Leuk!quote:Op maandag 23 december 2024 09:11 schreef Sarabi het volgende:
Goedemorgen
Zometeen begin ik alvast met koken voor de kerstdagen.
Ik stem voor!quote:Op maandag 23 december 2024 09:24 schreef Donna het volgende:
Hahaha nou deze maar even vol spammen dan kan er ook een nieuwjaarstopic bij!
Oh dat is een mooiequote:Op maandag 23 december 2024 10:00 schreef Donna het volgende:
Jullie nog goede voornemens voor 2025 op CRE gebied?
Ik wil 'leren' vrij borduren.
Haha dat neem ik me elk jaar voor!quote:Op maandag 23 december 2024 10:02 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Oh dat is een mooie
Ik wil minimaal eens per week een schilder/teken-tutorial maken en beter erin worden
Ik wil een paar WIP's afmaken
Ik heb twee dekens. Bij een nog maar een stuk of 50 steken van de randquote:
Mogguh!quote:Op maandag 23 december 2024 10:00 schreef Donna het volgende:
Jullie nog goede voornemens voor 2025 op CRE gebied?
Ik wil 'leren' vrij borduren.
Morguhquote:Op maandag 23 december 2024 09:11 schreef Sarabi het volgende:
Goedemorgen
Zometeen begin ik alvast met koken voor de kerstdagen.
Hey Donna, en hoe is het in je nieuwe woning? Heb je het naar je zin daar?quote:Op maandag 23 december 2024 09:24 schreef Donna het volgende:
Hahaha nou deze maar even vol spammen dan kan er ook een nieuwjaarstopic bij!
Kerstavond verzorg ik het eten voor mijn ouders (en voor ons) maar we eten het wel apart van elkaarquote:Op maandag 23 december 2024 09:59 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Leuk!
Wat ga je maken?
Vier je met veel mensen?
Dat zou ook mijn goede voornemen moeten zijnquote:
Niet heel veel maar vind het fijn om het in delen te doen.quote:Op maandag 23 december 2024 10:40 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Morguh
O nu all, wat ga je allemaal koken dan?
Lief dat je dat voor je ouders doet.quote:Op maandag 23 december 2024 11:18 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Kerstavond verzorg ik het eten voor mijn ouders (en voor ons) maar we eten het wel apart van elkaar
Ik vind het leuk om te koken maar niet om alle dagen met kerst sociaal te moeten doen. Dus vandaar
En 1e kerstdag brunch bij mijn ouders. Maar daar hoef ik alleen de soep voor te maken.
Ik heb net rode koolsoep voor morgen gemaakt en ben nu bezig met de tomatensoep voor de brunch.
Je kan het maar vast klaar hebben.quote:Op maandag 23 december 2024 11:20 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Dat zou ook mijn goede voornemen moeten zijn
[..]
Niet heel veel maar vind het fijn om het in delen te doen.
Dus nu 2x soep gemaakt. En later vandaag nog een ovenschotel.
En dan moet ik morgen nog een toetje en kipcocktail maken.
Wat ontzettend slim dat je doet wat bij jullie past! Ik gun je heel veel plezierquote:Op maandag 23 december 2024 11:18 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Kerstavond verzorg ik het eten voor mijn ouders (en voor ons) maar we eten het wel apart van elkaar
Ik vind het leuk om te koken maar niet om alle dagen met kerst sociaal te moeten doen. Dus vandaar
En 1e kerstdag brunch bij mijn ouders. Maar daar hoef ik alleen de soep voor te maken.
Ik heb net rode koolsoep voor morgen gemaakt en ben nu bezig met de tomatensoep voor de brunch.
Is dat soep van rode kool?quote:Op maandag 23 december 2024 11:18 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Ja echt super. Ben zo happy!quote:Op maandag 23 december 2024 10:41 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Hey Donna, en hoe is het in je nieuwe woning? Heb je het naar je zin daar?
Fijn te horen, lekker is dat he. Ben blij voor jequote:
Jaa heb me nog niet zo gevoeld in 1.5 jaar. Besef is er dan ook ineens dat ik me echt heel slecht voelde steeds. Het is hier nu zo fijn!quote:Op maandag 23 december 2024 11:42 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Fijn te horen, lekker is dat he. Ben blij voor je
Wat een opluchting, ook voor de kids. DIe voelen dat ook wel aanquote:Op maandag 23 december 2024 11:45 schreef Donna het volgende:
[..]
Jaa heb me nog niet zo gevoeld in 1.5 jaar. Besef is er dan ook ineens dat ik me echt heel slecht voelde steeds. Het is hier nu zo fijn!
Wat erg van die anderhalf jaar, maar war super fijn dat je nu wel gelukkig bent. Je hebt een heel bewogen periode gehad zeg, dus ik wens je al het geluk in de wereldquote:Op maandag 23 december 2024 11:45 schreef Donna het volgende:
[..]
Jaa heb me nog niet zo gevoeld in 1.5 jaar. Besef is er dan ook ineens dat ik me echt heel slecht voelde steeds. Het is hier nu zo fijn!
Ja je bent echt niet de moeder die je wilt zijn en dat is ronduit k.ut dan. Maar dat laten we achter ons. Op naar 2025. Aftellen!quote:Op maandag 23 december 2024 11:48 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Wat een opluchting, ook voor de kids. DIe voelen dat ook wel aan
Inderdaad! Je krijgt vast een goed 2025quote:Op maandag 23 december 2024 11:52 schreef Donna het volgende:
[..]
Ja je bent echt niet de moeder die je wilt zijn en dat is ronduit k.ut dan. Maar dat laten we achter ons. Op naar 2025. Aftellen!
Nieuwe ronde nieuwe kansen, nieuwe start. Nieuwe huis, nieuw jaar en nieuwe vriendquote:Op maandag 23 december 2024 11:52 schreef Donna het volgende:
[..]
Ja je bent echt niet de moeder die je wilt zijn en dat is ronduit k.ut dan. Maar dat laten we achter ons. Op naar 2025. Aftellen!
Dat hoeft niemand, doen ze allemaal zelfquote:Op maandag 23 december 2024 11:53 schreef Donna het volgende:
En ik hoef niet te koken met kerst.
Ook goed nieuws
Fijn toch Child, dan kan je met de Kerst leuke en mooie herinneringen met je moeder maken.quote:Op maandag 23 december 2024 11:54 schreef ChildoftheStars het volgende:
Ik ben blij dat mijn moeder de feestdagen gered heeft...
Dat inderdaadquote:Op maandag 23 december 2024 12:00 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Fijn toch Child, dan kan je met de Kerst leuke en mooie herinneringen met je moeder maken.
Geniet er dubbel van deze Kerst
Ik kwam het tegen op een foodblog.quote:Op maandag 23 december 2024 11:22 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Lief dat je dat voor je ouders doet.
Maar rode kool soep, daar heb ik nog nooit van gehoord
Klinkt ook als lekkere plannenquote:Op maandag 23 december 2024 11:24 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Je kan het maar vast klaar hebben.
Ik doe nooit iets bijzonders met de Kerst. Ik kook gewoon waar ik zin in heb, net als alle andere dagen
Normaal ga ik met de Kerst met de kids uit eten. Maar tweede kerst moet mijn dochter en ook haar man werken
In de avond eten ze bij zijn moeder 1ste kerst
Dus gaan wij met zijn alle hier brunchen 1ste Kerst
En Kerst avond neem mijn andere dochter ons mee naar de Griek
Zeker gezellig En daarna heb je ook nog wat aan je dag voor eigen plannenquote:Op maandag 23 december 2024 11:27 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Wat ontzettend slim dat je doet wat bij jullie past! Ik gun je heel veel plezier
Samen brunchen is gezellig toch?
Rodekoolsoep klinkt interessant maar ook lekker
Soep van rode koolquote:Op maandag 23 december 2024 11:41 schreef Donna het volgende:
[..]
Is dat soep van rode kool?
Of is het een soep van kool met een rode kleur?
Haha vreemde vraag, maar ik heb er nog nooit van gehoord!
heel blij voor julliequote:Op maandag 23 december 2024 11:45 schreef Donna het volgende:
[..]
geniet ervan samenquote:Op maandag 23 december 2024 11:54 schreef ChildoftheStars het volgende:
Ik ben blij dat mijn moeder de feestdagen gered heeft...
Ja of we bestellen ergens iets. En sowieso lekker de hele dag door hapjes etc. Vind ik veel fijner dan een avondmaaltijd.quote:Op maandag 23 december 2024 11:54 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dat hoeft niemand, doen ze allemaal zelf
Maar lekker je gaat aanschuiven?
Veel plezier! En goedemorgen allemaalquote:Op dinsdag 24 december 2024 07:57 schreef ChildoftheStars het volgende:
yeah! over twee uur richting mijn moeder
Zoveel zin in !
Dank je welquote:Op dinsdag 24 december 2024 08:16 schreef nixxx het volgende:
[..]
Veel plezier! En goedemorgen allemaal
Veel plezierquote:Op dinsdag 24 december 2024 09:21 schreef Sarabi het volgende:
Goedemorgen
Fijne kerst allemaal!
Wij gaan nog even een dagje genieten van Het Glazen Huis op tv.
Merry Christmas to all!quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |