de Mikeytt-combo zorgt ervoor dat je na een dag weer beter bentquote:Op dinsdag 24 december 2024 18:31 schreef ieniminimuis het volgende:
Nog steeds verkouden, inclusief hele fijne hoestaanvallenDaardoor nog steeds niet kunnen praten of kunnen zingen.
Het leven is zwaar.
1. open je eigen topic over je eigen klacht.quote:Op dinsdag 24 december 2024 18:33 schreef Mikeytt het volgende:
Weet je wat echt pas kut is? Van die 'koffie'bekers van biologisch karton waar geen ijskoffie in kan omdat er condens op komt en het bekertje langzaam zompig wordt
Tevens, is het niet beter om dit topic alvast te reeksen?
Klimmen is voor mietjes, eckte bazen rijden motor.quote:Op dinsdag 24 december 2024 18:47 schreef Isdatzo het volgende:
Ik heb een tijdje terug wat botjes in mijn hand gebroken na een ongelukkige voorklimval, en na revalidatie heb ik er met klimmen nog steeds last van. Alle medici vinden het wel prima want in het dagelijks leven functioneer ik toch gewoon???? Maar ik wil hard kunnen klimmen.
#kutleven
Ja maar als brave loonslaaf heb ik daar tegenwoordig te weinig tijd voor. Echte klacht: werken kost veel tijd.quote:Op dinsdag 24 december 2024 18:50 schreef Hyaenidae het volgende:
[..]
Klimmen is voor mietjes, eckte bazen rijden motor.
Je kunt toch met de motor naar het werk.quote:Op dinsdag 24 december 2024 18:53 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Ja maar als brave loonslaaf heb ik daar tegenwoordig te weinig tijd voor. Echte klacht: werken kost veel tijd.
Jammergenoeg kan TS nog wel typen.quote:Op dinsdag 24 december 2024 18:31 schreef ieniminimuis het volgende:
Nog steeds verkouden, [...] Daardoor nog steeds niet kunnen praten of kunnen zingen.
Bij de fiets heb ik weleens dat ik er achterover afkukel met wheelies, en dan snel op de grond spring. Als dat op de motor gaat met 50+ dan heb je best wel een probleem.quote:Op dinsdag 24 december 2024 18:54 schreef Isdatzo het volgende:
Twee weken geleden nog wel wat wheelies getrokken
Right in the feelzquote:Op dinsdag 24 december 2024 18:50 schreef Hyaenidae het volgende:
[..]
Klimmen is voor mietjes, eckte bazen rijden motor.
Woon in Utrecht-stad en als ik m'n KTM in de voortuin parkeer dan vrees ik dat het niet heel lang duurt voordat iemand anders ermee naar 'werk' rijdt.quote:Op dinsdag 24 december 2024 18:54 schreef Hyaenidae het volgende:
[..]
Je kunt toch met de motor naar het werk.
Achterrem gebruiken. Werkt ook op de fiets.quote:Op dinsdag 24 december 2024 18:55 schreef Hyaenidae het volgende:
[..]
Bij de fiets heb ik weleens dat ik er achterover afkukel met wheelies, en dan snel op de grond spring. Als dat op de motor gaat met 50+ dan heb je best wel een probleem.
Neem 1 grammetje pep, 5 grammetjes wiet en anderhalve liter wodka.quote:Op dinsdag 24 december 2024 18:35 schreef Mikeytt het volgende:
[..]
de Mikeytt-combo zorgt ervoor dat je na een dag weer beter bent
Neem 1 naproxen, 1 diclofenac en 1 paracetamol tegelijk met een lepeltje agave en wat water
Klopt, maar soms hang je te ver om nog te remmen. Maar waarschijnlijk ben ik gewoon net iets te kut in wheelien dat mij dat overkomt...quote:Op dinsdag 24 december 2024 18:57 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Achterrem gebruiken. Werkt ook op de fiets.
Jaquote:Op dinsdag 24 december 2024 18:59 schreef Hyaenidae het volgende:
[..]
Klopt, maar soms hang je te ver om nog te remmen. Maar waarschijnlijk ben ik gewoon net iets te kut in wheelien dat mij dat overkomt...
Klagen daarover doe je maar lekker ergens anders. Heb je de OP niet gelezen???quote:Op dinsdag 24 december 2024 19:03 schreef Kopiko het volgende:
Dit begint te ontaarden in een motormuis-topic.
Je hebt gelijk.quote:Op dinsdag 24 december 2024 19:12 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Klagen daarover doe je maar lekker ergens anders. Heb je de OP niet gelezen???
Niet genoeg limoncello?quote:Op dinsdag 24 december 2024 19:33 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik had een limoncello toetje. Het was smerig.
Ik zie je overal posten dat je van iedereen houdt.quote:
Hoe kan je mij en muis en blijkbaar isdatzo zo ernstig niet begrijpen?quote:Op dinsdag 24 december 2024 20:22 schreef SebbeSwensje het volgende:
[..]
Ik zie je overal posten dat je van iedereen houdt.
Zit in de genen.quote:Op dinsdag 24 december 2024 20:25 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Hoe kan je mij en muis en blijkbaar isdatzo zo ernstig niet begrijpen?
Ik wist eigenlijk niet of ik op deze post moest reageren maar: stalkerquote:Op dinsdag 24 december 2024 20:22 schreef SebbeSwensje het volgende:
[..]
Ik zie je overal posten dat je van iedereen houdt.
Doe maar aangifte en demoniseer me publiekelijk.quote:Op dinsdag 24 december 2024 20:28 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Ik wist eigenlijk niet of ik op deze post moest reageren maar: stalker
Kusjes enzo
quote:Op dinsdag 24 december 2024 20:30 schreef ieniminimuis het volgende:
ik houd ook van jou klodder
En dan nu weer over na de dagelijkse werkzaamheden
Moet je poepen ofzo?quote:Op dinsdag 24 december 2024 20:31 schreef SebbeSwensje het volgende:
[..]
Doe maar aangifte en demoniseer me publiekelijk.
Overduidelijk ongesteld wordenquote:
Maar dat vind ik zo generaliserend.quote:Op dinsdag 24 december 2024 20:33 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Overduidelijk ongesteld worden
Een beurt krijgen?quote:Op dinsdag 24 december 2024 20:34 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Maar dat vind ik zo generaliserend.
Wel je peuk uit het raam gegooid?quote:Op dinsdag 24 december 2024 20:34 schreef SebbeSwensje het volgende:
[..]
Net gedaan, met een peuk uiteraard
Ik heb geen raam op het toilet. Afzuiging gaat op standje 3 en als ik klaarben met de sigaret maak ik hem uit onder de kraan om deze vervolgens bij het afval te deponeren.quote:Op dinsdag 24 december 2024 20:35 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Wel je peuk uit het raam gegooid?
Serieus? We zijn voor elkaar gemaaktquote:Op dinsdag 24 december 2024 20:43 schreef SebbeSwensje het volgende:
[..]
Ik heb geen raam op het toilet. Afzuiging gaat op standje 3 en als ik klaarben met de sigaret maak ik hem uit onder de kraan om deze vervolgens bij het afval te deponeren.
Dan neig ik toch weer naar mijn eerste vraag.quote:Op dinsdag 24 december 2024 20:46 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Serieus? We zijn voor elkaar gemaakt
Ik ben net als muis en heb een geheugen van 3 seconden.quote:Op dinsdag 24 december 2024 20:59 schreef SebbeSwensje het volgende:
[..]
Dan neig ik toch weer naar mijn eerste vraag.
Of je aan de drugs zit en dan specifiek LSDquote:Op dinsdag 24 december 2024 21:01 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Ik ben net als muis en heb een geheugen van 3 seconden.
Ik ben anti-drugs.quote:Op dinsdag 24 december 2024 21:02 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Of je aan de drugs zit en dan specifiek LSD
Ik ben ook anti-drugs, mijn hersens zouden het totaal niet aankunnenquote:Op dinsdag 24 december 2024 21:03 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Ik ben anti-drugs.
Tot zover onze samenwerking
Gaat allemaal te snel en je gaat er dood van.quote:Op dinsdag 24 december 2024 21:05 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ik ben ook anti-drugs, mijn hersens zouden het totaal niet aankunnen
Volgend jaar dat kind verkopenquote:Op dinsdag 24 december 2024 20:41 schreef Näsenbar het volgende:
Ik ben een van de beeldjes van mijn kerststal kwijt, blijkt dat een van mijn kinderen die met koningsdag heeft verkocht..
Balen dat hij niet alles verkocht heeft. Voor een complete set krijg je veel meer.quote:Op dinsdag 24 december 2024 20:41 schreef Näsenbar het volgende:
Ik ben een van de beeldjes van mijn kerststal kwijt, blijkt dat een van mijn kinderen die met koningsdag heeft verkocht..
En blijkbaar is dat ene beeldje ook kapot gestampt..quote:Op dinsdag 24 december 2024 21:55 schreef knoopie het volgende:
[..]
Balen dat hij niet alles verkocht heeft. Voor een complete set krijg je veel meer.
En wat zei je kind toen dat gebeurde?!?quote:Op dinsdag 24 december 2024 22:26 schreef Näsenbar het volgende:
[..]
En blijkbaar is dat ene beeldje ook kapot gestampt..
Iets in de trant van 'stop! wat doe je nou?!'quote:Op woensdag 25 december 2024 09:06 schreef knoopie het volgende:
[..]
En wat zei je kind toen dat gebeurde?!?
Morgen weer een dagquote:Op woensdag 25 december 2024 15:48 schreef ieniminimuis het volgende:
Sorry, vandaag weinig te klagen. Maar de dag is nog jong.
Oh, heftig! Ik ben benieuwd wat daar voor een antwoord op kwam!quote:Op woensdag 25 december 2024 11:30 schreef Näsenbar het volgende:
[..]
Iets in de trant van 'stop! wat doe je nou?!'
quote:Op zaterdag 4 januari 2025 16:41 schreef ieniminimuis het volgende:
Samenvatting van de klachten sinds 25 december:
- kut nog steeds geen stem
- kut nog steeds niet zingen
- alweer Coldplay
- kut vuurwerk
- iemand heeft de deur van berging naar buiten op slot gedraaid en ik krijg hem niet meer open
- ik moet maandag weer werken
- ze hebben mijn bureau op werk verplaatst zonder dat ik er was
Gaan ze daar ook collectief op hetzelfde moment gesprekjes inspoelen over de meest uiteenlopende, maar evenzo oninteressante onderwerpen?quote:Op zaterdag 4 januari 2025 16:50 schreef ieniminimuis het volgende:
En dat ik moet werken is daaraantoe, maar dat ik ook nog weer naar kantoor moet en mensen onder ogen moet komen? Neuh. Dat is de klacht van de hoogste graad.
Gewoon 2 weken geen mens gezien (behalve in de supermarkt maar dat zijn maar NPC's) . En dan moet je maandag weer naar kantoor, horror.
Nouja als ik mijn bureau niet kan vinden of het staat ook maar 1 cm verkeerd dan ga ik weer naar huis.
Heel oprecht heb ik alleen maar leuke gesprekken met collega's. Maar die kunnen we ook over Teams gevoerd worden terwijl ik thuis in mijn eigen bubbel zit. Ik houd van gesprekken, ik houd niet van mensen in dezelfde ruimte als ik aan het werk ben.quote:Op zaterdag 4 januari 2025 16:52 schreef SebbeSwensje het volgende:
[..]
Gaan ze daar ook collectief op hetzelfde moment gesprekjes inspoelen over de meest uiteenlopende, maar evenzo oninteressante onderwerpen?
Dan zit je in elk geval al een level hoger dan ik. Die gesprekjes kunnen me gestolen worden.quote:Op zaterdag 4 januari 2025 16:54 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Heel oprecht heb ik alleen maar leuke gesprekken met collega's. Maar die kunnen we ook over Teams gevoerd worden terwijl ik thuis in mijn eigen bubbel zit. Ik houd van gesprekken, ik houd niet van mensen in dezelfde ruimte als ik aan het werk ben.
Daarom ben jij een swensje en geen muis.quote:Op zaterdag 4 januari 2025 16:55 schreef SebbeSwensje het volgende:
[..]
Dan zit je in elk geval al een level hoger dan ik. Die gesprekjes kunnen me gestolen worden.
Benieuwd wat voor gesprekken jij voert met je collega's, want wij hebben het gewoon over dingen die ons interesseren.quote:Op zaterdag 4 januari 2025 16:55 schreef SebbeSwensje het volgende:
[..]
Dan zit je in elk geval al een level hoger dan ik. Die gesprekjes kunnen me gestolen worden.
Ik ben pas een Swensje als ik een Ateca hebquote:Op zaterdag 4 januari 2025 16:56 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Daarom ben jij een swensje en geen muis.
Zo min mogelijk, maar er is er wel één waar ik het echt goed mee kan vinden en een ander die me goed advies geeft van tijd tot tijd.quote:Op zaterdag 4 januari 2025 16:59 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Benieuwd wat voor gesprekken jij voert met je collega's, want wij hebben het gewoon over dingen die ons interesseren.
Sinds Corona geniet ik er ook van om lekker vanuit huis te werken. Mensen via MS Teams spreken. Werkbezoeken waar ik mijn adjudanten naar toe laat gaan. Door het thuiswerken kan ik mijn eigen agenda bepalen maar zorg ik er wel voor dat al mijn taken zijn voldaan.quote:Op zaterdag 4 januari 2025 16:54 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Heel oprecht heb ik alleen maar leuke gesprekken met collega's. Maar die kunnen we ook over Teams gevoerd worden terwijl ik thuis in mijn eigen bubbel zit. Ik houd van gesprekken, ik houd niet van mensen in dezelfde ruimte als ik aan het werk ben.
Heb jij wel capabele adjudanten? Wat een heerlijk gevoel moet dat zijn.quote:Op zaterdag 4 januari 2025 22:03 schreef stokj het volgende:
[..]
Sinds Corona geniet ik er ook van om lekker vanuit huis te werken. Mensen via MS Teams spreken. Werkbezoeken waar ik mijn adjudanten naar toe laat gaan. Door het thuiswerken kan ik mijn eigen agenda bepalen maar zorg ik er wel voor dat al mijn taken zijn voldaan.
Interne verhuizing van de afdelingen. Echter was pas halverwege januari gepland.quote:Op zondag 5 januari 2025 00:56 schreef StevenHyde het volgende:
Terechte klacht over dat bureau. Afblijven nondejuu
Heb je al fluimucil geprobeerd?quote:Op dinsdag 24 december 2024 18:31 schreef ieniminimuis het volgende:
Nog steeds verkouden, inclusief hele fijne hoestaanvallenDaardoor nog steeds niet kunnen praten of kunnen zingen.
Het leven is zwaar.
Jazeker, het heeft me wat tijd gekost om ze op één lijn te krijgen met mijn beleid. En natuurlijk de selectie op geschiktheid.quote:Op zondag 5 januari 2025 00:16 schreef SebbeSwensje het volgende:
[..]
Heb jij wel capabele adjudanten? Wat een heerlijk gevoel moet dat zijn.
Ik ben ondertussen weer beter! Bedankt voor de tipquote:Op zondag 5 januari 2025 21:57 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]
Heb je al fluimucil geprobeerd?
Akkoord met de klacht. Ondanks dat veel bedrijven het 'flexwerken' promoten is het menseigen als je een eigen bureau hebt. Gelukkig heb ik op het werkpaleis een eigen kantoorruimte.quote:Op dinsdag 7 januari 2025 11:52 schreef StevenHyde het volgende:
Je bureau kunnen vinden? En stond ie goed?
Werk zelf deel thuis en deel kantoor en laat altijd veel rommel op mijn bureau liggen, zodat niet ineens een nieuw iemand ofzo mijn bureau kaapt. Dat is klachtwaardig.
Die stond maandag waar ik het verwachtte. Vandaag heb ik samen met collega's de boel verbouwt in dat kantoor zodat het voor mij prettig werken is.quote:Op dinsdag 7 januari 2025 11:52 schreef StevenHyde het volgende:
Je bureau kunnen vinden? En stond ie goed?
Werk zelf deel thuis en deel kantoor en laat altijd veel rommel op mijn bureau liggen, zodat niet ineens een nieuw iemand ofzo mijn bureau kaapt. Dat is klachtwaardig.
Geen punt! Ik wilde gewoon even tegen het heilige huisje schoppen wat je in de OP aangaf, de regel dat je niet zat te wachten op goed bedoelde adviezenquote:Op dinsdag 7 januari 2025 11:03 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ik ben ondertussen weer beter! Bedankt voor de tip
Veel erger nog: vrouwen die jouw aandacht willen, maar dan heel chagrijnig gaan lopen doenquote:
Ga eens weg met je dating gedoequote:Op vrijdag 10 januari 2025 09:21 schreef SebbeSwensje het volgende:
[..]
Veel erger nog: vrouwen die jouw aandacht willen, maar dan heel chagrijnig gaan lopen doen
Ik doe niet aan daten, muis.quote:Op vrijdag 10 januari 2025 09:21 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ga eens weg met je dating gedoe
In dit topic wordt niet geklaagd over vrouwen.quote:
Dat zie je tochquote:Op vrijdag 10 januari 2025 09:22 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
In dit topic wordt niet geklaagd over vrouwen.
Ben jij de echte Ieniemienie?quote:Op vrijdag 10 januari 2025 09:28 schreef ieniminimuis het volgende:
Dit is mijn klaagtopic. Open je eigen.
De enige echtequote:Op vrijdag 10 januari 2025 15:33 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Ben jij de echte Ieniemienie?
Moet jij eens opletten.quote:Op vrijdag 10 januari 2025 09:22 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
In dit topic wordt niet geklaagd over vrouwen.
Wat een zonde. Is er geen forniturenwinkeltje elders?quote:Op zaterdag 11 januari 2025 17:42 schreef ieniminimuis het volgende:
Ze hadden geen leuk garen vandaag voor een nieuwe trui. Wil je meer breien en dan zit de wereld niet mee.
in watquote:
Uhm heb je een dosis urgentie of dopamine ofzo voor mij?quote:
Werk, maandag.quote:
Thuisbezorgd.nl dan geen boodschappen nodig en is eten kiezen ook makkelijker. Huishoudelijke taken overleef je ook wel als je dat een dagje overslaat.quote:Op maandag 13 januari 2025 11:36 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Werk, maandag.
Weer bedenken wat je vanavond moet gaan eten, boodschappen doen. Huishoudelijke taken.
Een dagje overslaan zegt ie. Alsof dat niet al vaak genoeg gebeurt.quote:Op maandag 13 januari 2025 11:38 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Thuisbezorgd.nl dan geen boodschappen nodig en is eten kiezen ook makkelijker. Huishoudelijke taken overleef je ook wel als je dat een dagje overslaat.![]()
Tegen werk en maandag heb ik ook geen oplossing
Ach dan maakt dagje meer of minder al helemaal niet uitquote:Op maandag 13 januari 2025 11:42 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Een dagje overslaan zegt ie. Alsof dat niet al vaak genoeg gebeurt.
Dit is Nederland en hier eten we gewoon Nederlands.quote:Op vrijdag 17 januari 2025 18:24 schreef ieniminimuis het volgende:
Gister een werkbijeenkomst. Er was fucking weer stamppotbuffet. Tijdens de kerstborrel ook al.
Volgens mij heeft iemand de memo gemist dat mensen ook wel eens andere dingen eten.
Je kunt ook iets anders serveren dat niet stamppot is.quote:Op vrijdag 17 januari 2025 19:20 schreef Näsenbar het volgende:
[..]
Dit is Nederland en hier eten we gewoon Nederlands.
Er was boerenkool, hete bliksem en hutspot.quote:
quote:Op dinsdag 24 december 2024 18:30 schreef ieniminimuis het volgende:
Een topic voor ieniminimuis waar ze naar hartenlust kan klagen over alles. Waarom? Omdat het een van haar favoriete hobby's is.
Paar huisregels:
- alleen ieniminimuis doet hier haar beklag
- wil je ook klagen? Open lekker je eigen topic.![]()
- en ja daar hoort ook klagen over mijn klacht bij, ook dat doe je lekker in je eigen topic en niet hier.
- empathisch uitdrukken over de klacht van het moment mag natuurlijk wel, maar dan ook alleen empathie.
- geen oplossingen aandragen. Muis weet prima wat de oplossingen zijn.
quote:Op dinsdag 24 december 2024 18:31 schreef ieniminimuis het volgende:
Het leven is zwaar.
quote:Op dinsdag 24 december 2024 18:36 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
1. open je eigen topic over je eigen klacht.
2. misschien
quote:
quote:Op dinsdag 24 december 2024 19:33 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik had een limoncello toetje. Het was smerig.
quote:
quote:Op dinsdag 24 december 2024 20:30 schreef ieniminimuis het volgende:
ik houd ook van jou klodder
En dan nu weer over na de dagelijkse werkzaamheden
quote:Op dinsdag 24 december 2024 20:33 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Overduidelijk ongesteld worden
quote:
quote:Op dinsdag 24 december 2024 21:02 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Of je aan de drugs zit en dan specifiek LSD
quote:Op dinsdag 24 december 2024 21:05 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ik ben ook anti-drugs, mijn hersens zouden het totaal niet aankunnen
quote:Op dinsdag 24 december 2024 21:44 schreef ieniminimuis het volgende:
Klacht. Geen goede paint skills hebben en daardoor geen leuke memes voor jezelf kunnen maken.
Context: Taylor Swift met All too wel komt 31 december rond een uur of 4 voorbij in de top 2000. Deze muis ligt dan eigenlijk op bed, maarja elk moment dat je fuck the patriarchy kunt schreeuwen moet je mee pakken. Dus ik wilde een meme van een ienimini die lekker lag te slapen, wakker werd om fuck the patriarchy te schreeuwen en dan weer ging slapen.
Het best waar ik mee kwam:
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 25 december 2024 15:48 schreef ieniminimuis het volgende:
Sorry, vandaag weinig te klagen. Maar de dag is nog jong.
quote:Op zaterdag 4 januari 2025 16:41 schreef ieniminimuis het volgende:
Samenvatting van de klachten sinds 25 december:
- kut nog steeds geen stem
- kut nog steeds niet zingen
- alweer Coldplay
- kut vuurwerk
- iemand heeft de deur van berging naar buiten op slot gedraaid en ik krijg hem niet meer open
- ik moet maandag weer werken
- ze hebben mijn bureau op werk verplaatst zonder dat ik er was
quote:Op zaterdag 4 januari 2025 16:50 schreef ieniminimuis het volgende:
En dat ik moet werken is daaraantoe, maar dat ik ook nog weer naar kantoor moet en mensen onder ogen moet komen? Neuh. Dat is de klacht van de hoogste graad.
Gewoon 2 weken geen mens gezien (behalve in de supermarkt maar dat zijn maar NPC's) . En dan moet je maandag weer naar kantoor, horror.
Nouja als ik mijn bureau niet kan vinden of het staat ook maar 1 cm verkeerd dan ga ik weer naar huis.
quote:Op zaterdag 4 januari 2025 16:54 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 4 januari 2025 16:59 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Benieuwd wat voor gesprekken jij voert met je collega's, want wij hebben het gewoon over dingen die ons interesseren.
quote:Op zondag 5 januari 2025 12:47 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Interne verhuizing van de afdelingen. Echter was pas halverwege januari gepland.
quote:Op zondag 5 januari 2025 12:48 schreef ieniminimuis het volgende:
Sneeuw en regen![]()
![]()
Waar blijft die lente?
quote:Op zondag 5 januari 2025 12:55 schreef ieniminimuis het volgende:
Extra klacht: ik moet morgen echte kleren aan en een bh aan doen.
Pyjamadagen zijn voorbij.
quote:Op dinsdag 7 januari 2025 11:03 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ik ben ondertussen weer beter! Bedankt voor de tip
quote:Op dinsdag 7 januari 2025 12:06 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Die stond maandag waar ik het verwachtte. Vandaag heb ik samen met collega's de boel verbouwt in dat kantoor zodat het voor mij prettig werken is.
quote:
quote:Op woensdag 8 januari 2025 08:48 schreef ieniminimuis het volgende:
Wel serum op je gezicht smeren maar daarna de dagcreme vergeten. Nu met een uitgedroogd gezicht op werk zitten
Geweldig gedaan Muis
quote:
quote:
quote:Op vrijdag 10 januari 2025 09:21 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ga eens weg met je dating gedoe
quote:Op vrijdag 10 januari 2025 09:24 schreef ieniminimuis het volgende:
Tevens vrijdag dus thuiswerkdag, maar ik moet straks nog wel naar werk voor een klusje
quote:Op vrijdag 10 januari 2025 09:28 schreef ieniminimuis het volgende:
Dit is mijn klaagtopic. Open je eigen.
quote:
quote:Op zaterdag 11 januari 2025 17:42 schreef ieniminimuis het volgende:
Ze hadden geen leuk garen vandaag voor een nieuwe trui. Wil je meer breien en dan zit de wereld niet mee.
quote:
quote:Op maandag 13 januari 2025 11:35 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Uhm heb je een dosis urgentie of dopamine ofzo voor mij?
quote:Op maandag 13 januari 2025 11:36 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Werk, maandag.
Weer bedenken wat je vanavond moet gaan eten, boodschappen doen. Huishoudelijke taken.
quote:Op maandag 13 januari 2025 11:42 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Een dagje overslaan zegt ie. Alsof dat niet al vaak genoeg gebeurt.
quote:Op vrijdag 17 januari 2025 18:24 schreef ieniminimuis het volgende:
Gister een werkbijeenkomst. Er was fucking weer stamppotbuffet. Tijdens de kerstborrel ook al.
Volgens mij heeft iemand de memo gemist dat mensen ook wel eens andere dingen eten.
quote:Op vrijdag 17 januari 2025 19:34 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Je kunt ook iets anders serveren dat niet stamppot is.
/dagboekquote:Op zaterdag 18 januari 2025 11:51 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Er was boerenkool, hete bliksem en hutspot.
Lees TT. En had je iets anders verwacht?quote:Op zaterdag 18 januari 2025 15:42 schreef CarbonC het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
/dagboek
Wel een vrouwelijke slaaf?quote:Op zaterdag 18 januari 2025 15:48 schreef ieniminimuis het volgende:
Klacht van vandaag: ik heb geen mannelijke slaaf in huis lopen die voor mij schoonmaakt.
Nee, want ik buit alleen mannen uit. Principiële kwestie.quote:
Is je haar toevallig blauw en kort gekniptquote:Op zaterdag 18 januari 2025 15:51 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Nee, want ik buit alleen mannen uit. Principiële kwestie.
Nee lang en blondquote:Op zaterdag 18 januari 2025 15:53 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Is je haar toevallig blauw en kort geknipt
Dat is wel mooier dan kort en blauwquote:
Ooit een aanvraag gedaan op FOK! en gek genoeg melde niemand zich aan. Heel vreemd.quote:Op zaterdag 18 januari 2025 15:55 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Dat is wel mooier dan kort en blauw![]()
Nou succes met slaaf vinden die je huishuiden voor je wilt doen!
Begin zo'n femfindom iets, blaf mannen af en laat ze tegen betaling en een trap in hun zak je huis schoonmaken.quote:Op zaterdag 18 januari 2025 15:48 schreef ieniminimuis het volgende:
Klacht van vandaag: ik heb geen mannelijke slaaf in huis lopen die voor mij schoonmaakt.
wil doen, niet wilt doen!!quote:Op zaterdag 18 januari 2025 15:55 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Dat is wel mooier dan kort en blauw![]()
Nou succes met slaaf vinden die je huishuiden voor je wilt doen!
Je hebt de post die je eerder quotete niet zo goed gelezen he?quote:Op zaterdag 18 januari 2025 15:57 schreef CarbonC het volgende:
[..]
Begin zo'n femfindom iets, blaf mannen af en laat ze tegen betaling en een trap in hun zak je huis schoonmaken.
Maar kom uit Rotterdam. Dan hoor je af en toe een t te plaatsen waar deze niet horen. Ik verzin de regels ook niet.quote:
Ik houd niet zo van camera's dus ik houd het op een podcastquote:Op zaterdag 18 januari 2025 18:54 schreef Näsenbar het volgende:
Wanneer komt deze serie op videoland?
Wat een cliffhangerquote:Op maandag 20 januari 2025 15:43 schreef ieniminimuis het volgende:
Man3 ik moest aansluiten bij een al lopend project, wat een bende.
Kon je het niet bijbenen met je korte pootjes?quote:Op maandag 20 januari 2025 15:43 schreef ieniminimuis het volgende:
Man3 ik moest aansluiten bij een al lopend project, wat een bende.
Het is eerder dat zij standje slak ga en ik een cheetah benquote:Op maandag 20 januari 2025 20:52 schreef Näsenbar het volgende:
[..]
Kon je het niet bijbenen met je korte pootjes?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |