Nouja eigenlijk ben je best wel op ze ingelopen. Zeker op Utrecht.quote:Op zondag 22 december 2024 16:26 schreef fetX het volgende:
Verschrikkelijk teleurstellende eerste seizoenshelft in de Eredivisie.
Onder Utrecht en Ajax![]()
Je kan op zijn minst strijd leveren....quote:Op zondag 22 december 2024 16:29 schreef Netsplitter het volgende:
Winst verwachten tegen dit psv is wel een tikkeltje naïef.
Jij hebt er wel een bijzondere kijk op.quote:Op zondag 22 december 2024 16:28 schreef CR7 het volgende:
[..]
Nouja eigenlijk ben je best wel op ze ingelopen. Zeker op Utrecht.
Team is niet in balans, zodra er wat blessures vallen zakt het als een kaartenhuis in elkaarquote:Op zondag 22 december 2024 16:28 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Juist de aankopen die hij deze zomer heeft gedaan vind ik niet zo slecht. Maar het is wel te weinig geweest inderdaad.
Winterstop is ook geen gek moment voor een wissel.quote:
Alsof hij er überhaupt kijk op heeft.quote:Op zondag 22 december 2024 16:31 schreef Tarado het volgende:
[..]
Jij hebt er wel een bijzondere kijk op.
Dat ligt ook wel aan de trainer die het nodig vond om het hele fundament eruit te slopen voor een ander type voetbal. Maar dan val ik in herhaling, het is gewoon niet goed gegaan en het moet na de winter beter en stabieler.quote:Op zondag 22 december 2024 16:31 schreef Ali_boo het volgende:
[..]
Team is niet in balans, zodra er wat blessures vallen zakt het als een kaartenhuis in elkaar
Je kan ook overdrijven.quote:Op zondag 22 december 2024 16:10 schreef Haringkop het volgende:
De pijnlijke conclusie is na de eerste seizoenshelft dat je geen enkele automatisme hebt ingebouwd, de fitheid compleet is afgebroken en je hebt laten aftroeven door Ajax en FCU op de ranglijst. Verliezen in de Arena en plek twee is al uit zicht.
Sowieso maar bij vlagen wat van dat beoogde voetbal gezien.quote:Op zondag 22 december 2024 16:34 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Dat ligt ook wel aan de trainer die het nodig vond om het hele fundament eruit te slopen voor een ander type voetbal. Maar dan val ik in herhaling, het is gewoon niet goed gegaan en het moet na de winter beter en stabieler.
Dat gaat ook niks oplossen voor nu denk ik. Priske heeft het niet goed gedaan maar ook wat verkeerde keuzes aan het begin achtervolgen hem al maanden. Hopelijk doet een beetje rust en wat trainingstijd ze goed.quote:Op zondag 22 december 2024 16:33 schreef H.FR het volgende:
[..]
Winterstop is ook geen gek moment voor een wissel.
Deels mee eens, ik weet nog steeds niet hoe de trainer wil spelen en we zijn 6 maanden verderquote:Op zondag 22 december 2024 16:34 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Dat ligt ook wel aan de trainer die het nodig vond om het hele fundament eruit te slopen voor een ander type voetbal. Maar dan val ik in herhaling, het is gewoon niet goed gegaan en het moet na de winter beter en stabieler.
Zeer teleurstellende eerste seizoenshelft. Dat je onder dit Ajax en Utrecht staat is echt schandalig. Tweede seizoenshelft moet echt een stuk beter, maar tot nu toe niet onder de indruk van Priske.quote:Op zondag 22 december 2024 16:36 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Dat gaat ook niks oplossen voor nu denk ik. Priske heeft het niet goed gedaan maar ook wat verkeerde keuzes aan het begin achtervolgen hem al maanden. Hopelijk doet een beetje rust en wat trainingstijd ze goed.
Nu word je met z´n allen uitgelachen. Ook mooi.quote:Op zondag 22 december 2024 16:39 schreef klaasweetalles het volgende:
Je heb gewoon 1 of 2 kwaliteits impulsen nodig in de winterstop
echte aanwinsten
types als symaniski
liefst zou je doelpunten moeten kopen
steijn had ik in het begin van het seizoen al aangegeven
toen werd ik uitgelachen
kijk het resultaat.....
nog teveel eer voor priskequote:Op zondag 22 december 2024 16:35 schreef Haringkop het volgende:
Priske is de Deense Ron Jans gebleken.
Er moet wel net de juiste beschikbaar zijn in ieder geval ja. Maar het lijkt gewoon nergens op veel wedstrijden.quote:Op zondag 22 december 2024 16:36 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Dat gaat ook niks oplossen voor nu denk ik. Priske heeft het niet goed gedaan maar ook wat verkeerde keuzes aan het begin achtervolgen hem al maanden. Hopelijk doet een beetje rust en wat trainingstijd ze goed.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |