Ik heb de film nog niet eens gezien!quote:Op donderdag 26 december 2024 20:37 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
Die serie is wel een aanrader hoor, maar die serie kun je beter niet met Mini-ToTGoD kijken
Dat zou ook best bijzonder zijn, aangezien er geen film van isquote:Op donderdag 26 december 2024 20:55 schreef ToT het volgende:
[..]
Ik heb de film nog niet eens gezien!
Squid Game is toch een film?quote:Op donderdag 26 december 2024 20:58 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
Dat zou ook best bijzonder zijn, aangezien er geen film van is
Nee, dat is Suicide Squadquote:
Ja Zuid-Koreaans wist ik wel.quote:Op donderdag 26 december 2024 21:00 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
Nee, een Zuid-Koreaanse serie
quote:Op donderdag 26 december 2024 21:09 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Nee, dat is Suicide Squad
Je moet er wel een beetje van houdenquote:Op donderdag 26 december 2024 21:09 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja Zuid-Koreaans wist ik wel.
Ik heb er reviews van gezien, maar het is niet zo mijn genre.
Die pop van dat stoplichtspel komt in veel filmpjes terug waar Mini-ToT dol op is!quote:Op donderdag 26 december 2024 21:11 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
Je moet er wel een beetje van houden
Op youtube zijn ook tig filmpjes waarin ze het naspelenquote:Op donderdag 26 december 2024 21:12 schreef ToT het volgende:
[..]
Die pop van dat stoplichtspel komt in veel filmpjes terug waar Mini-ToT dol op is!
Morguh Stigquote:
Dotjequote:
quote:Op zaterdag 28 december 2024 11:34 schreef AardappelSchotel het volgende:
Veel plezier vanavond @:tot
Hey Stigquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |