Gelachenquote:Op maandag 23 december 2024 20:35 schreef Ronald-Koeman het volgende:
PietjePuk als je dit leest... je was een prima user. Voel je vrij om me te DMen dan praten we even bij.
Dat betekent nog niet dat we hem gaan zienquote:
Ah, ik wist niet dat jij homo had.quote:Op maandag 23 december 2024 20:35 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ja dat is mijn favoriete drankje. Ik ben niet zo'n bier drinker.
Ik vind het altijd een beetje cringe als mensen dit zeggen.quote:Op maandag 23 december 2024 20:36 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ah, ik wist niet dat jij homo had.
Dit is helemaal niet leuk, stop hier onmiddellijk mee.quote:Op maandag 23 december 2024 20:35 schreef Ronald-Koeman het volgende:
PietjePuk als je dit leest... je was een prima user. Voel je vrij om me te DMen dan praten we even bij.
doet mij altijd wat denken aan een raket ijsje, en je raakt er minder vol van dan met cola.quote:
Op mijn werk reageerden ze heel raar toen ik zei 'hij heeft homo'. Heel gek.quote:Op maandag 23 december 2024 20:36 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Gewoon een geintje johquote:Op maandag 23 december 2024 20:37 schreef fetX het volgende:
[..]
Ik vind het altijd een beetje cringe als mensen dit zeggen.
Waarom lieg je tegen onsquote:Op maandag 23 december 2024 20:37 schreef Nober het volgende:
Ik wil jullie nog even iets laten weten. It's christmas time!! [ link | afbeelding ]
Want bierdrinkers zijn ECHTE MANNEN.quote:Op maandag 23 december 2024 20:36 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Zag ik in de winkels vanmiddag ja en iedereen maar janken dat ze geen geld hebben. Ongeloofwaardig genotquote:Op maandag 23 december 2024 20:37 schreef Nober het volgende:
Ik wil jullie nog even iets laten weten. It's christmas time!! [ link | afbeelding ]
Boeit me geen kut. Zal blij zijn als het erop zit.quote:Op maandag 23 december 2024 20:37 schreef Nober het volgende:
13e maand genotquote:Op maandag 23 december 2024 20:38 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Zag ik in de winkels vanmiddag ja en iedereen maar janken dat ze geen geld hebben. Ongeloofwaardig genot
Wowquote:Op maandag 23 december 2024 20:38 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Boeit me geen kut. Zal blij zijn als het erop zit.
Alles op alles te zetten om vanaf nu iedere leg te winnenquote:Op maandag 23 december 2024 20:38 schreef WheeledWarrior het volgende:
Van Veen moet nu even toeslaan.
Radicale gekquote:Op maandag 23 december 2024 20:39 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Ik heb er een van Donald Trump genot. Draag hem met TROTS. MAGA
Nog steviger?quote:Op maandag 23 december 2024 20:39 schreef maxi-mus het volgende:
Toto heeft voor volgend jaar een bult stevige darters nodig.
Precies. Ik drink dolgraag een biertje, en bij mij druipt de mannelijkheid er van af. Dat zeiden ze ook altijd tegen mij op de pingpong clubquote:Op maandag 23 december 2024 20:38 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Want bierdrinkers zijn ECHTE MANNEN.
Het was kersttruien dag op kantoor.quote:
Jij bent af, haha!quote:Op maandag 23 december 2024 20:39 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Ik heb er een van Donald Trump genot. Draag hem met TROTS. MAGA
Hier spreekt een verstandig man.quote:
Bedrijven die dat doen, daar hoef ik niet te werken.quote:Op maandag 23 december 2024 20:40 schreef Coco het volgende:
[..]
Het was kersttruien dag op kantoor.
Ik had een normale trui aan.
Graag preview, dan laat ik ook 1 maken wellicht.quote:Op maandag 23 december 2024 20:40 schreef Dagoduck het volgende:
Kan niet wachten tot ik mijn oud en nieuw-UI weer kan instellen.
Die heb ik gewoon het hele jaar door, niks geen flauwekulletjesquote:Op maandag 23 december 2024 20:40 schreef Dagoduck het volgende:
Kan niet wachten tot ik mijn oud en nieuw-UI weer kan instellen.
Het enige wat nog erger is dan een kersttrui is die enige zure hut die niet meedoet.quote:Op maandag 23 december 2024 20:40 schreef Coco het volgende:
[..]
Je bent een mooi mens.quote:Op maandag 23 december 2024 20:40 schreef Coco het volgende:
[..]
Ik zou zonder bovenkleding gaan, genoeg haar op mijn lichaam.quote:Op maandag 23 december 2024 20:40 schreef Coco het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |