Plek 2 uit zicht is wat voorbarig lijkt mij. Dat er veel moet veranderen is evident.quote:Op zondag 22 december 2024 16:10 schreef Haringkop het volgende:
De pijnlijke conclusie is na de eerste seizoenshelft dat je geen enkele automatisme hebt ingebouwd, de fitheid compleet is afgebroken en je hebt laten aftroeven door Ajax en FCU op de ranglijst. Verliezen in de Arena en plek twee is al uit zicht.
Te beginnen met die Deense prutser.quote:Op zondag 22 december 2024 16:12 schreef ...TomTom het volgende:
[..]
Plek 2 uit zicht is wat voorbarig lijkt mij. Dat er veel moet veranderen is evident.
Eigenlijk is PSV een veel walgelijkere club dan Ajax qua selectiequote:Op zondag 22 december 2024 16:09 schreef Dr.Mikey het volgende:
Psv brengt nog twee van die treurige kopstukken erin .
Hij heeft nu de kans om het te zienquote:Op zondag 22 december 2024 16:02 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Heb je Beelen dit seizoen gezien (lol)
Wanneer je verliest in de arena sta je op 7 punten.quote:Op zondag 22 december 2024 16:12 schreef ...TomTom het volgende:
[..]
Plek 2 uit zicht is wat voorbarig lijkt mij. Dat er veel moet veranderen is evident.
Madquote:Op zondag 22 december 2024 16:13 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Eigenlijk is PSV een veel walgelijkere club dan Ajax qua selectie
Ondanks de prima Europese prestaties is het in de Eredivisie niet voldoende geweest. Helemaal kansloos tegen PSV en Ajax en verder meer matige dan goede wedstrijden. Drie clean sheets uit 25 (!) vind ik ook schrikbarend, zeker als je bedenkt hoe veel zwakker Wellenreuther, Trauner, Hancko én Beelen zijn dan afgelopen seizoen.quote:Op zondag 22 december 2024 16:10 schreef Haringkop het volgende:
De pijnlijke conclusie is na de eerste seizoenshelft dat je geen enkele automatisme hebt ingebouwd, de fitheid compleet is afgebroken en je hebt laten aftroeven door Ajax en FCU op de ranglijst. Verliezen in de Arena en plek twee is al uit zicht.
Ik zou meer letten op AZ die inmiddels aan het opkrabbelen zijn dan Utrecht.quote:Op zondag 22 december 2024 16:15 schreef Wouter2006 het volgende:
In ieder geval lijkt het erop dat Utrecht gaat verliezen ! Toch iets positiefs vandaag 😅
Dat ben ik tegen PSV voor de aftrap al puur en alleen door het hoofd van Luuk de Jong moet ik zeggen.quote:
Die zitten in een betere flow iddquote:Op zondag 22 december 2024 16:15 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ik zou meer letten op AZ die inmiddels aan het opkrabbelen zijn dan Utrecht.
Dit ja. Slot heeft het prima achtergelaten, wanneer je dat als volgt voortzet doe je dingen echt niet goed.quote:Op zondag 22 december 2024 16:14 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ondanks de prima Europese prestaties is het in de Eredivisie niet voldoende geweest. Helemaal kansloos tegen PSV en Ajax en verder meer matige dan goede wedstrijden. Drie clean sheets uit 25 (!) vind ik ook schrikbarend, zeker als je bedenkt hoe veel zwakker Wellenreuther, Trauner, Hancko én Beelen zijn dan afgelopen seizoen.
Met dank aan Paixao en Moussa dat je niet helemaal bent afgezakt afgelopen maanden.
Als die eindelijk eens stopt met voetballen, wordt de wereld beter. Althans, zolang hij uit de publiciteit blijft.quote:Op zondag 22 december 2024 16:16 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Dat ben ik tegen PSV voor de aftrap al puur en alleen door het hoofd van Luuk de Jong moet ik zeggen.
Hahaquote:Op zondag 22 december 2024 16:17 schreef klaasweetalles het volgende:
er is nog niet zoveel aan de hand
als je de volgende 17 wedstrijden wint in de eredivisie sta je 2e of 1e
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |