Lagaan joh, triest ventje is het.quote:
Generaliserende opmerkingquote:Op zondag 22 december 2024 15:29 schreef PSVCL het volgende:
[..]
Feyenoorders hadden een grote bek voor de match
deze wedstrijd is nog niet afgelopen......quote:Op zondag 22 december 2024 15:29 schreef PSVCL het volgende:
[..]
Feyenoorders hadden een grote bek voor de match
Nah ja, een stadion voor jankende Calimero's is nou niet echt mijn definitie van een fijne locatie...quote:
Als ik een fanbase niet serieus kan nemen is het daar in Eindhoven. Waardeloos carnaval publiekquote:Op zondag 22 december 2024 15:32 schreef ashardalan het volgende:
[..]
Nah ja, een stadion voor jankende Calimero's is nou niet echt mijn definitie van een fijne locatie...
Ik heb het nog niet opgegeven met hem, maar tactisch is het geen geweldenaar. Na de winterstop moet die verdedigende organisatie echt veel beter. Het is niet alleen tegen PSV dat we dit soort kansen weggeven.quote:Op zondag 22 december 2024 15:34 schreef TweedeKlum het volgende:
Maar goed, er zit 0,0 verbetering in met onze Deense malloot.
Dan spelen we het laatste half uur met 10 schat ik zo.quote:
Opvallendquote:Op zondag 22 december 2024 15:37 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Oh geen wissels.
Dan heeft Brian wel heel erg veel vertrouwen in zijn praatje.
Nieuwkoop wordt zometeen gewisseld voor een bak lucht.quote:Op zondag 22 december 2024 15:39 schreef TweedeKlum het volgende:
[..]
Dan spelen we het laatste half uur met 10 schat ik zo.
Is goed buddyquote:Op zondag 22 december 2024 15:37 schreef PSVCL het volgende:
[..]
2 jaar ongeslagen in de hel maat, inc Europees
De hel van EHV
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |