SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Bekijk deze YouTube-video
quote:Op dinsdag 24 december 2024 14:05 schreef Drankster het volgende:
Deze dagen maar eens Indiana Jones and the Raiders of the Lost Ark en Indiana Jones and the Temple of Doom kijken voordat we aan de Great Circle beginnen.
eensquote:
Ik denk morgenavond. Morgen geen familiedingen dus hele dag vrij.quote:Op dinsdag 24 december 2024 18:51 schreef Jimbo het volgende:
[..]
eens
benieuwd wie 'm eerder opgestart heeft![]()
Zit er nu ongeveer 8 uur in maar ik snap niet wat jij er nou zo slecht aan vindt.quote:Op donderdag 12 december 2024 10:19 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Je tijd is waardevoller. Zou een refund aanvragen.
Zelfs voor 3¤ zijn er betere games om je tijd aan te spenderen
Maar echt zonder grap
Waarschijnlijk ligt het verschil in mening ook over het bedrag waarvoor we hem hebben gekocht? 5 euro tegenover 70 euro?quote:Op donderdag 2 januari 2025 11:37 schreef MMaRsu het volgende:
Omdat je niks anders aan het doen bent dan continue dezelfde paarse mannetjes afschieten? Waardeloos tijdverdrijf. En prima story.. nou... het is maar wat je prima vindt.
Lekker op de legacy van Batman pissen
Live service rotzooi
Nouja ook voor 5 euro zijn er leukere spellen te vinden volgens mijquote:Op donderdag 2 januari 2025 14:02 schreef Wouter2006 het volgende:
[..]
Waarschijnlijk ligt het verschil in mening ook over het bedrag waarvoor we hem hebben gekocht? 5 euro tegenover 100?
Daar gaat het uiteindelijk om iddquote:Op donderdag 2 januari 2025 14:03 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Nouja ook voor 5 euro zijn er leukere spellen te vinden volgens mij.
Tijd is meer waardevol dan geld!
Maar als jij er plezier mee hebt helemaal top toch
Zag het ook al voorbij komen maar toch press x to doubt.quote:Op donderdag 2 januari 2025 20:14 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
Schijnbaar zijn de beperkingen van de Xbox Series S toch de reden dat Black Myth: Wukong nog niet op de Xbox is uitgebracht:
https://gamer.nl/nieuws/x(...)eries-s-beperkingen/
Serieus, wie bij MS bedacht heeft dat alle spellen ook op een Series S, een console die gewoon trager is dan een One X, moesten kunnen draaien heeft best een nagel in de doodskist van deze generatie Xboxen gedreven.quote:Op donderdag 2 januari 2025 20:14 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
Schijnbaar zijn de beperkingen van de Xbox Series S toch de reden dat Black Myth: Wukong nog niet op de Xbox is uitgebracht:
https://gamer.nl/nieuws/x(...)eries-s-beperkingen/
Prima is dan ook relatief naar de hardware.quote:Op donderdag 2 januari 2025 20:47 schreef Drankster het volgende:
[..]
Zag het ook al voorbij komen maar toch press x to doubt.
De top 3 (Star Wars Outlaws (al praten ze enkel over de PC versie dacht ik), Senua 2 en Indiana Jones) van de top 10 mooiste games van 2024 volgens Digital Foundry draaien allemaal prima op de S. Aangezien Wukong ook niet super draait op de PS5 lijkt het toch een skill issue.
quote:Op donderdag 2 januari 2025 11:37 schreef MMaRsu het volgende:
Omdat je niks anders aan het doen bent dan continue dezelfde paarse mannetjes afschieten? Waardeloos tijdverdrijf. En prima story.. nou... het is maar wat je prima vindt.
Lekker op de legacy van Batman pissen
Live service rotzooi
*rijkt doekje aanquote:Op donderdag 23 januari 2025 19:05 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
* TheStigsDutchCousin cries tears of joy
Zeker de moeite waard!quote:Op donderdag 23 januari 2025 19:06 schreef StateOfMind het volgende:
De originele games nooit gespeeld, maar dit zag er weluit.
quote:
Alles in deze show komt day naar Game Pass, stond in het begin vermeldquote:Op donderdag 23 januari 2025 19:07 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Zeker de moeite waard!
Ziet er erg soepel en vloeiend uitquote:Op donderdag 23 januari 2025 19:11 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
Ik kan niet wachtenZo vet dit!
Black mag nietquote:Op donderdag 23 januari 2025 19:14 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
NINJA GAIDEN 2 BLACK ROETVEEG!!!!
OMGOMGOMG!
Ja fuck die muts.quote:Op donderdag 23 januari 2025 19:15 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Black mag niet![]()
Gr gr Sylvana
Dat wel, maar is turn based als ik het goed begrepen heb destijds.quote:Op donderdag 23 januari 2025 19:36 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
Expedition 33 ziet er ook wel tof uit eigenlijk.
Nog nietquote:Op donderdag 23 januari 2025 19:51 schreef StateOfMind het volgende:
*zet X aan om te kijken of Ninja Gaiden 2 Black er al is
Morgen dus pasquote:Op donderdag 23 januari 2025 20:00 schreef Drankster het volgende:
De dag begint pas net in USA dus ‘today’ duurt daar nog wel effe.
Vrijdag is een thuiswerk dag, en sowieso een halve dag, dus in dat geval heb ik een donkerbruin vermoeden dat het geen hele productieve dag gaat zijnquote:
Xbox Game Pass ook nog niet.quote:Op donderdag 23 januari 2025 20:07 schreef MMaRsu het volgende:
https://store.steampowered.com/app/3287520/NINJA_GAIDEN_2_Black/
Staat op Steam
Zie hem nog niet op PC gamepass
Ja dat gaat echt nergens op kut Xbox schiet op manquote:Op donderdag 23 januari 2025 20:12 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Vrijdag is een thuiswerk dag, en sowieso een halve dag, dus in dat geval heb ik een donkerbruin vermoeden dat het geen hele productieve dag gaat zijn![]()
[..]
Xbox Game Pass ook nog niet.
Apart wel, dat een game die aangekondigd is bij een Xbox show, er eerder is bij PlayStation
Inderdaadquote:
Hier een minuut of 10 nog.quote:Op donderdag 23 januari 2025 20:19 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Inderdaad
25 minuten download tijd
Hier, een kwartier later, nog 20 minutenquote:Op donderdag 23 januari 2025 20:31 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Hier een minuut of 10 nog.
800 hierquote:Op donderdag 23 januari 2025 20:34 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Hier, een kwartier later, nog 20 minuten![]()
![]()
Heb 600Mbit glasvezel, maar schiet niet op als ie telkens terugvalt naar de 200
Hihi.quote:
4quote:Op donderdag 23 januari 2025 20:39 schreef StateOfMind het volgende:
Nu gaat ie ineens hard
10 minuten
Godverquote:
Zo, ik ga eens beginnenquote:Op donderdag 23 januari 2025 20:41 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Godver
*gooit turrrrrrrrrbo erin
Ik over 5 minutenquote:Op donderdag 23 januari 2025 20:42 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Zo, ik ga eens beginnen
In NG is dat wel waarquote:Op donderdag 23 januari 2025 20:43 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Ik over 5 minuten
Hardlopers zijn doodlopers en zulks
Matig dusquote:Op donderdag 13 februari 2025 15:19 schreef Drankster het volgende:
[ afbeelding ]
https://opencritic.com/game/17747/avowed
Obsidian genot.
Begonnen aan Blasphemous 2, wat een pareltje zegquote:Op vrijdag 14 februari 2025 01:06 schreef StateOfMind het volgende:
Op 120Hz scherm 40fps vrr balanced mode en uncapped framerate optie.
Geweldige game jaquote:Op vrijdag 14 februari 2025 10:48 schreef Wouter2006 het volgende:
[..]
Begonnen aan Blasphemous 2, wat een pareltje zeg
Ik heb beide games gespeeld en uitgespeeld. De DLC is ook erg goed.quote:Op dinsdag 18 februari 2025 09:13 schreef Wouter2006 het volgende:
[..]
Ow, was jij dat die dat laatst speelde? Ik dacht StateOfMind, vandaar de quote
Ik ook ja (zit toch bij Game Pass), even kijken en daarna weer verder met KCD2.quote:
Ehquote:Op dinsdag 18 februari 2025 10:06 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Ik ook ja (zit toch bij Game Pass), even kijken en daarna weer verder met KCD2.
Ondanks dat de reviews niet heel denderend zijn over het algemeen, is de algehele consensus wel dat de game fun is.
En dat is uiteindelijk voor mij het belangrijkste.
Naja, dan is je mening sowieso foutquote:
Dat is zuur. Ik had vroeger bij de oude Xbox 360-controllers nog wel eens stick drift, maar sinds de Xbox One-controllers nooit meer meegemaakt en heb er toch wel een stuk of 6 versleten sindsdien . Zijn wel een aantal gesneuveld maar dat had andere oorzaken.quote:Op donderdag 27 februari 2025 14:18 schreef srekiurbegnaam het volgende:
Derde controller is ten onder gegaan aan sticky drift. Allemaal uiteraard buiten garantie. Heb ze zelf uit elkaar gehaald en schoongeblazen, maar geen gewenst effect.
Wil er nu graag eentje met hall effect om dit te voorkomen. Helaas moet ik dat wel naar third party merken toe. Heb positieve ervaring met 8bitdo, deze heeft de ultimate c te koop voor Xbox, helaas wel wired. Niet ideaal voor op de bank, maar kan ik overheen komen als deze het lang gaat uithouden.
Iemand ervaring met deze specifieke? Kost 35 euro bij Amazon. De originele carbon zwarte kost nu 47 euro, maar twijfel omdat deze toch weer sowieso kapot gaat binnen afzienbare tijd of net buiten de garantie.
Mijn Series X is mijn eerste Xbox en ik kocht die in mei 2022.quote:Op donderdag 27 februari 2025 14:38 schreef 2dope het volgende:
[..]
Dat is zuur. Ik had vroeger bij de oude Xbox 360-controllers nog wel eens stick drift, maar sinds de Xbox One-controllers nooit meer meegemaakt en heb er toch wel een stuk of 6 versleten sindsdien . Zijn wel een aantal gesneuveld maar dat had andere oorzaken.
Third-party controllers zijn bij mij nog nooit goed bevallen, althans de merken die ik heb gezien. Was altijd van aanzienlijk mindere bouwkwaliteit dan de OG controllers van Microsoft zelf. 8bitdo ken ik niet, wellicht dat die wel prima zijn.
Ik heb echt alleen één PS5 controller met drift gehad. Dat was het.quote:Op donderdag 27 februari 2025 14:38 schreef 2dope het volgende:
[..]
Dat is zuur. Ik had vroeger bij de oude Xbox 360-controllers nog wel eens stick drift, maar sinds de Xbox One-controllers nooit meer meegemaakt en heb er toch wel een stuk of 6 versleten sindsdien . Zijn wel een aantal gesneuveld maar dat had andere oorzaken.
Third-party controllers zijn bij mij nog nooit goed bevallen, althans de merken die ik heb gezien. Was altijd van aanzienlijk mindere bouwkwaliteit dan de OG controllers van Microsoft zelf. 8bitdo ken ik niet, wellicht dat die wel prima zijn.
Zal dat eens proberenquote:Op donderdag 27 februari 2025 17:43 schreef OMG het volgende:
Nog nooit stickdrift gehad. Ze vallen hier vaak genoeg op de grond, misschien dat dat het geheim is.
Ik heb daar nog nooit last van gehad. Al eet ik ook geen chips.quote:Op donderdag 27 februari 2025 17:34 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Scheelt al veel als je niet met gore chips klauwen aan je controller zit nu al jaren geen stickdrift gehad.
heb laatst hall effects in mn controller laten zetten. was 50 eur voor 2 sticks, wel prijzig maar vind de controller wel chill. Hij reageert net wat feller en geen drift meerquote:Op donderdag 27 februari 2025 14:18 schreef srekiurbegnaam het volgende:
Derde controller is ten onder gegaan aan sticky drift. Allemaal uiteraard buiten garantie. Heb ze zelf uit elkaar gehaald en schoongeblazen, maar geen gewenst effect.
Wil er nu graag eentje met hall effect om dit te voorkomen. Helaas moet ik dat wel naar third party merken toe. Heb positieve ervaring met 8bitdo, deze heeft de ultimate c te koop voor Xbox, helaas wel wired. Niet ideaal voor op de bank, maar kan ik overheen komen als deze het lang gaat uithouden.
Iemand ervaring met deze specifieke? Kost 35 euro bij Amazon. De originele carbon zwarte kost nu 47 euro, maar twijfel omdat deze toch weer sowieso kapot gaat binnen afzienbare tijd of net buiten de garantie.
Daar ga je al.quote:Op vrijdag 28 februari 2025 11:05 schreef Houniet het volgende:
[..]
Ik heb daar nog nooit last van gehad. Al eet ik ook geen chips.
Heb die van 8bitdo met hall effect eens besteld, kijken of het bevalt anders ga ik misschien ook op zoek om hall effect in een van mijn huidige te laten plaatsen. Moet dan wel een andere locatie vinden, helaas te ver.quote:Op vrijdag 28 februari 2025 21:39 schreef Jimbo het volgende:
[..]
heb laatst hall effects in mn controller laten zetten. was 50 eur voor 2 sticks, wel prijzig maar vind de controller wel chill. Hij reageert net wat feller en geen drift meer
Moet wel zeggen dat ik voor die 50 ook een nieuwe controller had kunnen kopen, maar ik heb die 20yr controller dus vond het zonde om die dan niet meer te hebben (even de hardware overzetten is net niet mogelijk met die)
Dus ja, kan het wel aanradenMocht je in de buurt van Rdam wonen heb ik ook gelijk een adresje voor je.
Merk dat ene game als fifa het voor meer stickdrift zorgt dan bijv diablo of COD ofzo, komt vooral omdat je constant naar 1 positie zit te grinden en die connector dan als het ware op dat punt kaal geschuurd wordt waardoor er geen signaal meer is van je controller (dus krijg je drift omdat ie niet meer acturaat ziet wat ie doet)quote:Op zaterdag 1 maart 2025 14:53 schreef srekiurbegnaam het volgende:
[..]
Heb die van 8bitdo met hall effect eens besteld, kijken of het bevalt anders ga ik misschien ook op zoek om hall effect in een van mijn huidige te laten plaatsen. Moet dan wel een andere locatie vinden, helaas te ver.
Ik heb er verder nooit bij gegeten en ook niet met vieze handen aangezeten. Controllers zitten altijd in een hoes, nooit gevallen, ga er heel fatsoenlijk mee om en zien er allemaal als nieuw uit. En toch die stickdrift.
Ik eet M&M's, daar krijg je niet van die smerige jatten van.quote:
Vind het heel gek, speel niet echt games waar je de buttons moet rammen en moet grinden, toch gaan ze allemaal kapot.quote:Op zaterdag 1 maart 2025 17:59 schreef Jimbo het volgende:
[..]
Merk dat ene game als fifa het voor meer stickdrift zorgt dan bijv diablo of COD ofzo, komt vooral omdat je constant naar 1 positie zit te grinden en die connector dan als het ware op dat punt kaal geschuurd wordt waardoor er geen signaal meer is van je controller (dus krijg je drift omdat ie niet meer acturaat ziet wat ie doet)
Dan is de vraag is het zoiets als de switch of een gamepad streamer zoals de portalquote:Op dinsdag 11 maart 2025 07:46 schreef Aether het volgende:
EXCLUSIVE: Xbox's new hardware plans begin with a gaming handheld set for later this year, with full next-gen consoles targeting 2027
Microsoft's first full foray into PC gaming handhelds begins with a partner device set to launch later this year, with its own Xbox Series X|S successors now fully in production.
https://www.windowscentra(...)n-next-gen-xbox-2027
Ik gok op een soort Steamdeck.quote:Op dinsdag 11 maart 2025 12:44 schreef Friday12 het volgende:
[..]
Dan is de vraag is het zoiets als de switch of een gamepad streamer zoals de portal
Mee eens. Een Xbox portal wordt hier een insta buy.quote:Op dinsdag 11 maart 2025 14:44 schreef Friday12 het volgende:
[..]
Ben benieuwd dat sowieso. PS portal ook erg blij mee
Als het geen Steam draait, veel succesquote:Op woensdag 12 maart 2025 11:35 schreef Aether het volgende:
Six ways Microsoft’s portable Xbox could be a Steam Deck killer
https://arstechnica.com/g(...)a-steam-deck-killer/
Absoluut nietquote:Op donderdag 13 maart 2025 08:35 schreef srekiurbegnaam het volgende:
Kijken jullie ook een beetje uit naar AC Shadows? Zag dat deze gewoon ¤80 kost, maar Ubisoft kennende is het wel voor een tientje te krijgen eind april.
Omdat AC je niet bevalt, of meer na dat vreselijke Mirage?quote:
Ik weet niet waar je bij komt dat het er verdomd goed uitziet.quote:Op donderdag 13 maart 2025 11:17 schreef srekiurbegnaam het volgende:
[..]
Omdat AC je niet bevalt, of meer na dat vreselijke Mirage?
Deze shadows ziet er verdomd goed uit op gameplay videos.
De AI is zo tergend dom. En ze staan maar wat te staan, af te wachten tot je ze neerslaat. Geen enkel moment ziet de combat er impactvol uit. Nee je staat maar wat in te hakken op die gasten, tot hun levensbalkje leeg is.quote:Op woensdag 12 maart 2025 11:28 schreef MMaRsu het volgende:
Man man man wat ziet Ac Shadows er saai,steriel en levenloos uit
Bekijk deze YouTube-video
Combat van 10 jaar geleden. Npc's staan maar wat te staan en pretenderen gesprekken te hebben. je hoort wat geroezemoes maar ziet niemand een gesprek hebben.
0,0 interactie met npc's.
Rdr2 kwam toch 5/6 jaar geleden uit?
Paard animaties en geluiden zijn 1 op 1 hetzelfde als Valhalla
De AI is zo retarded als maar kan zijn.
De combat ziet er saai uit, en sponzig. Geen fijne hits en het ziet er niet impactvol uit. Die stomme zwart wit animaties ook (ze werken al aan een patch).
Ik snap echt niet dat mensen hier hyped voor zijn. Het ziet er echt niet goed uit.
Ik had er wel enigszins zin in maar ga dan wel verder met Ghost of tsushima en evt pik ik Rise of Ronin op
Ik zou dit never no way voor de volle mep kopen, het is gewoon een reskin van Odyssey basically maar dan met een paar nieuwe dingetjes, en een hoop wat weggehaald is.quote:Cannot turn off the black and white assassination effect at launch, should be available post launch.
Devs are looking into new game plus with 'smart' additions.
Elite Soldiers will replace the Samurai Daisho at the castles after they've been dispatched. This will be added post launch.
There are traditional side quests as well as side quests that are integrated into the main ones.
The mercenaries system from previous AC games will not be returning; the guardians system will take its place. The guardians will become active when the alarm bells are rung and will not randomly encounter the player.
Looking into damage number for post launch.
No preset layouts for hideout modes.
No dye features for outfits but there are multiple colours of the same outfits.
No naval battles
New abilities and weapons will become available down the line.
No hair and beard styles, at least not for launch.
Meteen aan Elden Ring koppelenquote:Op donderdag 13 maart 2025 18:34 schreef Evangelion het volgende:
Microsoft introduces Copilot for Gaming, an AI-driven gaming companion, early preview coming to Xbox Insiders on mobile soon
New Copilot for Gaming Aims to Save You Time, Help You Get Good
[ afbeelding ]
skill issue btw
have you tried to git gudquote:Op donderdag 13 maart 2025 18:36 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Meteen aan Elden Ring koppelen
Lekker languit op de bank hangen en de AI (ai ai ai) de bazen laten verslaanquote:Op donderdag 13 maart 2025 18:36 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Meteen aan Elden Ring koppelen
Misschien kan Elon dit gebruiken ipv chinese accountboostersquote:Op donderdag 13 maart 2025 18:34 schreef Evangelion het volgende:
Microsoft introduces Copilot for Gaming, an AI-driven gaming companion, early preview coming to Xbox Insiders on mobile soon
[ afbeelding ]
skill issue btw
Gheghequote:Op donderdag 13 maart 2025 18:46 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Misschien kan Elon dit gebruiken ipv chinese accountboosters
Grappig, maar dan gaat toch heel het doel van gamen weg?quote:Op donderdag 13 maart 2025 18:34 schreef Evangelion het volgende:
[ afbeelding ]
skill issue btw
Lijkt me veel logischer jaquote:Op donderdag 13 maart 2025 22:19 schreef Jimbo het volgende:
[..]
Grappig, maar dan gaat toch heel het doel van gamen weg?
Zou t eerder snappen als ze autmatisch AI bots maken voor games hiermee, dat je offline lekker je forkknife kan spelen, of dat je, als je geen vrienden heb om mee te spelen je dingen als it takes two kan spelen
Kan je eindelijk die jaren pijp-ervaring gebruiken om elden ring uit te spelenquote:Op woensdag 19 maart 2025 17:44 schreef Notorious_Roy het volgende:
https://tweakers.net/nieu(...)ng-kost-30-euro.html
Mooie uitbreiding voor half FOK!
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 19 maart 2025 18:44 schreef Jimbo het volgende:
[..]
Kan je eindelijk die jaren pijp-ervaring gebruiken om elden ring uit te spelen
Toffe trailer. Dat zullen wel een paar uurtjes in gaan.quote:Op dinsdag 25 maart 2025 09:58 schreef Houniet het volgende:
Gratis vanaf 22 mei.
Screenshots;
https://www.deliveratallcosts.com/
Hier ben ik ook op aan het wachten.quote:Op dinsdag 25 maart 2025 10:10 schreef blessed19 het volgende:
Op 9 april komt een nieuwe Commandos uit op de gamepass. mčt coop! Kan niet wachten om die duitsers af te maken... ALARM! ALARM!!!!!
Nieuwe? Was een remake van de oude toch?quote:Op dinsdag 25 maart 2025 10:10 schreef blessed19 het volgende:
Op 9 april komt een nieuwe Commandos uit op de gamepass. mčt coop! Kan niet wachten om die duitsers af te maken... ALARM! ALARM!!!!!
Nee, dit is een hele nieuwe.quote:Op dinsdag 25 maart 2025 10:36 schreef Jimbo het volgende:
[..]
Nieuwe? Was een remake van de oude toch?
pohquote:
Demo is al een tijdje online. Voor console begrippen vind ik het wel prima spelen, maar soms mis je de muis wel.quote:
Geen hakenkruis in zichtquote:Op dinsdag 25 maart 2025 10:10 schreef blessed19 het volgende:
In principe vond ik Desperados 3 en Shadow Tactics heel goed te spelen met een controller.quote:Op dinsdag 25 maart 2025 12:09 schreef blessed19 het volgende:
[..]
Demo is al een tijdje online. Voor console begrippen vind ik het wel prima spelen, maar soms mis je de muis wel.
Desalniettemin, mooie coop opvolger om te spelen na split fiction.
Die komt waarschijnlijk bij de Musk dlcquote:
Klopt!quote:
Als je kan kiezen is het top! Weet nog dat ze bij de commandos remastered het eruit hadden gehaald, wat ik nep vind.quote:Op dinsdag 25 maart 2025 14:43 schreef blessed19 het volgende:
[..]
Klopt!
In het spel kan je gelukkig kiezen of je wel of geen hakenkruizen, nazi's, enz wil zien.
Nu wel tevreden?
Hans?quote:Op donderdag 27 maart 2025 14:30 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
Iemand Khazan al geprobeerd?
Gister ook aan begonnen, apart spel, moet er even aan wennen.quote:Op donderdag 27 maart 2025 14:35 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Ga vanavond sowieso wel even Atomfall aanzetten.
Release is ook vandaag en is meteen via Game Pass beschikbaar.
Vind het een arcade/light versie van Fallout, alleen wat kleurrijker.quote:Op vrijdag 28 maart 2025 11:19 schreef Wouter2006 het volgende:
[..]
Gister ook aan begonnen, apart spel, moet er even aan wennen.
Not foundquote:Op donderdag 27 maart 2025 16:31 schreef srekiurbegnaam het volgende:
[ link | afbeelding ]
Denk wel een leuke vondst.
Het is wel een toffe game ja.quote:Op vrijdag 28 maart 2025 11:19 schreef Wouter2006 het volgende:
[..]
Gister ook aan begonnen, apart spel, moet er even aan wennen.
AC Shadows, op 1 of andere manier vind ik die prijzen van tegenwoordig echt te hoog (is met alles trouwens) dus ik wacht voorlopig wel op een complete edition met alle DLC voor een goede sale. Kan wel even duren maar tot die tijd nog genoeg te spelen.quote:Op vrijdag 28 maart 2025 12:20 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Het is wel een toffe game ja.
Maar die parkeer ik voorlopig weer.
Tot na Kingdom Come Deliverance 2 en AC Shadows.
Nooit begonnen aan een Fallout gamequote:Op vrijdag 28 maart 2025 11:58 schreef blessed19 het volgende:
[..]
Vind het een arcade/light versie van Fallout, alleen wat kleurrijker.
Ik zie het wel, zal zo opnieuw uploaden. Had crash bandicoot 4 voor ¤5 bij de toy champ gekocht.quote:
De lokale Intertoys hier verkoopt niet eens fysieke Xbox games neerquote:Op vrijdag 28 maart 2025 20:45 schreef srekiurbegnaam het volgende:
[..]
Ik zie het wel, zal zo opnieuw uploaden. Had crash bandicoot 4 voor ¤5 bij de toy champ gekocht.
Diablo 4 lag daar voor ¤20, en nog veel meer.
Wist niet dat de Xbox verkopen zo slecht gingen. Ook bij de Mediamarkt liggen er hooguit 5 tot 10 titels en voor de PlayStation rijen vol.
Toch 20 uur. Niet verkeerd.quote:Op maandag 31 maart 2025 09:09 schreef Wouter2006 het volgende:
[ afbeelding ]
Het is maar een klein spel. Ook deed het me teveel denken aan We Happy Few wat ook geen topper was.
quote:Op woensdag 2 april 2025 03:14 schreef Aether het volgende:
Has The Xbox Switch 2 Rival Just Revealed Its True Form?
https://www.nintendolife.(...)vealed-its-true-form
[ x ]
Heb je hem inmiddels al gespeeld?quote:Op dinsdag 25 maart 2025 10:10 schreef blessed19 het volgende:
Ja, hier ook het eerste level. Coöp zal denk ik maandag worden. Ben erg benieuwd hoe dat zal gaan.quote:Op vrijdag 11 april 2025 09:15 schreef Wouter2006 het volgende:
[..]
Heb je hem inmiddels al gespeeld?
Ik heb even 1 level gedaan om het gevoel weer te krijgen en het speelt wel weer echt top
maar voor nu wil ik eerst South Of Midnight nog even afmaken wat ook een aanrader is..
Dat is inderdaad wel lekker ja, moet ook wel met een controller.quote:Op vrijdag 11 april 2025 11:09 schreef blessed19 het volgende:
[..]
De optie om de commando's te instrueren zodat ze allemaal hetzelfde moment de acties uitvoeren vind ik wel een waardevolle toevoeging!
Tsja, reviews...quote:Op vrijdag 11 april 2025 11:34 schreef MMaRsu het volgende:
Volgens de reviews is de game nogal broken.
De steam reviews van mensen die het zelf hebben gespeeld bedoel ik dan...quote:Op vrijdag 11 april 2025 12:13 schreef blessed19 het volgende:
[..]
Tsja, reviews...
Ben meer benieuwd wat je er zelf van vindt als je het zelf hebt gespeeld.
ACG doet best goede reviews.quote:Op vrijdag 11 april 2025 18:33 schreef OMG het volgende:
Reviews.
De betaalde mening van 1 of andere joker die 10% van een game heeft gespeeld of een user-based mening van iemand die zeurt over hoe een lineaire story based game geen open wereld is..
Genoeg games gespeeld waar ik me prima mee hebt vermaakt die niet boven een 3/5 komen, en genoeg games gespeeld die als "fantastisch" worden bestempeld waar ik geen hol aan vond.
De enige reden waarom ik door de Xbox reviews scroll is om te zien of er toevallig een boel mensen last hebben van bugs, of dat een indie om 1 of andere reden geen inverted Y-axis heeft. Maar de daadwerkelijke meningen boeien me echt geen reet.
ah dan liggen die spikes dus niet aan mij. wordt er gvd helemaal gek van. Game alweer ge deinstalleerd. Heb betere dingen met mn leven te doen dan me te ergeren aan dat gestotter.quote:Op vrijdag 11 april 2025 11:09 schreef blessed19 het volgende:
[..]
Ja, hier ook het eerste level. Coöp zal denk ik maandag worden. Ben erg benieuwd hoe dat zal gaan.
Vind het wel een mooie opvolger. geen gekke dingen geīmplementeerd. Rustig de tijd nemen, veel saven en uitproberen. De optie om de commando's te instrueren zodat ze allemaal hetzelfde moment de acties uitvoeren vind ik wel een waardevolle toevoeging!
Een minpunt vind ik wel dat het niet zo soepel loopt als je een beetje wil rondkijken. Dan gaat het beeld wat haperen.
Ja, het is best triest. Nu maar hopen op een update..quote:Op vrijdag 11 april 2025 18:41 schreef Jimbo het volgende:
[..]
ah dan liggen die spikes dus niet aan mij. wordt er gvd helemaal gek van. Game alweer ge deinstalleerd. Heb betere dingen met mn leven te doen dan me te ergeren aan dat gestotter.
Coöp geprobeerd, maar er is een lag van een kleine seconde. Dat is zo enorm frustrerend, werd er enorm boos om. Vind het jammer dat ik er geen fysieke kopie van heb, anders had ik m ritueel verbrand.quote:Op vrijdag 11 april 2025 18:41 schreef Jimbo het volgende:
[..]
ah dan liggen die spikes dus niet aan mij. wordt er gvd helemaal gek van. Game alweer ge deinstalleerd. Heb betere dingen met mn leven te doen dan me te ergeren aan dat gestotter.
Zeker! Alleen al dat gelul in het begin en dan als grote blokken veelvuldige tutorial. Ach, zal wel even wennen zijn maar dan zal er een prachtige rpg klaar liggen.quote:Op zaterdag 26 april 2025 10:30 schreef Notorious_Roy het volgende:
Eerste paar minuten Claire 33 zijn al prachtig joh.
Ouwe revamped meuk man, wel helemaal klaar met van die falende remakes/mastersquote:Op zaterdag 26 april 2025 14:13 schreef blessed19 het volgende:
[..]
Waarom niet? Te druk met andere zaken?
Falend? Deze is juist erg sterkquote:Op maandag 28 april 2025 17:26 schreef Jimbo het volgende:
[..]
Ouwe revamped meuk man, wel helemaal klaar met van die falende remakes/masters
Ouwe bagger die draait op nostalgie...quote:Op maandag 28 april 2025 17:40 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Falend? Deze is juist erg sterk
Okquote:Op maandag 28 april 2025 17:56 schreef Jimbo het volgende:
[..]
Ouwe bagger die draait op nostalgie...
Eerste act nu klaar.quote:Op zaterdag 26 april 2025 10:30 schreef Notorious_Roy het volgende:
Eerste paar minuten Claire 33 zijn al prachtig joh.
Prijzen zijn ook gestegenquote:Op dinsdag 13 mei 2025 13:37 schreef Elan het volgende:
Niet echt meer goede aanbiedingen voor Gamepass Ultimate, pakte er altijd eentje voor een jaartje van Livekaarten zo rond de 100 piek de goedkoopste nu is 140 euro.
Zeker maar vorig jaar al. Tot voor kort was het rond de 100 euro. Het aanbod is ook wel echt heel goed op het moment dus denk dat het meer zit in dat er meer vraag naar is.quote:
Je kan 36 maanden Core kopen en omzetten voor 1,5 jaar ultimate. Met een beetje geluk ben je dan ook voor 150 euro klaar.quote:Op dinsdag 13 mei 2025 13:37 schreef Elan het volgende:
Niet echt meer goede aanbiedingen voor Gamepass Ultimate, pakte er altijd eentje voor een jaartje van Livekaarten zo rond de 100 piek de goedkoopste nu is 140 euro.
Is ook een idee. Kun je die stacken op je bestaande Ultimate abonnement, heb nog een weekje. Of beter wachten tot die expired is?quote:Op dinsdag 13 mei 2025 15:05 schreef IsItMeOrYou het volgende:
[..]
Je kan 36 maanden Core kopen en omzetten voor 1,5 jaar ultimate. Met een beetje geluk ben je dan ook voor 150 euro klaar.
Dat moet je zelf even proberen, dat is per code verschillend. De code blijft geldig als deze niet direct verzilverbaar is. Je kan dan alvast 1 jaar kopen wat 6 maanden zou moeten geven.quote:Op dinsdag 13 mei 2025 15:28 schreef Elan het volgende:
[..]
Is ook een idee. Kun je die stacken op je bestaande Ultimate abonnement, heb nog een weekje. Of beter wachten tot die expired is?
Nee beter af laten lopen.quote:Op dinsdag 13 mei 2025 15:28 schreef Elan het volgende:
[..]
Is ook een idee. Kun je die stacken op je bestaande Ultimate abonnement, heb nog een weekje. Of beter wachten tot die expired is?
K heb maar gewoon ultimate gekocht 4x3 maanden op Instant gaming voor 140 euro. Alsnog drie maanden 'gratis' tov de reguliere prijs.quote:
Oh dat is ook wel prima ja. Drie games spelen en je hebt het eruitquote:Op dinsdag 13 mei 2025 17:57 schreef Elan het volgende:
[..]
K heb maar gewoon ultimate gekocht 4x3 maanden op Instant gaming voor 140 euro. Alsnog drie maanden 'gratis' tov de reguliere prijs.
Ik denk dat Doom ook beter tot zijn recht komt op pc. Digital Foundry heeft goede techreviews hierover.quote:Op zondag 18 mei 2025 17:13 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
Heb clair obscur even in de ijskast gezet voor Doom.
+ Heerlijke game om te spelen. Zo smooth.
+ Gameplay is prima. Komt wel pas echt op gang na chapter 5 als je de flail krijgt.
+ Game is best lang. 8 uur nu en ben nog niet halverwege in de campaign. Ik verzamel wel alle geheimen enzo.
- Mech en vliegen zijn idd, zoals ik al een beetje verwachtte, wat gimmicky. Je denkt eerder; was ik maar weer aan het schieten met mn wapens dan dat je uitkijkt naar nog een vlieg stuk.
- Graphics zijn prima, maar deze werden behoorlijk gehyped. Ik vind ze slechts... okee. Soms echt lage res textures en rare vuur effecten (je ziet duidelijk dat het plat is). Ook de gezichten van de NPC's in de cutscenes zijn prima maar vergeleken met bijvoorbeeld Alan Wake 2 best matig. Omgevingen ook niet perse indrukwekkender dan Eternal.
Doom speelt idd ontzettend heerlijkquote:Op zondag 18 mei 2025 17:13 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
Heb clair obscur even in de ijskast gezet voor Doom.
+ Heerlijke game om te spelen. Zo smooth.
+ Gameplay is prima. Komt wel pas echt op gang na chapter 5 als je de flail krijgt.
+ Game is best lang. 8 uur nu en ben nog niet halverwege in de campaign. Ik verzamel wel alle geheimen enzo.
- Mech en vliegen zijn idd, zoals ik al een beetje verwachtte, wat gimmicky. Je denkt eerder; was ik maar weer aan het schieten met mn wapens dan dat je uitkijkt naar nog een vlieg stuk.
- Graphics zijn prima, maar deze werden behoorlijk gehyped. Ik vind ze slechts... okee. Soms echt lage res textures en rare vuur effecten (je ziet duidelijk dat het plat is). Ook de gezichten van de NPC's in de cutscenes zijn prima maar vergeleken met bijvoorbeeld Alan Wake 2 best matig. Omgevingen ook niet perse indrukwekkender dan Eternal.
Ja denk ik ook. En er is een issue met HDR wat je kan aanpassen zelf op de PC, maar niet op de xbox.quote:Op zondag 18 mei 2025 17:16 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ik denk dat Doom ook beter tot zijn recht komt op pc. Digital Foundry heeft goede techreviews hierover.
De muziek is echt way minder. En Eternal was, na een wenperiode, echt wel beter.quote:Op zondag 18 mei 2025 17:24 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Doom speelt idd ontzettend heerlijk
Ik vind hem leuker dan Eternal.
Begin straks aan Chapter 5, heb tot nu toe alles 100%
Ik heb de OST zitten luisteren die is prima. Het is geen Mick Gordon maar zeker niet zo slecht als veel mensen zeggen.quote:Op maandag 19 mei 2025 08:57 schreef Q. het volgende:
[..]
De muziek is echt way minder. En Eternal was, na een wenperiode, echt wel beter.
Je hoort het alleen bijna niet tijdens het spelenquote:Op maandag 19 mei 2025 09:06 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ik heb de OST zitten luisteren die is prima. Het is geen Mick Gordon maar zeker niet zo slecht als veel mensen zeggen.
Geluid omlaag, muziek wat omhoog.quote:Op maandag 19 mei 2025 10:39 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Je hoort het alleen bijna niet tijdens het spelen
Dan zou ik DOOM niet spelenquote:Op maandag 19 mei 2025 10:52 schreef StateOfMind het volgende:
Ik hou sowieso niet van rock, metal of wat het is.
quote:Op maandag 19 mei 2025 10:52 schreef StateOfMind het volgende:
Ik hou sowieso niet van rock, metal of wat het is.
Weg sfeerquote:
Heb de muziek wel gewoon op het standaard volume staan hoorquote:
Nah, liever GamePass/Xbox in Steam dan andersom. Zodra de Steamdeck GamePass titels kan draaien kan Xbox tussen 6 planken.quote:Op dinsdag 20 mei 2025 13:02 schreef Elan het volgende:
https://wccftech.com/micr(...)r-next-gen-xbox-too/
Dat zou de logische volgende stap zijn.
Ik heb echt niks met handheld gaming. Of een steam console met Gamepass integratie of een nieuwe Xbox met Steam integratie.quote:Op dinsdag 20 mei 2025 13:34 schreef Drankster het volgende:
[..]
Nah, liever GamePass/Xbox in Steam dan andersom. Zodra de Steamdeck GamePass titels kan draaien kan Xbox tussen 6 planken.
Wel alleen streamingquote:Op woensdag 21 mei 2025 20:48 schreef Notorious_Roy het volgende:
Retro games komen eraan.
https://news.xbox.com/en-(...)s-pc-gaming-updates/
Beetje van beiden denk ikquote:Op zondag 25 mei 2025 11:56 schreef IsItMeOrYou het volgende:
De Xbox series X is zowaar uitverkocht bij bol en bij Amazon weer begin juli leverbaar. Veel mensen nog na de prijsverhoging een x genomen? Of vult Microsoft de hardware niet meer aan?
Interessantquote:Op zondag 8 juni 2025 20:37 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Heel vet. Mits goede performance heb ik hier wel interesse in.
Steam + GOG + Xbox?
De X versie zou wel rond de 1000 euro zitten gezien de ROG al 900 euro is?quote:Op zondag 8 juni 2025 20:37 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Heel vet. Mits goede performance heb ik hier wel interesse in.
Steam + GOG + Xbox?
Schijnt dat ze de game niet goed/voldoende draaiend kregen op de S, dat het daarom niet tegelijkertijd met de PS5 versie uit kwam.quote:Op donderdag 12 juni 2025 18:36 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
Wel tof dat Black Myth Wukong naar Xbox komt eindelijk
Toevallig precies een jaar na de PS5 releasequote:Op donderdag 12 juni 2025 18:46 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Schijnt dat ze de game niet goed/voldoende draaiend kregen op de S, dat het daarom niet tegelijkertijd met de PS5 versie uit kwam.
Erg toffe game overigens
Toeval bestaat niet 😱quote:Op donderdag 12 juni 2025 18:54 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Toevallig precies een jaar na de PS5 release
quote:
Nog nooit zo veel spijt gehad van een aankoop als m’n Series X.quote:Op woensdag 2 juli 2025 22:06 schreef MMaRsu het volgende:
Perfect Dark gecancelled, Everwild van Rare cancelled, The Division (PD devs) dicht
Het gaat lekker bij Xbox
Heb 4 jaar GamePass gehad en kom er nu wel achter dat ik games liever bezit en kan spelen wanneer ik wil (GamePass games zijn er meestal maar een jaar) of pas wil spelen als ze helemaal gepatched zijn en dan zijn ze meestal al weg van GamePass.quote:Op woensdag 2 juli 2025 22:20 schreef StateOfMind het volgende:
Spijt niet, gebruik hem alleen voor Game Pass games, verder niet.
PS5 blijft mijn main, dat wel.
De X onlangs nog gebruikt voor Clara33 en er staan nog nog wat Game Pass games geīnstalleerd om nog te spelen.
Nu Xbox games ook naar PlayStation komem, heb ik eraan gedacht om hem weg te doen, maar Game Pass scheelt mij een hoop aanschafkosten voor die games.
Dus ik hou hem wel.
Maar een volgende generatie Xbox zal ik denk ik niet kopen.
Expedition 33 zou ik nooit gespeeld hebben als die niet naar Game Pass was gekomen.quote:Op woensdag 2 juli 2025 22:38 schreef OMG het volgende:
Ligt voor mij aan de games. Heb genoeg AA games gespeeld die op GamePass voorbij komen en een weekje kosten om uit te spelen en totaal geen replay waarde hebben. Maar een Expedition 33 koop ik misschien wel als ik 't leuk vind want ik ga soms met een slakkengang door een game heen. En als ik een game echt leuk vind die wat korter is koop ik 'm ook wel, vooral als ik 'm nog een keer wil spelen of er nog DLC komt. Maar genoeg kleinere games of AAA die ik wel wil proberen, dan is GamePass best top voor mij.
Het is ook niet mijn favoriete genre, maar ik vind hoe alles eruit ziet tof. Heb hem geīnstalleerd staan maar heb de afgelopen weken eerst Ghost of Tsushima gespeeld en ben net met Date Everything begonnen. Dus wie weet wanneer ik met Expedition 33 begin, heb nog genoeg spul op m'n Xbox dat ik nog moet spelen en een stel dingen op m'n PS5 staan (was aan Death Stranding begonnen, maar Ghost of Tsushima vond ik toen leuker).quote:Op woensdag 2 juli 2025 22:58 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Expedition 33 zou ik nooit gespeeld hebben als die niet naar Game Pass was gekomen.
Ik heb een hekel aan turn based.
Maar ondanks dat (heb hem om die reden op Story difficulty gespeeld) vond ik het een fantastische game.
Sterker nog, mijn GotY tot nu toe.
Qua verhaal, sfeer, immersiequote:Op woensdag 2 juli 2025 23:35 schreef OMG het volgende:
[..]
Het is ook niet mijn favoriete genre, maar ik vind hoe alles eruit ziet tof. Heb hem geīnstalleerd staan maar heb de afgelopen weken eerst Ghost of Tsushima gespeeld en ben net met Date Everything begonnen. Dus wie weet wanneer ik met Expedition 33 begin, heb nog genoeg spul op m'n Xbox dat ik nog moet spelen en een stel dingen op m'n PS5 staan (was aan Death Stranding begonnen, maar Ghost of Tsushima vond ik toen leuker).
Wat ik mis zijn demo's. Als we zoals vroeger voor een boel games demo's zouden hebben dan zou ik of GamePass de deur uit doen of het wellicht als streaming services stopzetten als ik het toch een tijd niet gebruik.
En het feit dat vrijwel alle Xbox exclusives ook naar PS gaan kan ik helemaal niet begrijpen.quote:Op donderdag 3 juli 2025 08:02 schreef L3viathan het volgende:
Xbox is naar mijn idee gewoon een aflopende zaak
Elk half jaar lijken ze weer een andere strategie te hebben
Ik kan me niet voorstellen dat ze nog met iets interessants gaan komen na deze gen
Maarja, waar ga je dan heen he, pc masterrace of playstation?
Misschien moet ik gewoon maar een andere hobby gaan zoeken.. iets creatiefs met kurk ofzo
Ja idd, het gaat niet de goede kant op.quote:Op donderdag 3 juli 2025 12:04 schreef L3viathan het volgende:
Ook die Initiative studio, zou zogenaamd AAAA games gaan maken
Hoe meer A's hoe beter
Tig jaar later: shutdown immediate en alleen 2 trailers opgeleverd
Wat een enorme onkunde en wanbeleid zeg
Maar het is niks nieuws. Ga een jaar of 10 terug en je vindt een E3 waar een boel games werden aangekondigd waarvan zo'n beetje alles behalve Crackdown is gecanceled.quote:Op donderdag 3 juli 2025 12:06 schreef Wouter2006 het volgende:
[..]
Ja idd, het gaat niet de goede kant op.
Wel een grote game.quote:Op donderdag 3 juli 2025 16:04 schreef Drankster het volgende:
Helldivers 2 is Coming to Xbox on August 26: Pre-Order Today
Dit is to h wel ziek hoorquote:Op donderdag 3 juli 2025 16:04 schreef Drankster het volgende:
Helldivers 2 is Coming to Xbox on August 26: Pre-Order Today
quote:Op vrijdag 4 juli 2025 10:43 schreef MMaRsu het volgende:
Forza motorsport team dicht
https://www.neogaf.com/th(...)rza-horizon.1686020/
zou me niks verbazen als er nog wat van die kleinere studios dichtgaan .. misschien niet in deze ontslagronde, maar wellicht de volgendequote:Op vrijdag 4 juli 2025 11:11 schreef Friday12 het volgende:
Gaat xbox alles sluiten en cancellen of wat
Interessant zeker maar idd niet 60¤ interessantquote:Op vrijdag 4 juli 2025 17:33 schreef StateOfMind het volgende:
Moest de game even checken want dat zei me niks, die vuurtoren.
Maar zag er toch interessant uit moet ik zeggen.
Maar het komt naar Game Pass en dus ga ik er derhalve niks extra's voor betalen.
En ligt daar misschien (een deel van) het probleem?
En al helemaal niet in een tijd bom- en bomvol games.quote:Op vrijdag 4 juli 2025 17:48 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Interessant zeker maar idd niet 60¤ interessant
Entreekaarten bij mij te koopquote:Op vrijdag 4 juli 2025 18:03 schreef voetbalmanager2 het volgende:
Jullie zijn allemaal welkom:
GAM / [PlayStation #166] Parry-sport
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |