SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Makkelijk eerste
Wellenreuther had dat kopballetje gewoon gehad.quote:Op zondag 22 december 2024 15:07 schreef Netsplitter het volgende:
Justin beter dan Timon? Betwijfel het.
quote:Op zondag 22 december 2024 15:08 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Wellenreuther had dat kopballetje gewoon gehad.
Heeft hij een plan dan?quote:Op zondag 22 december 2024 15:08 schreef Jaytje07 het volgende:
Dit is wel echt heel sneu, wtf is het plan van Priske?
Alle linies dienen versterkt te worden. Verdedigend is het een gatenkaas, middenveld niet in balans en voorin zijn we veel te voorspelbaar.quote:Op zondag 22 december 2024 15:04 schreef De_Pel het volgende:
[..]
Tja. Roofbouw. Belangrijk om in de winter zerrouki te vervangen.
That's football, for sure.quote:Op zondag 22 december 2024 15:08 schreef Jaytje07 het volgende:
Dit is wel echt heel sneu, wtf is het plan van Priske?
Nee, dat was gewoon een naai-actie, imoquote:Op zondag 22 december 2024 15:10 schreef bbuddybb het volgende:
Nieuwkoop wordt gematst.
Meteen wisselen svp.
Speelt elke bal naar een rood-wit shirtquote:Op zondag 22 december 2024 15:10 schreef Caland het volgende:
Wat is Milambo ook allemaal aan het doen
Ze kunnen gewoon niet beterquote:Op zondag 22 december 2024 15:09 schreef Irritatie100 het volgende:
Ze spelen ook echt met poep in de broek, alsof het Real Madrid is ofzo. Het is PSV maar zeg
Hoe tokkie Lang steeds Nieuwkoop de baas is zouden Paixao en Hadj Moussa toch ook moeten kunnen tegen die KKD-backs, het is echt belachelijk hoe angstig er gespeeld wordt.
Feyenoord Gquote:Op zondag 22 december 2024 15:11 schreef R-woud93 het volgende:
Waar zit ik naar te kijken, mijn hemel..
Lang bedoel je.quote:Op zondag 22 december 2024 15:11 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
Nieuwkoop komt heel goed weg daar.
Mensen gaan hier na de wedstrijd op wijzen dat wanneer deze erin had gegaan, er mogelijk een hele andere wedstrijd was ontstaan. Mark my words.quote:
Klopt ook, maar goed... "Als" koop je natuurlijk helemaal niets voorquote:Op zondag 22 december 2024 15:13 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Mensen gaan hier na de wedstrijd op wijzen dat wanneer deze erin had gegaan, er mogelijk een hele andere wedstrijd was ontstaan. Mark my words.
Lulquote:Op zondag 22 december 2024 15:14 schreef Caland het volgende:
Als die bal erin gaat krijg je wel een heel andere wedstrijd
Niks aan de hand, we gaan nog winnenquote:Op zondag 22 december 2024 15:13 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Mensen gaan hier na de wedstrijd op wijzen dat wanneer deze erin had gegaan, er mogelijk een hele andere wedstrijd was ontstaan. Mark my words.
Ook weer waar, dan gewoon de bus in.quote:Op zondag 22 december 2024 15:15 schreef ashardalan het volgende:
[..]
Als ze dat doen, gaat 'ie naar een rood-wit shirt
Ik juich dit toequote:Op zondag 22 december 2024 15:15 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Tijd voor Read, Stengs en Osman.
En de dennenappel, we gaan voor de dubbelquote:Op zondag 22 december 2024 15:19 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Gelukkig kunnen we de CL nog winnen
Kampioen word je tegen de kleintjesquote:Op zondag 22 december 2024 15:19 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Gelukkig kunnen we de CL nog winnen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nee het is juist de eerste helft die we vaak goed spelen en dan de tweede helft slechtquote:Op zondag 22 december 2024 15:21 schreef Irritatie100 het volgende:
We spelen altijd 1 slechte helft jongens, dit wordt gewoon 2-4
Gewaagde uitspraakquote:Op zondag 22 december 2024 15:22 schreef DaMart het volgende:
Nou, tweede helft kan alleen maar beter gaan.
Waarom haat jij Bijlow?quote:Op zondag 22 december 2024 15:19 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Je schrijft Milambo, Nieuwkoop en Bijlow verkeerd.
Veel Feyenoorders zien Feyenoord nog steeds als een club die net zo goed is als PSV maar gewoon veel pech heeft.quote:Op zondag 22 december 2024 15:22 schreef ashardalan het volgende:
[..]
Geen idee waarom mensen iets anders hadden verwacht, maar ok
Dit is zo mogelijk nog slechter als de wedstrijd tegen Ajax.quote:Op zondag 22 december 2024 15:22 schreef fetX het volgende:
Lang geleden dat ik zo’n machteloos Feyenoord heb gezien.
Omdat je tegen PSV speelt en niet tegen Real Madrid.quote:Op zondag 22 december 2024 15:22 schreef ashardalan het volgende:
[..]
Geen idee waarom mensen iets anders hadden verwacht, maar ok
4e in de winterstop. Pure pech.quote:Op zondag 22 december 2024 15:23 schreef GGMM het volgende:
[..]
Veel Feyenoorders zien Feyenoord nog steeds als een club die net zo goed is als PSV maar gewoon veel pech heeft.
quote:Op zondag 22 december 2024 15:23 schreef GGMM het volgende:
[..]
Veel Feyenoorders zien Feyenoord nog steeds als een club die net zo goed is als PSV maar gewoon veel pech heeft.
Ik hou mijn hart vastquote:Op zondag 22 december 2024 15:24 schreef DaMart het volgende:
[..]
Veel slechter dan dit kan niet... toch?.
Dat dacht je in 2010 vast ook.quote:Op zondag 22 december 2024 15:22 schreef DaMart het volgende:
Nou, tweede helft kan alleen maar beter gaan.
Zechiël Voor Zerrouki en Stengs lekker laten zitten.quote:Op zondag 22 december 2024 15:23 schreef klaasweetalles het volgende:
paxiao is totaal onbereikbaar
ik zou zerouki eruit gooien en stengs erin brengen
zourrouki opstelling is gewoon kansloosquote:Op zondag 22 december 2024 15:27 schreef Haringkop het volgende:
Afstanden op het middenveld zijn veel te groot.
Je hebt helaas niet veel opties. Milambo speelt al als een puppy vandaag, kan je moeilijk Zechiel naast gaan zetten.quote:Op zondag 22 december 2024 15:28 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
zourrouki opstelling is gewoon kansloos
waarom priske maar steeds voor hem blijft kiezen
Lagaan joh, triest ventje is het.quote:
Generaliserende opmerkingquote:Op zondag 22 december 2024 15:29 schreef PSVCL het volgende:
[..]
Feyenoorders hadden een grote bek voor de match
deze wedstrijd is nog niet afgelopen......quote:Op zondag 22 december 2024 15:29 schreef PSVCL het volgende:
[..]
Feyenoorders hadden een grote bek voor de match
Nah ja, een stadion voor jankende Calimero's is nou niet echt mijn definitie van een fijne locatie...quote:
Als ik een fanbase niet serieus kan nemen is het daar in Eindhoven. Waardeloos carnaval publiekquote:Op zondag 22 december 2024 15:32 schreef ashardalan het volgende:
[..]
Nah ja, een stadion voor jankende Calimero's is nou niet echt mijn definitie van een fijne locatie...
Ik heb het nog niet opgegeven met hem, maar tactisch is het geen geweldenaar. Na de winterstop moet die verdedigende organisatie echt veel beter. Het is niet alleen tegen PSV dat we dit soort kansen weggeven.quote:Op zondag 22 december 2024 15:34 schreef TweedeKlum het volgende:
Maar goed, er zit 0,0 verbetering in met onze Deense malloot.
Dan spelen we het laatste half uur met 10 schat ik zo.quote:
Opvallendquote:Op zondag 22 december 2024 15:37 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Oh geen wissels.
Dan heeft Brian wel heel erg veel vertrouwen in zijn praatje.
Nieuwkoop wordt zometeen gewisseld voor een bak lucht.quote:Op zondag 22 december 2024 15:39 schreef TweedeKlum het volgende:
[..]
Dan spelen we het laatste half uur met 10 schat ik zo.
Is goed buddyquote:Op zondag 22 december 2024 15:37 schreef PSVCL het volgende:
[..]
2 jaar ongeslagen in de hel maat, inc Europees
De hel van EHV
Dat geloof ik meteenquote:Op zondag 22 december 2024 15:41 schreef Irritatie100 het volgende:
Een maat van me heeft een tijdje in Eindhoven gewoond, dat was inderdaad best een hel.
Zoals Hans Dorrestijn ooit heel fijn observeerde; Iemand met een zachte 'g', kan nooit een hoog IQ hebbenquote:Op zondag 22 december 2024 15:41 schreef Irritatie100 het volgende:
Een maat van me heeft een tijdje in Eindhoven gewoond, dat was inderdaad best een hel.
Ben er bang voor, maar goed. De tijd zal het leren, 11 tegen 11 (nog wel), 1*45 minuten, bal is rond, dit, datquote:Op zondag 22 december 2024 15:44 schreef Qarrad het volgende:
[..]
Dan zou je willen zien dat er iets om is gezet. We gaan het zien.
Ik ben van de zomer eens bij zo'n bungalowboer op kamp geweest in Brabant.quote:Op zondag 22 december 2024 15:41 schreef Irritatie100 het volgende:
Lekker zuipen met carnaval was altijd wel geinig, maar nu ik 35 ben en een kind heb is ook dat niet meer van toepassing.quote:Op zondag 22 december 2024 15:42 schreef ashardalan het volgende:
[..]
Zoals Hans Dorrestijn ooit heel fijn observeerde; Iemand met een zachte 'g', kan nooit een hoog IQ hebben
Ik woon zelf nu ook in Brabant. Maar carnaval is en blijft aids.quote:Op zondag 22 december 2024 15:45 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Lekker zuipen met carnaval was altijd wel geinig, maar nu ik 35 ben en een kind heb is ook dat niet meer van toepassing.
Wel woon ik nu zelf in Brabant
Toen ik nog in de regio woonde ging ik best vaak naar de skihut, dat was eigenlijk gewoon hetzelfde maar dan zonder verkleed te zijn.quote:Op zondag 22 december 2024 15:48 schreef ...TomTom het volgende:
[..]
Ik woon zelf nu ook in Brabant. Maar carnaval is en blijft aids.
- Kut muziek
- Kut verkleden
- Meestal klote weer
Zuip liever in de zomer wat dagen op een rij, met fatsoenlijke muziek
Ik vind dat wel meevallen.quote:Op zondag 22 december 2024 15:51 schreef Caland het volgende:
Milambo speelt een schokkend slechte wedstrijd
Inderdaad, echt ongekend.quote:Op zondag 22 december 2024 15:51 schreef Caland het volgende:
De onvermijdelijke terugval.quote:Op zondag 22 december 2024 15:51 schreef Caland het volgende:
Gaat veel misquote:Op zondag 22 december 2024 15:52 schreef klaasweetalles het volgende:
milambo had gelijk moeten schieten
By far de slechtste op het veld, heeft eerste helft letterlijk elke bal weggegevenquote:
Klopt, daar haalde ik ook weinig plezier uitquote:Op zondag 22 december 2024 15:52 schreef Irritatie100 het volgende:
Deze had erin gemogen
[..]
Toen ik nog in de regio woonde ging ik best vaak naar de skihut, dat was eigenlijk gewoon hetzelfde maar dan zonder verkleed te zijn.
Eerste helft had die bal Gimeneze ook moeten zitten. Neemt niet weg dat we verschrikkelijk spelen.quote:
quote:Op zondag 22 december 2024 15:56 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Toch de paal en de lat geraakt.
Eigenlijk zou 2-2 heeel terecht zijn geweest
Priske doet wat die wilquote:Op zondag 22 december 2024 15:56 schreef klaasweetalles het volgende:
priske gaat gimenez toch niet wisselen he??????????????????????????
Ach, was al lang over. Denken dat je tegen dit psv punten kan pakken, wijst op een noodzaak van een psychiaterquote:
Je verliest verdient, maar je hebt gewoon de kansen op een aansluitingstreffer laten liggen.quote:Op zondag 22 december 2024 15:57 schreef ashardalan het volgende:
[..]
Ach, was al lang over. Denken dat je tegen dit psv punten kan pakken, wijst op een noodzaak van een psychiater
Wat tevens één van de redenen is van het (meer dan) verdiende verliesquote:Op zondag 22 december 2024 15:59 schreef Haringkop het volgende:
[..]
Je verliest verdient, maar je hebt gewoon de kansen op een aansluitingstreffer laten liggen.
De andere twee middenvelders waren vandaag een stuk slechterquote:Op zondag 22 december 2024 15:58 schreef bbuddybb het volgende:
Met Zerrouki moet je niet meer willen starten.
Hooguit bruikbaar als invaller.
Dat bestrijdt ook niemand.quote:Op zondag 22 december 2024 16:00 schreef ashardalan het volgende:
[..]
Wat tevens één van de redenen is van het (meer dan) verdiende verlies
Timber als aanvoerder ook wel door het ijs gezakt.quote:Op zondag 22 december 2024 16:00 schreef Caland het volgende:
[..]
De andere twee middenvelders waren vandaag een stuk slechter
Trauner is gewoon klaar. Begint een beetje triest te worden, kan het allemaal niet meer belopen. Doet mij denken aan Botteghin in z’n laatste fase.quote:Op zondag 22 december 2024 15:59 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Wat speelt Trauner een bijzonder zwakke pot overigens.
aanvoerder heeft er niks mee te maken toch, hij speelt een slechte pot en zou net als milambo gewisseld moeten wordenquote:Op zondag 22 december 2024 16:01 schreef Haringkop het volgende:
[..]
Timber als aanvoerder ook wel door het ijs gezakt.
Botteghin speelde Luuk de Jong wel altijd uit de wedstrijd (lol)quote:Op zondag 22 december 2024 16:01 schreef Maastoren het volgende:
[..]
Trauner is gewoon klaar. Begint een beetje triest te worden, kan het allemaal niet meer belopen. Doet mij denken aan Botteghin in z’n laatste fase.
Ook iemand die door menig Feyenoorder al boven Taylor werd verkozen wb het Nederlands Elftalquote:Op zondag 22 december 2024 15:51 schreef Caland het volgende:
Dit zijn wel de wedstrijden dat je als aanvoerder zou moeten opstaan, als je enigzins waarde wil geven aan de band.quote:Op zondag 22 december 2024 16:01 schreef snabbi het volgende:
[..]
aanvoerder heeft er niks mee te maken toch, hij speelt een slechte pot en zou net als milambo gewisseld moeten worden
Heb je Beelen dit seizoen gezien (lol)quote:Op zondag 22 december 2024 16:02 schreef Scorpie het volgende:
Die Trauner
Hebben jullie echt niks beters ? Gast staat op 3 meter afstand te dekken.
Heeft Trauner niet net zoveel doelpunten als Brubbie?quote:Op zondag 22 december 2024 16:02 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Heb je Beelen dit seizoen gezien (lol)
Als je spelers met Brobbey gaat vergelijken is het einde al gauw zoekquote:Op zondag 22 december 2024 16:03 schreef ashardalan het volgende:
[..]
Heeft Trauner niet net zoveel doelpunten als Brubbie?
Omdat ie rugdekking moet geven aan de altijd kwetsbare Bart.quote:Op zondag 22 december 2024 16:02 schreef Scorpie het volgende:
Die Trauner
Hebben jullie echt niks beters ? Gast staat op 3 meter afstand te dekken.
Is helaas op dit moment wél ons niveau.quote:Op zondag 22 december 2024 16:04 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Als je spelers met Brobbey gaat vergelijken is het einde al gauw zoek
Echt een dweil vandaag, evenals fuckin Zerrouki.quote:Op zondag 22 december 2024 16:05 schreef fetX het volgende:
Milambo is echt zo mokertje slecht vandaag.
vind het eig wel meevallen, die loopt tenminste nogquote:Op zondag 22 december 2024 16:07 schreef Irritatie100 het volgende:
Stengs valt ook weer vreselijk in zeg
Net als Bijlow bij het grofvuil parkeren. Niemand trapt er nog in.quote:Op zondag 22 december 2024 16:07 schreef Irritatie100 het volgende:
Stengs valt ook weer vreselijk in zeg
Ik heb alleen maar balverlies gezien tot nu toe. Maar misschien kijk ik niet meer met genoeg concentratiequote:
Timber ook echt heel matig vandaag.quote:Op zondag 22 december 2024 16:06 schreef Wouter2006 het volgende:
[..]
Echt een dweil vandaag, evenals fuckin Zerrouki.
Het is ook walgelijk figuur dus past welquote:Op zondag 22 december 2024 16:06 schreef klaasweetalles het volgende:
die walgelijk tatoos van noa lang
Het is zaak dat we na de winterstop van directe concurrent FC Utrecht winnen.quote:Op zondag 22 december 2024 16:10 schreef Haringkop het volgende:
De pijnlijke conclusie is na de eerste seizoenshelft dat je geen enkele automatisme hebt ingebouwd, de fitheid compleet is afgebroken en je hebt laten aftroeven door Ajax en FCU op de ranglijst. Verliezen in de Arena en plek twee is al uit zicht.
Plek 2 uit zicht is wat voorbarig lijkt mij. Dat er veel moet veranderen is evident.quote:Op zondag 22 december 2024 16:10 schreef Haringkop het volgende:
De pijnlijke conclusie is na de eerste seizoenshelft dat je geen enkele automatisme hebt ingebouwd, de fitheid compleet is afgebroken en je hebt laten aftroeven door Ajax en FCU op de ranglijst. Verliezen in de Arena en plek twee is al uit zicht.
Te beginnen met die Deense prutser.quote:Op zondag 22 december 2024 16:12 schreef ...TomTom het volgende:
[..]
Plek 2 uit zicht is wat voorbarig lijkt mij. Dat er veel moet veranderen is evident.
Eigenlijk is PSV een veel walgelijkere club dan Ajax qua selectiequote:Op zondag 22 december 2024 16:09 schreef Dr.Mikey het volgende:
Psv brengt nog twee van die treurige kopstukken erin .
Hij heeft nu de kans om het te zienquote:Op zondag 22 december 2024 16:02 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Heb je Beelen dit seizoen gezien (lol)
Wanneer je verliest in de arena sta je op 7 punten.quote:Op zondag 22 december 2024 16:12 schreef ...TomTom het volgende:
[..]
Plek 2 uit zicht is wat voorbarig lijkt mij. Dat er veel moet veranderen is evident.
Madquote:Op zondag 22 december 2024 16:13 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Eigenlijk is PSV een veel walgelijkere club dan Ajax qua selectie
Ondanks de prima Europese prestaties is het in de Eredivisie niet voldoende geweest. Helemaal kansloos tegen PSV en Ajax en verder meer matige dan goede wedstrijden. Drie clean sheets uit 25 (!) vind ik ook schrikbarend, zeker als je bedenkt hoe veel zwakker Wellenreuther, Trauner, Hancko én Beelen zijn dan afgelopen seizoen.quote:Op zondag 22 december 2024 16:10 schreef Haringkop het volgende:
Ik zou meer letten op AZ die inmiddels aan het opkrabbelen zijn dan Utrecht.quote:Op zondag 22 december 2024 16:15 schreef Wouter2006 het volgende:
In ieder geval lijkt het erop dat Utrecht gaat verliezen ! Toch iets positiefs vandaag 😅
Dat ben ik tegen PSV voor de aftrap al puur en alleen door het hoofd van Luuk de Jong moet ik zeggen.quote:
Die zitten in een betere flow iddquote:Op zondag 22 december 2024 16:15 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ik zou meer letten op AZ die inmiddels aan het opkrabbelen zijn dan Utrecht.
Dit ja. Slot heeft het prima achtergelaten, wanneer je dat als volgt voortzet doe je dingen echt niet goed.quote:Op zondag 22 december 2024 16:14 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ondanks de prima Europese prestaties is het in de Eredivisie niet voldoende geweest. Helemaal kansloos tegen PSV en Ajax en verder meer matige dan goede wedstrijden. Drie clean sheets uit 25 (!) vind ik ook schrikbarend, zeker als je bedenkt hoe veel zwakker Wellenreuther, Trauner, Hancko én Beelen zijn dan afgelopen seizoen.
Met dank aan Paixao en Moussa dat je niet helemaal bent afgezakt afgelopen maanden.
Als die eindelijk eens stopt met voetballen, wordt de wereld beter. Althans, zolang hij uit de publiciteit blijft.quote:Op zondag 22 december 2024 16:16 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Dat ben ik tegen PSV voor de aftrap al puur en alleen door het hoofd van Luuk de Jong moet ik zeggen.
Hahaquote:Op zondag 22 december 2024 16:17 schreef klaasweetalles het volgende:
er is nog niet zoveel aan de hand
als je de volgende 17 wedstrijden wint in de eredivisie sta je 2e of 1e
PSV heeft sowieso geen identiteit, Ajax welquote:Op zondag 22 december 2024 16:13 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Eigenlijk is PSV een veel walgelijkere club dan Ajax qua selectie
Maar als we de volgende 17 wedstrijden verliezen kan je in de nacompetitie belanden.quote:Op zondag 22 december 2024 16:17 schreef klaasweetalles het volgende:
er is nog niet zoveel aan de hand
als je de volgende 17 wedstrijden wint in de eredivisie sta je 2e of 1e
Alsof PSV zo wonderploeg is. Maar dan moet je wel beter voor de dag komen dan vandaag, nu heb je inderdaad niks te zoeken in deze wedstrijd.quote:Op zondag 22 december 2024 16:19 schreef Netsplitter het volgende:
Gelukkig is de nederlaag beperkt gebleven met 3-0. Alsof we ooit een kans hadden in eindhoven.
Met 35 punten ben je normaliter veiligquote:Op zondag 22 december 2024 16:18 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Maar als we de volgende 17 wedstrijden verliezen kan je in de nacompetitie belanden.
Het ligt dus dicht bij elkaar.
Voetbal en emoties. Gaan hand in hand.quote:Op zondag 22 december 2024 16:00 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Het wordt hier een tikkeltje agressief.
Defensief moet er echt wat bijkomen hoorquote:Op zondag 22 december 2024 16:22 schreef Haringkop het volgende:
Overigens is Trauner ook verschrikkelijk vandaag. Volgens alle duels verloren.
Dat negatieve gedoe is een beetje triest inderdaad. Je mag met ons materiaal en financiële middelen heus wel een beter resultaat nastreven in Eindhoven. Uiteindelijk zijn we vandaag en over de hele eerste seizoenshelft gewoon te kort gekomen, er is echt veel te veel mis gegaan. Aan Priske de zaak om het te repareren na de winter.quote:Op zondag 22 december 2024 16:21 schreef Haringkop het volgende:
[..]
Alsof PSV zo wonderploeg is. Maar dan moet je wel beter voor de dag komen dan vandaag, nu heb je inderdaad niks te zoeken in deze wedstrijd.
We pakken ze thuis wel! 💪🏻quote:Op zondag 22 december 2024 16:21 schreef Haringkop het volgende:
[..]
Alsof PSV zo wonderploeg is. Maar dan moet je wel beter voor de dag komen dan vandaag, nu heb je inderdaad niks te zoeken in deze wedstrijd.
Het grootste probleem is Priske.quote:Op zondag 22 december 2024 16:25 schreef Ali_boo het volgende:
[..]
Defensief moet er echt wat bijkomen hoor
Nog een paar pleisters plakkenquote:Op zondag 22 december 2024 16:22 schreef Haringkop het volgende:
Overigens is Trauner ook verschrikkelijk vandaag. Volgens alle duels verloren.
Nah, de vieze vette varken die hem heeft aangesteldquote:Op zondag 22 december 2024 16:26 schreef TweedeKlum het volgende:
[..]
Het grootste probleem is Priske.
Juist de aankopen die hij deze zomer heeft gedaan vind ik niet zo slecht. Maar het is wel te weinig geweest inderdaad.quote:Op zondag 22 december 2024 16:27 schreef Ali_boo het volgende:
[..]
Nah, de vieze vette varken die hem heeft aangesteld![]()
En tevens verantwoordelijk is voor de ene na de andere ( dure) miskoop
Nouja eigenlijk ben je best wel op ze ingelopen. Zeker op Utrecht.quote:Op zondag 22 december 2024 16:26 schreef fetX het volgende:
Verschrikkelijk teleurstellende eerste seizoenshelft in de Eredivisie.
Onder Utrecht en Ajax![]()
Je kan op zijn minst strijd leveren....quote:Op zondag 22 december 2024 16:29 schreef Netsplitter het volgende:
Winst verwachten tegen dit psv is wel een tikkeltje naïef.
Jij hebt er wel een bijzondere kijk op.quote:Op zondag 22 december 2024 16:28 schreef CR7 het volgende:
[..]
Nouja eigenlijk ben je best wel op ze ingelopen. Zeker op Utrecht.
Team is niet in balans, zodra er wat blessures vallen zakt het als een kaartenhuis in elkaarquote:Op zondag 22 december 2024 16:28 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Juist de aankopen die hij deze zomer heeft gedaan vind ik niet zo slecht. Maar het is wel te weinig geweest inderdaad.
Winterstop is ook geen gek moment voor een wissel.quote:
Alsof hij er überhaupt kijk op heeft.quote:Op zondag 22 december 2024 16:31 schreef Tarado het volgende:
[..]
Jij hebt er wel een bijzondere kijk op.
Dat ligt ook wel aan de trainer die het nodig vond om het hele fundament eruit te slopen voor een ander type voetbal. Maar dan val ik in herhaling, het is gewoon niet goed gegaan en het moet na de winter beter en stabieler.quote:Op zondag 22 december 2024 16:31 schreef Ali_boo het volgende:
[..]
Team is niet in balans, zodra er wat blessures vallen zakt het als een kaartenhuis in elkaar
Je kan ook overdrijven.quote:Op zondag 22 december 2024 16:10 schreef Haringkop het volgende:
Sowieso maar bij vlagen wat van dat beoogde voetbal gezien.quote:Op zondag 22 december 2024 16:34 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Dat ligt ook wel aan de trainer die het nodig vond om het hele fundament eruit te slopen voor een ander type voetbal. Maar dan val ik in herhaling, het is gewoon niet goed gegaan en het moet na de winter beter en stabieler.
Dat gaat ook niks oplossen voor nu denk ik. Priske heeft het niet goed gedaan maar ook wat verkeerde keuzes aan het begin achtervolgen hem al maanden. Hopelijk doet een beetje rust en wat trainingstijd ze goed.quote:Op zondag 22 december 2024 16:33 schreef H.FR het volgende:
[..]
Winterstop is ook geen gek moment voor een wissel.
Deels mee eens, ik weet nog steeds niet hoe de trainer wil spelen en we zijn 6 maanden verderquote:Op zondag 22 december 2024 16:34 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Dat ligt ook wel aan de trainer die het nodig vond om het hele fundament eruit te slopen voor een ander type voetbal. Maar dan val ik in herhaling, het is gewoon niet goed gegaan en het moet na de winter beter en stabieler.
Zeer teleurstellende eerste seizoenshelft. Dat je onder dit Ajax en Utrecht staat is echt schandalig. Tweede seizoenshelft moet echt een stuk beter, maar tot nu toe niet onder de indruk van Priske.quote:Op zondag 22 december 2024 16:36 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Dat gaat ook niks oplossen voor nu denk ik. Priske heeft het niet goed gedaan maar ook wat verkeerde keuzes aan het begin achtervolgen hem al maanden. Hopelijk doet een beetje rust en wat trainingstijd ze goed.
Nu word je met z´n allen uitgelachen. Ook mooi.quote:Op zondag 22 december 2024 16:39 schreef klaasweetalles het volgende:
Je heb gewoon 1 of 2 kwaliteits impulsen nodig in de winterstop
echte aanwinsten
types als symaniski
liefst zou je doelpunten moeten kopen
steijn had ik in het begin van het seizoen al aangegeven
toen werd ik uitgelachen
kijk het resultaat.....
nog teveel eer voor priskequote:Op zondag 22 december 2024 16:35 schreef Haringkop het volgende:
Priske is de Deense Ron Jans gebleken.
Er moet wel net de juiste beschikbaar zijn in ieder geval ja. Maar het lijkt gewoon nergens op veel wedstrijden.quote:Op zondag 22 december 2024 16:36 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Dat gaat ook niks oplossen voor nu denk ik. Priske heeft het niet goed gedaan maar ook wat verkeerde keuzes aan het begin achtervolgen hem al maanden. Hopelijk doet een beetje rust en wat trainingstijd ze goed.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |