Deze act heeft ook wel zijn tijd gehad.quote:Op maandag 23 december 2024 20:48 schreef SlechteWoordgrappen het volgende:
[..]
Ook alleen al de opmerking: "Bij de Belg", van wooooooow kijk jullie eens dom zijn dat je Nederland kijkt en kijk mij eens speciaal zijn, zelfde type figuren die met hun Mac Book de hele dag in de koffiewinkel zitten op 1 koffie, en denken: kijk mij eens ZZP'er zijn, maar in feit ben je gewoon een loser die denkt iets voor te stellen, ik help je uit de droom: Je bent middelmaat!
De tijden dat ik nog zin had om dat uit te gaan zoeken liggen achter me. Ik ga wel andere dingen doen.quote:
Ik doe toch al nooit aan schermen, ik houd niet van die steekwapens.quote:Op maandag 23 december 2024 20:50 schreef Dagoduck het volgende:
Wil binnenkort ook even een week zonder schermen door het leven gaan.
Ik ga het even voorleggen aan de vrouw, kunnen we de rest mooi opzeggen.quote:Op maandag 23 december 2024 20:51 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Betaal 50 p jaar,kan alles kijken. Alle streamingdiensten wereldwijd, sport etc etc
Ik zit hier ook aan te denken om dat maar eens te doen.quote:Op maandag 23 december 2024 20:51 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Betaal 50 p jaar,kan alles kijken. Alle streamingdiensten wereldwijd, sport etc etc
Steken hoeft niet bij het onderdeel Sabel.quote:Op maandag 23 december 2024 20:51 schreef Zorro het volgende:
[..]
Ik doe toch al nooit aan schermen, ik houd niet van die steekwapens.
Ik doe alleen degens en dan ook alleen maar om zo "Z" te tekenen.quote:Op maandag 23 december 2024 20:52 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Steken hoeft niet bij het onderdeel Sabel.
2 al in de pocket, genotquote:Like Alert
23-12-2024 @ 20:52:32
IkGeefEnkelLikes heeft een van jouw posts geliket in "Darts / 2025 PDC World Darts Championship #52 Weg met de Nederlanders"
Dit is geil. Zeker zo vlak voor kerst. WARM.quote:Op maandag 23 december 2024 20:51 schreef Poepz0r het volgende:
Ik zie dat mijn fluffer @:wertha er weer is. Broekje gigantisch los
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |