feestjes. Geeft goede afleidinh.
Hey Stigquote:
Wat ben je aan het doen dan?quote:Op donderdag 2 januari 2025 10:31 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
Lekker druk hier zo vroeg
Ik bedoel hier in het topicquote:
Valt wel mee toch, was al meer dan een uurtje stilquote:Op donderdag 2 januari 2025 10:40 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ik bedoel hier in het topic
Relatief is dat druk voor hier!quote:Op donderdag 2 januari 2025 10:42 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Valt wel mee toch, was al meer dan een uurtje stil
Heel drukquote:
Ja prima hoor, ik ben eindelijk weer een beetje wakker!quote:Op donderdag 2 januari 2025 11:21 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
ToTGodhoe is 2025 voor je tot nu toe?
Zo hard doorgezakt?quote:Op donderdag 2 januari 2025 11:36 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja prima hoor, ik ben eindelijk weer een beetje wakker!
Grote partij gehad?quote:Op donderdag 2 januari 2025 11:36 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja prima hoor, ik ben eindelijk weer een beetje wakker!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |