Dat is wel een lange dag inderdaad.quote:Op dinsdag 31 december 2024 14:10 schreef Patapon het volgende:
Ik moet nog werken tot 20.00 dan gaan de mannen op pad en zit mijn dienst er op. Dan snel fietsen naar huis en met hapjes en katten op de bank. Wij wonen tegen een probleemwijk aan dus veel geknal tot laat of eigenlijk vroeg.
Een erg lange dag dus want om 05.45 ging de wekker.
Dan nog voor 3 januari een voorlopig schaderapport schrijven en dan een weekje vrij....nouja vrij....ik moet dan nog wel het definitieve schaderapport aanleveren.
Oef... sterkte!quote:Op dinsdag 31 december 2024 14:10 schreef Patapon het volgende:
Ik moet nog werken tot 20.00 dan gaan de mannen op pad en zit mijn dienst er op. Dan snel fietsen naar huis en met hapjes en katten op de bank. Wij wonen tegen een probleemwijk aan dus veel geknal tot laat of eigenlijk vroeg.
Een erg lange dag dus want om 05.45 ging de wekker.
Dan nog voor 3 januari een voorlopig schaderapport schrijven en dan een weekje vrij....nouja vrij....ik moet dan nog wel het definitieve schaderapport aanleveren.
quote:Op dinsdag 31 december 2024 14:29 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Dat is wel een lange dag inderdaad.
Mijn man moet nog tot 16u werken. In zijn lunchpauze zijn we even naar de oliebollenkraam gelopen, zijn die in ieder geval al binnen
Vanavond gourmetten samen, online pubquizzen en eigenlijk willen we allebei ook nog lang in bad maar dat wordt volgens mij een beetje krap in de planning met de quiz.
Morgenvroeg in ieder geval naar de Efteling. Even kijken hoe lang het goed weer blijft en anders gaan we gewoon lekker naar huis.
Dat moet ik ook echt weer eens doenquote:
Er valt op zo'n dag niets over te zeggen. Soms is het juist druk en andere keren niet. Dit jaar verwacht ik het iets rustiger omdat de weersverwachting niet zo goed is.quote:Op dinsdag 31 december 2024 14:36 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]klinkt goed!
Is de Efteling druk op zo'n dag of juist heel rustig?
Haha ja harry potter, gamen, lezen en puzzelenquote:Op dinsdag 31 december 2024 18:35 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Dat moet ik ook echt weer eens doenaltijd leuk.
[..]
Er valt op zo'n dag niets over te zeggen. Soms is het juist druk en andere keren niet. Dit jaar verwacht ik het iets rustiger omdat de weersverwachting niet zo goed is.
Begrijp ik jaquote:Op dinsdag 31 december 2024 18:36 schreef Sarabi het volgende:
Hier geen probleemwijk maar ik heb het idee dat we dit jaar wel flink meer vuurwerk afgestoken wordt. De katten houden zich goed, maar ik merk dat ik zelf een beetje overprikkelt wordt.
Ondertussen staat ook nog de top 2000 aan omdat mijn man dat graag luistert.
Liefquote:Op dinsdag 31 december 2024 18:40 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Haha ja harry potter, gamen, lezen en puzzelen
Niks te klagen
Nou ik hoop dat het weer goed genoeg voor jullie, maar dat het niet te druk wordt![]()
Ik snap dat je dat eng vindt! Ik hoorde dat bij vrienden nu ook al de brandweer in de straat staat. Zo erg is het hier tot nu toe nog niet.quote:Op dinsdag 31 december 2024 18:41 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Begrijp ik ja
Hier rstaat inmiddels het hele kruispunt in de fik met meters hoog vuur. Vind ik altijd spannend zo dichtbij mijn huis en de wind
Misschien dom, maar een koptelefoon met norse cancaling?
Ja de brandweer komt hier niet meer. Ze worden niet hartelijk ontvangen namelijkquote:Op dinsdag 31 december 2024 18:44 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Lief![]()
[..]
Ik snap dat je dat eng vindt! Ik hoorde dat bij vrienden nu ook al de brandweer in de straat staat. Zo erg is het hier tot nu toe nog niet.
Ik wordt een beetje paranoïde van de noise canceling koptelefoonIs wel een goed voornemen voor volgend jaar om dat proberen af te leren.
Goedemorgen Dot! De beste wensen voor jouquote:Op woensdag 1 januari 2025 06:56 schreef Dotteke het volgende:
De allerbeste, liefdevolle en gezonde wensen voor 2025
Dank je wel Nixxxquote:Op woensdag 1 januari 2025 09:04 schreef nixxx het volgende:
[..]
Goedemorgen Dot! De beste wensen voor jou
Thnx Sarabi. Ook voor jullie de allerbeste wensen.quote:
Kijk je ook dat bakprogramma met Harry Potter thema?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |