Ik ook.quote:Op maandag 23 december 2024 20:18 schreef maxi-mus het volgende:
Ik had vroeger een pikachu knuffel.
Pokemongoden.
Mijn dochter nu ook. Time fliesquote:Op maandag 23 december 2024 20:18 schreef maxi-mus het volgende:
Ik had vroeger een pikachu knuffel.
Pokemongoden.
Moet zij wetenquote:Op maandag 23 december 2024 20:18 schreef Dagoduck het volgende:
Jason Paige staat op 152 in de Top 2000 van dit jaar.
Goedenavond makker, fijne wedstrijd gewenst!quote:
Wie?quote:Op maandag 23 december 2024 20:18 schreef Dagoduck het volgende:
Jason Paige staat op 152 in de Top 2000 van dit jaar.
Ik ben er ook weer. Helemaal berstensvol geperst met walgelijk snackbarvoer. Bah bah bah.quote:
Pokémonsong.quote:
Bij beide nummersquote:
"Dit nummer kennen we maar al te goed inmiddels"quote:
Of nummer van Schele Mienquote:Op maandag 23 december 2024 20:19 schreef RotatoR het volgende:
Wat een aids. Doe dan Charly Lownoise & Mental Theo - Stars.
Pokémon is voor kinderen.quote:Op maandag 23 december 2024 20:20 schreef Coco het volgende:
Wat is jullie favoriete Pokémon?
Van mij is dat Psyduck.
Mr Mimequote:Op maandag 23 december 2024 20:20 schreef Coco het volgende:
Van mij is dat Psyduck.
Zondag al gehad. Maar dank.quote:Op maandag 23 december 2024 20:19 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Goedenavond makker, fijne wedstrijd gewenst!
Charmander.quote:Op maandag 23 december 2024 20:20 schreef Coco het volgende:
Van mij is dat Psyduck.
Psyduck vond ik vanwege zijn dom doen act altijd strontvervelend.quote:Op maandag 23 december 2024 20:20 schreef Coco het volgende:
Van mij is dat Psyduck.
Draognair natuurlijkquote:Op maandag 23 december 2024 20:20 schreef Coco het volgende:
Van mij is dat Psyduck.
Ik kom uit de tijd van de flippo's.quote:Op maandag 23 december 2024 20:21 schreef Wertha het volgende:
[..]
Charmander.
Maar ik had dus een Pikachu knuffel.
Drowzeequote:Op maandag 23 december 2024 20:20 schreef Coco het volgende:
Van mij is dat Psyduck.
Psyduck is een Fokker.quote:Op maandag 23 december 2024 20:21 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Psyduck vond ik vanwege zijn dom doen act altijd strontvervelend.
Leuke vraag.quote:Op maandag 23 december 2024 20:20 schreef Coco het volgende:
Van mij is dat Psyduck.
Farfetch'd-godquote:Op maandag 23 december 2024 20:20 schreef Coco het volgende:
Van mij is dat Psyduck.
Wij deze week lolsmurf gewonnen genotquote:Op maandag 23 december 2024 20:22 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Ik heb recent een Pikachu gewonnen uit een grijpautomaat.
En een Phanpy, die heb ik aan mijn vriendin gegeven.
Het schijnt uit interne documenten dat Typhlosion kinderen aanrandt.quote:Op maandag 23 december 2024 20:23 schreef Doevelaer het volgende:
Quilava scoort bij mij ook hoog, vanwege het Quintana Landa Valverde grapje in een voorbeschouwing van R_R ooit
Stukje voortplanting zelfs tochquote:Op maandag 23 december 2024 20:24 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Het schijnt uit interne documenten dat Typhlosion kinderen aanrandt.
Inderdaad, dan zijn we voor het slapen gaan alweer vergetenquote:Op maandag 23 december 2024 20:24 schreef fetX het volgende:
Ik denk niet dat ik er heel erg mee zit als Gianni eruit vliegt.
Ik zou er ook niet heel erg mee zitten als Pietje eruit vliegt.quote:Op maandag 23 december 2024 20:24 schreef fetX het volgende:
Ik denk niet dat ik er heel erg mee zit als Gianni eruit vliegt.
Waar is die gebleven eigenlijk?quote:Op maandag 23 december 2024 20:25 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ik zou er ook niet heel erg mee zitten als Pietje eruit vliegt.
Wat is het trouwens heerlijk dat ONZE Pietje ook eruit is gevlogenwat een kutuser was dat.
Volgens mij had ie een kind aangerand en zwanger gemaakt inderdaad.quote:Op maandag 23 december 2024 20:25 schreef Doevelaer het volgende:
[..]
Stukje voortplanting zelfs toch
Hè, wie?quote:Op maandag 23 december 2024 20:25 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Wat is het trouwens heerlijk dat ONZE Pietje ook eruit is gevlogenwat een kutuser was dat.
Oh is Pietje weg? Nicequote:Op maandag 23 december 2024 20:25 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Maar hij ziet eruit als iemand die er vreugde inschept om mensen met een bepaalde achtergrond de douche in te duwen.quote:Op maandag 23 december 2024 20:25 schreef fetX het volgende:
Pietreczko was vorig jaar dikke prima op het WK.
Eens wel.quote:Op maandag 23 december 2024 20:26 schreef Poepz0r het volgende:
Ik kijk nog liever naar Jyhan Artut dan naar Pikachu
Ik hoop op de brandstapel.quote:Op maandag 23 december 2024 20:26 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Waar is die gebleven eigenlijk?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |