Omdat ie rugdekking moet geven aan de altijd kwetsbare Bart.quote:Op zondag 22 december 2024 16:02 schreef Scorpie het volgende:
Die Trauner
Hebben jullie echt niks beters ? Gast staat op 3 meter afstand te dekken.
Is helaas op dit moment wél ons niveau.quote:Op zondag 22 december 2024 16:04 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Als je spelers met Brobbey gaat vergelijken is het einde al gauw zoek
Echt een dweil vandaag, evenals fuckin Zerrouki.quote:Op zondag 22 december 2024 16:05 schreef fetX het volgende:
Milambo is echt zo mokertje slecht vandaag.
vind het eig wel meevallen, die loopt tenminste nogquote:Op zondag 22 december 2024 16:07 schreef Irritatie100 het volgende:
Stengs valt ook weer vreselijk in zeg
Net als Bijlow bij het grofvuil parkeren. Niemand trapt er nog in.quote:Op zondag 22 december 2024 16:07 schreef Irritatie100 het volgende:
Stengs valt ook weer vreselijk in zeg
Ik heb alleen maar balverlies gezien tot nu toe. Maar misschien kijk ik niet meer met genoeg concentratiequote:
Timber ook echt heel matig vandaag.quote:Op zondag 22 december 2024 16:06 schreef Wouter2006 het volgende:
[..]
Echt een dweil vandaag, evenals fuckin Zerrouki.
Het is ook walgelijk figuur dus past welquote:Op zondag 22 december 2024 16:06 schreef klaasweetalles het volgende:
die walgelijk tatoos van noa lang
Het is zaak dat we na de winterstop van directe concurrent FC Utrecht winnen.quote:Op zondag 22 december 2024 16:10 schreef Haringkop het volgende:
De pijnlijke conclusie is na de eerste seizoenshelft dat je geen enkele automatisme hebt ingebouwd, de fitheid compleet is afgebroken en je hebt laten aftroeven door Ajax en FCU op de ranglijst. Verliezen in de Arena en plek twee is al uit zicht.
Plek 2 uit zicht is wat voorbarig lijkt mij. Dat er veel moet veranderen is evident.quote:Op zondag 22 december 2024 16:10 schreef Haringkop het volgende:
De pijnlijke conclusie is na de eerste seizoenshelft dat je geen enkele automatisme hebt ingebouwd, de fitheid compleet is afgebroken en je hebt laten aftroeven door Ajax en FCU op de ranglijst. Verliezen in de Arena en plek twee is al uit zicht.
Te beginnen met die Deense prutser.quote:Op zondag 22 december 2024 16:12 schreef ...TomTom het volgende:
[..]
Plek 2 uit zicht is wat voorbarig lijkt mij. Dat er veel moet veranderen is evident.
Eigenlijk is PSV een veel walgelijkere club dan Ajax qua selectiequote:Op zondag 22 december 2024 16:09 schreef Dr.Mikey het volgende:
Psv brengt nog twee van die treurige kopstukken erin .
Hij heeft nu de kans om het te zienquote:Op zondag 22 december 2024 16:02 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Heb je Beelen dit seizoen gezien (lol)
Wanneer je verliest in de arena sta je op 7 punten.quote:Op zondag 22 december 2024 16:12 schreef ...TomTom het volgende:
[..]
Plek 2 uit zicht is wat voorbarig lijkt mij. Dat er veel moet veranderen is evident.
Madquote:Op zondag 22 december 2024 16:13 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Eigenlijk is PSV een veel walgelijkere club dan Ajax qua selectie
Ondanks de prima Europese prestaties is het in de Eredivisie niet voldoende geweest. Helemaal kansloos tegen PSV en Ajax en verder meer matige dan goede wedstrijden. Drie clean sheets uit 25 (!) vind ik ook schrikbarend, zeker als je bedenkt hoe veel zwakker Wellenreuther, Trauner, Hancko én Beelen zijn dan afgelopen seizoen.quote:Op zondag 22 december 2024 16:10 schreef Haringkop het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |