Dit is nog erger dan de enige zonder trui zijn. Dan maar weer een andere baan zoekenquote:Op maandag 23 december 2024 20:42 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Laatst hadden we ons kerstuitje op mijn nieuwe werk, en er stond in de mail dat we een kersttrui moesten dragen. Vervolgens bleken ik en iemand anders de enigen met een kersttrui aan
Wtfquote:Op maandag 23 december 2024 20:45 schreef Dagoduck het volgende:
Oja, dit is de laatste avond dat ik het darts volg.
Dit is erg teleurstellend.quote:Op maandag 23 december 2024 20:45 schreef Dagoduck het volgende:
Kantooract. Walgelijke werkgevers met verplicht zoveel dagen kantoor. In de fik ermeequote:Op maandag 23 december 2024 20:45 schreef Doevelaer het volgende:
[..]
Dit is nog erger dan de enige zonder trui zijn. Dan maar weer een andere baan zoeken
Dit is een mes in onze rugquote:Op maandag 23 december 2024 20:45 schreef Dagoduck het volgende:
Ik waarschijnlijk ook.quote:Op maandag 23 december 2024 20:45 schreef Dagoduck het volgende:
Is de top 2000 zoveel belangrijker?quote:Op maandag 23 december 2024 20:45 schreef Dagoduck het volgende:
quote:
Ik weiger te betalen.quote:Op maandag 23 december 2024 20:46 schreef SlechteWoordgrappen het volgende:
[..]
Is de top 2000 zoveel belangrijker?
quote:
quote:Op maandag 23 december 2024 20:45 schreef Dagoduck het volgende:
Dit ja, misschien dat ik her en der nog een streampje mee pak.quote:
Dagjesvolkedquote:Op maandag 23 december 2024 20:46 schreef SlechteWoordgrappen het volgende:
Al het dagjesvolk verlaat DRT wanneer darts niet meer op het open kanaal komt.
Het een sluit het ander nog steeds niet uitquote:Op maandag 23 december 2024 20:47 schreef Dagoduck het volgende:
Vroeger combineerde ik het darten en de Top 2000 nog wel.
Ook nog aan lopen pappen met het vrouwtje van de marketing?quote:Op maandag 23 december 2024 20:44 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Vervolgens was ik ook de enige die na afloop een biertje met alcohol bestelde.
Ik heb een uitstekende indruk achtergelaten denk ik.
Ik vind dit een teleurstellende instelling.quote:Op maandag 23 december 2024 20:47 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Dit ja, misschien dat ik her en der nog een streampje mee pak.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |