SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Bracket:
Spelletjes:
Voorspelspel: DRT / PDC WK 2025 - Het voorspelspel #1:
Nostradamus: DRT / DRT Nostradamus, editie 2025 #1
Pick'em: DRT / Pick'em WK 2025 Een toegankelijk spelletje voor allen #1
Bingo:
TV:
Voor de dartsliefhebber is Viaplay een must. Viaplay tv zal weliswaar het een en ander uit gaan zenden, maar voor HET WK is dat natuurlijk niet voldoende. Bovendien wil je de hoogstaande analyses van analist Jerry en co. natuurlijk niet missen. Is schraalhans keukenmeester? Dan is VTM wellicht een optie.
NEGENTJES:
Bekijk deze YouTube-video
Engnekquote:Op maandag 23 december 2024 20:26 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Hij vond het niet meer leuk dat niemand luisterde naar zijn rastheorieën
Nog niets.quote:Op maandag 23 december 2024 20:27 schreef Stoorzendert het volgende:
Wat drinken jullie bij deze pot?
Chrisnall, whatever.quote:
Goed stevig touw hoop ik.quote:Op maandag 23 december 2024 20:27 schreef WheeledWarrior het volgende:
Nolles gaat zo aan een touw hangen.
HOE kan dit vinsaint?quote:Op maandag 23 december 2024 20:28 schreef Szura het volgende:
De studio kan het touw er alweer bijpakken
Chrisnallquote:Op maandag 23 december 2024 20:28 schreef Dagoduck het volgende:
Krijg ineens de prijzenkast van Chisnall te zien.
Ik las lulsmurf.quote:Op maandag 23 december 2024 20:24 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Wij deze week lolsmurf gewonnen genot
Potje Green Earl Grey theequote:Op maandag 23 december 2024 20:27 schreef Stoorzendert het volgende:
Waterquote:Op maandag 23 december 2024 20:27 schreef Stoorzendert het volgende:
quote:
Geen idee wie dat is.quote:
Dr. Pepperquote:Op maandag 23 december 2024 20:27 schreef Stoorzendert het volgende:
Water.quote:Op maandag 23 december 2024 20:27 schreef Stoorzendert het volgende:
PietreczkotjePuk200quote:Op maandag 23 december 2024 20:26 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Maar hij ziet eruit als iemand die er vreugde inschept om mensen met een bepaalde achtergrond de douche in te duwen.
Testen in productie is het beste wat er isquote:Op maandag 23 december 2024 20:28 schreef Dagoduck het volgende:
Krijg ineens de prijzenkast van Chisnall te zien.
Een Tripel Karmeliet.quote:Op maandag 23 december 2024 20:27 schreef Stoorzendert het volgende:
Gian is een slimme jongen.quote:Op maandag 23 december 2024 20:31 schreef fetX het volgende:
Gianni heeft tenminste meer dan 1 garnaal in zijn hoofd.
Maar jongens, jongens, dat is toch dat liedje? Van Hans Teeuwen?quote:Op maandag 23 december 2024 20:30 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Testen in productie is het beste wat er is
Rode wijn.quote:Op maandag 23 december 2024 20:27 schreef Stoorzendert het volgende:
Een Birra Morettiquote:Op maandag 23 december 2024 20:27 schreef Stoorzendert het volgende:
Noaquote:Op maandag 23 december 2024 20:33 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Het favoriete biertje van Noa Vahle.
Dit zat bij mijn moeder in het kerstpakket en ze drinkt geen alcohol.quote:
Dan geniet ik er extra veel van!quote:Op maandag 23 december 2024 20:33 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Het favoriete biertje van Noa Vahle.
Jouw moeder is een verstandige vrouw die ver gaat komen.quote:Op maandag 23 december 2024 20:33 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Dit zat bij mijn moeder in het kerstpakket en ze drinkt geen alcohol.
Is dat watquote:Op maandag 23 december 2024 20:34 schreef maxi-mus het volgende:
Ik pak er zo een Sinas Berenburg bij.
Ik denk niet dat we Vincent ooit nog op een WK gaan zien.quote:Op maandag 23 december 2024 20:32 schreef fetX het volgende:
Tijd dat Vincent weer een #viesdik bordje om zijn dikke kop krijgt.
Senioren wk doet hij aan mee aankomende editiequote:Op maandag 23 december 2024 20:34 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ik denk niet dat we Vincent ooit nog op een WK gaan zien.
Tenminste één Nederlander die de kerst gaat halen.quote:Op maandag 23 december 2024 20:33 schreef fetX het volgende:
[..]
Jouw moeder is een verstandige vrouw die ver gaat komen.
Jeetje. Daar schrik ik van.quote:Op maandag 23 december 2024 20:34 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Senioren WK doet hij mee.quote:Op maandag 23 december 2024 20:34 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Gelachenquote:Op maandag 23 december 2024 20:35 schreef Ronald-Koeman het volgende:
PietjePuk als je dit leest... je was een prima user. Voel je vrij om me te DMen dan praten we even bij.
Dat betekent nog niet dat we hem gaan zienquote:
Ah, ik wist niet dat jij homo had.quote:Op maandag 23 december 2024 20:35 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ja dat is mijn favoriete drankje. Ik ben niet zo'n bier drinker.
Ik vind het altijd een beetje cringe als mensen dit zeggen.quote:Op maandag 23 december 2024 20:36 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ah, ik wist niet dat jij homo had.
Dit is helemaal niet leuk, stop hier onmiddellijk mee.quote:Op maandag 23 december 2024 20:35 schreef Ronald-Koeman het volgende:
PietjePuk als je dit leest... je was een prima user. Voel je vrij om me te DMen dan praten we even bij.
doet mij altijd wat denken aan een raket ijsje, en je raakt er minder vol van dan met cola.quote:
Op mijn werk reageerden ze heel raar toen ik zei 'hij heeft homo'. Heel gek.quote:Op maandag 23 december 2024 20:36 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Gewoon een geintje johquote:Op maandag 23 december 2024 20:37 schreef fetX het volgende:
[..]
Ik vind het altijd een beetje cringe als mensen dit zeggen.
Waarom lieg je tegen onsquote:Op maandag 23 december 2024 20:37 schreef Nober het volgende:
Ik wil jullie nog even iets laten weten. It's christmas time!! [ link | afbeelding ]
Want bierdrinkers zijn ECHTE MANNEN.quote:Op maandag 23 december 2024 20:36 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Zag ik in de winkels vanmiddag ja en iedereen maar janken dat ze geen geld hebben. Ongeloofwaardig genotquote:Op maandag 23 december 2024 20:37 schreef Nober het volgende:
Ik wil jullie nog even iets laten weten. It's christmas time!! [ link | afbeelding ]
Boeit me geen kut. Zal blij zijn als het erop zit.quote:Op maandag 23 december 2024 20:37 schreef Nober het volgende:
13e maand genotquote:Op maandag 23 december 2024 20:38 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Zag ik in de winkels vanmiddag ja en iedereen maar janken dat ze geen geld hebben. Ongeloofwaardig genot
Wowquote:Op maandag 23 december 2024 20:38 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Boeit me geen kut. Zal blij zijn als het erop zit.
Alles op alles te zetten om vanaf nu iedere leg te winnenquote:Op maandag 23 december 2024 20:38 schreef WheeledWarrior het volgende:
Van Veen moet nu even toeslaan.
Radicale gekquote:Op maandag 23 december 2024 20:39 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Ik heb er een van Donald Trump genot. Draag hem met TROTS. MAGA
Nog steviger?quote:Op maandag 23 december 2024 20:39 schreef maxi-mus het volgende:
Toto heeft voor volgend jaar een bult stevige darters nodig.
Precies. Ik drink dolgraag een biertje, en bij mij druipt de mannelijkheid er van af. Dat zeiden ze ook altijd tegen mij op de pingpong clubquote:Op maandag 23 december 2024 20:38 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Want bierdrinkers zijn ECHTE MANNEN.
Het was kersttruien dag op kantoor.quote:
Jij bent af, haha!quote:Op maandag 23 december 2024 20:39 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Hier spreekt een verstandig man.quote:
Bedrijven die dat doen, daar hoef ik niet te werken.quote:Op maandag 23 december 2024 20:40 schreef Coco het volgende:
[..]
Het was kersttruien dag op kantoor.
Ik had een normale trui aan.
Graag preview, dan laat ik ook 1 maken wellicht.quote:Op maandag 23 december 2024 20:40 schreef Dagoduck het volgende:
Kan niet wachten tot ik mijn oud en nieuw-UI weer kan instellen.
Die heb ik gewoon het hele jaar door, niks geen flauwekulletjesquote:Op maandag 23 december 2024 20:40 schreef Dagoduck het volgende:
Kan niet wachten tot ik mijn oud en nieuw-UI weer kan instellen.
Het enige wat nog erger is dan een kersttrui is die enige zure hut die niet meedoet.quote:Op maandag 23 december 2024 20:40 schreef Coco het volgende:
[..]
Je bent een mooi mens.quote:Op maandag 23 december 2024 20:40 schreef Coco het volgende:
[..]
Ik zou zonder bovenkleding gaan, genoeg haar op mijn lichaam.quote:Op maandag 23 december 2024 20:40 schreef Coco het volgende:
[..]
Boeiend, ik was niet de enige.quote:Op maandag 23 december 2024 20:41 schreef Doevelaer het volgende:
[..]
Het enige wat nog erger is dan een kersttrui is die enige zure hut die niet meedoet.
Dan toon je juist karakter.quote:Op maandag 23 december 2024 20:41 schreef Doevelaer het volgende:
[..]
Het enige wat nog erger is dan een kersttrui is die enige zure hut die niet meedoet.
quote:Op maandag 23 december 2024 20:40 schreef Coco het volgende:
[..]
Graag preview, dan laat ik ook 1 maken wellicht.
Ik wist niet dat jij homo had.quote:Op maandag 23 december 2024 20:41 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Ik zou zonder bovenkleding gaan, genoeg haar op mijn lichaam.
quote:Op maandag 23 december 2024 20:39 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Ik wist niet dat het een bij het andere hoorde.quote:
Lekker voor je.quote:Op maandag 23 december 2024 20:42 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Laatst hadden we ons kerstuitje op mijn nieuwe werk, en er stond in de mail dat we een kersttrui moesten dragen. Vervolgens bleken ik en iemand anders de enigen met een kersttrui aan
Pijnlijkquote:Op maandag 23 december 2024 20:42 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Laatst hadden we ons kerstuitje op mijn nieuwe werk, en er stond in de mail dat we een kersttrui moesten dragen. Vervolgens bleken ik en iemand anders de enigen met een kersttrui aan
quote:Op maandag 23 december 2024 20:43 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Ja, die OP is er vanzelf gekomen. Blijven opletten.
quote:Like Alert
23-12-2024 @ 20:43:09
IkGeefEnkelLikes heeft een van jouw posts geliket in "Darts / 2025 PDC World Darts Championship #52 Weg met de Nederlanders"
Vervolgens was ik ook de enige die na afloop een biertje met alcohol bestelde.quote:
Ik moet juust niks!quote:Op maandag 23 december 2024 20:42 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
quote:Op maandag 23 december 2024 20:42 schreef Zipportal het volgende:
https://x.com/hashtag/ViaplayDarts?src=hashtag_click&f=live
De truien stromen binnen. @:wimderon
Denk denk ik ook jaquote:Op maandag 23 december 2024 20:44 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Vervolgens was ik ook de enige die na afloop een biertje met alcohol bestelde.
Ik heb een uitstekende indruk achtergelaten denk ik.
Dit is nog erger dan de enige zonder trui zijn. Dan maar weer een andere baan zoekenquote:Op maandag 23 december 2024 20:42 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Wtfquote:Op maandag 23 december 2024 20:45 schreef Dagoduck het volgende:
Oja, dit is de laatste avond dat ik het darts volg.
Dit is erg teleurstellend.quote:Op maandag 23 december 2024 20:45 schreef Dagoduck het volgende:
Kantooract. Walgelijke werkgevers met verplicht zoveel dagen kantoor. In de fik ermeequote:Op maandag 23 december 2024 20:45 schreef Doevelaer het volgende:
[..]
Dit is nog erger dan de enige zonder trui zijn. Dan maar weer een andere baan zoeken
Dit is een mes in onze rugquote:Op maandag 23 december 2024 20:45 schreef Dagoduck het volgende:
Ik waarschijnlijk ook.quote:Op maandag 23 december 2024 20:45 schreef Dagoduck het volgende:
Is de top 2000 zoveel belangrijker?quote:Op maandag 23 december 2024 20:45 schreef Dagoduck het volgende:
quote:
Ik weiger te betalen.quote:Op maandag 23 december 2024 20:46 schreef SlechteWoordgrappen het volgende:
[..]
Is de top 2000 zoveel belangrijker?
quote:
quote:Op maandag 23 december 2024 20:45 schreef Dagoduck het volgende:
Dit ja, misschien dat ik her en der nog een streampje mee pak.quote:
Dagjesvolkedquote:Op maandag 23 december 2024 20:46 schreef SlechteWoordgrappen het volgende:
Al het dagjesvolk verlaat DRT wanneer darts niet meer op het open kanaal komt.
Het een sluit het ander nog steeds niet uitquote:Op maandag 23 december 2024 20:47 schreef Dagoduck het volgende:
Vroeger combineerde ik het darten en de Top 2000 nog wel.
Ook nog aan lopen pappen met het vrouwtje van de marketing?quote:Op maandag 23 december 2024 20:44 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Vervolgens was ik ook de enige die na afloop een biertje met alcohol bestelde.
Ik heb een uitstekende indruk achtergelaten denk ik.
Ik vind dit een teleurstellende instelling.quote:Op maandag 23 december 2024 20:47 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Dit ja, misschien dat ik her en der nog een streampje mee pak.
VTM Goquote:
Als je in dat autistenforum gaat discussiëren wie de beste liedjes in zijn lijstje heeft ben je helemaal niks waardquote:
Je kunt het hele jaar door al die nummers draaien.quote:Op maandag 23 december 2024 20:47 schreef Dagoduck het volgende:
Vroeger combineerde ik het darten en de Top 2000 nog wel.
Anno 2024 opblijven om een bepaald nummer te horen, wat een act.quote:Op maandag 23 december 2024 20:47 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Als je in dat autistenforum gaat discussiëren wie de beste liedjes in zijn lijstje heeft ben je helemaal niks waard
Keuzes maat, we hebben al zo veel abonnementen en ergens moet je een grens trekken natuurlijk.quote:Op maandag 23 december 2024 20:47 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Ik vind dit een teleurstellende instelling.
Ook alleen al de opmerking: "Bij de Belg", van wooooooow kijk jullie eens dom zijn dat je Nederland kijkt en kijk mij eens speciaal zijn, zelfde type figuren die met hun Mac Book de hele dag in de koffiewinkel zitten op 1 koffie, en denken: kijk mij eens ZZP'er zijn, maar in feit ben je gewoon een loser die denkt iets voor te stellen, ik help je uit de droom: Je bent middelmaat!quote:
Tip 666, neem de Top 2000 niet te serieus.quote:Op maandag 23 december 2024 20:47 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Als je in dat autistenforum gaat discussiëren wie de beste liedjes in zijn lijstje heeft ben je helemaal niks waard
Die draaien er wel een wokkel van die marketinghoertjesquote:Op maandag 23 december 2024 20:47 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Ook nog aan lopen pappen met het vrouwtje van de marketing?
Maar je kan op televisie kijken naar verwarde mensen die op die liedjes gaan dansen!quote:Op maandag 23 december 2024 20:48 schreef fetX het volgende:
[..]
Je kunt het hele jaar door al die nummers draaien.
Het WK is er maar één keer per jaar.
IPTV nemenquote:Op maandag 23 december 2024 20:48 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Keuzes maat, we hebben al zo veel abonnementen en ergens moet je een grens trekken natuurlijk.
Zoals bij de opkomst van de darters?quote:Op maandag 23 december 2024 20:48 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Maar je kan op televisie kijken naar verwarde mensen die op die liedjes gaan dansen!
In de rij gaan staan voor zo’n café. Ik walg ervan.quote:Op maandag 23 december 2024 20:48 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Maar je kan op televisie kijken naar verwarde mensen die op die liedjes gaan dansen!
VTMGo met een VPN.quote:
Ik heb het gisteren nog even geprobeerd. Werkt gewoon. WERKT GEWOONquote:Op maandag 23 december 2024 20:48 schreef Kopiko het volgende:
[..]
Maar daar zit nu toch een geoblock op...?
Ik hou dat niet eens meer vol, ik ga toch niet tot 04:00 op FOK! zitten liedjes luisteren, een normaal mens slaapt op dat tijdstip.quote:Op maandag 23 december 2024 20:48 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Anno 2024 opblijven om een bepaald nummer te horen, wat een act.
Top 3000 radio Nostalgie betahquote:Op maandag 23 december 2024 20:49 schreef fetX het volgende:
[..]
In de rij gaan staan voor zo’n café. Ik walg ervan.
Dit kan niet.quote:Op maandag 23 december 2024 20:45 schreef Dagoduck het volgende:
Zit ik wel aan te denken ja.quote:
Deze act heeft ook wel zijn tijd gehad.quote:Op maandag 23 december 2024 20:48 schreef SlechteWoordgrappen het volgende:
[..]
Ook alleen al de opmerking: "Bij de Belg", van wooooooow kijk jullie eens dom zijn dat je Nederland kijkt en kijk mij eens speciaal zijn, zelfde type figuren die met hun Mac Book de hele dag in de koffiewinkel zitten op 1 koffie, en denken: kijk mij eens ZZP'er zijn, maar in feit ben je gewoon een loser die denkt iets voor te stellen, ik help je uit de droom: Je bent middelmaat!
De tijden dat ik nog zin had om dat uit te gaan zoeken liggen achter me. Ik ga wel andere dingen doen.quote:
Ik doe toch al nooit aan schermen, ik houd niet van die steekwapens.quote:Op maandag 23 december 2024 20:50 schreef Dagoduck het volgende:
Wil binnenkort ook even een week zonder schermen door het leven gaan.
Ik ga het even voorleggen aan de vrouw, kunnen we de rest mooi opzeggen.quote:Op maandag 23 december 2024 20:51 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Betaal 50 p jaar,kan alles kijken. Alle streamingdiensten wereldwijd, sport etc etc
Ik zit hier ook aan te denken om dat maar eens te doen.quote:Op maandag 23 december 2024 20:51 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Betaal 50 p jaar,kan alles kijken. Alle streamingdiensten wereldwijd, sport etc etc
Steken hoeft niet bij het onderdeel Sabel.quote:Op maandag 23 december 2024 20:51 schreef Zorro het volgende:
[..]
Ik doe toch al nooit aan schermen, ik houd niet van die steekwapens.
Ik doe alleen degens en dan ook alleen maar om zo "Z" te tekenen.quote:Op maandag 23 december 2024 20:52 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Steken hoeft niet bij het onderdeel Sabel.
2 al in de pocket, genotquote:Like Alert
23-12-2024 @ 20:52:32
IkGeefEnkelLikes heeft een van jouw posts geliket in "Darts / 2025 PDC World Darts Championship #52 Weg met de Nederlanders"
Dit is geil. Zeker zo vlak voor kerst. WARM.quote:Op maandag 23 december 2024 20:51 schreef Poepz0r het volgende:
Ik zie dat mijn fluffer @:wertha er weer is. Broekje gigantisch los
Stukje stapelen.quote:Op maandag 23 december 2024 20:54 schreef Zorro het volgende:
Waarom gooit Gian steeds naast die dubbel, dat is toch helemaal niet slim?
Dat doe je maar als Mickey Mansell speeltquote:Op maandag 23 december 2024 20:53 schreef fetX het volgende:
[..]
Oh ja ik moet zo ook nog de droger ophangen.
Of tijdens de ‘analyses’ met gevaarlijk domme Jerry.quote:Op maandag 23 december 2024 20:55 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Dat doe je maar als Mickey Mansell speelt
Ik snap niet dat ze daar niet op trainen, dubbels gooienquote:Op maandag 23 december 2024 20:54 schreef Zorro het volgende:
Waarom gooit Gian steeds naast die dubbel, dat is toch helemaal niet slim?
Waarom zou iemand een droger ophangen. Da's toch nie handig nie.quote:Op maandag 23 december 2024 20:55 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
quote:Op maandag 23 december 2024 20:53 schreef fetX het volgende:
[..]
Oh ja ik moet zo ook nog de droger ophangen.
Dan heb je genoeg tijd om de was van de hele straat op te hangenquote:Op maandag 23 december 2024 20:55 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Hoe wil je anders een droger drogen??quote:Op maandag 23 december 2024 20:56 schreef Wertha het volgende:
[..]
Waarom zou iemand een droger ophangen. Da's toch nie handig nie.
Jerry Hendriks zie ik oprecht de droger ophangen (en de vaatwas stofzuigen).quote:Op maandag 23 december 2024 20:55 schreef fetX het volgende:
[..]
Of tijdens de ‘analyses’ met gevaarlijk domme Jerry.
Of de auto inpakken.quote:Op maandag 23 december 2024 20:56 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Jerry Hendriks zie ik oprecht de droger ophangen (en de vaatwas stofzuigen).
Sommige mensen stellen gevaarlijk domme vragen.quote:Op maandag 23 december 2024 20:56 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Hoe wil je anders een droger drogen??
Geen idee, ik kijk via de PCgenot.quote:Op maandag 23 december 2024 20:58 schreef Kopiko het volgende:
[..]
Geoblock VTMGO zit op telefoon/ipad. Niet op laptop/PC
Met die derde pijl mist ie steeds de 180. Met zijn 140s, pff.quote:
Dat is bijna net zo vervelendquote:
En nu ga ik je slopenquote:Op maandag 23 december 2024 20:59 schreef Wertha het volgende:
Gian gaat gebroken worden en dan is het dadelijk klaar.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |