Senioren wk doet hij aan mee aankomende editiequote:Op maandag 23 december 2024 20:34 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ik denk niet dat we Vincent ooit nog op een WK gaan zien.
Tenminste één Nederlander die de kerst gaat halen.quote:Op maandag 23 december 2024 20:33 schreef fetX het volgende:
[..]
Jouw moeder is een verstandige vrouw die ver gaat komen.
Jeetje. Daar schrik ik van.quote:Op maandag 23 december 2024 20:34 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Senioren WK doet hij mee.quote:Op maandag 23 december 2024 20:34 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Gelachenquote:Op maandag 23 december 2024 20:35 schreef Ronald-Koeman het volgende:
PietjePuk als je dit leest... je was een prima user. Voel je vrij om me te DMen dan praten we even bij.
Dat betekent nog niet dat we hem gaan zienquote:
Ah, ik wist niet dat jij homo had.quote:Op maandag 23 december 2024 20:35 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ja dat is mijn favoriete drankje. Ik ben niet zo'n bier drinker.
Ik vind het altijd een beetje cringe als mensen dit zeggen.quote:Op maandag 23 december 2024 20:36 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ah, ik wist niet dat jij homo had.
Dit is helemaal niet leuk, stop hier onmiddellijk mee.quote:Op maandag 23 december 2024 20:35 schreef Ronald-Koeman het volgende:
PietjePuk als je dit leest... je was een prima user. Voel je vrij om me te DMen dan praten we even bij.
doet mij altijd wat denken aan een raket ijsje, en je raakt er minder vol van dan met cola.quote:
Op mijn werk reageerden ze heel raar toen ik zei 'hij heeft homo'. Heel gek.quote:Op maandag 23 december 2024 20:36 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Gewoon een geintje johquote:Op maandag 23 december 2024 20:37 schreef fetX het volgende:
[..]
Ik vind het altijd een beetje cringe als mensen dit zeggen.
Waarom lieg je tegen onsquote:Op maandag 23 december 2024 20:37 schreef Nober het volgende:
Ik wil jullie nog even iets laten weten. It's christmas time!! [ link | afbeelding ]
Want bierdrinkers zijn ECHTE MANNEN.quote:Op maandag 23 december 2024 20:36 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Zag ik in de winkels vanmiddag ja en iedereen maar janken dat ze geen geld hebben. Ongeloofwaardig genotquote:Op maandag 23 december 2024 20:37 schreef Nober het volgende:
Ik wil jullie nog even iets laten weten. It's christmas time!! [ link | afbeelding ]
Boeit me geen kut. Zal blij zijn als het erop zit.quote:Op maandag 23 december 2024 20:37 schreef Nober het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |