SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Bracket:
Spelletjes:
Voorspelspel: DRT / PDC WK 2025 - Het voorspelspel #1:
Nostradamus: DRT / DRT Nostradamus, editie 2025 #1
Pick'em: DRT / Pick'em WK 2025 Een toegankelijk spelletje voor allen #1
Bingo:
TV:
Voor de dartsliefhebber is Viaplay een must. Viaplay tv zal weliswaar het een en ander uit gaan zenden, maar voor HET WK is dat natuurlijk niet voldoende. Bovendien wil je de hoogstaande analyses van analist Jerry en co. natuurlijk niet missen. Is schraalhans keukenmeester? Dan is VTM wellicht een optie.
NEGENTJES:
Bekijk deze YouTube-videoLekker zuipen, lekker dansen en daarna lekker neuken.
Stomdronken Mansell is hiertoe in staatquote:Op maandag 23 december 2024 18:12 schreef maxi-mus het volgende:
Ik denk trouwens dat die 6 van net geen split was, duurde veel te lang daarna.
Komt goed ditquote:Op maandag 23 december 2024 18:13 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Kan iemand @:szura met zijn jynx verwijderen??
De tweedequote:Op maandag 23 december 2024 18:14 schreef Stoorzendert het volgende:
Is dit de eerste 5-5 van het wk?
Jaquote:Op maandag 23 december 2024 18:14 schreef Stoorzendert het volgende:
Is dit de eerste 5-5 van het wk?
Ik denk dat hij een 10 wilde voor D8.quote:Op maandag 23 december 2024 18:12 schreef maxi-mus het volgende:
Ik denk trouwens dat die 6 van net geen split was, duurde veel te lang daarna.
Bodempje voor het stappen.quote:Op maandag 23 december 2024 18:15 schreef Poepz0r het volgende:
Ik eet vanavond spruitjes met ZIGEUNERSCHNITZEL genot
Niet nodig, komt goed ditquote:Op maandag 23 december 2024 18:15 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Ik neem dit @:szura persoonlijk kwalijk als dit fout gaat
Op de lijst met dombo, Paul en Pietje, eruit met die zooi
Warren dochter genotquote:Op maandag 23 december 2024 18:17 schreef wimderon het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Koekoekquote:Op maandag 23 december 2024 18:18 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Dit voelt alsof je een halfuur lang aan je lul hebt staan trekken voor een heel middelmatig kwakje.
Maar goed, we zijn er klaar mee. Tot zometeen vrienden.
Die drinkt nog wat drankjes voordat ie de auto instapt.quote:Op maandag 23 december 2024 18:18 schreef Szura het volgende:
Partij was zo lang dat mansell weer nuchter is
Dione godinquote:Op maandag 23 december 2024 18:17 schreef wimderon het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Verzaakt altijd op tv tegen een hoger geplaatste spelerquote:Op maandag 23 december 2024 18:19 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Gaat episch worden met hopelijk Evans als winnaar
Helaas wel ja, stukje mentaalquote:Op maandag 23 december 2024 18:20 schreef Szura het volgende:
[..]
Verzaakt altijd op tv tegen een hoger geplaatste speler
Dat wordt 0-3 en vervolgens vliegt ie er uit tegen de depressieve Belgquote:Op maandag 23 december 2024 18:20 schreef Szura het volgende:
[..]
Verzaakt altijd op tv tegen een hoger geplaatste speler
Dat kind van Dimitri heet dat nu Oonah?quote:Op maandag 23 december 2024 18:21 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Dat wordt 0-3 en vervolgens vliegt ie er uit tegen de depressieve Belg
Afgelopen jaar 1 Oonah geboren in Vlaanderen.quote:Op maandag 23 december 2024 18:21 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Dat kind van Dimitri heet dat nu Oonah?Wat is dat voor een achterlijke naam joh
Belachelijkquote:Op maandag 23 december 2024 18:24 schreef The_Undertone het volgende:
[..]
Afgelopen jaar 1 Oonah geboren in Vlaanderen.
Mwa toch redelijk common naam? Oonah is gewoon zon naam van; kijk ons eens bijzonder zijn dat we een naam kiezen die niemand heeftquote:Op maandag 23 december 2024 18:24 schreef The_Undertone het volgende:
[..]
Akkoord, maar zoiets als Wessel vind ik ook geflipt hoor.
In Vlaanderen is Wessel een veel maffere naam dan Oonah, daar ben ik zeker van.quote:Op maandag 23 december 2024 18:25 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Mwa toch redelijk common naam? Oonah is gewoon zon naam van; kijk ons eens bijzonder zijn dat we een naam kiezen die niemand heeft
Wessel Nijman komt toch niet uit Vlaanderen of bedoel je die nietquote:Op maandag 23 december 2024 18:27 schreef The_Undertone het volgende:
[..]
In Vlaanderen is Wessel een veel maffere naam dan Oonah, daar ben ik zeker van.
Niks van gezienquote:Op maandag 23 december 2024 18:27 schreef Coco het volgende:
Ik ben veilig thuisgekomen.
Hoe was het darts?
Neen, maar Oonah Vandenbergh welquote:Op maandag 23 december 2024 18:27 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Wessel Nijman komt toch niet uit Vlaanderen of bedoel je die niet
Akkoordquote:Op maandag 23 december 2024 18:28 schreef The_Undertone het volgende:
[..]
Neen, maar Oonah Vandenbergh welBedoel maar dat er nogal wat namen compleet anders liggen.
Afzetters. Ook nog 25 cent transactiekosten vragen terwijl ze al 15% pakkenquote:Op maandag 23 december 2024 18:32 schreef Dr_Flash het volgende:
Waardeloze tering thuisbezorgd. Heb voucher maar "er is een onbekende fout opgetreden". Met gewoon geld betalen kan welneukers
Nog een situatieschets.quote:Op maandag 23 december 2024 18:33 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Afzetters. Ook nog 25 cent transactiekosten vragen terwijl ze al 15% pakken
Sterker nog: zelfs als je met een voucher wil betalen moet je NOG transactiekosten betalenquote:Op maandag 23 december 2024 18:33 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
En al jaren niet winstgevend. Jitse Groen is een matige business manquote:Op maandag 23 december 2024 18:37 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Sterker nog: zelfs als je met een voucher wil betalen moet je NOG transactiekosten betalenMisschien is dat wel juist wat er nu fout gaat ook. gare gore gure klotezooi
Kook gewoon zelf lammequote:Op maandag 23 december 2024 18:32 schreef Dr_Flash het volgende:
Waardeloze tering thuisbezorgd. Heb voucher maar "er is een onbekende fout opgetreden". Met gewoon geld betalen kan welneukers
En dan nog om fooi vragen.quote:Op maandag 23 december 2024 18:33 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Doe Koert gewoon in de avond en desnoods Koen Weijland in de middag. Alles beter dan weer Bartquote:
Nul.quote:Op maandag 23 december 2024 18:51 schreef WheeledWarrior het volgende:
Hoeveel kilo verwachten jullie te zijn aangekomen als de derde ronde vrijdag begint?
Ja dat wordt hem vandaag even niet natuurlijk.quote:
Nouja, ik moest meteen denken aan Oona Chaplin. Ok, je spellt het anders, maar toch.quote:Op maandag 23 december 2024 18:25 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Mwa toch redelijk common naam? Oonah is gewoon zon naam van; kijk ons eens bijzonder zijn dat we een naam kiezen die niemand heeft
Wessel is een best wel veel voorkomende naam in Friesland en de afgelopen 40 jaar overal in Nederland. Komt gewoon al vele eeuwen voor in ons taalgebied.quote:Op maandag 23 december 2024 18:24 schreef The_Undertone het volgende:
[..]
Akkoord, maar zoiets als Wessel vind ik ook geflipt hoor.
Oonah is zo'n naam die je een ongewenst kind geeft als je wilt dat hij zijn hele leven moet denken dat het ook nog zijn eigen schuld was. Ouders die hun kind Oonah noemen moeten gewoon chemisch gedisabled worden.quote:Op maandag 23 december 2024 18:25 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
hmm de kerstgedachte leeft nog niet zo hier.quote:Op maandag 23 december 2024 19:09 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Oonah is zo'n naam die je een ongewenst kind geeft als je wilt dat hij zijn hele leven moet denken dat het ook nog zijn eigen schuld was. Ouders die hun kind Oonah noemen moeten gewoon chemisch gedisabled worden.
Wessel van Diepenquote:Op maandag 23 december 2024 19:05 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Wessel is een best wel veel voorkomende naam in Friesland en de afgelopen 40 jaar overal in Nederland. Komt gewoon al vele eeuwen voor in ons taalgebied.
[ afbeelding ]
40/45 gramquote:Op maandag 23 december 2024 18:51 schreef WheeledWarrior het volgende:
Hoeveel kilo verwachten jullie te zijn aangekomen als de derde ronde vrijdag begint?
Onahole is het Japanse woord voor pocket pussy.quote:Op maandag 23 december 2024 19:09 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Oonah is zo'n naam die je een ongewenst kind geeft als je wilt dat hij zijn hele leven moet denken dat het ook nog zijn eigen schuld was. Ouders die hun kind Oonah noemen moeten gewoon chemisch gedisabled worden.
quote:Op maandag 23 december 2024 19:05 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Wessel is een best wel veel voorkomende naam in Friesland en de afgelopen 40 jaar overal in Nederland. Komt gewoon al vele eeuwen voor in ons taalgebied.
[ afbeelding ]
quote:Wessel is afgeleid van Werner. Werner is een tweestammige Germaanse naam. Het eerste deel komt van ‘wer’ of ‘weren’. ‘Wer’ betekent ‘herder, hoeder’ of ‘bewaren, bewaken’. ‘Weren’ betekent ‘waarschuwen, beschermen’. Het tweede deel komt van ‘her’, dat ‘leger betekent. De naam betekent dus ‘hoeder van het leger’ of ‘waarschuwer van het leger’.
Sowquote:Op maandag 23 december 2024 19:09 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Bestel direct bij de uitbater.quote:Op maandag 23 december 2024 18:33 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Steun voor deze motiequote:Op maandag 23 december 2024 19:09 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Meteen een in bestelling gezet. Lekker zon Japansequote:Op maandag 23 december 2024 19:17 schreef Coco het volgende:
[..]
Onahole is het Japanse woord voor pocket pussy.
Graag vanavond review.quote:Op maandag 23 december 2024 19:53 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Meteen een in bestelling gezet. Lekker zon Japanse
Ratatata - Toylo was vermakelijk, Gilding - Lukeman even doorbijten, Rock - Griffin een vluggertje en Clayton - Mansell was vooral vanwege de spanning en het keren van momentum meerdere malen een topshow.quote:
Clayton - Mansell was ook vooral topshow vanwege de totale meltdown die we hier gezamenlijk hadden iedere keer wanneer we dachten dat Mansell ging winnenquote:Op maandag 23 december 2024 20:00 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ratatata - Toylo was vermakelijk, Gilding - Lukeman even doorbijten, Rock - Griffin een vluggertje en Clayton - Mansell was vooral vanwege de spanning en het keren van momentum meerdere malen een topshow.
Maar ik ben een Vlamingquote:Op maandag 23 december 2024 19:05 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Dat klopt natuurlijk ook weerquote:Op maandag 23 december 2024 20:03 schreef Doevelaer het volgende:
[..]
Nou en! Wat weet jij daar nou van!
Schijnt nep te zijn en gewoon een marketing stunt voor haar OF.quote:
Ik ga na het WK Darts ook Fok! verlaten voor een OnlyFans-account.quote:Op maandag 23 december 2024 20:04 schreef Coco het volgende:
[..]
Schijnt nep te zijn en gewoon een marketing stunt voor haar OF.
Dit is geil.quote:Op maandag 23 december 2024 20:06 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ik ga na het WK Darts ook Fok! verlaten voor een OnlyFans-account.
quote:Op maandag 23 december 2024 20:06 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Twee abonnees alquote:Op maandag 23 december 2024 20:06 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ga je dan in een Feyenoord-string voor de webcam zitten?quote:Op maandag 23 december 2024 20:06 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Dat is in ieder geval een goed voornemenquote:Op maandag 23 december 2024 20:06 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Je mikt op blinden en slechtzienden dus.quote:Op maandag 23 december 2024 20:08 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
In ieder geval voor mensen die hardlopers aantrekkelijk vinden!
quote:Op maandag 23 december 2024 20:08 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Mensen die vallen op bonenstaken?quote:Op maandag 23 december 2024 20:08 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ik ga in een heel sexy outfit filmpjes maken waarin ik uitgebreid ga uitleggen waarom ik tot nu toe gemengde gevoelens heb over het tijdperk Priske.quote:Op maandag 23 december 2024 20:08 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Ga je dan in een Feyenoord-string voor de webcam zitten?
Ik betaal ¤100 voor een boxer met wat oude bruine barcodesquote:Op maandag 23 december 2024 20:06 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Die eerste 100K abonnees zou je zo moeten hebben.quote:Op maandag 23 december 2024 20:10 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ik ga in een heel sexy outfit filmpjes maken waarin ik uitgebreid ga uitleggen waarom ik tot nu toe gemengde gevoelens heb over het tijdperk Priske.
6XL is uitverkocht helaas.quote:Op maandag 23 december 2024 20:10 schreef Kopiko het volgende:
Er waren geen kersttruien in de maat van de Feather.
Had gewoon een kerstmanoutfit kunnen dragen.quote:Op maandag 23 december 2024 20:10 schreef Kopiko het volgende:
Er waren geen kersttruien in de maat van de Feather.
TOTO NEEM JE ROTZOOI MEEquote:Op maandag 23 december 2024 20:12 schreef Szura het volgende:
Gian de volgende ‘Ollander die gaat verzaken
De druk van het landsbelangquote:Op maandag 23 december 2024 20:12 schreef Szura het volgende:
Gian de volgende ‘Ollander die gaat verzaken
Dolf Jansen vindt Dolf Jansen wel een enorm goed mens.quote:Op maandag 23 december 2024 20:13 schreef Wertha het volgende:
[..]
Dankzij mensen als Dolf Jansen voel ik mij erg sexy.
Altijd met de trein reizen actquote:Op maandag 23 december 2024 20:13 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Dolf Jansen vindt Dolf Jansen wel een enorm goed mens.
quote:Op maandag 23 december 2024 20:08 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
In een markt waar Dolf Jansen de benchmark is is het makkelijk scoren.quote:Op maandag 23 december 2024 20:09 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Je mikt op blinden en slechtzienden dus.
Exactquote:Op maandag 23 december 2024 20:15 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
En dan zeuren over vertragingen en wel de halve wereld over voor een maandenlange vakantie.
Dolfgod.quote:
En smeken om bezoekers;quote:Op maandag 23 december 2024 20:15 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
En dan zeuren over vertragingen en wel de halve wereld over voor een maandenlange vakantie.
Ik ook.quote:Op maandag 23 december 2024 20:18 schreef maxi-mus het volgende:
Ik had vroeger een pikachu knuffel.
Pokemongoden.
Mijn dochter nu ook. Time fliesquote:Op maandag 23 december 2024 20:18 schreef maxi-mus het volgende:
Ik had vroeger een pikachu knuffel.
Pokemongoden.
Moet zij wetenquote:Op maandag 23 december 2024 20:18 schreef Dagoduck het volgende:
Jason Paige staat op 152 in de Top 2000 van dit jaar.
Goedenavond makker, fijne wedstrijd gewenst!quote:
Wie?quote:Op maandag 23 december 2024 20:18 schreef Dagoduck het volgende:
Jason Paige staat op 152 in de Top 2000 van dit jaar.
Ik ben er ook weer. Helemaal berstensvol geperst met walgelijk snackbarvoer. Bah bah bah.quote:
Pokémonsong.quote:
Bij beide nummersquote:
"Dit nummer kennen we maar al te goed inmiddels"quote:
Of nummer van Schele Mienquote:Op maandag 23 december 2024 20:19 schreef RotatoR het volgende:
Wat een aids. Doe dan Charly Lownoise & Mental Theo - Stars.
Pokémon is voor kinderen.quote:Op maandag 23 december 2024 20:20 schreef Coco het volgende:
Wat is jullie favoriete Pokémon?
Van mij is dat Psyduck.
Mr Mimequote:Op maandag 23 december 2024 20:20 schreef Coco het volgende:
Van mij is dat Psyduck.
Zondag al gehad. Maar dank.quote:Op maandag 23 december 2024 20:19 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Goedenavond makker, fijne wedstrijd gewenst!
Charmander.quote:Op maandag 23 december 2024 20:20 schreef Coco het volgende:
Van mij is dat Psyduck.
Psyduck vond ik vanwege zijn dom doen act altijd strontvervelend.quote:Op maandag 23 december 2024 20:20 schreef Coco het volgende:
Van mij is dat Psyduck.
Draognair natuurlijkquote:Op maandag 23 december 2024 20:20 schreef Coco het volgende:
Van mij is dat Psyduck.
Ik kom uit de tijd van de flippo's.quote:Op maandag 23 december 2024 20:21 schreef Wertha het volgende:
[..]
Charmander.
Maar ik had dus een Pikachu knuffel.
Drowzeequote:Op maandag 23 december 2024 20:20 schreef Coco het volgende:
Van mij is dat Psyduck.
Psyduck is een Fokker.quote:Op maandag 23 december 2024 20:21 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Psyduck vond ik vanwege zijn dom doen act altijd strontvervelend.
Leuke vraag.quote:Op maandag 23 december 2024 20:20 schreef Coco het volgende:
Van mij is dat Psyduck.
Farfetch'd-godquote:Op maandag 23 december 2024 20:20 schreef Coco het volgende:
Van mij is dat Psyduck.
Wij deze week lolsmurf gewonnen genotquote:Op maandag 23 december 2024 20:22 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Ik heb recent een Pikachu gewonnen uit een grijpautomaat.
En een Phanpy, die heb ik aan mijn vriendin gegeven.
Het schijnt uit interne documenten dat Typhlosion kinderen aanrandt.quote:Op maandag 23 december 2024 20:23 schreef Doevelaer het volgende:
Quilava scoort bij mij ook hoog, vanwege het Quintana Landa Valverde grapje in een voorbeschouwing van R_R ooit
Stukje voortplanting zelfs tochquote:Op maandag 23 december 2024 20:24 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Het schijnt uit interne documenten dat Typhlosion kinderen aanrandt.
Inderdaad, dan zijn we voor het slapen gaan alweer vergetenquote:Op maandag 23 december 2024 20:24 schreef fetX het volgende:
Ik denk niet dat ik er heel erg mee zit als Gianni eruit vliegt.
Ik zou er ook niet heel erg mee zitten als Pietje eruit vliegt.quote:Op maandag 23 december 2024 20:24 schreef fetX het volgende:
Ik denk niet dat ik er heel erg mee zit als Gianni eruit vliegt.
Waar is die gebleven eigenlijk?quote:Op maandag 23 december 2024 20:25 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ik zou er ook niet heel erg mee zitten als Pietje eruit vliegt.
Wat is het trouwens heerlijk dat ONZE Pietje ook eruit is gevlogenwat een kutuser was dat.
Volgens mij had ie een kind aangerand en zwanger gemaakt inderdaad.quote:Op maandag 23 december 2024 20:25 schreef Doevelaer het volgende:
[..]
Stukje voortplanting zelfs toch
Hè, wie?quote:Op maandag 23 december 2024 20:25 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Wat is het trouwens heerlijk dat ONZE Pietje ook eruit is gevlogenwat een kutuser was dat.
Oh is Pietje weg? Nicequote:Op maandag 23 december 2024 20:25 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Maar hij ziet eruit als iemand die er vreugde inschept om mensen met een bepaalde achtergrond de douche in te duwen.quote:Op maandag 23 december 2024 20:25 schreef fetX het volgende:
Pietreczko was vorig jaar dikke prima op het WK.
Eens wel.quote:Op maandag 23 december 2024 20:26 schreef Poepz0r het volgende:
Ik kijk nog liever naar Jyhan Artut dan naar Pikachu
Ik hoop op de brandstapel.quote:Op maandag 23 december 2024 20:26 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Waar is die gebleven eigenlijk?
Hij vond het niet meer leuk dat niemand luisterde naar zijn rastheorieënquote:Op maandag 23 december 2024 20:26 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Waar is die gebleven eigenlijk?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |