SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Bekijk deze YouTube-video
quote:Op dinsdag 24 december 2024 14:05 schreef Drankster het volgende:
Deze dagen maar eens Indiana Jones and the Raiders of the Lost Ark en Indiana Jones and the Temple of Doom kijken voordat we aan de Great Circle beginnen.
eensquote:
Ik denk morgenavond. Morgen geen familiedingen dus hele dag vrij.quote:Op dinsdag 24 december 2024 18:51 schreef Jimbo het volgende:
[..]
eens
benieuwd wie 'm eerder opgestart heeft![]()
Zit er nu ongeveer 8 uur in maar ik snap niet wat jij er nou zo slecht aan vindt.quote:Op donderdag 12 december 2024 10:19 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Je tijd is waardevoller. Zou een refund aanvragen.
Zelfs voor 3¤ zijn er betere games om je tijd aan te spenderen
Maar echt zonder grap
Waarschijnlijk ligt het verschil in mening ook over het bedrag waarvoor we hem hebben gekocht? 5 euro tegenover 70 euro?quote:Op donderdag 2 januari 2025 11:37 schreef MMaRsu het volgende:
Omdat je niks anders aan het doen bent dan continue dezelfde paarse mannetjes afschieten? Waardeloos tijdverdrijf. En prima story.. nou... het is maar wat je prima vindt.
Lekker op de legacy van Batman pissen
Live service rotzooi
Nouja ook voor 5 euro zijn er leukere spellen te vinden volgens mijquote:Op donderdag 2 januari 2025 14:02 schreef Wouter2006 het volgende:
[..]
Waarschijnlijk ligt het verschil in mening ook over het bedrag waarvoor we hem hebben gekocht? 5 euro tegenover 100?
Daar gaat het uiteindelijk om iddquote:Op donderdag 2 januari 2025 14:03 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Nouja ook voor 5 euro zijn er leukere spellen te vinden volgens mij.
Tijd is meer waardevol dan geld!
Maar als jij er plezier mee hebt helemaal top toch
Zag het ook al voorbij komen maar toch press x to doubt.quote:Op donderdag 2 januari 2025 20:14 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
Schijnbaar zijn de beperkingen van de Xbox Series S toch de reden dat Black Myth: Wukong nog niet op de Xbox is uitgebracht:
https://gamer.nl/nieuws/x(...)eries-s-beperkingen/
Serieus, wie bij MS bedacht heeft dat alle spellen ook op een Series S, een console die gewoon trager is dan een One X, moesten kunnen draaien heeft best een nagel in de doodskist van deze generatie Xboxen gedreven.quote:Op donderdag 2 januari 2025 20:14 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
Schijnbaar zijn de beperkingen van de Xbox Series S toch de reden dat Black Myth: Wukong nog niet op de Xbox is uitgebracht:
https://gamer.nl/nieuws/x(...)eries-s-beperkingen/
Prima is dan ook relatief naar de hardware.quote:Op donderdag 2 januari 2025 20:47 schreef Drankster het volgende:
[..]
Zag het ook al voorbij komen maar toch press x to doubt.
De top 3 (Star Wars Outlaws (al praten ze enkel over de PC versie dacht ik), Senua 2 en Indiana Jones) van de top 10 mooiste games van 2024 volgens Digital Foundry draaien allemaal prima op de S. Aangezien Wukong ook niet super draait op de PS5 lijkt het toch een skill issue.
quote:Op donderdag 2 januari 2025 11:37 schreef MMaRsu het volgende:
Omdat je niks anders aan het doen bent dan continue dezelfde paarse mannetjes afschieten? Waardeloos tijdverdrijf. En prima story.. nou... het is maar wat je prima vindt.
Lekker op de legacy van Batman pissen
Live service rotzooi
*rijkt doekje aanquote:Op donderdag 23 januari 2025 19:05 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
* TheStigsDutchCousin cries tears of joy
Zeker de moeite waard!quote:Op donderdag 23 januari 2025 19:06 schreef StateOfMind het volgende:
De originele games nooit gespeeld, maar dit zag er weluit.
quote:
Alles in deze show komt day naar Game Pass, stond in het begin vermeldquote:Op donderdag 23 januari 2025 19:07 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Zeker de moeite waard!
Ziet er erg soepel en vloeiend uitquote:Op donderdag 23 januari 2025 19:11 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
Ik kan niet wachtenZo vet dit!
Black mag nietquote:Op donderdag 23 januari 2025 19:14 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
NINJA GAIDEN 2 BLACK ROETVEEG!!!!
OMGOMGOMG!
Ja fuck die muts.quote:Op donderdag 23 januari 2025 19:15 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Black mag niet![]()
Gr gr Sylvana
Dat wel, maar is turn based als ik het goed begrepen heb destijds.quote:Op donderdag 23 januari 2025 19:36 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
Expedition 33 ziet er ook wel tof uit eigenlijk.
Nog nietquote:Op donderdag 23 januari 2025 19:51 schreef StateOfMind het volgende:
*zet X aan om te kijken of Ninja Gaiden 2 Black er al is
Morgen dus pasquote:Op donderdag 23 januari 2025 20:00 schreef Drankster het volgende:
De dag begint pas net in USA dus ‘today’ duurt daar nog wel effe.
Vrijdag is een thuiswerk dag, en sowieso een halve dag, dus in dat geval heb ik een donkerbruin vermoeden dat het geen hele productieve dag gaat zijnquote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |