SPOILER: Dus niet bolken :POm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:Op woensdag 14 augustus 2024 22:10 schreef SwJ het volgende:
Na een tijdelijk slotje en een duidelijke waarschuwing gaat dts gewoon door: gemiddeld 15 tr's per dag. De meest klik ik met een facepalm gewoon weg: lange tenen, niemand kan meer iets hebben, overal wordt een sneer in gezocht, slachtofferrol, enz.
De rest zijn terechte tr's: users die het spel te serieus nemen, niet slapen om de puntjes, anderen niet kunnen negeren, overal op moeten reageren.
Eén groot toxisch wespennest. Zeker als je er niet middenin zit en het van buitenaf bekijkt. Ongezond en onwenselijk.
Maar goed. Een gewaarschuwd bolker telt voor 2: DTS gaat op 1 september weer open, als ik t niet vergeet. En nee, geen andere sc's overnemen met gebolk aub.
Noemen ze dat tegenwoordig texen?quote:Op donderdag 26 december 2024 17:51 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
De muren sauzen dan
Stoelen, kledingrekken, kussens voor de tuinset, dat soort dingen.
Ze is er weerquote:
Ja, stuccen is het nietquote:Op donderdag 26 december 2024 17:55 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Noemen ze dat tegenwoordig texen?
O oke. Ik had er nooit van gehoord.quote:Op donderdag 26 december 2024 17:56 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ze is er weer
[..]
Ja, stuccen is het niet
quote:Op donderdag 26 december 2024 17:56 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ze is er weer
[..]
Ja, stuccen is het niet
O 🤣🤣🤣🤣quote:Op donderdag 26 december 2024 18:00 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Hallo Dott!![]()
Zeggen ze hier ook tegen latexen
quote:Op donderdag 26 december 2024 17:59 schreef Kissingbird het volgende:
[..]ja even geleden dat ik hier gepost heb. Maar hallow!!
Hai, how's life?quote:
Ja wel okequote:
Is niet echt een kerstfilm, of wel?quote:Op donderdag 26 december 2024 18:04 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Ja wel okeRustig aan. Straks naar de film
zag alleen dat die heeel lang duurt (Nosferatu)
Hoe is het bij/ met jou?
Joewel ik vind het een heuse kerstknallerquote:Op donderdag 26 december 2024 18:05 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Is niet echt een kerstfilm, of wel?
Rustig aan. Kerst zijn niet mijn dagen
Ja, bijna weekendquote:Op donderdag 26 december 2024 18:06 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Joewel ik vind het een heuse kerstknallerGa met een paar vriendinnen, wij amuseren ons wel
![]()
Hmm gelukkig weer bijna voorbij dan
Lekker griezelen met Kerstquote:Op donderdag 26 december 2024 18:06 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Joewel ik vind het een heuse kerstknallerGa met een paar vriendinnen, wij amuseren ons wel
![]()
Hmm gelukkig weer bijna voorbij dan
quote:Op donderdag 26 december 2024 18:10 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Lekker griezelen met Kerst
Oeh. Ik kom!quote:Op donderdag 26 december 2024 18:11 schreef Kissingbird het volgende:
[..]133 min........ lange zit in relax stoelen dat dan weer wel
![]()
en zoute popcorn
quote:
Veel plezierquote:Op donderdag 26 december 2024 18:17 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
Nee, ik ga wel Clarkson's Farm kijken
Paar afleveringen van gezien, wel geinig!quote:Op donderdag 26 december 2024 18:17 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
Nee, ik ga wel Clarkson's Farm kijken
Geraldquote:Op donderdag 26 december 2024 18:23 schreef ToT het volgende:
[..]
Paar afleveringen van gezien, wel geinig!
Met die veel te grote en sterkte tractor, helemaal zijn stijl!
En die mompelende kerel die hem helpt.
Maar wel echt heel erg leuk!quote:Op donderdag 26 december 2024 18:21 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Veel plezierde filmvariant van HayDay
quote:Op donderdag 26 december 2024 18:25 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Maar wel echt heel erg leuk!
Daar doelde ik niet op maar ik snap jequote:
Wordt ook niet ondertiteld, geweldigquote:Op donderdag 26 december 2024 18:27 schreef ToT het volgende:
[..]De eerste keer dat ik die zag, mijn hemel!
En dat lult maar door terwijl!
quote:Op donderdag 26 december 2024 18:30 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Daar doelde ik niet op maar ik snap je
[..]
Wordt ook niet ondertiteld, geweldig
Klopt ja, maakt het extra leuk!quote:Op donderdag 26 december 2024 18:30 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Daar doelde ik niet op maar ik snap je
[..]
Wordt ook niet ondertiteld, geweldig
Snotverquote:Op donderdag 26 december 2024 18:32 schreef ToT het volgende:
[..]
Klopt ja, maakt het extra leuk!
Doet me denken aan tv hier in Nederland in de jaren '90 waarbij iedereen met een iets Gelders accentje acuut ondertiteling kreeg, maar als je ontiegelijk zwaar Rotterdams of Haags zat te lullen, moest iedereen het maar automatisch begrijpen!
Zou ik ook zijn!quote:
quote:Op donderdag 26 december 2024 18:42 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Zou ik ook zijn!
Accenten
Dialecten zijn nog mooier, maar het ging in sommige gevallen serieus echt om een licht accentje waar die ondertiteling voor nodig was!quote:Op donderdag 26 december 2024 18:42 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Zou ik ook zijn!
Accenten
Omgquote:Op donderdag 26 december 2024 18:43 schreef ToT het volgende:
[..]
Dialecten zijn nog mooier, maar het ging in sommige gevallen serieus echt om een licht accentje waar die ondertiteling voor nodig was!
Nog erger, met Avro's Toppop: Ad Visscher kondigde aan: "En hier is Normaal, met HEUEUEUEUKEN is normaal!"
En na afloop vroeg-ie aan een jongedame wat ze van de muziek vond.
"Weet ik niet, ik versta geen Engels."_____________________________________________________________!
Maily!quote:
Omgquote:Op donderdag 26 december 2024 18:43 schreef ToT het volgende:
[..]
Dialecten zijn nog mooier, maar het ging in sommige gevallen serieus echt om een licht accentje waar die ondertiteling voor nodig was!
Nog erger, met Avro's Toppop: Ad Visscher kondigde aan: "En hier is Normaal, met HEUEUEUEUKEN is normaal!"
En na afloop vroeg-ie aan een jongedame wat ze van de muziek vond.
"Weet ik niet, ik versta geen Engels."_____________________________________________________________!
Ja, beetje welquote:Op donderdag 26 december 2024 18:46 schreef maily het volgende:
[..]
Stig!
Laatste kerst in je huidige huis.
Gek he?
Zo lang geleden weerquote:
Witte sokken Birdiequote:
Nee is het wat. Kijk virgin riverquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |