ToTquote:
Lovelyquote:
Vogeltjequote:Op woensdag 1 januari 2025 11:36 schreef Kissingbird het volgende:
Goedemorgen allemaalBeste wensen voor het nieuwe jaar
Sallyquote:
Stigkequote:Op woensdag 1 januari 2025 12:34 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
ToT
[..]
Lovely
[..]
Vogeltje
[..]
Sally
Ow in m'n oude buurt deden ze dat altijd!quote:Op woensdag 1 januari 2025 14:15 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
Goed voorbeeld voor je kinderen hier, vuurwerk afsteken en het restant in de fik
Dat sowieso.quote:
Ja hier ook, vind het maar niksquote:Op woensdag 1 januari 2025 14:35 schreef ToT het volgende:
[..]
Ow in m'n oude buurt deden ze dat altijd!
Ik heb er ook zo mijn meningen over, maar in mijn oude buurt werden er grote hoeveelheden zwaar professioneel vuurwerk afgestoken!quote:Op woensdag 1 januari 2025 14:40 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Dat sowieso.
[..]
Ja hier ook, vind het maar niks
Dan zou je toch verwachten hoe ze de boel op moeten ruimen?quote:Op woensdag 1 januari 2025 14:47 schreef ToT het volgende:
[..]
Ik heb er ook zo mijn meningen over, maar in mijn oude buurt werden er grote hoeveelheden zwaar professioneel vuurwerk afgestoken!
Dank je welquote:
Ik kan alle goede wensen gebruikenquote:Op woensdag 1 januari 2025 15:47 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dank je wel, had ik jou al elders gedaan.
Dat snap ik, hopelijk gaat 2025 voor jou een jaar worden waarin je veel voortgang boekt en je uit je depressie komt.quote:Op woensdag 1 januari 2025 15:48 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Ik kan alle goede wensen gebruiken
quote:Op woensdag 1 januari 2025 15:27 schreef ChevyCaprice het volgende:
Zo, even een donatie gedaan voor FOK!.
Ik kan alleen maar hopenquote:Op woensdag 1 januari 2025 15:53 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dat snap ik, hopelijk gaat 2025 voor jou een jaar worden waarin je veel voortgang boekt en je uit je depressie komt.
Gaat goed komen, maat!quote:Op woensdag 1 januari 2025 16:19 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Ik kan alleen maar hopen
En aan mezelf werken
Met de juiste hulp gaat je dat vast lukkenquote:Op woensdag 1 januari 2025 16:19 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Ik kan alleen maar hopen
En aan mezelf werken
Eind januari waarschijnlijkquote:Op woensdag 1 januari 2025 16:24 schreef ToT het volgende:
[..]
Gaat goed komen, maat!
Over 2 weken of zo ga je naar die kliniek?
Die hoop ik dit jaar te krijgenquote:Op woensdag 1 januari 2025 16:25 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Met de juiste hulp gaat je dat vast lukken
ah, iets later dan ik dacht, maar dat is nog zeer goed te doen!quote:Op woensdag 1 januari 2025 16:32 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Eind januari waarschijnlijk
[..]
Die hoop ik dit jaar te krijgen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |