Is versneld.quote:Op vrijdag 20 december 2024 12:05 schreef George_of_the_Jungle het volgende:
[..]![]()
Is dat versneld of praat die gast echt zo snel?
Daar ga je nooit achterkomen, maar als je over dat soort bedragen contracten afsluit dan zal er ook gerust wel een prestatie component zijn, mijn 2 centen: Het zal een stuk lager zijn.quote:Op vrijdag 20 december 2024 12:23 schreef Pleun2011 het volgende:
Misschien is het al een keer besproken hier, maar ik lees dat Perez 15 miljoen meekrijgt als afkoopsom. Ik lees ook dat Red Bull zijn contract vroegtijdig verlengde, omdat ze hoopten dat hij dan 'rust' zou hebben om aan zijn prestaties te werken.
Is dit niet behoorlijk amateuristisch van zo'n groot bedrijf? Het is toch algemeen bekend dat je doorgaans wordt uitgedaagd om goed te presteren wanneer er nog iets op het spel staat? De kans lijkt mij groter dat Perez, juist omdat hij de 'buit' al binnen had een stuk gemakzuchtiger is geworden.
Mij maakt het verder niet uit, ze kunnen dat geld vast missen, maar ik heb nog geen woord van kritiek gelezen. Ik vind het een behoorlijk dure inschattingsfout.
Gegokt en misgegokt. Hij is vastgelegd op basis van momentopname, in het begin stond hij er goed voor. Hij wil toch ook niet constant voor lul staan voor de hele wereld denk ikquote:Op vrijdag 20 december 2024 12:23 schreef Pleun2011 het volgende:
Misschien is het al een keer besproken hier, maar ik lees dat Perez 15 miljoen meekrijgt als afkoopsom. Ik lees ook dat Red Bull zijn contract vroegtijdig verlengde, omdat ze hoopten dat hij dan 'rust' zou hebben om aan zijn prestaties te werken.
Is dit niet behoorlijk amateuristisch van zo'n groot bedrijf? Het is toch algemeen bekend dat je doorgaans wordt uitgedaagd om goed te presteren wanneer er nog iets op het spel staat? De kans lijkt mij groter dat Perez, juist omdat hij de 'buit' al binnen had een stuk gemakzuchtiger is geworden.
Mij maakt het verder niet uit, ze kunnen dat geld vast missen, maar ik heb nog geen woord van kritiek gelezen. Ik vind het een behoorlijk dure inschattingsfout.
Helemaal mee eens. Tunnelvisie. Idem met Ricciardo.quote:Op vrijdag 20 december 2024 12:23 schreef Pleun2011 het volgende:
Dat is sinds Horner zich ermee is gaan bemoeien na dat machtsvacuum, Marko was daar veel directer in en had ook nooit Ricciardo terug gehaald.quote:Op vrijdag 20 december 2024 12:23 schreef Pleun2011 het volgende:
Er is natuurlijk wel wat veranderd he? Je hebt nu mee te maken dat je een top team bent dat zich moet verdedigen, in het verleden was een podium plaats al speciaal, en maakte het niet uit als er af en toe eens iemand uitviel.quote:Op vrijdag 20 december 2024 12:47 schreef Tarado het volgende:
[..]
Dat is sinds Horner zich ermee is gaan bemoeien na dat machtsvacuum, Marko was daar veel directer in en had ook nooit Ricciardo terug gehaald.
Ik geloof dat mede door Verstappen, Marko weer min of meer reinstated is als degene die over de coureurs gaat.
Je vergeet de grote verandering aan de top van RB.quote:Op vrijdag 20 december 2024 12:47 schreef Tarado het volgende:
[..]
Dat is sinds Horner zich ermee is gaan bemoeien na dat machtsvacuum, Marko was daar veel directer in en had ook nooit Ricciardo terug gehaald.
Ik geloof dat mede door Verstappen, Marko weer min of meer reinstated is als degene die over de coureurs gaat.
Er is er maar 1 geweldig en dat is Verstappen, Sainz heeft toch nergens laten zien dat hij de beste is, hij heeft al wat teams gehad inmiddels.quote:Op vrijdag 20 december 2024 12:48 schreef raptorix het volgende:
Toch blijft de F1 Redelijk debiel, het is toch te gek voor woorden, dat een geweldig presterende Carlos Sainz zijn trucjes moet vertonen in een C-wagen. Ook allemaal niet sterk geregeld qua management vrees ik zo.
Machtsvacuum, moet het nog duidelijker?quote:Op vrijdag 20 december 2024 12:50 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Je vergeet de grote verandering aan de top van RB.
De dood van Dietrich Mateschitz. Moet het nog duidelijker?quote:Op vrijdag 20 december 2024 12:52 schreef Tarado het volgende:
[..]
Machtsvacuum, moet het nog duidelijker?
Ze zullen wel weer een plan hebben ofzoquote:Op vrijdag 20 december 2024 12:48 schreef raptorix het volgende:
Toch blijft de F1 Redelijk debiel, het is toch te gek voor woorden, dat een geweldig presterende Carlos Sainz zijn trucjes moet vertonen in een C-wagen. Ook allemaal niet sterk geregeld qua management vrees ik zo.
Er is geen machtsvacum in de RB top omdat Oliver Mintzlaff de zaken rondom F1 heeft overgenomen.quote:
Het is jammer voor Sainz dat ze bij AM stroll jr. er nog niet uit geknikkerd hebben.quote:Op vrijdag 20 december 2024 13:08 schreef ChevyCaprice het volgende:
Haas was voor Sainz nog beter geweest dan Williams
quote:Op vrijdag 20 december 2024 13:06 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Er is geen machtsvacum in de RB top omdat Oliver Mintzlaff de zaken rondom F1 heeft overgenomen.
Er was/ is wel een machtsvacuum.quote:Op vrijdag 20 december 2024 13:06 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Er is geen machtsvacum in de RB top omdat Oliver Mintzlaff de zaken rondom F1 heeft overgenomen.
Stroll junior er nog niet uit hebben gegooid? Die gaat er nooit worden uitgegooid. Zolang hij zin heeft om te rijden blijft die rijden. Ofwel zolang zijn vader zin heeft om in F1 te blijvenquote:Op vrijdag 20 december 2024 13:09 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Het is jammer voor Sainz dat ze bij AM stroll jr. er nog niet uit geknikkerd hebben.
Was een mooi stoeltje voor hem geweest.
quote:Volgens de vader van Perez verliep de periode bij Red Bull zeer succesvol. "Kijk hoeveel overwinningen en podiumplaatsen Checo pakte bij Red Bull. Dat deed hij niet bij alle andere teams. Ik denk dat het zijn beste jaren waren. Met Red Bull schreef hij geschiedenis voor het land: tweede in de WK-stand van de Formule 1. Hij was n stap verwijderd van het winnen van de Grand Prix van Mexico en de wereldtitel."
Oud nieuws.quote:Op vrijdag 20 december 2024 13:31 schreef Droopie het volgende:
[ x ]
Wat wordt hier opeens een partijtje Lawson propaganda over mijn persoon heen gestort.
Dit was vast allemaal allang bekend, maar Lawson is sinds 1 dag nu een wereldberoemde coureur die allemaal feitjes boven tafel laat komen.
De druk zal zeker aanwezig zijn want het moet dan ook waar gemaakt worden en Yuki zal er alles aan gelegen zijn om het ongelijk van Horner te bewijzen.quote:Op vrijdag 20 december 2024 11:25 schreef Droopie het volgende:
[ x ]
Zo, laat de verwachtingen maar lekker hoog zijn.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |