Gewaagde uitspraakquote:Op zondag 22 december 2024 15:22 schreef DaMart het volgende:
Nou, tweede helft kan alleen maar beter gaan.
Waarom haat jij Bijlow?quote:Op zondag 22 december 2024 15:19 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Je schrijft Milambo, Nieuwkoop en Bijlow verkeerd.
Veel Feyenoorders zien Feyenoord nog steeds als een club die net zo goed is als PSV maar gewoon veel pech heeft.quote:Op zondag 22 december 2024 15:22 schreef ashardalan het volgende:
[..]
Geen idee waarom mensen iets anders hadden verwacht, maar ok
Dit is zo mogelijk nog slechter als de wedstrijd tegen Ajax.quote:Op zondag 22 december 2024 15:22 schreef fetX het volgende:
Lang geleden dat ik zo’n machteloos Feyenoord heb gezien.
Omdat je tegen PSV speelt en niet tegen Real Madrid.quote:Op zondag 22 december 2024 15:22 schreef ashardalan het volgende:
[..]
Geen idee waarom mensen iets anders hadden verwacht, maar ok
4e in de winterstop. Pure pech.quote:Op zondag 22 december 2024 15:23 schreef GGMM het volgende:
[..]
Veel Feyenoorders zien Feyenoord nog steeds als een club die net zo goed is als PSV maar gewoon veel pech heeft.
quote:Op zondag 22 december 2024 15:23 schreef GGMM het volgende:
[..]
Veel Feyenoorders zien Feyenoord nog steeds als een club die net zo goed is als PSV maar gewoon veel pech heeft.
Ik hou mijn hart vastquote:Op zondag 22 december 2024 15:24 schreef DaMart het volgende:
[..]
Veel slechter dan dit kan niet... toch?.
Dat dacht je in 2010 vast ook.quote:Op zondag 22 december 2024 15:22 schreef DaMart het volgende:
Nou, tweede helft kan alleen maar beter gaan.
Zechiël Voor Zerrouki en Stengs lekker laten zitten.quote:Op zondag 22 december 2024 15:23 schreef klaasweetalles het volgende:
paxiao is totaal onbereikbaar
ik zou zerouki eruit gooien en stengs erin brengen
zourrouki opstelling is gewoon kansloosquote:Op zondag 22 december 2024 15:27 schreef Haringkop het volgende:
Afstanden op het middenveld zijn veel te groot.
Je hebt helaas niet veel opties. Milambo speelt al als een puppy vandaag, kan je moeilijk Zechiel naast gaan zetten.quote:Op zondag 22 december 2024 15:28 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
zourrouki opstelling is gewoon kansloos
waarom priske maar steeds voor hem blijft kiezen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |