Eens met dat Tsunoda naar RBR zou moeten gaan en Lawson een jaar in de VCARB zou moeten rijden. Voor Tsunoda duurde het ook ruim twee jaar voordat hij redelijk begon te presteren. Sowieso deed Lawson dit en vorig jaar niet veel onder voor Tsunoda.quote:Op woensdag 18 december 2024 20:32 schreef Kickinalfa het volgende: [..] Met al het aankomend jong talent (wat zich meestal redelijk vaak staande houdt) lijkt me een oude (trage?) coureur echt een slechte keuze. Ik zou het liefste Tsunoda een seizoen zien rijden. Dan kan Lawson nog rijpen voordat je weer een Gasly/Albon scenario krijgt. Nu heb ik verder te weinig van Lawson gevolgd maar qua talent hoor ik weinig van hem als we hem vergelijken met Piastri, Bearman of Colapinto.
Isack Hadjar, ja.quote:Op woensdag 18 december 2024 22:09 schreef exile79 het volgende:
Maar wie zou er dan in de tweede Racing Bull komen? Hadjir?(of hoe je dat ook schrijft)
Gewogen en te licht bevonden. Die rijdt nu voor Toyota in de WEC en voor Mahindra in de Formule E.quote:Op woensdag 18 december 2024 22:27 schreef superniger het volgende:
Gewoon die andere Hollander naast Max zetten.
Niek de Vries ofzo. Leeft die boy nog?
Ook niet verkeerd. Die Toyota is een prima auto in een top klasse.quote:Op woensdag 18 december 2024 22:32 schreef Starflyer het volgende:
[..]
Gewogen en te licht bevonden. Die rijdt nu voor Toyota in de WEC en voor Mahindra in de Formule E.
Nyck de vries.quote:Op woensdag 18 december 2024 22:27 schreef superniger het volgende:
Gewoon die andere Hollander naast Max zetten.
Niek de Vries ofzo. Leeft die boy nog?
Waarom zou die? In de tijd dat hij een contract sloot met Williams had Checo een 2 jarig contract op zakquote:Op woensdag 18 december 2024 23:21 schreef Red_85 het volgende:
Prima dus, Checo weg.
Over zn top en klaar.
Sainz zal wel achter de oren krabben nu. Of niet natuurlijk...
quote:Op woensdag 18 december 2024 23:21 schreef Red_85 het volgende:
Prima dus, Checo weg.
Over zn top en klaar.
Sainz zal wel achter de oren krabben nu. Of niet natuurlijk...
quote:Op woensdag 18 december 2024 22:07 schreef Starflyer het volgende:
[..]
Sainz zou (volgens de geruchten) een clausule hebben dat hij weg kan als Red Bull hem wil hebben.
quote:Op woensdag 18 december 2024 22:13 schreef Sally het volgende:
[..]
Ah top.
Nu nog het persoonlijke aspect opgelost hebben.
De combi Verstappen en Bottas zou ook behoorlijk apart zijn.quote:Op woensdag 18 december 2024 21:10 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Bottas is wel leuk voor de Red Bull marketing.
Lees de berichten over seizoen 2015 terug. Ook 1 van de redenen dat Max begin 2016 is gepromoveerd is naar Red Bull Racingquote:Op donderdag 19 december 2024 06:19 schreef exile79 het volgende:
Dat verhaal dat Sainz en/of z'n vader zo lastig zijn, dat lees ik hier steeds weer terug, maar waar komt dat eigenlijk vandaan?
Wat is een concreet voorbeeld daarvan?quote:Op donderdag 19 december 2024 06:27 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Lees de berichten over seizoen 2015 terug. Ook 1 van de redenen dat Max begin 2016 is gepromoveerd is naar Red Bull Racing
Nee, de enige reden waarom het leek dat Tsunoda beter ging presteren was omdat hij niet meer Gasly als teamgenoot had (waar hij zwaar van verloor), maar De Vries en een uitgerangeerde Ricciardo. Tegen debutant Lawson had hij het in 23 direct lastig. Dit jaar heeft hij wel de overhand, maar heeft hij inmiddels ook al 4 jaar ervaring.quote:Op woensdag 18 december 2024 22:27 schreef Starflyer het volgende:
[..]
Eens met dat Tsunoda naar RBR zou moeten gaan en Lawson een jaar in de VCARB zou moeten rijden. Voor Tsunoda duurde het ook ruim twee jaar voordat hij redelijk begon te presteren. Sowieso deed Lawson dit en vorig jaar niet veel onder voor Tsunoda.
En qua talent schat ik Lawson hoger in dan een Bearman of Colapinto (die vooral opviel door zijn crashes). Zijn prestaties in de Formule 2 waren in ieder geval een stuk beter. En als rookie was hij bijna kampioen in de DTM in 2021 en Super Formula vorig jaar. En in al die klassen won hij zijn debuutrace
Was te verwachten.quote:
Hij is vast óntzettend blij.quote:
Ze zullen vast de simulatieruns tussen Tsunoda en Lawson met elkaar hebben vergeleken.quote:Op donderdag 19 december 2024 10:05 schreef WismutVeilchen83 het volgende:
Totaal nergens op gebaseerd. Dan verlies je dus de kwitantie met 6-0 van Tsunoda en dan ga je naar RBR. Wat een bullshit.
Maar Tsunoda behoort in mijn optiek tot de minste 5, 6 coureurs in de F1. Als je daar al niet tegen overtuigt en simulatieruns nodig hebt.. Nee, dit is echt helemaal niks.quote:Op donderdag 19 december 2024 10:07 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Ze zullen vast de simulatieruns tussen Tsunoda en Lawson met elkaar hebben vergeleken.
Voor mijn gevoel zit in Lawson meer toekomst in dan Tsunoda. Lawson kan nog groeien in F1 ervaring.
Het slaat werkelijk waar nergens op.quote:Op donderdag 19 december 2024 10:05 schreef WismutVeilchen83 het volgende:
Totaal nergens op gebaseerd. Dan verlies je dus de kwitantie met 6-0 van Tsunoda en dan ga je naar RBR. Wat een bullshit.
Totdat je elke Q 0,4-0,8 te kort komt ondanks je gevoelsmatig het perfecte rondje hebt gereden. Dan kom je in de race minimaal 0,6 per ronde te kort en vreet heb ook nog eens meer je banden op dan je teamgenoot. Dan stort je vertrouwen in en kom je in de wereld van Gasly, Albon en Perez.quote:Op donderdag 19 december 2024 10:07 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Ze zullen vast de simulatieruns tussen Tsunoda en Lawson met elkaar hebben vergeleken.
Voor mijn gevoel zit in Lawson meer toekomst in dan Tsunoda. Lawson kan nog groeien in F1 ervaring.
Lawson heeft in totaal 11 races gereden en niet een volledig seizoen, dan kun je hem nog niet vergelijken met Yuki.quote:Op donderdag 19 december 2024 10:09 schreef WismutVeilchen83 het volgende:
[..]
Maar Tsunoda behoort in mijn optiek tot de minste 5, 6 coureurs in de F1. Als je daar al niet tegen overtuigt en simulatieruns nodig hebt.. Nee, dit is echt helemaal niks.
Niet zo raar en toch welquote:
Maar precies daarom is dit dus een hele slechte keuze. De enige reden waarom ze dit gedaan hebben is omdat ze anders met hun opleidingsprogramma voor lul staan. Maar je moet gewoon de beste keuze maken en je niet laten leiden door dat sentiment. RBR heeft gewoon even geen talent op dit moment, dus neem je verlies.quote:Op donderdag 19 december 2024 10:12 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Lawson heeft in totaal 11 races gereden en niet een volledig seizoen, dan kun je hem nog niet vergelijken met Yuki.
Het was wel beter geweest dat Lawson een heel seizoen Vcarb had gereden met Yuki dan had je beter kunnen vergelijken.
en ik gok dat ze ook wat andere tests hebben gedaan, bv psychologischequote:Op donderdag 19 december 2024 10:07 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Echt?quote:Op donderdag 19 december 2024 10:07 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Hij is vast óntzettend blij.
Maar ik had hem écht écht écht liever nog seizoen zien rijpen bij Vcarb..
Of Sainz.quote:Op donderdag 19 december 2024 10:14 schreef Droopie het volgende:
[..]
en ik gok dat ze ook wat andere tests hebben gedaan, bv psychologische
Helmut zal er wel kijk op hebben en info hebben waar die zijn keuze op gebaseerd heeft.
En mssn hebben ze een Bottas wel gepeild of desnoods Vettel
Weten wij veel
Ik op zich wel. Lawson is wel iemand die echt geen fuck geeft en snel is. Laat maar doen!quote:
we hebben een gebalanceerde meningquote:
Tsunoda is het sowieso niet, Lawson heeft nog ruwe snelheid.quote:Op donderdag 19 december 2024 10:05 schreef WismutVeilchen83 het volgende:
Totaal nergens op gebaseerd. Dan verlies je dus de kwalificatie met 6-0 van Tsunoda en dan ga je naar RBR. Wat een bullshit.
Mwah, Tsunoda had het wat meer verdiend lijkt me, dus die is lichtjes genaaid, maar verder op zich prima. Zouden beiden wel goede opties zijn geweest uiteindelijk.quote:
Maar zo werkt het dus niet. Als hij de eerste 7, 8 races een seconde te kort komt op Max dan wordt er niet rustig gebouwd. Dan is het einde carrière.quote:Op donderdag 19 december 2024 10:19 schreef ChevyCaprice het volgende:
Wat hier nodig is gewoon goede managing. Niet meteen de wereld van hem verwachten, rustig opbouwen. Benieuwd of ze dat verstand gaan hebben bij RB.
Perez: Hold my Red Bullquote:Op donderdag 19 december 2024 10:21 schreef WismutVeilchen83 het volgende:
[..]
Maar zo werkt het dus niet. Als hij de eerste 7, 8 races een seconde te kort komt op Max dan wordt er niet rustig gebouwd. Dan is het einde carrière.
mijn nederige meningquote:Op donderdag 19 december 2024 10:09 schreef WismutVeilchen83 het volgende:
[..]
Maar Tsunoda behoort in mijn optiek tot de minste 5, 6 coureurs in de F1. Als je daar al niet tegen overtuigt en simulatieruns nodig hebt.. Nee, dit is echt helemaal niks.
Gelukkig hebben ze de vorige keer ook iemand uit de opleiding gehaald oh wacht.quote:Op donderdag 19 december 2024 10:14 schreef WismutVeilchen83 het volgende:
[..]
Maar precies daarom is dit dus een hele slechte keuze. De enige reden waarom ze dit gedaan hebben is omdat ze anders met hun opleidingsprogramma voor lul staan. Maar je moet gewoon de beste keuze maken en je niet laten leiden door dat sentiment. RBR heeft gewoon even geen talent op dit moment, dus neem je verlies.
Maar juist daarom durfden ze nu denk ik niet voor iemand van buiten te gaan, wat ze wel hadden moeten doen.quote:Op donderdag 19 december 2024 10:26 schreef exile79 het volgende:
[..]
Gelukkig hebben ze de vorige keer ook iemand uit de opleiding gehaald oh wacht.
Zo hebben ze inmiddels al 3 man eruit gegooid. Gasly, Albon en De Vries.quote:Op donderdag 19 december 2024 10:21 schreef WismutVeilchen83 het volgende:
[..]
Maar zo werkt het dus niet. Als hij de eerste 7, 8 races een seconde te kort komt op Max dan wordt er niet rustig gebouwd. Dan is het einde carrière.
Tsunoda is pure middelmaat. En dan komt er nog zijn onrust bij. Dat is ook helemaal niks. Een iets betere versie van Zhou, maar dan heb je het echt gehad.quote:Op donderdag 19 december 2024 10:24 schreef greysbones het volgende:
[..]
mijn nederige mening
Tsunoda is geen slechte coureur
maar zijn eigen karakter zit hem veel te vaak in de weg om consequent te zijn en kalm te blijven
Daarvoor hoef ik het resultaat van deze move niet af te wachten. Gasly en Albon zijn gewoon ten onder gegaan omdat ze niet goed genoeg waren. Je moet naast Max een echte topper neerzetten of iemand die ervaren is en die het accepteert dat hij tweede viool speelt. Pérez was zo iemand (op zijn vader na), maar die was te langzaam. Dus moet je iemand hebben die daar net een niveau boven zit.quote:Op donderdag 19 december 2024 10:34 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Zo hebben ze inmiddels al 3 man eruit gegooid. Gasly, Albon en De Vries.
Daarvan kan je je afvragen: was het de coureur zijn schuld of het management? Ik denk het laatste.
Als ze nu weer zo'n slechte aanpak hanteren spelden ze zich een brevet van onvermogen op.
dan hou je niet veel overquote:Op donderdag 19 december 2024 10:37 schreef WismutVeilchen83 het volgende:
[..]
Daarvoor hoef ik het resultaat van deze move niet af te wachten. Gasly en Albon zijn gewoon ten onder gegaan omdat ze niet goed genoeg waren. Je moet naast Max een echte topper neerzetten of iemand die ervaren is en die het accepteert dat hij tweede viool speelt. Pérez was zo iemand (op zijn vader na), maar die was te langzaam. Dus moet je iemand hebben die daar net een niveau boven zit.
Tsunoda heeft gewoon te weinig talent.quote:Op donderdag 19 december 2024 10:19 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Mwah, Tsunoda had het wat meer verdiend lijkt me, dus die is lichtjes genaaid, maar verder op zich prima. Zouden beiden wel goede opties zijn geweest uiteindelijk.
Op papier een mooie eis, maar in praktijk niet haalbaar. Ik denk niet dat Gasly en Albon als coureur te min zijn.quote:Op donderdag 19 december 2024 10:37 schreef WismutVeilchen83 het volgende:
[..]
Daarvoor hoef ik het resultaat van deze move niet af te wachten. Gasly en Albon zijn gewoon ten onder gegaan omdat ze niet goed genoeg waren. Je moet naast Max een echte topper neerzetten of iemand die ervaren is en die het accepteert dat hij tweede viool speelt. Pérez was zo iemand (op zijn vader na), maar die was te langzaam. Dus moet je iemand hebben die daar net een niveau boven zit.
Ricciardo ook alleen de eerste paar races. In 2017 en 18 werd hij om zijn oren gereden.quote:Op donderdag 19 december 2024 10:43 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Op papier een mooie eis, maar in praktijk niet haalbaar. Ik denk niet dat Gasly en Albon als coureur te min zijn.
Een nieuw binnenkomende teammaat van Max is niet te benijden. Ricciardo kon nog het niveau halen, maar al die anderen daarna zijn naar huis gereden.
Of ze waren niet snel genoegquote:Op donderdag 19 december 2024 10:34 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Zo hebben ze inmiddels al 3 man eruit gegooid. Gasly, Albon en De Vries.
Daarvan kan je je afvragen: was het de coureur zijn schuld of het management? Ik denk het laatste.
Als ze nu weer zo'n slechte aanpak hanteren spelden ze zich een brevet van onvermogen op.
Dat was in de dominante periode van RB wellicht een optie, maar nu moet je echt een rijder hebben die wat meer kan, als volgend jaar weer zo competitief word, dan kun je beter een coureur hebben die een paar uitschieters heeft dan iemand die continue op plek 5 rijdt.quote:Op donderdag 19 december 2024 10:46 schreef WismutVeilchen83 het volgende:
[..]
Ricciardo ook alleen de eerste paar races. In 2017 en 18 werd hij om zijn oren gereden.
Sainz zou het wel kunnen, maar om één of andere vage reden lijkt dat een no go te zijn. Bottas zou wat mij betreft wel de Pérez+ optie zijn. Geen ambitie om Max naar de kroon te stoten, maar wel goed genoeg om af en toe anderen in de weg te rijden 1 of 2 jaar, waarna je bij VCARB Lawson had kunnen laten rijpen en had kunnen zien of hij echt goed genoeg is.
Maar zat die nog aan Honda gebonden?quote:Op donderdag 19 december 2024 10:19 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Mwah, Tsunoda had het wat meer verdiend lijkt me, dus die is lichtjes genaaid, maar verder op zich prima. Zouden beiden wel goede opties zijn geweest uiteindelijk.
Je vecht direct voor het constructeurskampioenschap.quote:Op donderdag 19 december 2024 10:19 schreef ChevyCaprice het volgende:
Wat hier nodig is gewoon goede managing. Niet meteen de wereld van hem verwachten, rustig opbouwen. Benieuwd of ze dat verstand gaan hebben bij RB.
Wel geinig om te zien, Perez in 22 was niet verkeerd.quote:Op donderdag 19 december 2024 10:47 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Of ze waren niet snel genoeg
[ afbeelding ]
Met als risico dat je hetzelfde verhaal krijgt als Gasly, Albon, De Vries. Als zij dat willen moeten ze dat zeker doen, komt niet alleen bijster slim over.quote:Op donderdag 19 december 2024 10:53 schreef Kickinalfa het volgende:
[..]
Je vecht direct voor het constructeurskampioenschap.
Ik gun Lawson zelf het beste maar rustig opbouwen zit hier er niet bij.
Ik gok dat de top(pers) ook inmiddels niet meer beschikbaar was.quote:Op donderdag 19 december 2024 11:02 schreef Droopie het volgende:
Is het ook niet een kwestie dat die auto niet alleen door Max gereden moet kunnen worden.
Als die voorkant zo scherp moet zijn en nummer 2 kan er niet mee rijden, dan kan het best zijn dat een topper zegt laat maar.
Iedere coureur heeft zijn eigen rijstijl en blijkbaar moet je met het bouwen daar rekening mee houden.
Is ook wel een terecht punt inderdaad. Hoe gaan ze zorgen dat de driveability van de Red Bull volstaat voor beide coureurs? Gaan ze dat überhaupt doen? Of is het toch weer: we zoeken de limiet op zodat Verstappen er nog wat van maakt.quote:Op donderdag 19 december 2024 11:02 schreef Droopie het volgende:
Is het ook niet een kwestie dat die auto niet alleen door Max gereden moet kunnen worden.
Als die voorkant zo scherp moet zijn en nummer 2 kan er niet mee rijden, dan kan het best zijn dat een topper zegt laat maar.
Iedere coureur heeft zijn eigen rijstijl en blijkbaar moet je met het bouwen daar rekening mee houden.
Als je die auto alleen maakt voor iemand die om de problemen heen kan rijden, evolueer je een concept die helemaal niet zo goed is tot een punt dat zelfs die coureur het niet meer kan. En dan kom je erachter dat je al een jaar met een fout concept bezig bent.quote:Op donderdag 19 december 2024 11:02 schreef Droopie het volgende:
Dat is altijd zo geweest. Lawson moet vooral zijn best doen om constructeurspunten te pakken.quote:Op donderdag 19 december 2024 11:04 schreef WheeledWarrior het volgende:
Lawson gaat weggeblazen worden door Verstappen, maar goed dat geldt voor vrijwel iedereen die je ernaast zet.
Komt vooral door 2 uitschieters: Singapore en GB, waar Max pech had in de kwalificatie en de race. Dat vertekent enorm.quote:Op donderdag 19 december 2024 10:55 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Wel geinig om te zien, Perez in 22 was niet verkeerd.
Maar goed dit zegt niet alles.
Het lijkt alsof Red Bull vanaf Verstappen denkt: oh wow hij is meteen snel. "Hij is onze nieuwe benchmark. Ben je niet gelijk snel lig je eruit." Nou, tel uit je winst.
Misschien als 2024 weglaat, is dit een tactiek.quote:Op donderdag 19 december 2024 11:06 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Als je die auto alleen maakt voor iemand die om de problemen heen kan rijden, evolueer je een concept die helemaal niet zo goed is tot een punt dat zelfs die coureur het niet meer kan. En dan kom je erachter dat je al een jaar met een fout concept bezig bent.
Inderdaad en niet teveel op Fok kijkenquote:Op donderdag 19 december 2024 11:11 schreef Evenstar het volgende:
Enige wat Lawson moet doen is zo hard mogelijk rijden. Als die naar Max gaat kijken kan die beter nu al stoppen.
Laat hem maar eerst een seizoen constant de Q1 halen, constant in top 6 eindigen etc. Daarna komt de rest wel. Hij komt nog maar net kijken.
Ik weet dat we de lat laag moeten leggen, maar consistent Q1 moet toch wel te doen zijn mag ik hopenquote:Op donderdag 19 december 2024 11:11 schreef Evenstar het volgende:
Laat hem maar eerst een seizoen constant de Q1 halen,
Jaquote:Op donderdag 19 december 2024 10:24 schreef ESF1Gamer het volgende:
Betekent dat Hadjar naar Vcarb gaat?
Dit doet hij wel goed:quote:Op donderdag 19 december 2024 11:11 schreef Evenstar het volgende:
Enige wat Lawson moet doen is zo hard mogelijk rijden. Als die naar Max gaat kijken kan die beter nu al stoppen.
Laat hem maar eerst een seizoen constant de Q1 halen, constant in top 6 eindigen etc. Daarna komt de rest wel. Hij komt nog maar net kijken.
quote:Is Lawson niet bang dat ook hij kopje onder zou gaan? „Nee, angst heb ik daar niet voor. Sterker nog: ik zou niemand liever als teamgenoot willen hebben dan Max. Hij is de beste in de sport. Dan zou het juist heel leerzaam zijn om het tegen hem op te nemen, om elk weekend zijn data te kunnen bestuderen en te zien hoe hij het precies aanpakt. Het zou voor mij de ultieme uitdaging zijn. Dus nee, ik ben niet bang. Ik denk er nu alleen nog niet te veel over na. Als ik de kans zou krijgen in de toekomst, zal ik er alles aan doen om het maximale eruit te halen.”
quote:Op donderdag 19 december 2024 11:16 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Ik weet dat we de lat laag moeten leggen, maar consistent Q1 moet toch wel te doen zijn mag ik hopen
Het is grappig hoe dit soort dingen werken. Niemand zal je 'De Bron' kunnen geven waarin het keihard staat. Het zijn eerder talloze kleinere (vaak subtiele) opmerkingen door jounalisten/pundits/betrokkenen door de jaren heen die de indruk achterlaten dat het op de paddock zo gezien wordt.quote:Op donderdag 19 december 2024 06:19 schreef exile79 het volgende:
Dat verhaal dat Sainz en/of z'n vader zo lastig zijn, dat lees ik hier steeds weer terug, maar waar komt dat eigenlijk vandaan?
Zo moet hij ook denken. Ben benieuwd komend seizoen!quote:
My gawwwtttttquote:Op donderdag 19 december 2024 10:50 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
Yuki: "Why not me?"
Liam: "Cuz I'm the law, son."
https://www.formula1.com/(...)l79nWhjLDL0BIvZDj37Fquote:F2 runner up and Red Bull junior Isack Hadjar is the frontrunner to get the nod, but as of now, a deal hasn’t been agreed.
Albon had geloof ik ook al eens gezegd dat het niet waar is dat de auto op Max wordt afgestemd... het is gewoon zo dat die een auto bouwen die theoretisch snel is, wat niet betekent dat 'ie makkelijk te besturen is. Max haalt er met setup changes en driver style de rauwe randjes vanaf en weet ermee snel te zijn. Terwijl Perez probeert de auto zelf aan te passen aan zijn rijstijl, de auto daardoor langzaam maakt en dan altijd nog loopt te klagen en de schuld afschuift op de auto... dat siert dan idd Liam die dat als Max wil benaderen... hoe pas ik mezelf het meest aan om het meeste uit een auto met veel potentieel te halen.quote:
Barry?quote:Op donderdag 19 december 2024 13:21 schreef Droopie het volgende:
[ x ]
Goede move van Mercedes en leuk voor Bottas.
Je kan maar beter ready zijn en een goede reservecoureur hebben.
Lekker ontwikkelen met zijn allen.
Je keek dit jaar voor het eerst of zo?quote:Op donderdag 19 december 2024 11:02 schreef Droopie het volgende:
Zeker niet. Maar ik kon mij niet voorstellen dat een gemiddeld team daar allemaal rekening mee moest houden.quote:Op donderdag 19 december 2024 13:32 schreef TweedeKlum het volgende:
[..]
Je keek dit jaar voor het eerst of zo?
Het is aan de coureur om elke pk uit het chassis te persen, en de een kan dat beter als de andere, dat maakt je kampioen. Natuurlijk heeft een coureur voorkeuren maar die zijn echt ondergeschikt aan het ontwerp.quote:Op donderdag 19 december 2024 13:40 schreef Droopie het volgende:
[..]
Zeker niet. Maar ik kon mij niet voorstellen dat een gemiddeld team daar allemaal rekening mee moest houden.
Bij een Red Bull snap ik dat deze periode wel, maar hoe gaat een Aston Martin daar dan mee om voor de auto van 2026.
Daar staat toch nog helemaal niet vast wie daar mogen gaan rijden.
In eerste instantie bracht Albon de relatie rijstijl van Max en het weggedrag van de Red Bull met elkaar in verband.quote:Op donderdag 19 december 2024 13:02 schreef shiz het volgende:
[..]
Albon had geloof ik ook al eens gezegd dat het niet waar is dat de auto op Max wordt afgestemd... het is gewoon zo dat die een auto bouwen die theoretisch snel is, wat niet betekent dat 'ie makkelijk te besturen is. Max haalt er met setup changes en driver style de rauwe randjes vanaf en weet ermee snel te zijn. Terwijl Perez probeert de auto zelf aan te passen aan zijn rijstijl, de auto daardoor langzaam maakt en dan altijd nog loopt te klagen en de schuld afschuift op de auto... dat siert dan idd Liam die dat als Max wil benaderen... hoe pas ik mezelf het meest aan om het meeste uit een auto met veel potentieel te halen.
En te weinig inzet imo, in wat ik ervan gezien heb zet hij zich lang niet altijd vol in in de dingen die wel nodig zijn, maar die hij niet leuk vindt (kracht en fitness training enzo).quote:Op donderdag 19 december 2024 10:39 schreef raptorix het volgende:
[..]
Tsunoda heeft gewoon te weinig talent.
Hoe weet je dat?quote:Op donderdag 19 december 2024 13:54 schreef George_of_the_Jungle het volgende:
[..]
En te weinig inzet imo, in wat ik ervan gezien heb zet hij zich lang niet altijd vol in in de dingen die wel nodig zijn, maar die hij niet leuk vindt (kracht en fitness training enzo).
T was volgens mij wel een dingetje. Maar daarom moest hij toch naar Italie naar ik mij herriner?quote:Op donderdag 19 december 2024 13:54 schreef George_of_the_Jungle het volgende:
[..]
En te weinig inzet imo, in wat ik ervan gezien heb zet hij zich lang niet altijd vol in in de dingen die wel nodig zijn, maar die hij niet leuk vindt (kracht en fitness training enzo).
quote:'Max geeft altijd veel steun'
"Het doel van het team is constructeurskampioen worden en ik ben hier om dat te bereiken", weet Lawson. "Ik heb met Max uiteraard de best mogelijke teamgenoot om van te leren. Ik moet ook nog veel leren. Ik heb nog nooit een heel seizoen gereden en moet veel circuits nog leren kennen. Dat ga ik nu doen, al zullen er veel meer ogen op me gericht zijn."
Met Verstappen zelf kan Lawson goed overweg. De coureur kijkt op tegen de Nederlandse viervoudig wereldkampioen. "Ik heb Max sinds dit nieuws bekend is nog niet gesproken, misschien stuur ik hem nog een bericht. Maar het is allemaal nog vers."
"Max houdt echt van autosport en kijkt heel veel. Hij is altijd aardig en geeft altijd veel steun." Die steun voelde Lawson ook voor zijn debuutrace in de Formule 1 in 2023. "Vorig jaar stapte ik natuurlijk plotseling in voor Daniel Ricciardo in Zandvoort. Max was op dat moment echt een goed persoon om mee te praten."
🤔quote:Op donderdag 19 december 2024 14:12 schreef quo_ het volgende:
"Ik heb Max sinds dit nieuws bekend is nog niet gesproken, misschien stuur ik hem nog een bericht. Maar het is allemaal nog vers."
Ik ben wel heel benieuwd iddquote:Op donderdag 19 december 2024 14:15 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
🤔
Ik zou eerder denken dat Max hem een berichtje stuurt.
Nou, PR in ieder geval op orde bij Lawson. Maar ben meer benieuwd naar zijn rondetijd
Ik had Kvyat meer op zijn plaats gevonden aan het begin, ook al was dat geen directe teamgenootquote:
hij heeft ook een verkeerd paspoort dus zal er toch geen vrienden mee wordenquote:Op donderdag 19 december 2024 17:40 schreef Jane het volgende:
[ x ]
Liam dacht "Ik zal Sky alvast ff tegen me in het harnas jagen".![]()
Zeker gezien die Antonelli hypetrain rechtstreeks het ravijn in gaat donderenquote:Op donderdag 19 december 2024 13:21 schreef Droopie het volgende:
[ x ]
Goede move van Mercedes en leuk voor Bottas.
Je kan maar beter ready zijn en een goede reservecoureur hebben.
Lekker ontwikkelen met zijn allen.
Was dat een goede race danquote:Op donderdag 19 december 2024 17:40 schreef Jane het volgende:
[ x ]
Liam dacht "Ik zal Sky alvast ff tegen me in het harnas jagen".![]()
Nounounou...quote:Op donderdag 19 december 2024 17:57 schreef DeeBee het volgende:
[..]
Zeker gezien die Antonelli hypetrain rechtstreeks het ravijn in gaat donderen
Nou ja, het feit dat hij uberhaupt een topstoeltje krijgt vind ik vrij opmerkelijk. Zeker gezien zijn zeer middelmatige F2 seizoen... Ook al 110+ wedstrijden in single seaters of iets en een aardig win record, maar niet super spectaculair. Wel nog groeimarge natuurlijk, maar voor z'n leeftijd al zeer ervaren en dat telt meer, dus een deel van de groei zal er al uit zijn.quote:Op donderdag 19 december 2024 18:26 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Nounounou...
Is die er überhaupt?
Prema is niet meer wat ze geweest zijn. En zijn F2 seizoen was beter dan die van zijn teamgenoot Bearman, die ook een stoel heeft. En zijn seizoenen in de F4 en Formula Regional al helemaal.quote:Op donderdag 19 december 2024 18:31 schreef DeeBee het volgende:
[..]
Nou ja, het feit dat hij uberhaupt een topstoeltje krijgt vind ik vrij opmerkelijk. Zeker gezien zijn zeer middelmatige F2 seizoen... Ook al 110+ wedstrijden in single seaters of iets en een aardig win record, maar niet super spectaculair. Wel nog groeimarge natuurlijk, maar voor z'n leeftijd al zeer ervaren en dat telt meer, dus een deel van de groei zal er al uit zijn.
Toto heeft zelf een micro paars sectortje.quote:Op donderdag 19 december 2024 18:30 schreef DKUp het volgende:
Twee vrije trainingen, twee crashes.
Wel micro paarse sectoren volgens Toto.
Djeez, ben jij het?quote:Op donderdag 19 december 2024 19:25 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Toto heeft zelf een micro paars sectortje.
Boeiuhquote:Op donderdag 19 december 2024 22:59 schreef Rnie het volgende:
Red Bull heeft 200K volgers verloren op Instagram sinds Perez zijn vertrek.
quote:Op donderdag 19 december 2024 21:42 schreef Droopie het volgende:
https://vm.tiktok.com/ZNeTwtDPF/
Een goed verhaal moet goed verteld worden
Bijna alle coureurs hebben hier smakelijk om gelachen
Lawson over de eettafel stoel van George en Max
[ x ]
Hopelijk niet te hoog zoals met Nyck.quote:Op vrijdag 20 december 2024 11:25 schreef Droopie het volgende:
[ x ]
Zo, laat de verwachtingen maar lekker hoog zijn.
Dit.quote:
6 of 4, afhankelijk van wat je onder rookie verstaat. Geen volledig seizoen of niet meer dan 2 races gereden.quote:Op vrijdag 20 december 2024 11:36 schreef ChevyCaprice het volgende:
5 rookies dit seizoen. Wow. Kwart van de grid. Een recordje? In ieder geval gaaf.
Lawson is ook nog een rookie voor dit seizoen.quote:Op vrijdag 20 december 2024 11:36 schreef ChevyCaprice het volgende:
5 rookies dit seizoen. Wow. Kwart van de grid. Een recordje? In ieder geval gaaf.
quote:Op donderdag 19 december 2024 21:42 schreef Droopie het volgende:
https://vm.tiktok.com/ZNeTwtDPF/
Een goed verhaal moet goed verteld worden
Bijna alle coureurs hebben hier smakelijk om gelachen
Lawson over de eettafel stoel van George en Max
[ x ]
Dan weten we ook gelijk waarom Yuki niet gekozen is. En daar komt dat mentale stukje nog bij.quote:Op vrijdag 20 december 2024 11:25 schreef Droopie het volgende:
[ x ]
Is versneld.quote:Op vrijdag 20 december 2024 12:05 schreef George_of_the_Jungle het volgende:
[..]![]()
Is dat versneld of praat die gast echt zo snel?
Daar ga je nooit achterkomen, maar als je over dat soort bedragen contracten afsluit dan zal er ook gerust wel een prestatie component zijn, mijn 2 centen: Het zal een stuk lager zijn.quote:Op vrijdag 20 december 2024 12:23 schreef Pleun2011 het volgende:
Misschien is het al een keer besproken hier, maar ik lees dat Perez 15 miljoen meekrijgt als afkoopsom. Ik lees ook dat Red Bull zijn contract vroegtijdig verlengde, omdat ze hoopten dat hij dan 'rust' zou hebben om aan zijn prestaties te werken.
Is dit niet behoorlijk amateuristisch van zo'n groot bedrijf? Het is toch algemeen bekend dat je doorgaans wordt uitgedaagd om goed te presteren wanneer er nog iets op het spel staat? De kans lijkt mij groter dat Perez, juist omdat hij de 'buit' al binnen had een stuk gemakzuchtiger is geworden.
Mij maakt het verder niet uit, ze kunnen dat geld vast missen, maar ik heb nog geen woord van kritiek gelezen. Ik vind het een behoorlijk dure inschattingsfout.
Gegokt en misgegokt. Hij is vastgelegd op basis van momentopname, in het begin stond hij er goed voor. Hij wil toch ook niet constant voor lul staan voor de hele wereld denk ikquote:Op vrijdag 20 december 2024 12:23 schreef Pleun2011 het volgende:
Misschien is het al een keer besproken hier, maar ik lees dat Perez 15 miljoen meekrijgt als afkoopsom. Ik lees ook dat Red Bull zijn contract vroegtijdig verlengde, omdat ze hoopten dat hij dan 'rust' zou hebben om aan zijn prestaties te werken.
Is dit niet behoorlijk amateuristisch van zo'n groot bedrijf? Het is toch algemeen bekend dat je doorgaans wordt uitgedaagd om goed te presteren wanneer er nog iets op het spel staat? De kans lijkt mij groter dat Perez, juist omdat hij de 'buit' al binnen had een stuk gemakzuchtiger is geworden.
Mij maakt het verder niet uit, ze kunnen dat geld vast missen, maar ik heb nog geen woord van kritiek gelezen. Ik vind het een behoorlijk dure inschattingsfout.
Helemaal mee eens. Tunnelvisie. Idem met Ricciardo.quote:Op vrijdag 20 december 2024 12:23 schreef Pleun2011 het volgende:
Dat is sinds Horner zich ermee is gaan bemoeien na dat machtsvacuum, Marko was daar veel directer in en had ook nooit Ricciardo terug gehaald.quote:Op vrijdag 20 december 2024 12:23 schreef Pleun2011 het volgende:
Er is natuurlijk wel wat veranderd he? Je hebt nu mee te maken dat je een top team bent dat zich moet verdedigen, in het verleden was een podium plaats al speciaal, en maakte het niet uit als er af en toe eens iemand uitviel.quote:Op vrijdag 20 december 2024 12:47 schreef Tarado het volgende:
[..]
Dat is sinds Horner zich ermee is gaan bemoeien na dat machtsvacuum, Marko was daar veel directer in en had ook nooit Ricciardo terug gehaald.
Ik geloof dat mede door Verstappen, Marko weer min of meer reinstated is als degene die over de coureurs gaat.
Je vergeet de grote verandering aan de top van RB.quote:Op vrijdag 20 december 2024 12:47 schreef Tarado het volgende:
[..]
Dat is sinds Horner zich ermee is gaan bemoeien na dat machtsvacuum, Marko was daar veel directer in en had ook nooit Ricciardo terug gehaald.
Ik geloof dat mede door Verstappen, Marko weer min of meer reinstated is als degene die over de coureurs gaat.
Er is er maar 1 geweldig en dat is Verstappen, Sainz heeft toch nergens laten zien dat hij de beste is, hij heeft al wat teams gehad inmiddels.quote:Op vrijdag 20 december 2024 12:48 schreef raptorix het volgende:
Toch blijft de F1 Redelijk debiel, het is toch te gek voor woorden, dat een geweldig presterende Carlos Sainz zijn trucjes moet vertonen in een C-wagen. Ook allemaal niet sterk geregeld qua management vrees ik zo.
Machtsvacuum, moet het nog duidelijker?quote:Op vrijdag 20 december 2024 12:50 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Je vergeet de grote verandering aan de top van RB.
De dood van Dietrich Mateschitz. Moet het nog duidelijker?quote:Op vrijdag 20 december 2024 12:52 schreef Tarado het volgende:
[..]
Machtsvacuum, moet het nog duidelijker?
Ze zullen wel weer een plan hebben ofzoquote:Op vrijdag 20 december 2024 12:48 schreef raptorix het volgende:
Toch blijft de F1 Redelijk debiel, het is toch te gek voor woorden, dat een geweldig presterende Carlos Sainz zijn trucjes moet vertonen in een C-wagen. Ook allemaal niet sterk geregeld qua management vrees ik zo.
Er is geen machtsvacuüm in de RB top omdat Oliver Mintzlaff de zaken rondom F1 heeft overgenomen.quote:
Het is jammer voor Sainz dat ze bij AM stroll jr. er nog niet uit geknikkerd hebben.quote:Op vrijdag 20 december 2024 13:08 schreef ChevyCaprice het volgende:
Haas was voor Sainz nog beter geweest dan Williams
quote:Op vrijdag 20 december 2024 13:06 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Er is geen machtsvacuüm in de RB top omdat Oliver Mintzlaff de zaken rondom F1 heeft overgenomen.
Er was/ is wel een machtsvacuum.quote:Op vrijdag 20 december 2024 13:06 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Er is geen machtsvacuüm in de RB top omdat Oliver Mintzlaff de zaken rondom F1 heeft overgenomen.
Stroll junior er nog niet uit hebben gegooid? Die gaat er nooit worden uitgegooid. Zolang hij zin heeft om te rijden blijft die rijden. Ofwel zolang zijn vader zin heeft om in F1 te blijvenquote:Op vrijdag 20 december 2024 13:09 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Het is jammer voor Sainz dat ze bij AM stroll jr. er nog niet uit geknikkerd hebben.
Was een mooi stoeltje voor hem geweest.
quote:Volgens de vader van Perez verliep de periode bij Red Bull zeer succesvol. "Kijk hoeveel overwinningen en podiumplaatsen Checo pakte bij Red Bull. Dat deed hij niet bij alle andere teams. Ik denk dat het zijn beste jaren waren. Met Red Bull schreef hij geschiedenis voor het land: tweede in de WK-stand van de Formule 1. Hij was één stap verwijderd van het winnen van de Grand Prix van Mexico en de wereldtitel."
Oud nieuws.quote:Op vrijdag 20 december 2024 13:31 schreef Droopie het volgende:
[ x ]
Wat wordt hier opeens een partijtje Lawson propaganda over mijn persoon heen gestort.
Dit was vast allemaal allang bekend, maar Lawson is sinds 1 dag nu een wereldberoemde coureur die allemaal feitjes boven tafel laat komen.
De druk zal zeker aanwezig zijn want het moet dan ook waar gemaakt worden en Yuki zal er alles aan gelegen zijn om het ongelijk van Horner te bewijzen.quote:Op vrijdag 20 december 2024 11:25 schreef Droopie het volgende:
[ x ]
Gewoon Horner VS Marko. Marko wil Pérez wippen, dus is Horner ineens fan van Pérez. Marko wil Lawson, dus wil Horner ineens Ricciardo. Die oorlog heeft ze echt een hoop gekost en niet alleen geld.quote:Op vrijdag 20 december 2024 12:40 schreef Perox het volgende:
[..]
Helemaal mee eens. Tunnelvisie. Idem met Ricciardo.
En degene die wel wat TLC kon gebruiken om de rust te hebben om prestatie in orde te brengen kreeg het niet. Hoe ironisch.
Nu had Horner ook wel redenen om niet op de mening van Marko te vertrouwen. De keuze voor Nyck de Vries was niet goed. Horner dacht ook dat Marko onder een hoedje speelde met de Familie Verstappen om hem er uit te werken door de Hornygate beelden naar de Telegraaf te lekken.quote:
Ik blijf erbij dat De Vries zo slecht nog niet was. Hij zat helemaal niet zo ver achter Tsunoda en al na 4 races werd aan zijn stoelpoten gezaagd, wat het natuurlijk niet makkelijker maakte. Tsunoda mocht naast Gasly 2 seizoenen lang falen en van De Vries werd verwacht dat hij vanaf seizoen 1 het team op sleeptouw zou nemen. Beetje vreemd. Om vervolgens wel meer dan een seizoen tegen een overduidelijk uitgerangeerde Ricciardo aan te kijken en Pérez zelfs 4 seizoenen de hand boven het hoofd te houden.quote:Op vrijdag 20 december 2024 18:09 schreef Nieuwschierig het volgende:
[..]
Nu had Horner ook wel redenen om niet op de mening van Marko te vertrouwen. De keuze voor Nyck de Vries was niet goed. Horner dacht ook dat Marko onder een hoedje speelde met de Familie Verstappen om hem er uit te werken door de Hornygate beelden naar de Telegraaf te lekken.
Ik hoop dat er ooit een boek komt met memoires van iemand als Adrian Newey.
Dan kan er ook een fantastische film van gemaakt worden. "The Rise and Fall of Red Bull Racing"
Dit klopt dus niet.quote:Op vrijdag 20 december 2024 13:06 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Misschien moet jij begrijpend leren lezen opnieuw gaan doen in de basisschool.
Dus ik heb geen idee waarom jij zo bijdehand denkt te moeten doen.
Het is een utopie om te denken dat bij f1-teams alles goed geregeld is omdat ze de top van het racen zijn. Er was geloof ik een team dat iig voor kort nog alle onderdelen in Excel trackte, en de mate waarin RBR en Mercedes F1 georganiseerd zijn verschilt ook gigantisch.quote:Op vrijdag 20 december 2024 12:49 schreef raptorix het volgende:
[..]
Er is natuurlijk wel wat veranderd he? Je hebt nu mee te maken dat je een top team bent dat zich moet verdedigen, in het verleden was een podium plaats al speciaal, en maakte het niet uit als er af en toe eens iemand uitviel.
De Vries kwam in kwalificaties steeds wat dichter bij Tsunoda ja, heeft mi inderdaad te kort de kans gekregen.quote:Op vrijdag 20 december 2024 21:32 schreef WismutVeilchen83 het volgende:
[..]
Ik blijf erbij dat De Vries zo slecht nog niet was. Hij zat helemaal niet zo ver achter Tsunoda en al na 4 races werd aan zijn stoelpoten gezaagd, wat het natuurlijk niet makkelijker maakte. Tsunoda mocht naast Gasly 2 seizoenen lang falen en van De Vries werd verwacht dat hij vanaf seizoen 1 het team op sleeptouw zou nemen. Beetje vreemd. Om vervolgens wel meer dan een seizoen tegen een overduidelijk uitgerangeerde Ricciardo aan te kijken en Pérez zelfs 4 seizoenen de hand boven het hoofd te houden.
ik denk dat de Vries ook heel erg pech heeft gehad dat Ricciardo zich aanbood.quote:Op vrijdag 20 december 2024 21:32 schreef WismutVeilchen83 het volgende:
[..]
Ik blijf erbij dat De Vries zo slecht nog niet was. Hij zat helemaal niet zo ver achter Tsunoda en al na 4 races werd aan zijn stoelpoten gezaagd, wat het natuurlijk niet makkelijker maakte. Tsunoda mocht naast Gasly 2 seizoenen lang falen en van De Vries werd verwacht dat hij vanaf seizoen 1 het team op sleeptouw zou nemen. Beetje vreemd. Om vervolgens wel meer dan een seizoen tegen een overduidelijk uitgerangeerde Ricciardo aan te kijken en Pérez zelfs 4 seizoenen de hand boven het hoofd te houden.
Herkenbaar, ik werkte 2 jaar terug bij een scaleup die 800 miljoen aan klant assets in excel deedquote:Op zaterdag 21 december 2024 01:26 schreef George_of_the_Jungle het volgende:
[..]
Het is een utopie om te denken dat bij f1-teams alles goed geregeld is omdat ze de top van het racen zijn. Er was geloof ik een team dat iig voor kort nog alle onderdelen in Excel trackte, en de mate waarin RBR en Mercedes F1 georganiseerd zijn verschilt ook gigantisch.
Williams was dat.quote:Op zaterdag 21 december 2024 01:26 schreef George_of_the_Jungle het volgende:
[..]
Het is een utopie om te denken dat bij f1-teams alles goed geregeld is omdat ze de top van het racen zijn. Er was geloof ik een team dat iig voor kort nog alle onderdelen in Excel trackte, en de mate waarin RBR en Mercedes F1 georganiseerd zijn verschilt ook gigantisch.
Wat mede kwam door de budget cap, waardoor ze niet meer konden uitgegeven.quote:Op zaterdag 21 december 2024 05:46 schreef SiGNe het volgende:
[..]
Williams was dat.
En excel waren ze al heel lang gewend en is ook vrij goedkoop, het zit in elk office pakket.
Je kan het ook prima automatiseren met barcode scanners e.d.
Voordat Williams overgekocht werd hadden ze ook niet zo heel veel geld.
Nog steeds niet trouwens want Albon, Sargeant en Colapinto hebben 11 wagens plat gereden. Williams had op een gegeven moment geen geld voor onderdelen meer over.
Geheel off-topic, maar waarom zou Excel, als het beheert zou worden door Excel pro's, niet voldoen? Don't blame the software, blame the people.quote:Op zaterdag 21 december 2024 04:22 schreef raptorix het volgende:
[..]
Herkenbaar, ik werkte 2 jaar terug bij een scaleup die 800 miljoen aan klant assets in excel deed
Heb dat toen toch maar snel omgebouwd
Verdiend ookquote:
Wie anders? Norris? Die had het grootste deel van het jaar de snelste auto, maar werd uiteindelijk tweede door foutjes en tactische miskleunen (en omdat Max optimaal presteerde).quote:
Maar de mate van automatisering verschilt ook nogal. Het ene team weet precies wat het kost om elk item te maken, weet precies wanneer elk boutje een kamer in gaat, en wanneer het eruit gaat, een ander team maakt bij wijze van spreken een nieuwe bout omdat ze er geen kunnen vinden.quote:Op zaterdag 21 december 2024 05:46 schreef SiGNe het volgende:
[..]
Williams was dat.
En excel waren ze al heel lang gewend en is ook vrij goedkoop, het zit in elk office pakket.
Je kan het ook prima automatiseren met barcode scanners e.d.
Voordat Williams overgekocht werd hadden ze ook niet zo heel veel geld.
Nog steeds niet trouwens want Albon, Sargeant en Colapinto hebben 11 wagens plat gereden. Williams had op een gegeven moment geen geld voor onderdelen meer over.
Doordat de coureurs van Williams zoveel auto's plat hebben gereden zit Williams hoogstwaarschijnlijk wel over de cap heen in 2024quote:Op zaterdag 21 december 2024 11:00 schreef Starflyer het volgende:
[..]
Wat mede kwam door de budget cap, waardoor ze niet meer konden uitgegeven.
Omdat Excel een rekenblad is en geen databasequote:Op zaterdag 21 december 2024 11:51 schreef Rnie het volgende:
[..]
Geheel off-topic, maar waarom zou Excel, als het beheert zou worden door Excel pro's, niet voldoen? Don't blame the software, blame the people.
Vandaar dat het dus bij Williams nog steeds niet lekker loopt.quote:Op zaterdag 21 december 2024 18:56 schreef raptorix het volgende:
[..]
En ik kan je met heel veel ervaring ook nog eens kunnen vertellen wat er met een database mis kan gaan
Ik wou een grap maken over Oracle Red Bull Racing maar dat liep ook niet heel lekkerquote:Op zaterdag 21 december 2024 18:56 schreef raptorix het volgende:
[..]
Omdat Excel een rekenblad is en geen database
En ik kan je met heel veel ervaring ook nog eens kunnen vertellen wat er met een database mis kan gaan
Uitslag verkiezing:quote:
Is Russell ook hier al boven Hamilton geëindigdquote:Op zaterdag 21 december 2024 21:16 schreef Nizno het volgende:
[..]
Uitslag verkiezing:
1. Max Verstappen - 250 punten
2. Lando Norris - 178 punten
3. Charles Leclerc - 121 punten
4. Oscar Piastri - 113 punten
5. Carlos Sainz - 110 punten
6. George Russell - 86 punten
7. Lewis Hamilton - 54 punten
8. Nico Hülkenberg - 39 punten
9. Fernando Alonso - 27 punten
10. Pierre Gasly - 21 punten
als ze ook 25 en 18 en 15 etc krijgen dan kan het aantal punten voor Lando niet kloppen.
9* 18 + 1*15 is 177.
kan ook nergens een andere lijst vinden
Je vraagt je af wie in 22 en 23 niet op Max heeft gestemd..quote:Op zaterdag 21 december 2024 21:16 schreef Nizno het volgende:
[..]
Uitslag verkiezing:
als ze ook 25 en 18 en 15 etc krijgen dan kan het aantal punten voor Lando niet kloppen.
9* 18 + 1*15 is 177.
Hij had ook de snelste rondequote:Op zaterdag 21 december 2024 21:16 schreef Nizno het volgende:
[..]
Uitslag verkiezing:
9* 18 + 1*15 is 177.
nope. geen seconde me afgevraagdquote:Op zondag 22 december 2024 10:15 schreef WismutVeilchen83 het volgende:
[..]
Je vraagt je af wie in 22 en 23 niet op Max heeft gestemd..
En niet zo'n klein beetje ook nietquote:Op zaterdag 21 december 2024 21:31 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Is Russell ook hier al boven Hamilton geëindigd
Ik denk dat z'n naam begint met een T en eindigt op oto Wolffquote:Op zondag 22 december 2024 14:07 schreef WismutVeilchen83 het volgende:
[..]
Oké, dan vraag ik het me af.
En als er meer waren... komt een Z** Br*** ook nog wel in me op, naast ene TW - die zekerquote:Op zondag 22 december 2024 14:37 schreef Tijn het volgende:
[..]
Ik denk dat z'n naam begint met een T en eindigt op oto Wolff
Ik zou eerder Zak Brown verwachten dan Toto, omdat die laatste nogal graag Max bij Mercedes wilquote:Op zondag 22 december 2024 15:06 schreef Sally het volgende:
[..]
En als er meer waren... komt een Z** Br*** ook nog wel in me op, naar ene TW - die zeker
Tom Walkinshaw is toch al lang dood?quote:Op zondag 22 december 2024 15:06 schreef Sally het volgende:
[..]
En als er meer waren... komt een Z** Br*** ook nog wel in me op, naast ene TW - die zeker
quote:Op zondag 22 december 2024 16:31 schreef Zorro het volgende:
[..]
Tom Walkinshaw is toch al lang dood?
Oh mai oh mai.quote:
Jammer dat niet iedereen meedeedquote:Op zondag 22 december 2024 19:12 schreef franklop het volgende:
Bekijk deze YouTube-video
Secret Santa!
Nog minder dan vorige keer.quote:Op zondag 22 december 2024 20:39 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Jammer dat niet iedereen meedeed
Hoeveel coureurs mochten stemmen? 20? 24? Maar minimaal 12 coureurs hadden Max niet op 1? En schijnbaar was er minimaal 1 coureur die 3 andere coureurs beter vond. Zouden er veel zijn die zichzelf op plek 1 hebben gezet?quote:
17quote:Op zondag 22 december 2024 21:43 schreef George_of_the_Jungle het volgende:
[..]
Hoeveel coureurs mochten stemmen? 20? 24? Maar minimaal 12 coureurs hadden Max niet op 1? En schijnbaar was er minimaal 1 coureur die 3 andere coureurs beter vond. Zouden er veel zijn die zichzelf op plek 1 hebben gezet?
Dus de meerderheid vond Max niet de beste coureur afgelopen jaar, toch wel vreemd vind ik. Het grootste deel van het seizoen niet de snelste auto, en toch kampioen worden, en de meesten vonden toch dat iemand anders het beter heeft gedaan dit seizoen.quote:
Dat kado voor Albonquote:Op zondag 22 december 2024 19:12 schreef franklop het volgende:
Secret Santa!
quote:
Neeeee!quote:
het ad is het niet met je eens.quote:Op maandag 23 december 2024 12:04 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Neeeee!![]()
EDIT Hij gaat niks doen rondom de F1-uitzendingen. Deze overstap kunnen we dus gevoegelijk negeren![]()
klopt helemaal, niks meer aan doen. Top team.quote:,Met Amber Brantsen, Rob Kamphues en Anne-Greet Haars in huis kunnen we de Formule 1-liefhebbers op hun wenken bedienen."
Ach, Van Gameren is er gelukkig nog.quote:Op maandag 23 december 2024 12:20 schreef RotatoR het volgende:
Blijft niet veel over van Ziggy racing 😆
een jaar of 3 te laatquote:Op maandag 23 december 2024 12:30 schreef Nattekat het volgende:
Denk dat Ziggo de F1 los gaat laten volgend jaar.
quote:
Genaaid nog wel, gegokt en verloren.quote:Op maandag 23 december 2024 12:32 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Als ze niet genaaid werden hadden ze de hele bende nu weer terug en had Viaplay het nakijken. Die 3 jaar overbruggen had dan uitgepakt.
Niet met de huidige F1-programma's. Hij gaat nieuwe programma's presenteren. Dus die kunnen we negeren, zoals @Whiskers2009 zegtquote:Op maandag 23 december 2024 12:09 schreef koemleit het volgende:
[..]
het ad is het niet met je eens.
https://www.ad.nl/show/ro(...)an-viaplay~a4b6d7b4/
met deze schitterende quote.
[..]
klopt helemaal, niks meer aan doen. Top team.
Gelukkig mogen we Mol en Plooij blijven "missen".quote:
Ze verliezen, net als de NOS, hun beperkte uitzendrechten omdat het contact afloopt, lees ik.quote:Op maandag 23 december 2024 12:30 schreef Nattekat het volgende:
Denk dat Ziggo de F1 los gaat laten volgend jaar.
Is ook niet makkelijk, de helft van de tijd veinzen dat je geinteresseerd bent in motorfietswedstrijden.quote:Op maandag 23 december 2024 12:20 schreef RotatoR het volgende:
[..]
Blijft niet veel over van Ziggy racing 😆
Als F1TV dan volgens die geruchten ook nog verdwijnt heeft Viaplay het echt kapotgemaakt in dit land straksquote:Op maandag 23 december 2024 12:41 schreef Starflyer het volgende:
[..]
Ze verliezen, net als de NOS, hun beperkte uitzendrechten omdat het contact afloopt, lees ik.
https://racingnews365.nl/ziggo-sport-en-nos-verliezen-f1-rechten
Niks mis met Viaplayquote:Op maandag 23 december 2024 13:14 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Als F1TV dan volgens die geruchten ook nog verdwijnt heeft Viaplay het echt kapotgemaakt in dit land straks
Niets gegokt, ze hadden het hoogste bod, meer hadden ze niet kunnen doen.quote:Op maandag 23 december 2024 12:33 schreef Tarado het volgende:
[..]
Genaaid nog wel, gegokt en verloren.
Dat hoop ik toch niet. F1 tv heeft voor mij ook de functie dat races en sessies terug kan kijken.quote:Op maandag 23 december 2024 13:14 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Als F1TV dan volgens die geruchten ook nog verdwijnt heeft Viaplay het echt kapotgemaakt in dit land straks
Wel gegokt, want ze dachten met die dino's hoge ogen te gooien.quote:Op maandag 23 december 2024 13:15 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Niets gegokt, ze hadden het hoogste bod, meer hadden ze niet kunnen doen.
Kwalitatief slecht en gigantisch duur. Twee enorme nadelen die echt wel een rol gaan spelen in de afnemende populariteit van de sport in Nederland.quote:
quote:Op maandag 23 december 2024 13:22 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Kwalitatief slecht en gigantisch duur. Twee enorme nadelen die echt wel een rol gaan spelen in de afnemende populariteit van de sport in Nederland.
Kan dat niet in een spoiler?quote:
Dat er mensen zijn die deze man missenquote:Op maandag 23 december 2024 13:28 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Kan dat niet in een spoiler?
Tsja, ik begrijp het ook niet..quote:Op maandag 23 december 2024 13:30 schreef Tarado het volgende:
[..]
Dat er mensen zijn die deze man missen
Fijn dat je emotioneel verbonden bent met Viaplay, maar het is een kneiterhard feit dat de kwaliteit van de stream slechter is - soms zelfs significant - dan F1TV, wat ook al niet echt het toonbeeld van prachtige kwaliteit is.quote:
Dramaqueen..quote:Op maandag 23 december 2024 13:32 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Fijn dat je emotioneel verbonden bent met Viaplay, maar het is een kneiterhard feit dat de kwaliteit van de stream slechter is - soms zelfs significant - dan F1TV, wat ook al niet echt het toonbeeld van prachtige kwaliteit is.
F1 gaat weer de donkere jaren na de move richting Sport1 tegemoet
Je emotionele verbondenheid met Viaplay staat logische redenatie in de wegquote:
Tuurlijk johquote:Op maandag 23 december 2024 13:35 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Je emotionele verbondenheid met Viaplay staat logische redenatie in de weg
Als je niet snapt dat hogere prijzen en slechtere kwaliteit minder publiek trekken, weet ik het ook niet meer.
Heeft niks met emotie te maken, als je iemand wil zien huilen moet je toch maar in de spiegel kijken of Eagle88 even bellen.quote:Op maandag 23 december 2024 13:32 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Fijn dat je emotioneel verbonden bent met Viaplay, maar het is een kneiterhard feit dat de kwaliteit van de stream slechter is - soms zelfs significant - dan F1TV, wat ook al niet echt het toonbeeld van prachtige kwaliteit is.
F1 gaat weer de donkere jaren na de move richting Sport1 tegemoet
Eagles89, maar verder eensquote:Op maandag 23 december 2024 13:36 schreef Tarado het volgende:
[..]
Heeft niks met emotie te maken, als je iemand wil zien huilen moet je toch maar in de spiegel kijken of Eagle88 even bellen.
Dat is weer het andere uiterste ja.quote:Op maandag 23 december 2024 13:36 schreef Tarado het volgende:
[..]
Heeft niks met emotie te maken, als je iemand wil zien huilen moet je toch maar in de spiegel kijken of Eagle88 even bellen.
Kritiek heb ik geen enkel probleem mee, het is mijn bedrijf niet maar dat dramaqueen gedoe is gewoon overdreven, alsof Ziggo het zo geweldig deed, het is vrij simpel, Verstappen heeft een boost in kijkers gecreeerd, heeft helemaal niets met Ziggo te maken, dat een andere partij het dan interessant vindt is ook niet meer dan logisch.quote:Op maandag 23 december 2024 13:47 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Dat is weer het andere uiterste ja.
Maar hoe je elke vorm van kritiek op een groot commercieel bedrijf dat bijna kapot is gegaan door het gebrek aan klantgerichtheid pareert is ook niet echt goed. F1 was gewoon veel toegankelijker 3 jaar geleden en Max Verstappen alleen gaat niet meer genoeg zijn om een groot publiek te trekken. Elke stap die Viaplay zet nu trekt F1 verder weg van het publiek. Eerst die enorme prijsstijgingen, dan hetzelfde bij F1TV dat daar absoluut uit is gevloeid, nu de sublicenties en dan mogelijk straks ook nog heel F1TV.
Je hebt Eagles zelf al genoemd. Voor mij was Ziggo ook niet het beste dat er was, ik keek de voorbeschouwing vaak op F1TV, maar ik zie die zender nog steeds als het beste wat we in de afgelopen 15 jaar gehad hebben. Whiskers ziet Viaplay als de heilige graal wegens haar enorme haat naar Olav en Jack, dat mag, maar voor mij gaat het om het totaalplaatje. Dan kan je gewoon niet ontkennen dat we nu naar Sport1 gaan.quote:Op maandag 23 december 2024 13:53 schreef Tarado het volgende:
[..]
Kritiek heb ik geen enkel probleem mee, het is mijn bedrijf niet maar dat dramaqueen gedoe is gewoon overdreven, alsof Ziggo het zo geweldig deed, het is vrij simpel, Verstappen heeft een boost in kijkers gecreeerd, heeft helemaal niets met Ziggo te maken, dat een andere partij het dan interessant vindt is ook niet meer dan logisch.
En winnen went dus dat de interesse dan weer bij het grote publiek wat afneemt is ook allemaal eenvoudig te verklaren.
Als F1TV verdwijnt en F1 alleen te kijken is bij Viaplay dat veel duurder is dan Netflix is en ook nog van matige kwaliteit, dan stop ik met F1 kijken.quote:Op maandag 23 december 2024 14:23 schreef DKUp het volgende:
Maakt eigenlijk weinig uit waar het uitgezonden wordt……
Bij Ziggo was het ook verschrikkelijk.
Ziggo Race Café is ook al een tijd niet om aan te gluren.
Ik niet. Maar ik ga wel geld besparenquote:Op maandag 23 december 2024 14:41 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Als F1TV verdwijnt en F1 alleen te kijken is bij Viaplay dat veel duurder is dan Netflix is en ook nog van matige kwaliteit, dan stop ik met F1 kijken.
De beeldkwaliteit zie ik niet zo, maar als je daar een fetisj mee hebt kan ik me voorstellen dat je Viaplay niet goed vindt en liever de lineaire tv kijkt. Maar veruit de grootste groep criticasters van Viaplay willen het schijtlollige race café kijken en de tandarts Plooij luisteren. Die mensen kan ik niet serieus nemen in hun commentaar. Ieder zijn meug, maar ik vind de coverage van Viaplay echt vele, vele malen beter. Dat is niet eens een vergelijking. En daar kijk ik ook voor. Ik kijk voor de totale show, en daarin biedt Viaplay veel meer dan F1TV en nog veel meer dan Ziggo ooit gedaan heeft.quote:Op maandag 23 december 2024 14:00 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Je hebt Eagles zelf al genoemd. Voor mij was Ziggo ook niet het beste dat er was, ik keek de voorbeschouwing vaak op F1TV, maar ik zie die zender nog steeds als het beste wat we in de afgelopen 15 jaar gehad hebben. Whiskers ziet Viaplay als de heilige graal wegens haar enorme haat naar Olav en Jack, dat mag, maar voor mij gaat het om het totaalplaatje. Dan kan je gewoon niet ontkennen dat we nu naar Sport1 gaan.
En ik zei zelf ook al dat MV geen wildcard meer is, dat is m'n hele punt. Die enorme populariteit had veel langer vastgehouden kunnen worden, maar in plaats daarvan moet er kortetermijnwinst op gemaakt worden.
Ik weiger de partij die ervoor heeft gezorgd dat het alleen nog maar via streaming bekeken kan worden te steunen.quote:Op maandag 23 december 2024 15:23 schreef WismutVeilchen83 het volgende:
[..]
De beeldkwaliteit zie ik niet zo, maar als je daar een fetisj mee hebt kan ik me voorstellen dat je Viaplay niet goed vindt en liever de lineaire tv kijkt. Maar veruit de grootste groep criticasters van Viaplay willen het schijtlollige race café kijken en de tandarts Plooij luisteren. Die mensen kan ik niet serieus nemen in hun commentaar. Ieder zijn meug, maar ik vind de coverage van Viaplay echt vele, vele malen beter. Dat is niet eens een vergelijking. En daar kijk ik ook voor. Ik kijk voor de totale show, en daarin biedt Viaplay veel meer dan F1TV en nog veel meer dan Ziggo ooit gedaan heeft.
quote:Op maandag 23 december 2024 14:58 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik niet. Maar ik ga wel geld besparen
Wat een onzin, van wie is F1TV? Schuldiger kan je ze niet vinden.quote:Op maandag 23 december 2024 16:43 schreef Zorro het volgende:
[..]
Ik weiger de partij die ervoor heeft gezorgd dat het alleen nog maar via streaming bekeken kan worden te steunen.
Ja dan kijk ik via F1TV ook via streaming maar die is er niet schuldig aan. En bovendien heeft die veel meer te bieden. En als dat niet meer mogelijk is gaat IPTV serieus bestudeerd worden.
F1TV stoppen zou wel heel erg naat zijn. Ik hoop dat dat niet gaat gebeuren.quote:Op maandag 23 december 2024 14:41 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Als F1TV verdwijnt en F1 alleen te kijken is bij Viaplay dat veel duurder is dan Netflix is en ook nog van matige kwaliteit, dan stop ik met F1 kijken.
Daarom zat het nog wel makkelijk het hele weekend vol bij Zandvoort!quote:Op maandag 23 december 2024 13:35 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Je emotionele verbondenheid met Viaplay staat logische redenatie in de weg
Als je niet snapt dat hogere prijzen en slechtere kwaliteit minder publiek trekken, weet ik het ook niet meer.
Olav slecht? Valt wel mee.quote:Op maandag 23 december 2024 17:31 schreef VoMy het volgende:
[..]
Daarom zat het nog wel makkelijk het hele weekend vol bij Zandvoort!
Oh nee, wacht, de hype is simpelweg voorbij (want het was jarenlang doodsaai) en het MAX-vlaggetjesvolk dat om onbegrijpelijke redenen zijn oren voorheen liet martelen door Olav Mol dacht dat waardeloos commentaar onderdeel moest zijn van de beleving, zoals proleten vast ook denken dat hoofdpijn hoort bij goed wijndrinken.
Dankzij Ziggo mag je nu het Europacupvoetbal streamen en het overgrote deel is niet eens te zien zonder alweer een abo op Ziggosport.quote:Op maandag 23 december 2024 16:43 schreef Zorro het volgende:
[..]
Ik weiger de partij die ervoor heeft gezorgd dat het alleen nog maar via streaming bekeken kan worden te steunen.
Ja dan kijk ik via F1TV ook via streaming maar die is er niet schuldig aan. En bovendien heeft die veel meer te bieden. En als dat niet meer mogelijk is gaat IPTV serieus bestudeerd worden.
Maakt niet uit welke datatbase, de meeste fouten worden veroorzaakt omdat de materialen niet afgeboekt worden.quote:Op zaterdag 21 december 2024 18:56 schreef raptorix het volgende:
[..]
Omdat Excel een rekenblad is en geen database
Ik krijg hier Imola 1994 visioenen bij.quote:Op maandag 23 december 2024 18:47 schreef Nieuwschierig het volgende:
[..]
Maakt niet uit welke datatbase, de meeste fouten worden veroorzaakt omdat de materialen niet afgeboekt worden.
Soms per ongeluk maar vaak ook dat er schroefje nodig is om het spatbord van 't kinderfietsje thuis vast te zetten. Maakt niet uit dat de schroef van titanium is en door Adrian Newey ontworpen.
Waarom zou f1 tv verdwijnen?quote:Op maandag 23 december 2024 13:16 schreef WismutVeilchen83 het volgende:
[..]
Dat hoop ik toch niet. F1 tv heeft voor mij ook de functie dat races en sessies terug kan kijken.
dat het in NL geboden wordt als optie.quote:
De laatste jaren dat ik m zag hoorde was het steeds meer oog voor Max en stokpaardjes en miste daardoor steeds meer in de race. Het kan wel zijn dat als je hem in een neutralere setting neerzet hij nog steeds prima is hoor, dat geloof ik best.quote:
Ik luister zelf die man al jaren niet meer maar ik vond hem over het algemeen wel neutraal bij Ziggy.quote:Op maandag 23 december 2024 19:22 schreef VoMy het volgende:
[..]
De laatste jaren dat ik m zag hoorde was het steeds meer oog voor Max en stokpaardjes en miste daardoor steeds meer in de race. Het kan wel zijn dat als je hem in een neutralere setting neerzet hij nog steeds prima is hoor, dat geloof ik best.
quote:FOM bevestigt aan GPblog dat F1TV ook komend seizoen voor Verstappen-fans af te nemen is. Bovendien blijft F1TV tevens als gratis extra beschikbaar voor alle abonnees van Viaplay in Nederland.
Las ik ook al. Goed nieuws!quote:Op dinsdag 24 december 2024 21:58 schreef Nizno het volgende:
Formule 1 heeft nieuws over F1 TV voor Nederlandse Verstappen-fans
[..]
scrollde bij de tiende reclameblok tussen aynil op mn mobiele nieuwsblok..quote:Op dinsdag 24 december 2024 22:15 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Las ik ook al. Goed nieuws!
Kom hier kijkenquote:Op dinsdag 24 december 2024 22:20 schreef Nizno het volgende:
[..]
scrollde bij de tiende reclameblok tussen aynil op mn mobiele nieuwsblok..
en idd goed nieuws.. zolang ex viaplay behoudt kan ik gewoon f1tv kijken.
En wat als je geen verstappen fan bent?quote:Op dinsdag 24 december 2024 21:58 schreef Nizno het volgende:
Formule 1 heeft nieuws over F1 TV voor Nederlandse Verstappen-fans
[..]
dan mag je stiekem best ook f1tv kijkenquote:Op dinsdag 24 december 2024 22:23 schreef franklop het volgende:
[..]
En wat als je geen verstappen fan bent?
iets te ver fietsenquote:
quote:
Wat een onbeschrijfelijke onzin is ditquote:Op maandag 23 december 2024 19:30 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Maar bij Viaplay is Nelson bijvoorbeeld zo’n bizarre fanboy van Max en Aston Martin. En verder gewoon best oké.
Wel respect dat je dit hebt onthouden want dit heb ik inderdaad eerder verkondigd op dit forum, incluis deze details.quote:Op woensdag 25 december 2024 00:04 schreef WismutVeilchen83 het volgende:
[..]
Wat een onbeschrijfelijke onzin is ditDit baseer je op één race in 2023 waarbij hij enthousiast was over Alonso in São Paulo en omdat je ergens las dat hij op een feest van Aston Martin geweest was
Nu natuurlijk de vraag, welke race...quote:
Monacoquote:Op woensdag 25 december 2024 08:10 schreef bedachtzaam het volgende:
[..]
Nu natuurlijk de vraag, welke race...
Ik hoor ze echt zelden over Aston Martin, simpelweg omdat het team totaal niet relevant is. Vorig jaar wel, want toen waren ze wel relevant omdat ze uit het niets een hele hoop podiums scoorden. Logisch dat ze daar enthousiast over waren.quote:Op woensdag 25 december 2024 00:41 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Wel respect dat je dit hebt onthouden want dit heb ik inderdaad eerder verkondigd op dit forum, incluis deze details.
Ik zie hem wel vaker op Aston Martin hospitality events met mede journalisten. Allemaal hartstikke leuk maar ik merk dan meteen aan hem dat die helemaal gaat fanboyen op ze.
Moet die allemaal zelf weten, maar het is vrij doorzichtig.
Alleen zenders die iets geven om de fans doen zoiets. Zenders die amper genoeg geld hebben om het absoluut minimale te doen hebben dat niet.quote:Op woensdag 25 december 2024 15:04 schreef THEFXR het volgende:
Vroeger was er zoiets als een F1 jaaroverzicht, bestaat dat nog??
Aah, vandaar dat Ziggo er geen heeft en Viaplay wel. Toevallig gisteren gekeken. Een week na het fijne Max Verstappen interviewquote:Op woensdag 25 december 2024 15:54 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Alleen zenders die iets geven om de fans doen zoiets. Zenders die amper genoeg geld hebben om het absoluut minimale te doen hebben dat niet.
Of doel je op de DVD van Duke? Die verschijnt eind januari. Reeds besteld uiteraardquote:Op woensdag 25 december 2024 15:04 schreef THEFXR het volgende:
Vroeger was er zoiets als een F1 jaaroverzicht, bestaat dat nog??
Iets met rechtenquote:Op woensdag 25 december 2024 16:19 schreef WismutVeilchen83 het volgende:
[..]
Aah, vandaar dat Ziggo er geen heeft en Viaplay wel. Toevallig gisteren gekeken. Een week na het fijne Max Verstappen interview
Iets met: je bewering klopt gewoon niet.quote:
Interview van Amber?quote:Op woensdag 25 december 2024 16:19 schreef WismutVeilchen83 het volgende:
[..]
Aah, vandaar dat Ziggo er geen heeft en Viaplay wel. Toevallig gisteren gekeken. Een week na het fijne Max Verstappen interview
Dit is een reactie van het niveau "RTL7 kan het toch ook?"quote:Op woensdag 25 december 2024 17:03 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Iets met: je bewering klopt gewoon niet.
Ik zou zeggen: kijk een oordeel zelf. Ik vond het leuk gedaan. Ze hadden een hoop uitspraken door het jaar heen die ze geen aanbood met het verzoek te raden wie het gezegd heeft en wat hij ervan vond. Voor zover ik het kon overzien kwam alles wel voorbij.quote:Op woensdag 25 december 2024 17:11 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Interview van Amber?
Zat ze weer als een tienermeisje te giechelen om alles wat Max zei of was ze nu wel professioneel?
Jij kwam toch met deze onzin?quote:Op woensdag 25 december 2024 17:11 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Dit is een reactie van het niveau "RTL7 kan het toch ook?"
Over niveau gesproken..quote:Op woensdag 25 december 2024 15:54 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Alleen zenders die iets geven om de fans doen zoiets. Zenders die amper genoeg geld hebben om het absoluut minimale te doen hebben dat niet.
F1TV bedoel je? Of vind je de 10 minuten highlights wel voldoende?quote:Op woensdag 25 december 2024 15:54 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Wanneer de enige verdediging waar je mee kan komen een "ja maar zij..." is, zal het wel kloppen.quote:Op woensdag 25 december 2024 17:15 schreef Starflyer het volgende:
[..]
F1TV bedoel je? Of vind je de 10 minuten highlights wel voldoende?
goed weerwoord ook weer.quote:Op woensdag 25 december 2024 17:22 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Wanneer de enige verdediging waar je mee kan komen een "ja maar zij..." is, zal het wel kloppen.
JIJ bent toch juist aan het "ja, maar zij-en"? Zie je dat zelf niet?quote:Op woensdag 25 december 2024 17:22 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Wanneer de enige verdediging waar je mee kan komen een "ja maar zij..." is, zal het wel kloppen.
Dat Ziggo er geen heeft snap ik. Maar jij beweerde dat Viaplay er geen zou hebben, en dat klopt gewoon niet. Die hebben, in tegenstelling tot de andere rechtenhouder F1TV, er wel een. Dat is waar ik op reageer.quote:Op woensdag 25 december 2024 17:22 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Buiten Mel en Nel is het best wel te doen. Vooral die dynamiek doet mij niks.quote:Op woensdag 25 december 2024 17:48 schreef ChevyCaprice het volgende:
Sommige races dit jaar waren wel goed genoeg om even weer terug te zien. Althans de highlights.
Canada is zo’n voorbeeld. Die was wel erg gaaf.
Wat Viaplay daarin doet is op zich wel vrij lange samenvattingen online gooien, voor iedereen toegankelijk.
quote:Op woensdag 25 december 2024 21:42 schreef Starflyer het volgende:
[ afbeelding ]
https://www.instagram.com/formula_aerodynamics/p/DD8A_wdtU9E/
Zo’n lijstje was er ook in 21, waarin o.a. ook stond dat de winnaar van de GP van Oostenrijk nooit wereldkampioen werd. Nouja, dat ging uiteindelijk dus niet op in 21. Hoewel ze daar in sommige landen nog moeite mee hebben.quote:Op donderdag 26 december 2024 07:58 schreef Sjoerd102 het volgende:
Vind sommige dingen op dat lijstje vergezocht.
Zo ken ik er nog wel een paar:
-F1 seizoen 2014 start in Australië, 2025 ook
-F1 seizoen 2014 eindigde in Abu Dhabi, 2025 ook
-Ferrari reed in 2014 in een auto met voornamelijke rode livery.
-Ferrari rijdt in 2025 in een auto met voornamelijke rode livery.
-Red Bull had in 2014 wagens met een 1 en een 3 erin als startnummer.
-Red Bull heeft in 2025 wagens met een 1 en een 3 erin als startnummer.
-In 2014 waren er naast Ferrari nog 2 andere team die gebruik maken van Ferrari motoren.
-In 2025 zijn er naast Ferrari nog 2 andere team die gebruik maken van Ferrari motoren.
-In 2014 was de 8e GP in een land waar de nationale vlag rood en wit als kleuren heeft (Oostenrijk)
-In 2025 is de 8e GP in een land waar de nationale vlag rood en wit als kleuren heeft (Monaco)
Sowieso kan je alle dingen van die data al wegstrepen. Grand prixs worden sowieso al vaak jaren in dezelfde tijd gehouden. Op een gegeven moment kom je vanzelf weer terug op die exacte data dan.quote:Op donderdag 26 december 2024 07:58 schreef Sjoerd102 het volgende:
Vind sommige dingen op dat lijstje vergezocht.
Zo ken ik er nog wel een paar:
-F1 seizoen 2014 start in Australië, 2025 ook
-F1 seizoen 2014 eindigde in Abu Dhabi, 2025 ook
-Ferrari reed in 2014 in een auto met voornamelijke rode livery.
-Ferrari rijdt in 2025 in een auto met voornamelijke rode livery.
-Red Bull had in 2014 wagens met een 1 en een 3 erin als startnummer.
-Red Bull heeft in 2025 wagens met een 1 en een 3 erin als startnummer.
-In 2014 waren er naast Ferrari nog 2 andere team die gebruik maken van Ferrari motoren.
-In 2025 zijn er naast Ferrari nog 2 andere team die gebruik maken van Ferrari motoren.
-In 2014 was de 8e GP in een land waar de nationale vlag rood en wit als kleuren heeft (Oostenrijk)
-In 2025 is de 8e GP in een land waar de nationale vlag rood en wit als kleuren heeft (Monaco)
Voor iets "waar het voor bedoeld is", gebeurde het de laatste jaren anders best weinigquote:Op donderdag 26 december 2024 13:09 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Sowieso kan je alle dingen van die data al wegstrepen. Grand prixs worden sowieso al vaak jaren in dezelfde tijd gehouden. Op een gegeven moment kom je vanzelf weer terug op die exacte data dan.
Ook dat er een red bull junior het zusterteam van red bull joint is verre van “crazy” te noemen. Dat is namelijk waar het juniorprogramma voor bedoeld is
En ik denk dat ie het helemaal niet erg vond om het merendeel van die dingen met Daniel te doen als er een lollig element in zat.quote:Op donderdag 26 december 2024 15:50 schreef AnneX het volgende:
Sjonge…dankzij algoritme komen er toch een zooi reeks en clips en interviews voorbij met Max
![]()
Wat erg dat de jongeman dit allemaal moet ondergaan volgens contract ws.
Dan maar een miljoentje minder en deze humbug beperken.
😂 goeie vraag.quote:Op donderdag 26 december 2024 15:53 schreef Droopie het volgende:
[..]
En ik denk dat ie het helemaal niet erg vond om het merendeel van die dingen met Daniel te doen als er een lollig element in zat.
Maar nee dan mag je na je laatste race naar Oostenrijk toe om nog een keer je seizoen te bespreken in het duits.
Nu vraag ik me wel af, wie betaalt die bonnetjes van de privejet als je naar die gekkigheid moet.
Hij zal vast een reiskostenvergoeding krijgen, maar of die reikt tot aan de kosten voor een vlucht met dat ding is de vraag.quote:Op donderdag 26 december 2024 15:53 schreef Droopie het volgende:
[..]
En ik denk dat ie het helemaal niet erg vond om het merendeel van die dingen met Daniel te doen als er een lollig element in zat.
Maar nee dan mag je na je laatste race naar Oostenrijk toe om nog een keer je seizoen te bespreken in het duits.
Nu vraag ik me wel af, wie betaalt die bonnetjes van de privejet als je naar die gekkigheid moet.
Ik zou echt echt gelijk mijn contract verscheuren als mijn werkgever na mijn laatste werkdag mij nog even met een lijnvlucht naar Oostenrijk, Rwanda en de fabriek stuurt.quote:Op donderdag 26 december 2024 15:58 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Hij zal vast een reiskostenvergoeding krijgen, maar of die reikt tot aan de kosten voor een vlucht met dat ding is de vraag.
Hij hoeft natuurlijk niet verplicht met die jet, kan ook gewoon een lijnvlucht pakken.
Ik zeg niet dat Red Bull hem een lijnvlucht zou laten pakken. Ik benoem maar één ding: Max kiest zelf zijn manier van vervoer. Dat is een vrij prijzige manier (terwijl er alternatieven zijn), dus hoeveel zou die vergoed krijgen? Kunnen we alleen maar over raden. Met zijn salaris zal het om het even zijn overigens.quote:Op donderdag 26 december 2024 16:40 schreef Droopie het volgende:
[..]
Ik zou echt echt gelijk mijn contract verscheuren als mijn werkgever na mijn laatste werkdag mij nog even met een lijnvlucht naar Oostenrijk, Rwanda en de fabriek stuurt.
Maar dat ding wordt verdomme wel goed gebruikt zeg.
https://x.com/VerstappenJet?t=Ijz1CE98FSXqgg_VfBotqw&s=09
Vergoeding zal weinig zijn misschien wat van de besparing t.o.v. een eersteklasticket maar dat vliegtuig is dan alsnog wel een factor 10 duurder.quote:Op donderdag 26 december 2024 16:54 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Ik zeg niet dat Red Bull hem een lijnvlucht zou laten pakken. Ik benoem maar één ding: Max kiest zelf zijn manier van vervoer. Dat is een vrij prijzige manier (terwijl er alternatieven zijn), dus hoeveel zou die vergoed krijgen? Kunnen we alleen maar over raden. Met zijn salaris zal het om het even zijn overigens.
Het is natuurlijk niet zo dat iemand als Max Verstappen makkelijk even een lijnvlucht kan pakken zonder van gate in Nice tot taxi in Oostenrijk en weer terug lastig gevallen te worden. Veel mensen begrijpen dat niet, net als je een publiek leven hebt dan zitten er ook heel veel negatieve aspecten aan die je haast nopen tot decadent gedrag zoals een privé vliegtuig, onder je anders bijna geen leven hebt.quote:Op donderdag 26 december 2024 16:54 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Ik zeg niet dat Red Bull hem een lijnvlucht zou laten pakken. Ik benoem maar één ding: Max kiest zelf zijn manier van vervoer. Dat is een vrij prijzige manier (terwijl er alternatieven zijn), dus hoeveel zou die vergoed krijgen? Kunnen we alleen maar over raden. Met zijn salaris zal het om het even zijn overigens.
Volgens mij ging bij de GP van Belgie echt iedereen met een privejetquote:Op donderdag 26 december 2024 18:57 schreef WismutVeilchen83 het volgende:
[..]
Het is natuurlijk niet zo dat iemand als Max Verstappen makkelijk even een lijnvlucht kan pakken zonder van gate in Nice tot taxi in Oostenrijk en weer terug lastig gevallen te worden. Veel mensen begrijpen dat niet, net als je een publiek leven hebt dan zitten er ook heel veel negatieve aspecten aan die je haast nopen tot decadent gedrag zoals een privé vliegtuig, onder je anders bijna geen leven hebt.
Mercedes vloog ook wat hoge mensen met een privejet geloof ik de laatste race. Vriendin van me vrouw werd overgevlogen, die leidt de contractonderhandelingen oa voor hun (nee, daar krijgen wij nooit iets over te horen).quote:Op donderdag 26 december 2024 21:46 schreef Droopie het volgende:
[..]
Volgens mij ging bij de GP van Belgie echt iedereen met een privejet
Misschien is het bij coureurs ook net als bij top dj's, (vooruit appels met peren vergelijken is het wel een beetje).
Die zeggen je betaald me niet voor het draaien, maar voor het reizen.
En misschien is het logistiek ook wel een probleem, al die teams nemen tientallen werknemers mee en de top van die teams passen ook niet allemaal niet in die ene lijnvlucht die maandagochtend naar huis vertrekt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |