Afgelopen jaar 1 Oonah geboren in Vlaanderen.quote:Op maandag 23 december 2024 18:21 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Dat kind van Dimitri heet dat nu Oonah?Wat is dat voor een achterlijke naam joh
Belachelijkquote:Op maandag 23 december 2024 18:24 schreef The_Undertone het volgende:
[..]
Afgelopen jaar 1 Oonah geboren in Vlaanderen.
Mwa toch redelijk common naam? Oonah is gewoon zon naam van; kijk ons eens bijzonder zijn dat we een naam kiezen die niemand heeftquote:Op maandag 23 december 2024 18:24 schreef The_Undertone het volgende:
[..]
Akkoord, maar zoiets als Wessel vind ik ook geflipt hoor.
In Vlaanderen is Wessel een veel maffere naam dan Oonah, daar ben ik zeker van.quote:Op maandag 23 december 2024 18:25 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Mwa toch redelijk common naam? Oonah is gewoon zon naam van; kijk ons eens bijzonder zijn dat we een naam kiezen die niemand heeft
Wessel Nijman komt toch niet uit Vlaanderen of bedoel je die nietquote:Op maandag 23 december 2024 18:27 schreef The_Undertone het volgende:
[..]
In Vlaanderen is Wessel een veel maffere naam dan Oonah, daar ben ik zeker van.
Niks van gezienquote:Op maandag 23 december 2024 18:27 schreef Coco het volgende:
Ik ben veilig thuisgekomen.
Hoe was het darts?
Neen, maar Oonah Vandenbergh welquote:Op maandag 23 december 2024 18:27 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Wessel Nijman komt toch niet uit Vlaanderen of bedoel je die niet
Akkoordquote:Op maandag 23 december 2024 18:28 schreef The_Undertone het volgende:
[..]
Neen, maar Oonah Vandenbergh welBedoel maar dat er nogal wat namen compleet anders liggen.
Afzetters. Ook nog 25 cent transactiekosten vragen terwijl ze al 15% pakkenquote:Op maandag 23 december 2024 18:32 schreef Dr_Flash het volgende:
Waardeloze tering thuisbezorgd. Heb voucher maar "er is een onbekende fout opgetreden". Met gewoon geld betalen kan welneukers
Nog een situatieschets.quote:Op maandag 23 december 2024 18:33 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Afzetters. Ook nog 25 cent transactiekosten vragen terwijl ze al 15% pakken
Sterker nog: zelfs als je met een voucher wil betalen moet je NOG transactiekosten betalenquote:Op maandag 23 december 2024 18:33 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Afzetters. Ook nog 25 cent transactiekosten vragen terwijl ze al 15% pakken
En al jaren niet winstgevend. Jitse Groen is een matige business manquote:Op maandag 23 december 2024 18:37 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Sterker nog: zelfs als je met een voucher wil betalen moet je NOG transactiekosten betalenMisschien is dat wel juist wat er nu fout gaat ook. gare gore gure klotezooi
Kook gewoon zelf lammequote:Op maandag 23 december 2024 18:32 schreef Dr_Flash het volgende:
Waardeloze tering thuisbezorgd. Heb voucher maar "er is een onbekende fout opgetreden". Met gewoon geld betalen kan welneukers
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |