Veel jarigen hier in de eerste maanden van het jaar als ik het me goed herinner.quote:Op woensdag 1 januari 2025 13:35 schreef ChildoftheStars het volgende:
Gelukkig Nieuwjaar
En gelukkig is het leven weer normaal. Alleen maandag nog even jarig
Hehe ik over twee wekenquote:Op woensdag 1 januari 2025 16:46 schreef Donna het volgende:
[..]
Veel jarigen hier in de eerste maanden van het jaar als ik het me goed herinner.
Morguh heerquote:
Morguh Childquote:
Altijd leuk iets met je kids doen. Mooie herinneringen makenquote:Op donderdag 2 januari 2025 08:13 schreef nixxx het volgende:
Zometeen niet erg creatief doen, maar met de kinderen naar de Mall of the Netherlandsvinden ze altijd leuk als we in Den Haag zijn
Super leuk!quote:Op donderdag 2 januari 2025 08:13 schreef nixxx het volgende:
Zometeen niet erg creatief doen, maar met de kinderen naar de Mall of the Netherlandsvinden ze altijd leuk als we in Den Haag zijn
Schade?quote:Op donderdag 2 januari 2025 09:44 schreef Patapon het volgende:
Hier nog even werken, voorlopige schade staat al op 37k. Morgen ook nog werken en dan een weekje vrij.
O jee, drama altijdquote:Op donderdag 2 januari 2025 14:40 schreef Patapon het volgende:
[..]
Schade na de jaarwisseling, ik werk bij een gemeente.
Hier geen verbod maar wel veel meer vuurwerk in vergelijking met voorgaande jaren.quote:Op donderdag 2 januari 2025 14:47 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O jee, drama altijd
Hier was een vuurwerkverbod. Het heeft nog nooit zo hard geknald in die 27 jaar dat ik hier woon.
Hopelijk valt het mee
Lekker brunchen, geniet er vanquote:Op zaterdag 4 januari 2025 11:26 schreef nixxx het volgende:
Nu nieuwjaar brunch bij schoonfamilie, daarna weer naar huis en dan kan ik nog een beetje crea gaan doen. Ga een messenger bag voor mijn oudste zelf ontwerpen en maken. Waar hij zijn laptop/schetsboek en wat andere spulletjes in mee kan nemen.
Ik ook! Al hebben we die laatst al extreem gehad!quote:Op zondag 5 januari 2025 08:47 schreef Donna het volgende:
De daken zijn hier wittig. Verder niet.
Had me verheugd op een pak sneeuw.
We niet. Jullie welquote:Op zondag 5 januari 2025 09:01 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Ik ook! Al hebben we die laatst al extreem gehad!
Ach, de winter duurt nog wel eventjes
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |