Leuk!quote:Op maandag 23 december 2024 09:11 schreef Sarabi het volgende:
Goedemorgen
Zometeen begin ik alvast met koken voor de kerstdagen.
Ik stem voor!quote:Op maandag 23 december 2024 09:24 schreef Donna het volgende:
Hahaha nou deze maar even vol spammen dan kan er ook een nieuwjaarstopic bij!
Oh dat is een mooiequote:Op maandag 23 december 2024 10:00 schreef Donna het volgende:
Jullie nog goede voornemens voor 2025 op CRE gebied?
Ik wil 'leren' vrij borduren.
Haha dat neem ik me elk jaar voor!quote:Op maandag 23 december 2024 10:02 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Oh dat is een mooie
Ik wil minimaal eens per week een schilder/teken-tutorial maken en beter erin worden
Ik wil een paar WIP's afmaken
Ik heb twee dekens. Bij een nog maar een stuk of 50 steken van de randquote:
Mogguh!quote:Op maandag 23 december 2024 10:00 schreef Donna het volgende:
Jullie nog goede voornemens voor 2025 op CRE gebied?
Ik wil 'leren' vrij borduren.
Morguhquote:Op maandag 23 december 2024 09:11 schreef Sarabi het volgende:
Goedemorgen
Zometeen begin ik alvast met koken voor de kerstdagen.
Hey Donna, en hoe is het in je nieuwe woning? Heb je het naar je zin daar?quote:Op maandag 23 december 2024 09:24 schreef Donna het volgende:
Hahaha nou deze maar even vol spammen dan kan er ook een nieuwjaarstopic bij!
Kerstavond verzorg ik het eten voor mijn ouders (en voor ons) maar we eten het wel apart van elkaarquote:Op maandag 23 december 2024 09:59 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Leuk!
Wat ga je maken?
Vier je met veel mensen?
Dat zou ook mijn goede voornemen moeten zijnquote:
Niet heel veel maar vind het fijn om het in delen te doen.quote:Op maandag 23 december 2024 10:40 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Morguh![]()
O nu all, wat ga je allemaal koken dan?
Lief dat je dat voor je ouders doet.quote:Op maandag 23 december 2024 11:18 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Kerstavond verzorg ik het eten voor mijn ouders (en voor ons) maar we eten het wel apart van elkaar
Ik vind het leuk om te koken maar niet om alle dagen met kerst sociaal te moeten doen. Dus vandaar
En 1e kerstdag brunch bij mijn ouders. Maar daar hoef ik alleen de soep voor te maken.
Ik heb net rode koolsoep voor morgen gemaakt en ben nu bezig met de tomatensoep voor de brunch.
Je kan het maar vast klaar hebben.quote:Op maandag 23 december 2024 11:20 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Dat zou ook mijn goede voornemen moeten zijn
[..]
Niet heel veel maar vind het fijn om het in delen te doen.
Dus nu 2x soep gemaakt. En later vandaag nog een ovenschotel.
En dan moet ik morgen nog een toetje en kipcocktail maken.
Wat ontzettend slim dat je doet wat bij jullie past! Ik gun je heel veel plezierquote:Op maandag 23 december 2024 11:18 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Kerstavond verzorg ik het eten voor mijn ouders (en voor ons) maar we eten het wel apart van elkaar
Ik vind het leuk om te koken maar niet om alle dagen met kerst sociaal te moeten doen. Dus vandaar
En 1e kerstdag brunch bij mijn ouders. Maar daar hoef ik alleen de soep voor te maken.
Ik heb net rode koolsoep voor morgen gemaakt en ben nu bezig met de tomatensoep voor de brunch.
Is dat soep van rode kool?quote:Op maandag 23 december 2024 11:18 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Ja echt super. Ben zo happy!quote:Op maandag 23 december 2024 10:41 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Hey Donna, en hoe is het in je nieuwe woning? Heb je het naar je zin daar?
Fijn te horen, lekker is dat he. Ben blij voor jequote:
Jaa heb me nog niet zo gevoeld in 1.5 jaar. Besef is er dan ook ineens dat ik me echt heel slecht voelde steeds. Het is hier nu zo fijn!quote:Op maandag 23 december 2024 11:42 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Fijn te horen, lekker is dat he. Ben blij voor je
Wat een opluchting, ook voor de kids. DIe voelen dat ook wel aanquote:Op maandag 23 december 2024 11:45 schreef Donna het volgende:
[..]
Jaa heb me nog niet zo gevoeld in 1.5 jaar. Besef is er dan ook ineens dat ik me echt heel slecht voelde steeds. Het is hier nu zo fijn!
Wat erg van die anderhalf jaar, maar war super fijn dat je nu wel gelukkig bent. Je hebt een heel bewogen periode gehad zeg, dus ik wens je al het geluk in de wereldquote:Op maandag 23 december 2024 11:45 schreef Donna het volgende:
[..]
Jaa heb me nog niet zo gevoeld in 1.5 jaar. Besef is er dan ook ineens dat ik me echt heel slecht voelde steeds. Het is hier nu zo fijn!
Ja je bent echt niet de moeder die je wilt zijn en dat is ronduit k.ut dan. Maar dat laten we achter ons. Op naar 2025. Aftellen!quote:Op maandag 23 december 2024 11:48 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Wat een opluchting, ook voor de kids. DIe voelen dat ook wel aan
Inderdaad! Je krijgt vast een goed 2025quote:Op maandag 23 december 2024 11:52 schreef Donna het volgende:
[..]
Ja je bent echt niet de moeder die je wilt zijn en dat is ronduit k.ut dan. Maar dat laten we achter ons. Op naar 2025. Aftellen!
Nieuwe ronde nieuwe kansen, nieuwe start. Nieuwe huis, nieuw jaar en nieuwe vriendquote:Op maandag 23 december 2024 11:52 schreef Donna het volgende:
[..]
Ja je bent echt niet de moeder die je wilt zijn en dat is ronduit k.ut dan. Maar dat laten we achter ons. Op naar 2025. Aftellen!
Dat hoeft niemand, doen ze allemaal zelfquote:Op maandag 23 december 2024 11:53 schreef Donna het volgende:
En ik hoef niet te koken met kerst.![]()
Ook goed nieuws
Fijn toch Child, dan kan je met de Kerst leuke en mooie herinneringen met je moeder maken.quote:Op maandag 23 december 2024 11:54 schreef ChildoftheStars het volgende:
Ik ben blij dat mijn moeder de feestdagen gered heeft...
Dat inderdaadquote:Op maandag 23 december 2024 12:00 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Fijn toch Child, dan kan je met de Kerst leuke en mooie herinneringen met je moeder maken.
Geniet er dubbel van deze Kerst
Ik kwam het tegen op een foodblog.quote:Op maandag 23 december 2024 11:22 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Lief dat je dat voor je ouders doet.
Maar rode kool soep, daar heb ik nog nooit van gehoord
Klinkt ook als lekkere plannenquote:Op maandag 23 december 2024 11:24 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Je kan het maar vast klaar hebben.
Ik doe nooit iets bijzonders met de Kerst. Ik kook gewoon waar ik zin in heb, net als alle andere dagen
Normaal ga ik met de Kerst met de kids uit eten. Maar tweede kerst moet mijn dochter en ook haar man werken
In de avond eten ze bij zijn moeder 1ste kerst
Dus gaan wij met zijn alle hier brunchen 1ste Kerst
En Kerst avond neem mijn andere dochter ons mee naar de Griek
Zeker gezelligquote:Op maandag 23 december 2024 11:27 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Wat ontzettend slim dat je doet wat bij jullie past! Ik gun je heel veel plezier
Samen brunchen is gezellig toch?
Rodekoolsoep klinkt interessantmaar ook lekker
Soep van rode koolquote:Op maandag 23 december 2024 11:41 schreef Donna het volgende:
[..]
Is dat soep van rode kool?
Of is het een soep van kool met een rode kleur?
Haha vreemde vraag, maar ik heb er nog nooit van gehoord!
quote:Op maandag 23 december 2024 11:45 schreef Donna het volgende:
[..]
quote:Op maandag 23 december 2024 11:54 schreef ChildoftheStars het volgende:
Ik ben blij dat mijn moeder de feestdagen gered heeft...
Ja of we bestellen ergens iets. En sowieso lekker de hele dag door hapjes etc. Vind ik veel fijner dan een avondmaaltijd.quote:Op maandag 23 december 2024 11:54 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dat hoeft niemand, doen ze allemaal zelf![]()
Maar lekker je gaat aanschuiven?
Veel plezier! En goedemorgen allemaalquote:Op dinsdag 24 december 2024 07:57 schreef ChildoftheStars het volgende:
yeah! over twee uur richting mijn moeder
Zoveel zin in !
Dank je welquote:Op dinsdag 24 december 2024 08:16 schreef nixxx het volgende:
[..]
Veel plezier! En goedemorgen allemaal
Veel plezierquote:Op dinsdag 24 december 2024 09:21 schreef Sarabi het volgende:
Goedemorgen![]()
Fijne kerst allemaal!
Wij gaan nog even een dagje genieten van Het Glazen Huis op tv.
Merry Christmas to all!quote:
Rust krijg ik in mijn hoofd krijg ik dmv een schoon huis. Niet alles in een keer, maar stapje voor stapje een dingetje schoonmaken. Ik heb net gestoft, de vloer beneden gedaanquote:Op vrijdag 27 december 2024 08:05 schreef Dotteke het volgende:
Tijd voor Rust, en vandaag maar eens beginnen met de grote schoonmaak.
Dat rijmt niet helemaal
O op die manier. Gewoon lekker doen wat goed voelt Child, dan is het nooit verkeerd.quote:Op vrijdag 27 december 2024 08:32 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Rust krijg ik in mijn hoofd krijg ik dmv een schoon huis. Niet alles in een keer, maar stapje voor stapje een dingetje schoonmaken. Ik heb net gestoft, de vloer beneden gedaan
Als ik de geest heb begin ik met het eerste keukenkastje straks, geen energie dan niet. Maar het voelt gewoon goed
Ja, en door de drukte voor kerst te weinig schoongemaakt. Dus ben blij dat de vloer schoon is en het stof wegquote:Op vrijdag 27 december 2024 08:33 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O op die manier. Gewoon lekker doen wat goed voelt Child, dan is het nooit verkeerd.
Eigenlijk wel he. Er zijn wel veel meer creatievelingen op het forum. In SHO weet ik er ook wel een paar. Misschien kan ik ze eens een DMetje sturen en ze wijzen op deze SC.quote:Op zaterdag 28 december 2024 18:15 schreef Sarabi het volgende:
Ja, jammer dat zo rustig is geworden hier
We hebben nog een paar dagen!quote:Op zaterdag 28 december 2024 18:15 schreef ChildoftheStars het volgende:
Hahahahaha ja, had er ook helemaal niet meer aan gedacht na de kerst!
Pas maar op, straks ga ik nog meer op de praatstoel zittenquote:
Precies zoals we het graag hadden, rustigquote:Op zaterdag 28 december 2024 18:16 schreef ChildoftheStars het volgende:
maar idd... weinig creatievelingen die willen kwebbelen blijkbaar
maar hoe waren jullie kerstfeesten?
Ik vind O&N altijd een beetje lastig. Ik weet niet hoe het komt....quote:Op zaterdag 28 december 2024 18:25 schreef ChildoftheStars het volgende:
Wat ik me nou afvraag; voor mij is O&N de hele avond knutselen (alleenstaand, lekker bezig met wat ik echt leuk vind etc), doen jullie dat ook? Of zijn jullie wel sociaal?
Hier wordt het eerst schilderen en haken
Daarna rond een uur of elf ga ik naar beneden en puzzelen, eventueel wat televisie aan. Om twaalf uur moeders bellen en dan puzzelen met een drankje tot een uur of vier, wanneer het rustiger begint te worden in de straat (en het letterlijk huizenhoge vuur minder wordt, het komt boven de daken uit en dan slaap ik toch minder lekker)
Stiekem vind ik het een heerlijk feest. Al vindt iedereen die ik ken het niet leuk...maar ja... misschien omdat ik enkel fijne dingen doe of zo
Rustig klinkt goed!quote:Op zaterdag 28 december 2024 18:41 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Precies zoals we het graag hadden, rustig
Morgen nog even naar schoonouders want daar zijn we niet geweest.
[..]
Ik vind O&N altijd een beetje lastig. Ik weet niet hoe het komt....
Wij gaan dit jaar een online pubquiz doen en verder denk ik een lange warm bad.
Veel mensen zijn bij je in gedachtenquote:Op zaterdag 28 december 2024 18:47 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Rustig klinkt goed!
Veel plezier bi je schoonouders
Ik voel met je mee met O&N. Rond een uur of twaalf, als iedereen iemand heeft en ik alleen zit, voel ik me altijd even verdomde rot en eenzaam. Dan moet ik echt bewust mezelf bijeenrapen. Alleen sta er bewust vooraf niet teveel bij stil, misschien dit jaar niet
Klinkt wel als een ontspannen O&N, pubquiz vind ik om de een of andere reden bij je passen (of heb je het er vaker over en heb ik dat verdrongen?).
Ga je lezen in bad? En zo ja, wat?
Daar ben ik me ook wel bewust van. Drie tranen en daarna weer feestquote:Op zaterdag 28 december 2024 19:23 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Veel mensen zijn bij je in gedachten![]()
In coronatijd deden we gemiddeld zo'n 4 online pubquizen per week
Helaas zijn er nu nog maar enkele per jaar.
Ik lees inderdaad in bad, ik ben bezig in Wind & Truth van Brandon Sanderson.
Zeker goed geschrevenquote:Op zaterdag 28 december 2024 20:55 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Daar ben ik me ook wel bewust van. Drie tranen en daarna weer feest
Moest even je boek googlelen. Goed geschreven?
Nu hier bezig met Nachtvorst van Suzanne Vermeer. Bijna uit. En dan verder met Grisham (Winterzon) lezen
Edit: dan zijn jullie inmiddels wel goed in die quizzen toch!
Wow 2000 stukjes! Dat is een flink projectquote:Op zondag 29 december 2024 20:41 schreef Sarabi het volgende:
Net een Van Haasteren puzzel gekregen. Heel leuk, alleen helaas 2000 stukjes dus hij past niet op mijn mat![]()
Binnenkort eens in het puzzeltopic vragen of iemand wil ruilen tegen een Van Haasteren van 1000 stukjes.
Oh dat is naarquote:Op zondag 29 december 2024 21:04 schreef Irri-tante het volgende:
Ik heb moeite met aansluiten én ik ben zo lui op dit moment. Ik ben al een aantal dagen vrij en denk de hele dag: wat zal ik gaan doen? Vervolgens hang ik voor de tv en komt er niets creatiefs uit mijn handen.
Ik houd het in mijn achterhoofd!quote:Op zondag 29 december 2024 20:40 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Zeker goed geschrevenals je van fantasy houdt is het een aanrader.
Grisham is ook altijd goed
Vooral mijn man is goed met quizzen hahaha
Herkenbaarquote:Op zondag 29 december 2024 21:04 schreef Irri-tante het volgende:
Ik heb moeite met aansluiten én ik ben zo lui op dit moment. Ik ben al een aantal dagen vrij en denk de hele dag: wat zal ik gaan doen? Vervolgens hang ik voor de tv en komt er niets creatiefs uit mijn handen.
quote:Op zondag 29 december 2024 21:07 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Wow 2000 stukjes! Dat is een flink project
Hier net op Amazon twee goedkope puzzels gekocht
Edit: en geannuleerd. Verdien momenteel niks en kan beter sparen. #discipline
Soms wel, nu nietquote:Op maandag 30 december 2024 10:15 schreef Sarabi het volgende:
Goedemorgen
[..]
Herkenbaar
[..]soms mag je wel iets kopen toch?
En die 2000 stukjes zijn denk ik een stap te ver voor mij. Zeker als ik mijn mat niet kan gebruiken.
Teveel wol bestaat nietquote:Op maandag 30 december 2024 12:52 schreef ESF1Gamer het volgende:
Ik heb nu teveel wol voor allerlei brei- en haak projecten
Dan heb ik deze week borduren weer opgepakt
Ik lig ook altijd gewoon optijd op bed hoor, ga echt niet tot 00.00 uur opzitten,quote:Op maandag 30 december 2024 09:18 schreef nixxx het volgende:
Mogguh! Mijn oud en nieuw is meestal rustig, soms gewoon vroeg naar bed zelfs![]()
Ik ga morgen naar Den Haag waar mijn vrouw en kinderen logeren bij mijn schoonmoeder.
Dat meeveren merk ik niet zoquote:Op maandag 30 december 2024 10:37 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Soms wel, nu nietIk heb een beloningssysteem en als dat goed gaat mag het. Zo blijft het speciaal en leuk!
2000 stukjes vind ik ook wel ver gaan ja... Gevalletje toch van lief bedacht, maar helaas? Moet wel leuk en praktisch blijven
Op mijn plaat passen 1500 stukjes en dat vind ik al huge! Al heb ik voor mijn verjaardag wel een 1500 stukjes gevraagd.
Vind je zo'n mat niet teveel meeveren? Ik heb er wel een gehad, maar was altijd gedoe. Anderzijds met katten wel handiger...
Slaap je dan ook door al het vuurwerk heen?quote:Op maandag 30 december 2024 14:54 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik lig ook altijd gewoon optijd op bed hoor, ga echt niet tot 00.00 uur opzitten,
Ik hoor het wel, maar blijf gewoon liggen en val wel weer in slaap.quote:Op maandag 30 december 2024 16:18 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Slaap je dan ook door al het vuurwerk heen?
Wel fijn als dat lukt
Wij slapen nooit voor middernacht dus dat opblijven is niet zo'n ramp.
Beterquote:Op maandag 30 december 2024 16:20 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik hoor het wel, maar blijf gewoon liggen en val wel weer in slaap.
Alleen maar beter toch!quote:Op maandag 30 december 2024 16:17 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Dat meeveren merk ik niet zoen met de katten is zo'n mat echt onmisbaar
Fijn!quote:Op maandag 30 december 2024 16:20 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik hoor het wel, maar blijf gewoon liggen en val wel weer in slaap.
Die staat bij mij op bol.com verlanglijst voor 2000 stukjes. Ik heb nu zo rolmat, maar dat is net niet.quote:Op maandag 30 december 2024 16:28 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Alleen maar beter toch!
Van mijn vrienden een plaat met ook laadjes erin en zo. Schuif ik zo onder de salontafel. Perfect voor mij
Zijn we beiden blij met de oplossing. Kan me voorstellen dat de poes(zen?) Het anders veel te leuk vinden
Hier aan een stuk door geknal ook!quote:Op maandag 30 december 2024 20:05 schreef Donna het volgende:
Het gaat hier al best los met vuurwerk.
En 2000 stukjes heb ik wel eens gedaan, maar vind ik ook echt te veel. Max. 1500 en liever toch gewoon 1000 van JVH.
Heb ik ook gehad, maar vond het ook niets. Heb zo puzzelkoffer gekocht toenquote:Op maandag 30 december 2024 16:59 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Die staat bij mij op bol.com verlanglijst voor 2000 stukjes. Ik heb nu zo rolmat, maar dat is net niet.
Dat is wel een lange dag inderdaad.quote:Op dinsdag 31 december 2024 14:10 schreef Patapon het volgende:
Ik moet nog werken tot 20.00 dan gaan de mannen op pad en zit mijn dienst er op. Dan snel fietsen naar huis en met hapjes en katten op de bank. Wij wonen tegen een probleemwijk aan dus veel geknal tot laat of eigenlijk vroeg.
Een erg lange dag dus want om 05.45 ging de wekker.
Dan nog voor 3 januari een voorlopig schaderapport schrijven en dan een weekje vrij....nouja vrij....ik moet dan nog wel het definitieve schaderapport aanleveren.
Oef... sterkte!quote:Op dinsdag 31 december 2024 14:10 schreef Patapon het volgende:
Ik moet nog werken tot 20.00 dan gaan de mannen op pad en zit mijn dienst er op. Dan snel fietsen naar huis en met hapjes en katten op de bank. Wij wonen tegen een probleemwijk aan dus veel geknal tot laat of eigenlijk vroeg.
Een erg lange dag dus want om 05.45 ging de wekker.
Dan nog voor 3 januari een voorlopig schaderapport schrijven en dan een weekje vrij....nouja vrij....ik moet dan nog wel het definitieve schaderapport aanleveren.
quote:Op dinsdag 31 december 2024 14:29 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Dat is wel een lange dag inderdaad.
Mijn man moet nog tot 16u werken. In zijn lunchpauze zijn we even naar de oliebollenkraam gelopen, zijn die in ieder geval al binnen
Vanavond gourmetten samen, online pubquizzen en eigenlijk willen we allebei ook nog lang in bad maar dat wordt volgens mij een beetje krap in de planning met de quiz.
Morgenvroeg in ieder geval naar de Efteling. Even kijken hoe lang het goed weer blijft en anders gaan we gewoon lekker naar huis.
Dat moet ik ook echt weer eens doenquote:
Er valt op zo'n dag niets over te zeggen. Soms is het juist druk en andere keren niet. Dit jaar verwacht ik het iets rustiger omdat de weersverwachting niet zo goed is.quote:Op dinsdag 31 december 2024 14:36 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]klinkt goed!
Is de Efteling druk op zo'n dag of juist heel rustig?
Haha ja harry potter, gamen, lezen en puzzelenquote:Op dinsdag 31 december 2024 18:35 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Dat moet ik ook echt weer eens doenaltijd leuk.
[..]
Er valt op zo'n dag niets over te zeggen. Soms is het juist druk en andere keren niet. Dit jaar verwacht ik het iets rustiger omdat de weersverwachting niet zo goed is.
Begrijp ik jaquote:Op dinsdag 31 december 2024 18:36 schreef Sarabi het volgende:
Hier geen probleemwijk maar ik heb het idee dat we dit jaar wel flink meer vuurwerk afgestoken wordt. De katten houden zich goed, maar ik merk dat ik zelf een beetje overprikkelt wordt.
Ondertussen staat ook nog de top 2000 aan omdat mijn man dat graag luistert.
Liefquote:Op dinsdag 31 december 2024 18:40 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Haha ja harry potter, gamen, lezen en puzzelen
Niks te klagen
Nou ik hoop dat het weer goed genoeg voor jullie, maar dat het niet te druk wordt![]()
Ik snap dat je dat eng vindt! Ik hoorde dat bij vrienden nu ook al de brandweer in de straat staat. Zo erg is het hier tot nu toe nog niet.quote:Op dinsdag 31 december 2024 18:41 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Begrijp ik ja
Hier rstaat inmiddels het hele kruispunt in de fik met meters hoog vuur. Vind ik altijd spannend zo dichtbij mijn huis en de wind
Misschien dom, maar een koptelefoon met norse cancaling?
Ja de brandweer komt hier niet meer. Ze worden niet hartelijk ontvangen namelijkquote:Op dinsdag 31 december 2024 18:44 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Lief![]()
[..]
Ik snap dat je dat eng vindt! Ik hoorde dat bij vrienden nu ook al de brandweer in de straat staat. Zo erg is het hier tot nu toe nog niet.
Ik wordt een beetje paranoïde van de noise canceling koptelefoonIs wel een goed voornemen voor volgend jaar om dat proberen af te leren.
Goedemorgen Dot! De beste wensen voor jouquote:Op woensdag 1 januari 2025 06:56 schreef Dotteke het volgende:
De allerbeste, liefdevolle en gezonde wensen voor 2025
Dank je wel Nixxxquote:Op woensdag 1 januari 2025 09:04 schreef nixxx het volgende:
[..]
Goedemorgen Dot! De beste wensen voor jou
Thnx Sarabi. Ook voor jullie de allerbeste wensen.quote:
Kijk je ook dat bakprogramma met Harry Potter thema?quote:
Veel jarigen hier in de eerste maanden van het jaar als ik het me goed herinner.quote:Op woensdag 1 januari 2025 13:35 schreef ChildoftheStars het volgende:
Gelukkig Nieuwjaar
En gelukkig is het leven weer normaal. Alleen maandag nog even jarig
Hehe ik over twee wekenquote:Op woensdag 1 januari 2025 16:46 schreef Donna het volgende:
[..]
Veel jarigen hier in de eerste maanden van het jaar als ik het me goed herinner.
Morguh heerquote:
Morguh Childquote:
Altijd leuk iets met je kids doen. Mooie herinneringen makenquote:Op donderdag 2 januari 2025 08:13 schreef nixxx het volgende:
Zometeen niet erg creatief doen, maar met de kinderen naar de Mall of the Netherlandsvinden ze altijd leuk als we in Den Haag zijn
Super leuk!quote:Op donderdag 2 januari 2025 08:13 schreef nixxx het volgende:
Zometeen niet erg creatief doen, maar met de kinderen naar de Mall of the Netherlandsvinden ze altijd leuk als we in Den Haag zijn
Schade?quote:Op donderdag 2 januari 2025 09:44 schreef Patapon het volgende:
Hier nog even werken, voorlopige schade staat al op 37k. Morgen ook nog werken en dan een weekje vrij.
O jee, drama altijdquote:Op donderdag 2 januari 2025 14:40 schreef Patapon het volgende:
[..]
Schade na de jaarwisseling, ik werk bij een gemeente.
Hier geen verbod maar wel veel meer vuurwerk in vergelijking met voorgaande jaren.quote:Op donderdag 2 januari 2025 14:47 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O jee, drama altijd
Hier was een vuurwerkverbod. Het heeft nog nooit zo hard geknald in die 27 jaar dat ik hier woon.
Hopelijk valt het mee
Lekker brunchen, geniet er vanquote:Op zaterdag 4 januari 2025 11:26 schreef nixxx het volgende:
Nu nieuwjaar brunch bij schoonfamilie, daarna weer naar huis en dan kan ik nog een beetje crea gaan doen. Ga een messenger bag voor mijn oudste zelf ontwerpen en maken. Waar hij zijn laptop/schetsboek en wat andere spulletjes in mee kan nemen.
Ik ook! Al hebben we die laatst al extreem gehad!quote:Op zondag 5 januari 2025 08:47 schreef Donna het volgende:
De daken zijn hier wittig. Verder niet.
Had me verheugd op een pak sneeuw.
We niet. Jullie welquote:Op zondag 5 januari 2025 09:01 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Ik ook! Al hebben we die laatst al extreem gehad!
Ach, de winter duurt nog wel eventjes
Jammer...quote:Op zondag 5 januari 2025 12:51 schreef Sarabi het volgende:
Goedemiddag
Gisteren een nieuwjaarsborrel gehad met een online community. Erg gezellig maar wel veel prikkels. En jammer dat door de akoestiek/drukte de presentaties niet echt te volgen waren.
Dank je welquote:Op maandag 6 januari 2025 08:00 schreef Dotteke het volgende:
Hiep hiep hiep hoeraaaaa Child van harte gefeliciteerd met je verjaardag, een hele dikke knuffel
ZIe dat je al leuke kado;s hebt gekregenquote:
Jep!quote:Op maandag 6 januari 2025 08:05 schreef Dotteke het volgende:
[..]
ZIe dat je al leuke kado;s hebt gekregen
o leuk Child echt iets voor jouquote:Op maandag 6 januari 2025 08:31 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Jep!
Een borduurboek en een haakboek
Jep! Ga ik snel mee aan de slagquote:
Dank je welquote:Op maandag 6 januari 2025 08:55 schreef Donna het volgende:
Gefeliciteerd CotS, fijne verjaardag!!
Begint school weer, is de oudste ziek. Ik werk dus een dagje thuis en zij heeft bankhangdag.
Dankquote:Op maandag 6 januari 2025 18:50 schreef Mrs.Peel het volgende:
Gefeliciteerd CotS!! Hopelijk heb je een fijne verjaardag!
Hey Nixxxquote:Op dinsdag 7 januari 2025 07:51 schreef nixxx het volgende:
Aaaah was het je verjaardag? Alsnog gefeliciteerd dan CotS!
Mogguh Dot!quote:
Dank je wel!quote:Op dinsdag 7 januari 2025 07:51 schreef nixxx het volgende:
Aaaah was het je verjaardag? Alsnog gefeliciteerd dan CotS!
Ja een betere dag kon ik me niet wensenquote:
Fijnquote:Op dinsdag 7 januari 2025 09:20 schreef ChildoftheStars het volgende:
ben zo verwend gisteren en we hebben gegourmet en mijn moeder vond haar cadeau leuk. Topdag dus!
Gelukkig van het snelle dan!quote:Op donderdag 9 januari 2025 09:46 schreef Donna het volgende:
Jaa gelukkig wel. Eerst m'n oudste, toen begon ik dinsdagavond en dinsdagnacht m'n jongste. Hun vader en stiefmoeder hadden het vorige week gehad én mijn vriend begint nu ook.
Het is dus heel besmettelijk.![]()
On the bright side is iedereen maar een heel korte tijd echt ziek.
Gatsie wat naar! Beterschap! Hoe weet je dat je covid hebt, als je geen klachten hebt?quote:Op vrijdag 10 januari 2025 08:21 schreef nixxx het volgende:
Mogguh!
Ik heb een zieke in huis met COVID, maar de rest gelukkig niet ziek of zonder symptomen. Da’s wel beter dan allemaal buikgriep
Dat wat dat entropion is. Naar voor beestjequote:Op vrijdag 10 januari 2025 08:36 schreef Patapon het volgende:
Hier een kat de getacked is (heeft entropion) en een nieuwe litter robot. Dus katten in de stress want enge broer en enge nieuwe bak.
Leuk weekje vrij zo.
Och beestje toch! Snap dat de anderen bang voor hem zijn... hoe sneu ook...quote:Op vrijdag 10 januari 2025 08:45 schreef Patapon het volgende:
Thanks CotS.
Ja, hij is zo zielig nu, met die hechtingen bij zijn ogen. En dan die kap....het is een Maine Coon en hij heeft het al sinds kitten en is al 2 keer eerder getacked. Opereren kan pas als hij uitgegroeid is en dat is hij nu. Hij is nu 4,5 jaar. Maar eerst weer tacken want misschien is dat al voldoende.
Schoonmoeder had getest en was positief, vrouw is ziek en had een heel licht streepje.quote:Op vrijdag 10 januari 2025 08:39 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Gatsie wat naar! Beterschap! Hoe weet je dat je covid hebt, als je geen klachten hebt?
[..]
Dat wat dat entropion is. Naar voor beestje
En arme jij... knuffel
ah op die fiets!quote:Op vrijdag 10 januari 2025 09:06 schreef nixxx het volgende:
[..]
Schoonmoeder had getest en was positief, vrouw is ziek en had een heel licht streepje.
Poets jij dan alleen als je visite krijgtquote:Op vrijdag 10 januari 2025 10:52 schreef Sarabi het volgende:
Goedemorgen
Beterschap nixxx!
En hopelijk snel minder gestreste katten voor Patapon.
De laatste dagen druk geweest in het huishouden. Morgen krijgen we voor het eerst in 1 jaar bezoekdus extra poetsen was wel nodig.
Daar lijkt het bijna wel opquote:Op vrijdag 10 januari 2025 15:05 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Poets jij dan alleen als je visite krijgt
Oke, maar dan heb je het voor nu weer lekker schoonquote:Op vrijdag 10 januari 2025 15:10 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Daar lijkt het bijna wel op
Maar nee dat valt nog mee maar zo uitgebreid doe ik niet vaak.
Vanavond nog wat laatste dingetjes maar daarna is het goedquote:Op vrijdag 10 januari 2025 15:10 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Oke, maar dan heb je het voor nu weer lekker schoon
Ik hou het liever bij dan dat ik ineens alles moet doen.quote:Op vrijdag 10 januari 2025 16:22 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Vanavond nog wat laatste dingetjes maar daarna is het goed
Ga ook mijn best doen om het bij te houden.
Dat zou ook beter zijn, maar het lukt me vaak niet.quote:Op vrijdag 10 januari 2025 16:24 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik hou het liever bij dan dat ik ineens alles moet doen.
Volgens mij hou jij het een stuk beter bij dan ikquote:Op vrijdag 10 januari 2025 16:31 schreef ChildoftheStars het volgende:
Kan mezelf niet tot poetsen krijgen. Ook komt er iemand
Maar fijn @:Sarabi goed bezig!
Ach... weet het niet hoorquote:Op vrijdag 10 januari 2025 20:36 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Dat zou ook beter zijn, maar het lukt me vaak niet.
[..]
Volgens mij hou jij het een stuk beter bij dan ik![]()
En ach er zijn belangrijkere dingen dan een schoon huis.
Uiteindelijk vanavond ook nog 2,5 uur bezig geweest, viel een beetje tegen. En ik ben bang dat de stofzuiger kapot is.....maar misschien hing hij gewoon niet goed aan de oplader. We gaan het zien....
Ze krijgt te veel op haar bordje de laatste tijdquote:Op zondag 12 januari 2025 10:23 schreef Sarabi het volgende:
Goedemorgen
En inderdaad hier al een tijdje dezelfde gevoelens over CotSVergeet niet dat je altijd hulp kan vragen, je bent goed bezig de laatste jaren.
A gelukkig Child, las elders al dat het niet helemaal lekker gingquote:Op zondag 12 januari 2025 12:29 schreef ChildoftheStars het volgende:
Sorry mensen
Her werd erg laat vannacht en was mijn wekker vergeten
Gaat niet goed, maar geen rare dingen gedaan
Niets geen sorry hoor. Het is al erg genoeg dat je je zo voelt. Het is zo lang zo goed gegaan, maar ja je hebt nu oook wel veel op je bordje liggen.quote:Op zondag 12 januari 2025 12:49 schreef ChildoftheStars het volgende:
Sorry!
Voor morgen gaan er drie wekkers af. En de psyhcholoog...
Vandaag alleen even doorkomen nog.... EN dan waarschijnlijk weer het kastje en muur verhaal
Hoe is het gegaan Child?quote:Op maandag 13 januari 2025 09:07 schreef ChildoftheStars het volgende:
Over een half uur richting de psych
Wel okéquote:
Vind het echt kudt Child dat je je zo slecht voelt.quote:Op maandag 13 januari 2025 16:58 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Wel oké
Ze zitten er bovenop
Nu hopen dat het snel beter gaat
Al stop ik er het liefste mee
Maar soit... plan voor morgenochtend en vanavond
Daarna weer begeleider aan de deur
Dat ze het begreep. Alleen er valt verder weinig aan te doenquote:Op maandag 13 januari 2025 17:01 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Vind het echt kudt Child dat je je zo slecht voelt.
Wat zei hij over het feit dat de crisisdienst niet dat kon geven wat hij nodig had?
Is ook niet wat he, als je hoog zit een nacht moeten wachten op antwoord.quote:Op maandag 13 januari 2025 17:10 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Dat ze het begreep. Alleen er valt verder weinig aan te doen
Mag haar en begeleiders altijd appen. Dan krijg ik de volgende ochtend antwoord
Beetje pittige tijden ja
Maar goed... nu eerst morgen volhouden
Ik kan altijd de crisisdienst bellen. Kan altijd vrienden bellen... komt goedquote:Op maandag 13 januari 2025 17:13 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Is ook niet wat he, als je hoog zit een nacht moeten wachten op antwoord.
Heb je iemand in je kennissen kring die je kan bellen als het nodig is?
Lieve lieve Child, ik kan niets voor je doen helaas, Maar je krijgt een hele dikke knuffel van mijje bent zo fijn en lief mens
Dat doet mij goed dat je mensen in je prive omgeving ook kan bellen. Maar dan moet je beloven dat je dat ook echt doet?quote:Op maandag 13 januari 2025 17:28 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Ik kan altijd de crisisdienst bellen. Kan altijd vrienden bellen... komt goed
Je zegt lieve woorden en dat is me veel waard...
Dank je wel
Doe ikquote:Op maandag 13 januari 2025 17:35 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dat doet mij goed dat je mensen in je prive omgeving ook kan bellen. Maar dan moet je beloven dat je dat ook echt doet?
En nu vooral even afleidingquote:
Kijk je ook nog streams?quote:Op maandag 13 januari 2025 17:46 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
En nu vooral even afleiding
Dekentje en serie. Even in contact via de telefoon (beetje appen en een beetje fok)
Kopje thee erbij.
En dan aan het einde van de avond douchen en naar bed
Overzichtelijk
Ja zo nu en danquote:
O dan kan je dat beter niet doen, als er iets bijzonder gebeurd is dat wel terug te lezen in BB bij de streamverslagenquote:Op maandag 13 januari 2025 17:52 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Ja zo nu en dan
Vanmiddag best veel
Alleen in de avond wil ik het vermijden ivm nachtrust
Ik word er druk van in mijn hoofd anders
IK kijk ze ook bijna niet. Ik heb ze wel aanstaan af en toe en dan gaat er nog veel aan mij voorbij. Dan lees ik in de cos dat er iets is geweest en denk ik hoe dan hebh em aanstaan en niet eens meegekregenquote:Op maandag 13 januari 2025 17:52 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Oh en ze zijn nogal liefjes
Daarom en ik lees regelmatig de COSquote:Op maandag 13 januari 2025 17:55 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O dan kan je dat beter niet doen, als er iets bijzonder gebeurd is dat wel terug te lezen in BB bij de streamverslagen
Hahhaa dat dusquote:Op maandag 13 januari 2025 17:57 schreef Dotteke het volgende:
[..]
IK kijk ze ook bijna niet. Ik heb ze wel aanstaan af en toe en dan gaat er nog veel aan mij voorbij. Dan lees ik in de cos dat er iets is geweest en denk ik hoe dan hebh em aanstaan en niet eens meegekregen
Waarom 'verkeerde' mensenquote:Op maandag 13 januari 2025 17:58 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Hahhaa dat dus
En ik vind de "verkeerde" mensen leuk
En met De Bondgenoten ben ik ook even klaar
Naja... de mensen die de rest niet oké vinden dan. Misschien kijk ik niet lang genoegquote:Op maandag 13 januari 2025 18:00 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Waarom 'verkeerde' mensen
Ik heb eigenlijk nog met niemand wat, en erger mij ook niet aan iemand.
Maar kijk ook niet veel.
Ja dat duurt te lang, de aardigheid gaat er eenbeetje af wat mij betreft
Ik heb dat ook heel vaak gehad, dan denk ik wat is er mis met die of die. Ik zie dat dan helemaal niet. Dacht dat het aan mij lag, maar jij hebt dus hetzelfdequote:Op maandag 13 januari 2025 18:04 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Naja... de mensen die de rest niet oké vinden dan. Misschien kijk ik niet lang genoeg
Er is iig niemand die ik irritant vind idd
Ja en teveel drama bij de bondgenoten. Zoveel dat zelfs ik het niet meer leuk vind. Spellen in de herhaling
Misschien na BB weer. Alleen vond het de laatste weken eigenlijk niks meer aan
Ja... het zijn gewoon mensen.quote:Op maandag 13 januari 2025 18:07 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik heb dat ook heel vaak gehad, dan denk ik wat is er mis met die of die. Ik zie dat dan helemaal niet. Dacht dat het aan mij lag, maar jij hebt dus hetzelfde
Het is ook niets belangrijks om te onthouden Child.quote:Op maandag 13 januari 2025 18:12 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Ja... het zijn gewoon mensen.
Elsa bijvoorbeeld (die donkere dame) ik vind het een heerlijk mens. Ja aanwezig en apart. Alleen ook gewoon leuk. En die blijkt stom te zijn
En Lennie. Niks mis mee. Alleen waarom ze zo populair is begrijp ik eigenlijk niet? Leuk mens hoor, daar niet van. Alleen begrijp het niet hoe dat werkt
Maar goed... morgen weer streamen
Nu lekker domme series kijken. Onthoud er niks van. Kan over een week weer alles opnieuw kijken (geheugen doet het slecht als het zo gaat). Maar vermaak me wel voor nu
Heb je niet zo rubbere kruik die je tegen je aan kan drukken?quote:Op maandag 13 januari 2025 18:15 schreef ChildoftheStars het volgende:
Ben zo koud van vermoeidheid
De kachel staat hoog
Zit onder een deken en brrrr
Daaromquote:Op maandag 13 januari 2025 18:16 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Het is ook niets belangrijks om te onthouden Child.
ZIjn geen belangrijke dingen.
Ga jij maar lekker serietjes kijken en je rust nemen
Ja even eentje maken.quote:Op maandag 13 januari 2025 18:18 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Heb je niet zo rubbere kruik die je tegen je aan kan drukken?
Des te fijner is het straks als je weer kan lezen lieverd.quote:Op maandag 13 januari 2025 18:18 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Daarom
Baal wel dat lezen niet luktnormaal lees ik de hele avond met de tv op de achtergrond
quote:
Dat is waarquote:Op maandag 13 januari 2025 18:23 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Des te fijner is het straks als je weer kan lezen lieverd.
[..]
Hey Sarabiquote:Op dinsdag 14 januari 2025 08:35 schreef Sarabi het volgende:
Goedemorgen
Lang geleden dat ik zo vast sliep.
Hey Child,quote:Op dinsdag 14 januari 2025 08:42 schreef ChildoftheStars het volgende:
Goedemorgen
Drukke dag vandaag... maar goed. Stapje voor stapje
@:Sarabi fijn!
Morguh Nixxxquote:
Dan probeer je te denken dat je het leuk vindt, en je weer naar leuke dames en een leuk uurtje gaat krijgen (of langer).quote:Op dinsdag 14 januari 2025 08:55 schreef ChildoftheStars het volgende:
Straks naar een handwerkclubje
moet van de pych
Als ik er ben vind ik het leuk, nu voelt het als veel en spannend
maar de dames zijn aardig
Eerst even een boterhammetje met een kopje koffie
quote:Op dinsdag 14 januari 2025 09:01 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dan probeer je te denken dat je het leuk vindt, en je weer naar leuke dames en een leuk uurtje gaat krijgen (of langer).
Lekker gaat genieten en gezellig kletsen met aardige dames.
En dat als je dan weer thuis komt op de bank met een dekentje en een lekkere bak thee zitten. Tv aan serietje kijken en ondertussen terug denkend aan de mooie tijd die je vandaag hebt door gebracht met je handwerkclubje
Moe, maar voldaan
Kan je lekkker twee keer genietend op de bank een serietje kijken Child. 😘quote:Op dinsdag 14 januari 2025 09:04 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]Dat inderdaad. En het is een klein clubje, ken de vrouwen, dus dat komt helemaal goed... en ik mag het spannend vinden, maar ik ga wel.
En als ik thuis kom wil ik het eea inhalen aan series en programma's. Dus daar neem ik lekker de tijd voor. Waarschijnlijk moet ik het volgende week weer kijken. Mijn geheugen en concentratie werken even niet. Al is dat niet erg. Twee keer lol ervan dus
Daarom, kan geen kwaadquote:Op dinsdag 14 januari 2025 09:18 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Kan je lekkker twee keer genietend op de bank een serietje kijken Child. 😘
Nee, wel lekkerquote:Op dinsdag 14 januari 2025 08:41 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Hey Sarabi
Lekker toch. Of ben je nu een beetje duf door het vast slapen?
Toch veel plezier gewenstquote:Op dinsdag 14 januari 2025 08:55 schreef ChildoftheStars het volgende:
Straks naar een handwerkclubje
moet van de pych
Als ik er ben vind ik het leuk, nu voelt het als veel en spannend
maar de dames zijn aardig
Eerst even een boterhammetje met een kopje koffie
Fijn zo, jij kan de dag weer aanquote:Op dinsdag 14 januari 2025 09:23 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Nee, wel lekker
[..]
Toch veel plezier gewenst
Goed van je, hopelijk heb je een fijne dag en kijk je er goed op terug straks!quote:Op dinsdag 14 januari 2025 09:04 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]Dat inderdaad. En het is een klein clubje, ken de vrouwen, dus dat komt helemaal goed... en ik mag het spannend vinden, maar ik ga wel.
En als ik thuis kom wil ik het eea inhalen aan series en programma's. Dus daar neem ik lekker de tijd voor. Waarschijnlijk moet ik het volgende week weer kijken. Mijn geheugen en concentratie werken even niet. Al is dat niet erg. Twee keer lol ervan dus
quote:Op dinsdag 14 januari 2025 09:34 schreef Donna het volgende:
[..]
Goed van je, hopelijk heb je een fijne dag en kijk je er goed op terug straks!
quote:Op dinsdag 14 januari 2025 12:12 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]het ging goed
Haken was teveel gevraagd. Alleen die mensen weer zien was fijn. Volgende week weer
Hahaha geniaal beestquote:Op dinsdag 14 januari 2025 16:01 schreef Patapon het volgende:
Fijn CotS en nu weer lekker rustig aan.
Hier heeft de kat in de gaten dat de anderen de kap eng vinden, dus als hij wil eten loopt hij recht op ze af en gaan ze uit de weg. Kan hij lekker rustig eten.
Morguh, dat is leuk, gezellig met zijn allenquote:Op woensdag 15 januari 2025 09:22 schreef Sarabi het volgende:
Goedemorgen![]()
Onderweg naar Amsterdam om daar met 90 Nederlandse brouwerijen te brouwen voor een goed doel.
Klinkt goedquote:Op woensdag 15 januari 2025 09:22 schreef Sarabi het volgende:
Goedemorgen![]()
Onderweg naar Amsterdam om daar met 90 Nederlandse brouwerijen te brouwen voor een goed doel.
Dankjewelquote:Op woensdag 15 januari 2025 12:18 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Klinkt goed
Ik hoop dat je een fijne dag hebt
Oh haha dat is wel op tijd jaquote:Op woensdag 15 januari 2025 16:50 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Dankjewel
Het was leuk. Maar om 11u beginnen met bier drinken is wel heftigdus nu lekker naar huis.
Mijn man heeft niet gedronken en rijdtquote:Op woensdag 15 januari 2025 17:02 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Oh haha dat is wel op tijd ja
Kun je wel veilig naar huis?
Topquote:Op woensdag 15 januari 2025 17:04 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Mijn man heeft niet gedronken en rijdtdus komt goed
Kloptquote:Op woensdag 15 januari 2025 17:16 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Ik neem aan dat het ook niet hele pullen zijn?
Je typt nog goedquote:Op woensdag 15 januari 2025 17:24 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Klopthet zijn kleine proefglaasjes
Mogguh! Weer vroeg voor je vandaag Dot. Ik ga straks tijdens lunchpauze weer een stukje lekker hardlopen. Dan heb ik nog meer energie dan ‘s avonds na werk. Al ging het dinsdag super lekker. Had een uur op het programma met twee stukken flink tempo. Uiteindelijk mijn eerste 5k onder half uur en op het einde nog even een sprintje voor 10k in een uur en 32 seconden.. niet slecht voor 46 jaarquote:
quote:Op vrijdag 17 januari 2025 09:02 schreef nixxx het volgende:
[..]
Mogguh! Weer vroeg voor je vandaag Dot. Ik ga straks tijdens lunchpauze weer een stukje lekker hardlopen. Dan heb ik nog meer energie dan ‘s avonds na werk. Al ging het dinsdag super lekker. Had een uur op het programma met twee stukken flink tempo. Uiteindelijk mijn eerste 5k onder half uur en op het einde nog even een sprintje voor 10k in een uur en 32 seconden.. niet slecht voor 46 jaar
Denk idd dan een gevolg van je buikgriep, dat klinkt logisch. Hoop dat het snel weer onder controle is.quote:Op vrijdag 17 januari 2025 09:12 schreef Donna het volgende:
Goedemorgen allemaal!
Vandaag even een ochtendje thuiswerken en verder nog geen plannen. Heb een chronische maagzweer die de afgelopen 2 nachten heel erg opspeelde. Normaal is het goed in de hand te houden met medicatie en letten op m'n eten, maar wat er nu mis gegaan is?
Vorige week buikgriep gehad en toen dagen met een lege maag gelopen. Misschien dat de maag gewoon vullen toch al te veel was voor me.
Anyway, vandaag hopelijk een betere dag. Zo eerst maar even een kop thee.
Fijn om te horen dat het beter gaatquote:Op vrijdag 17 januari 2025 13:46 schreef ChildoftheStars het volgende:
Ik functioneel weer redelijk normaal
Gisteravond ging even heel slecht, maar nachtje slapen hielp en ik zit lekker in mijn hobbykamer
En Gisteravond zelfs weer even gelezen
Dank je! Doe hard mijn bestquote:Op vrijdag 17 januari 2025 17:35 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Fijn om te horen dat het beter gaat
Ook wel eens lekkerquote:Op zaterdag 18 januari 2025 09:08 schreef ChildoftheStars het volgende:
Goedemorgen
Lekker een dagje voor mezelf
Zit nu te haken
Misschien schilderen straks
Begin eruit de krabbelenquote:Op zaterdag 18 januari 2025 09:25 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ook wel eens lekker
Hoe gaat het verder?
Dat is fijn te horen. Nu nmaar hopen dat het weer lang duurt voor je er weer invaltquote:Op zaterdag 18 januari 2025 09:31 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Begin eruit de krabbelen
Nog wel pittig en hard werken, niks vanzelf, maar hé de dingen lukken steeds beter
Hoort bij de ziekte...quote:Op zaterdag 18 januari 2025 09:41 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dat is fijn te horen. Nu nmaar hopen dat het weer lang duurt voor je er weer invalt
Heb je trouwens enig idee hoe dat steeds komt?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |