Klagen daarover doe je maar lekker ergens anders. Heb je de OP niet gelezen???quote:Op dinsdag 24 december 2024 19:03 schreef Kopiko het volgende:
Dit begint te ontaarden in een motormuis-topic.
Je hebt gelijk.quote:Op dinsdag 24 december 2024 19:12 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Klagen daarover doe je maar lekker ergens anders. Heb je de OP niet gelezen???
Niet genoeg limoncello?quote:Op dinsdag 24 december 2024 19:33 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik had een limoncello toetje. Het was smerig.
Ik zie je overal posten dat je van iedereen houdt.quote:
Hoe kan je mij en muis en blijkbaar isdatzo zo ernstig niet begrijpen?quote:Op dinsdag 24 december 2024 20:22 schreef SebbeSwensje het volgende:
[..]
Ik zie je overal posten dat je van iedereen houdt.
Zit in de genen.quote:Op dinsdag 24 december 2024 20:25 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Hoe kan je mij en muis en blijkbaar isdatzo zo ernstig niet begrijpen?
Ik wist eigenlijk niet of ik op deze post moest reageren maar: stalkerquote:Op dinsdag 24 december 2024 20:22 schreef SebbeSwensje het volgende:
[..]
Ik zie je overal posten dat je van iedereen houdt.
Doe maar aangifte en demoniseer me publiekelijk.quote:Op dinsdag 24 december 2024 20:28 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Ik wist eigenlijk niet of ik op deze post moest reageren maar: stalker
Kusjes enzo
quote:Op dinsdag 24 december 2024 20:30 schreef ieniminimuis het volgende:
ik houd ook van jou klodder
En dan nu weer over na de dagelijkse werkzaamheden
Moet je poepen ofzo?quote:Op dinsdag 24 december 2024 20:31 schreef SebbeSwensje het volgende:
[..]
Doe maar aangifte en demoniseer me publiekelijk.
Maar dat vind ik zo generaliserend.quote:Op dinsdag 24 december 2024 20:33 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Overduidelijk ongesteld worden
Een beurt krijgen?quote:Op dinsdag 24 december 2024 20:34 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Maar dat vind ik zo generaliserend.
Wel je peuk uit het raam gegooid?quote:Op dinsdag 24 december 2024 20:34 schreef SebbeSwensje het volgende:
[..]
Net gedaan, met een peuk uiteraard
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |