Vooral een beetje interessant doenerij.quote:Op woensdag 25 december 2024 01:11 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Albumversie? Bij een albumtrack, really?
We moeten dit bespreekbaar maken Redefine. Ik ben er ook helemaal klaar mee.quote:Op woensdag 25 december 2024 01:11 schreef Redefine het volgende:
[..]
Ik vooral aan het overbodige gebruik van albumversies. Al is dat hier vloeken in de kerk.
Ja sorry, PF doet me gewoon niks en dan zijn die liedjes heelll erg lang.quote:Op woensdag 25 december 2024 01:11 schreef Hamlapjes het volgende:
[..]
Spanjaard op zoek naar ruzie met Nederlanders, what else is new?
Helaas dit jaar geen concerten bezocht door andere drukte. Volgend jaar i.i.g. minstens twee die op het programma staan.quote:Op woensdag 25 december 2024 01:14 schreef Isorden het volgende:
Nog een rondvraag:
Beste concert wat je dit jaar hebt bezocht?
Denk voor mij persoonlijk John Fogerty op Bospop, vooral omdat dat nog wel een bucketlist dingetje was.
Syd Barett heeft ook nog solowerk gemaakt na Pink Floyd. The Madcap Laughs moet ik ergens hebben liggen.quote:Op woensdag 25 december 2024 01:13 schreef ok01 het volgende:
Pink Floyd blijft altijd wel fijn![]()
Dit jaar de Syd Barret periode een beetje van ze ontdekt. Zaten wat disturbing dingen bij, maar desalniettemin ook enorm mooie dingen
Kom Terug mag naar mijn mening wel in de top-20 van beste NL nrs.quote:Op woensdag 25 december 2024 01:05 schreef OscarMopperkont het volgende:
Spinvis, elitair gebrabbel muziek
Dat ja. Heeft een prettige stem. Maar kabbelt altijd een beetje weg, waardoor je daarna alweer vergeten bent wat je net gehoord hebt.quote:Op woensdag 25 december 2024 01:15 schreef Hamlapjes het volgende:
Mijn probleem met Spinvis is een beetje dat ik het prima weg kan luisteren, de appeal ook wel hoor, maar er zelf verder niet echt warm of koud van word.
Helaas zit concertenbezoek hier er even niet meer in. Geen oppas voor dochter nog en kinderen onder de 13 mogen hier niet naar indoor concerten.quote:Op woensdag 25 december 2024 01:14 schreef Isorden het volgende:
Nog een rondvraag:
Beste concert wat je dit jaar hebt bezocht?
Denk voor mij persoonlijk John Fogerty op Bospop, vooral omdat dat nog wel een bucketlist dingetje was.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |