Veel erger nog: vrouwen die jouw aandacht willen, maar dan heel chagrijnig gaan lopen doenquote:
Ga eens weg met je dating gedoequote:Op vrijdag 10 januari 2025 09:21 schreef SebbeSwensje het volgende:
[..]
Veel erger nog: vrouwen die jouw aandacht willen, maar dan heel chagrijnig gaan lopen doen
Ik doe niet aan daten, muis.quote:Op vrijdag 10 januari 2025 09:21 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ga eens weg met je dating gedoe
In dit topic wordt niet geklaagd over vrouwen.quote:
Dat zie je tochquote:Op vrijdag 10 januari 2025 09:22 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
In dit topic wordt niet geklaagd over vrouwen.
Ben jij de echte Ieniemienie?quote:Op vrijdag 10 januari 2025 09:28 schreef ieniminimuis het volgende:
Dit is mijn klaagtopic. Open je eigen.
De enige echtequote:Op vrijdag 10 januari 2025 15:33 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Ben jij de echte Ieniemienie?
Moet jij eens opletten.quote:Op vrijdag 10 januari 2025 09:22 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
In dit topic wordt niet geklaagd over vrouwen.
Wat een zonde. Is er geen forniturenwinkeltje elders?quote:Op zaterdag 11 januari 2025 17:42 schreef ieniminimuis het volgende:
Ze hadden geen leuk garen vandaag voor een nieuwe trui. Wil je meer breien en dan zit de wereld niet mee.
in watquote:
Uhm heb je een dosis urgentie of dopamine ofzo voor mij?quote:
Werk, maandag.quote:
Thuisbezorgd.nl dan geen boodschappen nodig en is eten kiezen ook makkelijker. Huishoudelijke taken overleef je ook wel als je dat een dagje overslaat.quote:Op maandag 13 januari 2025 11:36 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Werk, maandag.
Weer bedenken wat je vanavond moet gaan eten, boodschappen doen. Huishoudelijke taken.
Een dagje overslaan zegt ie. Alsof dat niet al vaak genoeg gebeurt.quote:Op maandag 13 januari 2025 11:38 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Thuisbezorgd.nl dan geen boodschappen nodig en is eten kiezen ook makkelijker. Huishoudelijke taken overleef je ook wel als je dat een dagje overslaat.![]()
Tegen werk en maandag heb ik ook geen oplossing
Ach dan maakt dagje meer of minder al helemaal niet uitquote:Op maandag 13 januari 2025 11:42 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Een dagje overslaan zegt ie. Alsof dat niet al vaak genoeg gebeurt.
Dit is Nederland en hier eten we gewoon Nederlands.quote:Op vrijdag 17 januari 2025 18:24 schreef ieniminimuis het volgende:
Gister een werkbijeenkomst. Er was fucking weer stamppotbuffet. Tijdens de kerstborrel ook al.
Volgens mij heeft iemand de memo gemist dat mensen ook wel eens andere dingen eten.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |