Merk dat ene game als fifa het voor meer stickdrift zorgt dan bijv diablo of COD ofzo, komt vooral omdat je constant naar 1 positie zit te grinden en die connector dan als het ware op dat punt kaal geschuurd wordt waardoor er geen signaal meer is van je controller (dus krijg je drift omdat ie niet meer acturaat ziet wat ie doet)quote:Op zaterdag 1 maart 2025 14:53 schreef srekiurbegnaam het volgende:
[..]
Heb die van 8bitdo met hall effect eens besteld, kijken of het bevalt anders ga ik misschien ook op zoek om hall effect in een van mijn huidige te laten plaatsen. Moet dan wel een andere locatie vinden, helaas te ver.
Ik heb er verder nooit bij gegeten en ook niet met vieze handen aangezeten. Controllers zitten altijd in een hoes, nooit gevallen, ga er heel fatsoenlijk mee om en zien er allemaal als nieuw uit. En toch die stickdrift.
Ik eet M&M's, daar krijg je niet van die smerige jatten van.quote:
Vind het heel gek, speel niet echt games waar je de buttons moet rammen en moet grinden, toch gaan ze allemaal kapot.quote:Op zaterdag 1 maart 2025 17:59 schreef Jimbo het volgende:
[..]
Merk dat ene game als fifa het voor meer stickdrift zorgt dan bijv diablo of COD ofzo, komt vooral omdat je constant naar 1 positie zit te grinden en die connector dan als het ware op dat punt kaal geschuurd wordt waardoor er geen signaal meer is van je controller (dus krijg je drift omdat ie niet meer acturaat ziet wat ie doet)
Dan is de vraag is het zoiets als de switch of een gamepad streamer zoals de portalquote:Op dinsdag 11 maart 2025 07:46 schreef Aether het volgende:
EXCLUSIVE: Xbox's new hardware plans begin with a gaming handheld set for later this year, with full next-gen consoles targeting 2027
Microsoft's first full foray into PC gaming handhelds begins with a partner device set to launch later this year, with its own Xbox Series X|S successors now fully in production.
https://www.windowscentra(...)n-next-gen-xbox-2027
Ik gok op een soort Steamdeck.quote:Op dinsdag 11 maart 2025 12:44 schreef Friday12 het volgende:
[..]
Dan is de vraag is het zoiets als de switch of een gamepad streamer zoals de portal
Mee eens. Een Xbox portal wordt hier een insta buy.quote:Op dinsdag 11 maart 2025 14:44 schreef Friday12 het volgende:
[..]
Ben benieuwd dat sowieso. PS portal ook erg blij mee
Als het geen Steam draait, veel succesquote:Op woensdag 12 maart 2025 11:35 schreef Aether het volgende:
Six ways Microsoft’s portable Xbox could be a Steam Deck killer
https://arstechnica.com/g(...)a-steam-deck-killer/
Absoluut nietquote:Op donderdag 13 maart 2025 08:35 schreef srekiurbegnaam het volgende:
Kijken jullie ook een beetje uit naar AC Shadows? Zag dat deze gewoon ¤80 kost, maar Ubisoft kennende is het wel voor een tientje te krijgen eind april.
Omdat AC je niet bevalt, of meer na dat vreselijke Mirage?quote:
Ik weet niet waar je bij komt dat het er verdomd goed uitziet.quote:Op donderdag 13 maart 2025 11:17 schreef srekiurbegnaam het volgende:
[..]
Omdat AC je niet bevalt, of meer na dat vreselijke Mirage?
Deze shadows ziet er verdomd goed uit op gameplay videos.
De AI is zo tergend dom. En ze staan maar wat te staan, af te wachten tot je ze neerslaat. Geen enkel moment ziet de combat er impactvol uit. Nee je staat maar wat in te hakken op die gasten, tot hun levensbalkje leeg is.quote:Op woensdag 12 maart 2025 11:28 schreef MMaRsu het volgende:
Man man man wat ziet Ac Shadows er saai,steriel en levenloos uit
Bekijk deze YouTube-video
Bekijk deze YouTube-video
Combat van 10 jaar geleden. Npc's staan maar wat te staan en pretenderen gesprekken te hebben. je hoort wat geroezemoes maar ziet niemand een gesprek hebben.
0,0 interactie met npc's.
Rdr2 kwam toch 5/6 jaar geleden uit?
Paard animaties en geluiden zijn 1 op 1 hetzelfde als Valhalla
De AI is zo retarded als maar kan zijn.
De combat ziet er saai uit, en sponzig. Geen fijne hits en het ziet er niet impactvol uit. Die stomme zwart wit animaties ook (ze werken al aan een patch).
Ik snap echt niet dat mensen hier hyped voor zijn. Het ziet er echt niet goed uit.
Ik had er wel enigszins zin in maar ga dan wel verder met Ghost of tsushima en evt pik ik Rise of Ronin op
Ik zou dit never no way voor de volle mep kopen, het is gewoon een reskin van Odyssey basically maar dan met een paar nieuwe dingetjes, en een hoop wat weggehaald is.quote:Cannot turn off the black and white assassination effect at launch, should be available post launch.
Devs are looking into new game plus with 'smart' additions.
Elite Soldiers will replace the Samurai Daisho at the castles after they've been dispatched. This will be added post launch.
There are traditional side quests as well as side quests that are integrated into the main ones.
The mercenaries system from previous AC games will not be returning; the guardians system will take its place. The guardians will become active when the alarm bells are rung and will not randomly encounter the player.
Looking into damage number for post launch.
No preset layouts for hideout modes.
No dye features for outfits but there are multiple colours of the same outfits.
No naval battles
New abilities and weapons will become available down the line.
No hair and beard styles, at least not for launch.
Meteen aan Elden Ring koppelenquote:Op donderdag 13 maart 2025 18:34 schreef Evangelion het volgende:
Microsoft introduces Copilot for Gaming, an AI-driven gaming companion, early preview coming to Xbox Insiders on mobile soon
New Copilot for Gaming Aims to Save You Time, Help You Get Good
[ afbeelding ]
skill issue btw
have you tried to git gudquote:Op donderdag 13 maart 2025 18:36 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Meteen aan Elden Ring koppelen
Lekker languit op de bank hangen en de AI (ai ai ai) de bazen laten verslaanquote:Op donderdag 13 maart 2025 18:36 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Meteen aan Elden Ring koppelen
Misschien kan Elon dit gebruiken ipv chinese accountboostersquote:Op donderdag 13 maart 2025 18:34 schreef Evangelion het volgende:
Microsoft introduces Copilot for Gaming, an AI-driven gaming companion, early preview coming to Xbox Insiders on mobile soon
[ afbeelding ]
skill issue btw
Gheghequote:Op donderdag 13 maart 2025 18:46 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Misschien kan Elon dit gebruiken ipv chinese accountboosters
Grappig, maar dan gaat toch heel het doel van gamen weg?quote:Op donderdag 13 maart 2025 18:34 schreef Evangelion het volgende:
[ afbeelding ]
skill issue btw
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |