Rust krijg ik in mijn hoofd krijg ik dmv een schoon huis. Niet alles in een keer, maar stapje voor stapje een dingetje schoonmaken. Ik heb net gestoft, de vloer beneden gedaanquote:Op vrijdag 27 december 2024 08:05 schreef Dotteke het volgende:
Tijd voor Rust, en vandaag maar eens beginnen met de grote schoonmaak.
Dat rijmt niet helemaal
O op die manier. Gewoon lekker doen wat goed voelt Child, dan is het nooit verkeerd.quote:Op vrijdag 27 december 2024 08:32 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Rust krijg ik in mijn hoofd krijg ik dmv een schoon huis. Niet alles in een keer, maar stapje voor stapje een dingetje schoonmaken. Ik heb net gestoft, de vloer beneden gedaan
Als ik de geest heb begin ik met het eerste keukenkastje straks, geen energie dan niet. Maar het voelt gewoon goed
Ja, en door de drukte voor kerst te weinig schoongemaakt. Dus ben blij dat de vloer schoon is en het stof wegquote:Op vrijdag 27 december 2024 08:33 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O op die manier. Gewoon lekker doen wat goed voelt Child, dan is het nooit verkeerd.
Eigenlijk wel he. Er zijn wel veel meer creatievelingen op het forum. In SHO weet ik er ook wel een paar. Misschien kan ik ze eens een DMetje sturen en ze wijzen op deze SC.quote:Op zaterdag 28 december 2024 18:15 schreef Sarabi het volgende:
Ja, jammer dat zo rustig is geworden hier
We hebben nog een paar dagen!quote:Op zaterdag 28 december 2024 18:15 schreef ChildoftheStars het volgende:
Hahahahaha ja, had er ook helemaal niet meer aan gedacht na de kerst!
Pas maar op, straks ga ik nog meer op de praatstoel zittenquote:
Precies zoals we het graag hadden, rustigquote:Op zaterdag 28 december 2024 18:16 schreef ChildoftheStars het volgende:
maar idd... weinig creatievelingen die willen kwebbelen blijkbaar
maar hoe waren jullie kerstfeesten?
Ik vind O&N altijd een beetje lastig. Ik weet niet hoe het komt....quote:Op zaterdag 28 december 2024 18:25 schreef ChildoftheStars het volgende:
Wat ik me nou afvraag; voor mij is O&N de hele avond knutselen (alleenstaand, lekker bezig met wat ik echt leuk vind etc), doen jullie dat ook? Of zijn jullie wel sociaal?
Hier wordt het eerst schilderen en haken
Daarna rond een uur of elf ga ik naar beneden en puzzelen, eventueel wat televisie aan. Om twaalf uur moeders bellen en dan puzzelen met een drankje tot een uur of vier, wanneer het rustiger begint te worden in de straat (en het letterlijk huizenhoge vuur minder wordt, het komt boven de daken uit en dan slaap ik toch minder lekker)
Stiekem vind ik het een heerlijk feest. Al vindt iedereen die ik ken het niet leuk...maar ja... misschien omdat ik enkel fijne dingen doe of zo
Rustig klinkt goed!quote:Op zaterdag 28 december 2024 18:41 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Precies zoals we het graag hadden, rustig
Morgen nog even naar schoonouders want daar zijn we niet geweest.
[..]
Ik vind O&N altijd een beetje lastig. Ik weet niet hoe het komt....
Wij gaan dit jaar een online pubquiz doen en verder denk ik een lange warm bad.
Veel mensen zijn bij je in gedachtenquote:Op zaterdag 28 december 2024 18:47 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Rustig klinkt goed!
Veel plezier bi je schoonouders
Ik voel met je mee met O&N. Rond een uur of twaalf, als iedereen iemand heeft en ik alleen zit, voel ik me altijd even verdomde rot en eenzaam. Dan moet ik echt bewust mezelf bijeenrapen. Alleen sta er bewust vooraf niet teveel bij stil, misschien dit jaar niet
Klinkt wel als een ontspannen O&N, pubquiz vind ik om de een of andere reden bij je passen (of heb je het er vaker over en heb ik dat verdrongen?).
Ga je lezen in bad? En zo ja, wat?
Daar ben ik me ook wel bewust van. Drie tranen en daarna weer feestquote:Op zaterdag 28 december 2024 19:23 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Veel mensen zijn bij je in gedachten![]()
In coronatijd deden we gemiddeld zo'n 4 online pubquizen per week
Helaas zijn er nu nog maar enkele per jaar.
Ik lees inderdaad in bad, ik ben bezig in Wind & Truth van Brandon Sanderson.
Zeker goed geschrevenquote:Op zaterdag 28 december 2024 20:55 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Daar ben ik me ook wel bewust van. Drie tranen en daarna weer feest
Moest even je boek googlelen. Goed geschreven?
Nu hier bezig met Nachtvorst van Suzanne Vermeer. Bijna uit. En dan verder met Grisham (Winterzon) lezen
Edit: dan zijn jullie inmiddels wel goed in die quizzen toch!
Wow 2000 stukjes! Dat is een flink projectquote:Op zondag 29 december 2024 20:41 schreef Sarabi het volgende:
Net een Van Haasteren puzzel gekregen. Heel leuk, alleen helaas 2000 stukjes dus hij past niet op mijn mat![]()
Binnenkort eens in het puzzeltopic vragen of iemand wil ruilen tegen een Van Haasteren van 1000 stukjes.
Oh dat is naarquote:Op zondag 29 december 2024 21:04 schreef Irri-tante het volgende:
Ik heb moeite met aansluiten én ik ben zo lui op dit moment. Ik ben al een aantal dagen vrij en denk de hele dag: wat zal ik gaan doen? Vervolgens hang ik voor de tv en komt er niets creatiefs uit mijn handen.
Ik houd het in mijn achterhoofd!quote:Op zondag 29 december 2024 20:40 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Zeker goed geschrevenals je van fantasy houdt is het een aanrader.
Grisham is ook altijd goed
Vooral mijn man is goed met quizzen hahaha
Herkenbaarquote:Op zondag 29 december 2024 21:04 schreef Irri-tante het volgende:
Ik heb moeite met aansluiten én ik ben zo lui op dit moment. Ik ben al een aantal dagen vrij en denk de hele dag: wat zal ik gaan doen? Vervolgens hang ik voor de tv en komt er niets creatiefs uit mijn handen.
quote:Op zondag 29 december 2024 21:07 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Wow 2000 stukjes! Dat is een flink project
Hier net op Amazon twee goedkope puzzels gekocht
Edit: en geannuleerd. Verdien momenteel niks en kan beter sparen. #discipline
Soms wel, nu nietquote:Op maandag 30 december 2024 10:15 schreef Sarabi het volgende:
Goedemorgen
[..]
Herkenbaar
[..]soms mag je wel iets kopen toch?
En die 2000 stukjes zijn denk ik een stap te ver voor mij. Zeker als ik mijn mat niet kan gebruiken.
Teveel wol bestaat nietquote:Op maandag 30 december 2024 12:52 schreef ESF1Gamer het volgende:
Ik heb nu teveel wol voor allerlei brei- en haak projecten
Dan heb ik deze week borduren weer opgepakt
Ik lig ook altijd gewoon optijd op bed hoor, ga echt niet tot 00.00 uur opzitten,quote:Op maandag 30 december 2024 09:18 schreef nixxx het volgende:
Mogguh! Mijn oud en nieuw is meestal rustig, soms gewoon vroeg naar bed zelfs![]()
Ik ga morgen naar Den Haag waar mijn vrouw en kinderen logeren bij mijn schoonmoeder.
Dat meeveren merk ik niet zoquote:Op maandag 30 december 2024 10:37 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Soms wel, nu nietIk heb een beloningssysteem en als dat goed gaat mag het. Zo blijft het speciaal en leuk!
2000 stukjes vind ik ook wel ver gaan ja... Gevalletje toch van lief bedacht, maar helaas? Moet wel leuk en praktisch blijven
Op mijn plaat passen 1500 stukjes en dat vind ik al huge! Al heb ik voor mijn verjaardag wel een 1500 stukjes gevraagd.
Vind je zo'n mat niet teveel meeveren? Ik heb er wel een gehad, maar was altijd gedoe. Anderzijds met katten wel handiger...
Slaap je dan ook door al het vuurwerk heen?quote:Op maandag 30 december 2024 14:54 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik lig ook altijd gewoon optijd op bed hoor, ga echt niet tot 00.00 uur opzitten,
Ik hoor het wel, maar blijf gewoon liggen en val wel weer in slaap.quote:Op maandag 30 december 2024 16:18 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Slaap je dan ook door al het vuurwerk heen?
Wel fijn als dat lukt
Wij slapen nooit voor middernacht dus dat opblijven is niet zo'n ramp.
Beterquote:Op maandag 30 december 2024 16:20 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik hoor het wel, maar blijf gewoon liggen en val wel weer in slaap.
Alleen maar beter toch!quote:Op maandag 30 december 2024 16:17 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Dat meeveren merk ik niet zoen met de katten is zo'n mat echt onmisbaar
Fijn!quote:Op maandag 30 december 2024 16:20 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik hoor het wel, maar blijf gewoon liggen en val wel weer in slaap.
Die staat bij mij op bol.com verlanglijst voor 2000 stukjes. Ik heb nu zo rolmat, maar dat is net niet.quote:Op maandag 30 december 2024 16:28 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Alleen maar beter toch!
Van mijn vrienden een plaat met ook laadjes erin en zo. Schuif ik zo onder de salontafel. Perfect voor mij
Zijn we beiden blij met de oplossing. Kan me voorstellen dat de poes(zen?) Het anders veel te leuk vinden
Hier aan een stuk door geknal ook!quote:Op maandag 30 december 2024 20:05 schreef Donna het volgende:
Het gaat hier al best los met vuurwerk.
En 2000 stukjes heb ik wel eens gedaan, maar vind ik ook echt te veel. Max. 1500 en liever toch gewoon 1000 van JVH.
Heb ik ook gehad, maar vond het ook niets. Heb zo puzzelkoffer gekocht toenquote:Op maandag 30 december 2024 16:59 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Die staat bij mij op bol.com verlanglijst voor 2000 stukjes. Ik heb nu zo rolmat, maar dat is net niet.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |