Lagaan joh, triest ventje is het.quote:
Generaliserende opmerkingquote:Op zondag 22 december 2024 15:29 schreef PSVCL het volgende:
[..]
Feyenoorders hadden een grote bek voor de match
deze wedstrijd is nog niet afgelopen......quote:Op zondag 22 december 2024 15:29 schreef PSVCL het volgende:
[..]
Feyenoorders hadden een grote bek voor de match
Nah ja, een stadion voor jankende Calimero's is nou niet echt mijn definitie van een fijne locatie...quote:
Als ik een fanbase niet serieus kan nemen is het daar in Eindhoven. Waardeloos carnaval publiekquote:Op zondag 22 december 2024 15:32 schreef ashardalan het volgende:
[..]
Nah ja, een stadion voor jankende Calimero's is nou niet echt mijn definitie van een fijne locatie...
Ik heb het nog niet opgegeven met hem, maar tactisch is het geen geweldenaar. Na de winterstop moet die verdedigende organisatie echt veel beter. Het is niet alleen tegen PSV dat we dit soort kansen weggeven.quote:Op zondag 22 december 2024 15:34 schreef TweedeKlum het volgende:
Maar goed, er zit 0,0 verbetering in met onze Deense malloot.
Dan spelen we het laatste half uur met 10 schat ik zo.quote:
Opvallendquote:Op zondag 22 december 2024 15:37 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Oh geen wissels.
Dan heeft Brian wel heel erg veel vertrouwen in zijn praatje.
Nieuwkoop wordt zometeen gewisseld voor een bak lucht.quote:Op zondag 22 december 2024 15:39 schreef TweedeKlum het volgende:
[..]
Dan spelen we het laatste half uur met 10 schat ik zo.
Is goed buddyquote:Op zondag 22 december 2024 15:37 schreef PSVCL het volgende:
[..]
2 jaar ongeslagen in de hel maat, inc Europees
De hel van EHV
Dat geloof ik meteenquote:Op zondag 22 december 2024 15:41 schreef Irritatie100 het volgende:
Een maat van me heeft een tijdje in Eindhoven gewoond, dat was inderdaad best een hel.
Zoals Hans Dorrestijn ooit heel fijn observeerde; Iemand met een zachte 'g', kan nooit een hoog IQ hebbenquote:Op zondag 22 december 2024 15:41 schreef Irritatie100 het volgende:
Een maat van me heeft een tijdje in Eindhoven gewoond, dat was inderdaad best een hel.
Ben er bang voor, maar goed. De tijd zal het leren, 11 tegen 11 (nog wel), 1*45 minuten, bal is rond, dit, datquote:Op zondag 22 december 2024 15:44 schreef Qarrad het volgende:
[..]
Dan zou je willen zien dat er iets om is gezet. We gaan het zien.
Ik ben van de zomer eens bij zo'n bungalowboer op kamp geweest in Brabant.quote:Op zondag 22 december 2024 15:41 schreef Irritatie100 het volgende:
Lekker zuipen met carnaval was altijd wel geinig, maar nu ik 35 ben en een kind heb is ook dat niet meer van toepassing.quote:Op zondag 22 december 2024 15:42 schreef ashardalan het volgende:
[..]
Zoals Hans Dorrestijn ooit heel fijn observeerde; Iemand met een zachte 'g', kan nooit een hoog IQ hebben
Ik woon zelf nu ook in Brabant. Maar carnaval is en blijft aids.quote:Op zondag 22 december 2024 15:45 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Lekker zuipen met carnaval was altijd wel geinig, maar nu ik 35 ben en een kind heb is ook dat niet meer van toepassing.
Wel woon ik nu zelf in Brabant
Toen ik nog in de regio woonde ging ik best vaak naar de skihut, dat was eigenlijk gewoon hetzelfde maar dan zonder verkleed te zijn.quote:Op zondag 22 december 2024 15:48 schreef ...TomTom het volgende:
[..]
Ik woon zelf nu ook in Brabant. Maar carnaval is en blijft aids.
- Kut muziek
- Kut verkleden
- Meestal klote weer
Zuip liever in de zomer wat dagen op een rij, met fatsoenlijke muziek
Ik vind dat wel meevallen.quote:Op zondag 22 december 2024 15:51 schreef Caland het volgende:
Milambo speelt een schokkend slechte wedstrijd
Inderdaad, echt ongekend.quote:Op zondag 22 december 2024 15:51 schreef Caland het volgende:
De onvermijdelijke terugval.quote:Op zondag 22 december 2024 15:51 schreef Caland het volgende:
Gaat veel misquote:Op zondag 22 december 2024 15:52 schreef klaasweetalles het volgende:
milambo had gelijk moeten schieten
By far de slechtste op het veld, heeft eerste helft letterlijk elke bal weggegevenquote:
Klopt, daar haalde ik ook weinig plezier uitquote:Op zondag 22 december 2024 15:52 schreef Irritatie100 het volgende:
Deze had erin gemogen
[..]
Toen ik nog in de regio woonde ging ik best vaak naar de skihut, dat was eigenlijk gewoon hetzelfde maar dan zonder verkleed te zijn.
Eerste helft had die bal Gimeneze ook moeten zitten. Neemt niet weg dat we verschrikkelijk spelen.quote:
quote:Op zondag 22 december 2024 15:56 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Toch de paal en de lat geraakt.
Eigenlijk zou 2-2 heeel terecht zijn geweest
Priske doet wat die wilquote:Op zondag 22 december 2024 15:56 schreef klaasweetalles het volgende:
priske gaat gimenez toch niet wisselen he??????????????????????????
Ach, was al lang over. Denken dat je tegen dit psv punten kan pakken, wijst op een noodzaak van een psychiaterquote:
Je verliest verdient, maar je hebt gewoon de kansen op een aansluitingstreffer laten liggen.quote:Op zondag 22 december 2024 15:57 schreef ashardalan het volgende:
[..]
Ach, was al lang over. Denken dat je tegen dit psv punten kan pakken, wijst op een noodzaak van een psychiater
Wat tevens één van de redenen is van het (meer dan) verdiende verliesquote:Op zondag 22 december 2024 15:59 schreef Haringkop het volgende:
[..]
Je verliest verdient, maar je hebt gewoon de kansen op een aansluitingstreffer laten liggen.
De andere twee middenvelders waren vandaag een stuk slechterquote:Op zondag 22 december 2024 15:58 schreef bbuddybb het volgende:
Met Zerrouki moet je niet meer willen starten.
Hooguit bruikbaar als invaller.
Dat bestrijdt ook niemand.quote:Op zondag 22 december 2024 16:00 schreef ashardalan het volgende:
[..]
Wat tevens één van de redenen is van het (meer dan) verdiende verlies
Timber als aanvoerder ook wel door het ijs gezakt.quote:Op zondag 22 december 2024 16:00 schreef Caland het volgende:
[..]
De andere twee middenvelders waren vandaag een stuk slechter
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |