Ik heb het specifiek over het verhogen van de budgetten en hoe er HIER lacherig over werd gedaan.quote:Op dinsdag 24 december 2024 17:55 schreef Kijkertje het volgende:
[..]
Nee hoor er werd lacherig gedaan omdat Trump keer op keer uit zijn nek lulde en nieman hem nog serieus nam met zijn claims.
Trump was embarrassed on the first day of the NATO summit, and it shows no one is bothering to take him seriously anymore
Waar dan? In je hoofd is geen geldig antwoord.quote:Op dinsdag 24 december 2024 18:28 schreef Chivaz het volgende:
[..]
Ik heb het specifiek over het verhogen van de budgetten en hoe er HIER lacherig over werd gedaan.
Nu is hij terug en nu Trump “levarage” heeft zie je de Europeanen weer buigen.
Ja en ook HIER werd er lacherig gedaan over Trump's uitspraken mbt de budgetten zoals bv dat vorige presidenten daar niets aan gedaan hadden (dat hadden ze wel), of dat landen hun rekening niet betaald hadden (er waren geen rekeningen), of dat hij ervoor gezorgd had dat ze wel betaalden omdat hij weer eens met dreigementen kwam (er was een richtlijn afgesproken met Obama die niet bindend was en bovendien tot 2024 liep) etc etc ...quote:Op dinsdag 24 december 2024 18:28 schreef Chivaz het volgende:
[..]
Ik heb het specifiek over het verhogen van de budgetten en hoe er HIER lacherig over werd gedaan.
Nu is hij terug en nu Trump “levarage” heeft zie je de Europeanen weer buigen.
https://www.newyorker.com(...)ark-offers-to-buy-usquote:COPENHAGEN (The Borowitz Report)—After rebuffing Donald J. Trump’s hypothetical proposal to purchase Greenland, the government of Denmark has announced that it would be interested in buying the United States instead.
“As we have stated, Greenland is not for sale,” a spokesperson for the Danish government said on Friday. “We have noted, however, that during the Trump regime pretty much everything in the United States, including its government, has most definitely been for sale.”
quote:Op dinsdag 24 december 2024 22:19 schreef la_perle_rouge het volgende:
the government of Denmark has announced that it would be interested in buying the United States instead.
An Apartheid nepo baby thundercunt hard at work...quote:Op woensdag 25 december 2024 10:18 schreef KoosVogels het volgende:
[ x ]
Dit is dus wat er gebeurt als je miljardairs het land laat bestieren. Ik wens ze veel succes, daar in de VS.
Dit soort mensen kan je ze alleen stoppen als het publiek de producten van deze clowns gaat boycotten...quote:Op woensdag 25 december 2024 10:18 schreef KoosVogels het volgende:
[ x ]
Dit is dus wat er gebeurt als je miljardairs het land laat bestieren. Ik wens ze veel succes, daar in de VS.
No worries.quote:
Het is ook gewoon een aaneensluiting van dog whistles zonder echt iets te zeggenquote:Op woensdag 25 december 2024 10:50 schreef Bluesdude het volgende:
[ x ]
De kerstwensen van de christelijke Trump
Tuurlijk is hij dat. Het leukste moment van de komende vier jaar is ook al voorspelbaar. Zodra de sociopatische narcisten ontdekken dat er niet voldoende ruimte bestaat om de enorme ego’s van de beide heren te bevatten.quote:Op woensdag 25 december 2024 12:56 schreef Gehenna het volgende:
[..]
Het is ook gewoon een aaneensluiting van dog whistles zonder echt iets te zeggen![]()
Ik lees er ook in dat hij tegen elektrische auto's is?
Wat een unifyer is het ook, hè?quote:Op woensdag 25 december 2024 10:50 schreef Bluesdude het volgende:
[ x ]
De kerstwensen van de christelijke Trump
Bluftequote:Op woensdag 25 december 2024 09:30 schreef klaasweetalles het volgende:
Trump bluft heel veel is mijn conclusie
De man is inderdaad knettergek en buiten alle realiteitszinquote:Op woensdag 25 december 2024 13:23 schreef Beathoven het volgende:
[..]
Blufte
Dat was omdat hij tijdens zijn vorige periode gecapped werd. Trump kraamde toen iets uit en iedereen om hen heen fluisterde tegen de partijen waar hij het tegen had, dat hij dat toch niet kon waarmaken door de checks en balances. Nu krijgen Musk en hij wat dat betreft vrijspel omdat alle zeilen voor hem politiek gezien in de goede richting staan.
Doodstraf maximaliseren voor verkrachters was ook iets waar hij recent mee is gekomen. Denk alleen niet dat het voor hem en zijn volgers geldt. Zal ook wel een mogelijkheid in worden gebouwd om zoiets op tegenstanders te projecteren.
Die gelden alleen voor abortus, vrouwenrechten, natuurbescherming, transgenderwetgeving en andere woke trivialiteiten. Althans, totdat er een nationaal verbod is, hè? Want dan zijn states' rights uiteraard niet meer relevant.quote:
Onze Kirby geldstofzuiger wil vanzelfsprekend alles deleten wat de burger nog enigszins beschermd.quote:Op woensdag 25 december 2024 10:18 schreef KoosVogels het volgende:
[ x ]
Fans - of beter gezegd: volgelingen - van Musk en Trump maken zichzelf wijs dat ze het niet om het geld is te doen, want 'ze hebben immers al genoeg en zijn daardoor onafhankelijk'.quote:Op donderdag 26 december 2024 13:41 schreef Beathoven het volgende:
[..]
Onze Kirby geldstofzuiger wil vanzelfsprekend alles deleten wat de burger nog enigszins beschermd.
Laura Loomer.quote:Op donderdag 26 december 2024 20:19 schreef KoosVogels het volgende:
Boeiende ontwikkeling. Een MAGA-burgeroorlog dreigt.
[ x ]
[ x ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |