Hey Sarabiquote:Op dinsdag 14 januari 2025 08:35 schreef Sarabi het volgende:
Goedemorgen
Lang geleden dat ik zo vast sliep.
Hey Child,quote:Op dinsdag 14 januari 2025 08:42 schreef ChildoftheStars het volgende:
Goedemorgen
Drukke dag vandaag... maar goed. Stapje voor stapje
@:Sarabi fijn!
Morguh Nixxxquote:
Dan probeer je te denken dat je het leuk vindt, en je weer naar leuke dames en een leuk uurtje gaat krijgen (of langer).quote:Op dinsdag 14 januari 2025 08:55 schreef ChildoftheStars het volgende:
Straks naar een handwerkclubje
moet van de pych
Als ik er ben vind ik het leuk, nu voelt het als veel en spannend
maar de dames zijn aardig
Eerst even een boterhammetje met een kopje koffie
quote:Op dinsdag 14 januari 2025 09:01 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dan probeer je te denken dat je het leuk vindt, en je weer naar leuke dames en een leuk uurtje gaat krijgen (of langer).
Lekker gaat genieten en gezellig kletsen met aardige dames.
En dat als je dan weer thuis komt op de bank met een dekentje en een lekkere bak thee zitten. Tv aan serietje kijken en ondertussen terug denkend aan de mooie tijd die je vandaag hebt door gebracht met je handwerkclubje
Moe, maar voldaan
Kan je lekkker twee keer genietend op de bank een serietje kijken Child. 😘quote:Op dinsdag 14 januari 2025 09:04 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]Dat inderdaad. En het is een klein clubje, ken de vrouwen, dus dat komt helemaal goed... en ik mag het spannend vinden, maar ik ga wel.
En als ik thuis kom wil ik het eea inhalen aan series en programma's. Dus daar neem ik lekker de tijd voor. Waarschijnlijk moet ik het volgende week weer kijken. Mijn geheugen en concentratie werken even niet. Al is dat niet erg. Twee keer lol ervan dus
Daarom, kan geen kwaadquote:Op dinsdag 14 januari 2025 09:18 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Kan je lekkker twee keer genietend op de bank een serietje kijken Child. 😘
Nee, wel lekkerquote:Op dinsdag 14 januari 2025 08:41 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Hey Sarabi
Lekker toch. Of ben je nu een beetje duf door het vast slapen?
Toch veel plezier gewenstquote:Op dinsdag 14 januari 2025 08:55 schreef ChildoftheStars het volgende:
Straks naar een handwerkclubje
moet van de pych
Als ik er ben vind ik het leuk, nu voelt het als veel en spannend
maar de dames zijn aardig
Eerst even een boterhammetje met een kopje koffie
Fijn zo, jij kan de dag weer aanquote:Op dinsdag 14 januari 2025 09:23 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Nee, wel lekker
[..]
Toch veel plezier gewenst
Goed van je, hopelijk heb je een fijne dag en kijk je er goed op terug straks!quote:Op dinsdag 14 januari 2025 09:04 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]Dat inderdaad. En het is een klein clubje, ken de vrouwen, dus dat komt helemaal goed... en ik mag het spannend vinden, maar ik ga wel.
En als ik thuis kom wil ik het eea inhalen aan series en programma's. Dus daar neem ik lekker de tijd voor. Waarschijnlijk moet ik het volgende week weer kijken. Mijn geheugen en concentratie werken even niet. Al is dat niet erg. Twee keer lol ervan dus
quote:Op dinsdag 14 januari 2025 09:34 schreef Donna het volgende:
[..]
Goed van je, hopelijk heb je een fijne dag en kijk je er goed op terug straks!
quote:Op dinsdag 14 januari 2025 12:12 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]het ging goed
Haken was teveel gevraagd. Alleen die mensen weer zien was fijn. Volgende week weer
Hahaha geniaal beestquote:Op dinsdag 14 januari 2025 16:01 schreef Patapon het volgende:
Fijn CotS en nu weer lekker rustig aan.
Hier heeft de kat in de gaten dat de anderen de kap eng vinden, dus als hij wil eten loopt hij recht op ze af en gaan ze uit de weg. Kan hij lekker rustig eten.
Morguh, dat is leuk, gezellig met zijn allenquote:Op woensdag 15 januari 2025 09:22 schreef Sarabi het volgende:
Goedemorgen![]()
Onderweg naar Amsterdam om daar met 90 Nederlandse brouwerijen te brouwen voor een goed doel.
Klinkt goedquote:Op woensdag 15 januari 2025 09:22 schreef Sarabi het volgende:
Goedemorgen![]()
Onderweg naar Amsterdam om daar met 90 Nederlandse brouwerijen te brouwen voor een goed doel.
Dankjewelquote:Op woensdag 15 januari 2025 12:18 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Klinkt goed
Ik hoop dat je een fijne dag hebt
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |