Boeiend, ik was niet de enige.quote:Op maandag 23 december 2024 20:41 schreef Doevelaer het volgende:
[..]
Het enige wat nog erger is dan een kersttrui is die enige zure hut die niet meedoet.
Dan toon je juist karakter.quote:Op maandag 23 december 2024 20:41 schreef Doevelaer het volgende:
[..]
Het enige wat nog erger is dan een kersttrui is die enige zure hut die niet meedoet.
quote:Op maandag 23 december 2024 20:40 schreef Coco het volgende:
[..]
Graag preview, dan laat ik ook 1 maken wellicht.
Ik wist niet dat jij homo had.quote:Op maandag 23 december 2024 20:41 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Ik zou zonder bovenkleding gaan, genoeg haar op mijn lichaam.
quote:Op maandag 23 december 2024 20:39 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Ik heb er een van Donald Trump genot. Draag hem met TROTS. MAGA
Ik wist niet dat het een bij het andere hoorde.quote:
Lekker voor je.quote:Op maandag 23 december 2024 20:42 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Laatst hadden we ons kerstuitje op mijn nieuwe werk, en er stond in de mail dat we een kersttrui moesten dragen. Vervolgens bleken ik en iemand anders de enigen met een kersttrui aan
Pijnlijkquote:Op maandag 23 december 2024 20:42 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Laatst hadden we ons kerstuitje op mijn nieuwe werk, en er stond in de mail dat we een kersttrui moesten dragen. Vervolgens bleken ik en iemand anders de enigen met een kersttrui aan
quote:Op maandag 23 december 2024 20:43 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Ja, die OP is er vanzelf gekomen. Blijven opletten.
quote:Like Alert
23-12-2024 @ 20:43:09
IkGeefEnkelLikes heeft een van jouw posts geliket in "Darts / 2025 PDC World Darts Championship #52 Weg met de Nederlanders"
Vervolgens was ik ook de enige die na afloop een biertje met alcohol bestelde.quote:
Ik moet juust niks!quote:Op maandag 23 december 2024 20:42 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
quote:Op maandag 23 december 2024 20:42 schreef Zipportal het volgende:
https://x.com/hashtag/ViaplayDarts?src=hashtag_click&f=live
De truien stromen binnen. @:wimderon
Denk denk ik ook jaquote:Op maandag 23 december 2024 20:44 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Vervolgens was ik ook de enige die na afloop een biertje met alcohol bestelde.
Ik heb een uitstekende indruk achtergelaten denk ik.
Dit is nog erger dan de enige zonder trui zijn. Dan maar weer een andere baan zoekenquote:Op maandag 23 december 2024 20:42 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Wtfquote:Op maandag 23 december 2024 20:45 schreef Dagoduck het volgende:
Oja, dit is de laatste avond dat ik het darts volg.
Dit is erg teleurstellend.quote:Op maandag 23 december 2024 20:45 schreef Dagoduck het volgende:
Kantooract. Walgelijke werkgevers met verplicht zoveel dagen kantoor. In de fik ermeequote:Op maandag 23 december 2024 20:45 schreef Doevelaer het volgende:
[..]
Dit is nog erger dan de enige zonder trui zijn. Dan maar weer een andere baan zoeken
Dit is een mes in onze rugquote:Op maandag 23 december 2024 20:45 schreef Dagoduck het volgende:
Ik waarschijnlijk ook.quote:Op maandag 23 december 2024 20:45 schreef Dagoduck het volgende:
Is de top 2000 zoveel belangrijker?quote:Op maandag 23 december 2024 20:45 schreef Dagoduck het volgende:
quote:
Ik weiger te betalen.quote:Op maandag 23 december 2024 20:46 schreef SlechteWoordgrappen het volgende:
[..]
Is de top 2000 zoveel belangrijker?
quote:
quote:Op maandag 23 december 2024 20:45 schreef Dagoduck het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |