Interessantquote:Op zondag 8 juni 2025 20:37 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Heel vet. Mits goede performance heb ik hier wel interesse in.
Steam + GOG + Xbox?
De X versie zou wel rond de 1000 euro zitten gezien de ROG al 900 euro is?quote:Op zondag 8 juni 2025 20:37 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Heel vet. Mits goede performance heb ik hier wel interesse in.
Steam + GOG + Xbox?
Schijnt dat ze de game niet goed/voldoende draaiend kregen op de S, dat het daarom niet tegelijkertijd met de PS5 versie uit kwam.quote:Op donderdag 12 juni 2025 18:36 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
Wel tof dat Black Myth Wukong naar Xbox komt eindelijk
Toevallig precies een jaar na de PS5 releasequote:Op donderdag 12 juni 2025 18:46 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Schijnt dat ze de game niet goed/voldoende draaiend kregen op de S, dat het daarom niet tegelijkertijd met de PS5 versie uit kwam.
Erg toffe game overigens
Toeval bestaat niet 😱quote:Op donderdag 12 juni 2025 18:54 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Toevallig precies een jaar na de PS5 release
quote:
Nog nooit zo veel spijt gehad van een aankoop als m’n Series X.quote:Op woensdag 2 juli 2025 22:06 schreef MMaRsu het volgende:
Perfect Dark gecancelled, Everwild van Rare cancelled, The Division (PD devs) dicht
Het gaat lekker bij Xbox
Heb 4 jaar GamePass gehad en kom er nu wel achter dat ik games liever bezit en kan spelen wanneer ik wil (GamePass games zijn er meestal maar een jaar) of pas wil spelen als ze helemaal gepatched zijn en dan zijn ze meestal al weg van GamePass.quote:Op woensdag 2 juli 2025 22:20 schreef StateOfMind het volgende:
Spijt niet, gebruik hem alleen voor Game Pass games, verder niet.
PS5 blijft mijn main, dat wel.
De X onlangs nog gebruikt voor Clara33 en er staan nog nog wat Game Pass games geïnstalleerd om nog te spelen.
Nu Xbox games ook naar PlayStation komem, heb ik eraan gedacht om hem weg te doen, maar Game Pass scheelt mij een hoop aanschafkosten voor die games.
Dus ik hou hem wel.
Maar een volgende generatie Xbox zal ik denk ik niet kopen.
Expedition 33 zou ik nooit gespeeld hebben als die niet naar Game Pass was gekomen.quote:Op woensdag 2 juli 2025 22:38 schreef OMG het volgende:
Ligt voor mij aan de games. Heb genoeg AA games gespeeld die op GamePass voorbij komen en een weekje kosten om uit te spelen en totaal geen replay waarde hebben. Maar een Expedition 33 koop ik misschien wel als ik 't leuk vind want ik ga soms met een slakkengang door een game heen. En als ik een game echt leuk vind die wat korter is koop ik 'm ook wel, vooral als ik 'm nog een keer wil spelen of er nog DLC komt. Maar genoeg kleinere games of AAA die ik wel wil proberen, dan is GamePass best top voor mij.
Het is ook niet mijn favoriete genre, maar ik vind hoe alles eruit ziet tof. Heb hem geïnstalleerd staan maar heb de afgelopen weken eerst Ghost of Tsushima gespeeld en ben net met Date Everything begonnen. Dus wie weet wanneer ik met Expedition 33 begin, heb nog genoeg spul op m'n Xbox dat ik nog moet spelen en een stel dingen op m'n PS5 staan (was aan Death Stranding begonnen, maar Ghost of Tsushima vond ik toen leuker).quote:Op woensdag 2 juli 2025 22:58 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Expedition 33 zou ik nooit gespeeld hebben als die niet naar Game Pass was gekomen.
Ik heb een hekel aan turn based.
Maar ondanks dat (heb hem om die reden op Story difficulty gespeeld) vond ik het een fantastische game.
Sterker nog, mijn GotY tot nu toe.
Qua verhaal, sfeer, immersiequote:Op woensdag 2 juli 2025 23:35 schreef OMG het volgende:
[..]
Het is ook niet mijn favoriete genre, maar ik vind hoe alles eruit ziet tof. Heb hem geïnstalleerd staan maar heb de afgelopen weken eerst Ghost of Tsushima gespeeld en ben net met Date Everything begonnen. Dus wie weet wanneer ik met Expedition 33 begin, heb nog genoeg spul op m'n Xbox dat ik nog moet spelen en een stel dingen op m'n PS5 staan (was aan Death Stranding begonnen, maar Ghost of Tsushima vond ik toen leuker).
Wat ik mis zijn demo's. Als we zoals vroeger voor een boel games demo's zouden hebben dan zou ik of GamePass de deur uit doen of het wellicht als streaming services stopzetten als ik het toch een tijd niet gebruik.
En het feit dat vrijwel alle Xbox exclusives ook naar PS gaan kan ik helemaal niet begrijpen.quote:Op donderdag 3 juli 2025 08:02 schreef L3viathan het volgende:
Xbox is naar mijn idee gewoon een aflopende zaak
Elk half jaar lijken ze weer een andere strategie te hebben
Ik kan me niet voorstellen dat ze nog met iets interessants gaan komen na deze gen
Maarja, waar ga je dan heen he, pc masterrace of playstation?
Misschien moet ik gewoon maar een andere hobby gaan zoeken.. iets creatiefs met kurk ofzo
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |