een jaar of 3 te laatquote:Op maandag 23 december 2024 12:30 schreef Nattekat het volgende:
Denk dat Ziggo de F1 los gaat laten volgend jaar.
quote:
Genaaid nog wel, gegokt en verloren.quote:Op maandag 23 december 2024 12:32 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Als ze niet genaaid werden hadden ze de hele bende nu weer terug en had Viaplay het nakijken. Die 3 jaar overbruggen had dan uitgepakt.
Niet met de huidige F1-programma's. Hij gaat nieuwe programma's presenteren. Dus die kunnen we negeren, zoals @Whiskers2009 zegtquote:Op maandag 23 december 2024 12:09 schreef koemleit het volgende:
[..]
het ad is het niet met je eens.
https://www.ad.nl/show/ro(...)an-viaplay~a4b6d7b4/
met deze schitterende quote.
[..]
klopt helemaal, niks meer aan doen. Top team.
Gelukkig mogen we Mol en Plooij blijven "missen".quote:
Ze verliezen, net als de NOS, hun beperkte uitzendrechten omdat het contact afloopt, lees ik.quote:Op maandag 23 december 2024 12:30 schreef Nattekat het volgende:
Denk dat Ziggo de F1 los gaat laten volgend jaar.
Is ook niet makkelijk, de helft van de tijd veinzen dat je geinteresseerd bent in motorfietswedstrijden.quote:Op maandag 23 december 2024 12:20 schreef RotatoR het volgende:
[..]
Blijft niet veel over van Ziggy racing 😆
Als F1TV dan volgens die geruchten ook nog verdwijnt heeft Viaplay het echt kapotgemaakt in dit land straksquote:Op maandag 23 december 2024 12:41 schreef Starflyer het volgende:
[..]
Ze verliezen, net als de NOS, hun beperkte uitzendrechten omdat het contact afloopt, lees ik.
https://racingnews365.nl/ziggo-sport-en-nos-verliezen-f1-rechten
Niks mis met Viaplayquote:Op maandag 23 december 2024 13:14 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Als F1TV dan volgens die geruchten ook nog verdwijnt heeft Viaplay het echt kapotgemaakt in dit land straks
Niets gegokt, ze hadden het hoogste bod, meer hadden ze niet kunnen doen.quote:Op maandag 23 december 2024 12:33 schreef Tarado het volgende:
[..]
Genaaid nog wel, gegokt en verloren.
Dat hoop ik toch niet. F1 tv heeft voor mij ook de functie dat races en sessies terug kan kijken.quote:Op maandag 23 december 2024 13:14 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Als F1TV dan volgens die geruchten ook nog verdwijnt heeft Viaplay het echt kapotgemaakt in dit land straks
Wel gegokt, want ze dachten met die dino's hoge ogen te gooien.quote:Op maandag 23 december 2024 13:15 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Niets gegokt, ze hadden het hoogste bod, meer hadden ze niet kunnen doen.
Kwalitatief slecht en gigantisch duur. Twee enorme nadelen die echt wel een rol gaan spelen in de afnemende populariteit van de sport in Nederland.quote:
quote:Op maandag 23 december 2024 13:22 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Kwalitatief slecht en gigantisch duur. Twee enorme nadelen die echt wel een rol gaan spelen in de afnemende populariteit van de sport in Nederland.
Kan dat niet in een spoiler?quote:
Dat er mensen zijn die deze man missenquote:Op maandag 23 december 2024 13:28 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Kan dat niet in een spoiler?
Tsja, ik begrijp het ook niet..quote:Op maandag 23 december 2024 13:30 schreef Tarado het volgende:
[..]
Dat er mensen zijn die deze man missen
Fijn dat je emotioneel verbonden bent met Viaplay, maar het is een kneiterhard feit dat de kwaliteit van de stream slechter is - soms zelfs significant - dan F1TV, wat ook al niet echt het toonbeeld van prachtige kwaliteit is.quote:
Dramaqueen..quote:Op maandag 23 december 2024 13:32 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Fijn dat je emotioneel verbonden bent met Viaplay, maar het is een kneiterhard feit dat de kwaliteit van de stream slechter is - soms zelfs significant - dan F1TV, wat ook al niet echt het toonbeeld van prachtige kwaliteit is.
F1 gaat weer de donkere jaren na de move richting Sport1 tegemoet
Je emotionele verbondenheid met Viaplay staat logische redenatie in de wegquote:
Tuurlijk johquote:Op maandag 23 december 2024 13:35 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Je emotionele verbondenheid met Viaplay staat logische redenatie in de weg
Als je niet snapt dat hogere prijzen en slechtere kwaliteit minder publiek trekken, weet ik het ook niet meer.
Heeft niks met emotie te maken, als je iemand wil zien huilen moet je toch maar in de spiegel kijken of Eagle88 even bellen.quote:Op maandag 23 december 2024 13:32 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Fijn dat je emotioneel verbonden bent met Viaplay, maar het is een kneiterhard feit dat de kwaliteit van de stream slechter is - soms zelfs significant - dan F1TV, wat ook al niet echt het toonbeeld van prachtige kwaliteit is.
F1 gaat weer de donkere jaren na de move richting Sport1 tegemoet
Eagles89, maar verder eensquote:Op maandag 23 december 2024 13:36 schreef Tarado het volgende:
[..]
Heeft niks met emotie te maken, als je iemand wil zien huilen moet je toch maar in de spiegel kijken of Eagle88 even bellen.
Dat is weer het andere uiterste ja.quote:Op maandag 23 december 2024 13:36 schreef Tarado het volgende:
[..]
Heeft niks met emotie te maken, als je iemand wil zien huilen moet je toch maar in de spiegel kijken of Eagle88 even bellen.
Kritiek heb ik geen enkel probleem mee, het is mijn bedrijf niet maar dat dramaqueen gedoe is gewoon overdreven, alsof Ziggo het zo geweldig deed, het is vrij simpel, Verstappen heeft een boost in kijkers gecreeerd, heeft helemaal niets met Ziggo te maken, dat een andere partij het dan interessant vindt is ook niet meer dan logisch.quote:Op maandag 23 december 2024 13:47 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Dat is weer het andere uiterste ja.
Maar hoe je elke vorm van kritiek op een groot commercieel bedrijf dat bijna kapot is gegaan door het gebrek aan klantgerichtheid pareert is ook niet echt goed. F1 was gewoon veel toegankelijker 3 jaar geleden en Max Verstappen alleen gaat niet meer genoeg zijn om een groot publiek te trekken. Elke stap die Viaplay zet nu trekt F1 verder weg van het publiek. Eerst die enorme prijsstijgingen, dan hetzelfde bij F1TV dat daar absoluut uit is gevloeid, nu de sublicenties en dan mogelijk straks ook nog heel F1TV.
Je hebt Eagles zelf al genoemd. Voor mij was Ziggo ook niet het beste dat er was, ik keek de voorbeschouwing vaak op F1TV, maar ik zie die zender nog steeds als het beste wat we in de afgelopen 15 jaar gehad hebben. Whiskers ziet Viaplay als de heilige graal wegens haar enorme haat naar Olav en Jack, dat mag, maar voor mij gaat het om het totaalplaatje. Dan kan je gewoon niet ontkennen dat we nu naar Sport1 gaan.quote:Op maandag 23 december 2024 13:53 schreef Tarado het volgende:
[..]
Kritiek heb ik geen enkel probleem mee, het is mijn bedrijf niet maar dat dramaqueen gedoe is gewoon overdreven, alsof Ziggo het zo geweldig deed, het is vrij simpel, Verstappen heeft een boost in kijkers gecreeerd, heeft helemaal niets met Ziggo te maken, dat een andere partij het dan interessant vindt is ook niet meer dan logisch.
En winnen went dus dat de interesse dan weer bij het grote publiek wat afneemt is ook allemaal eenvoudig te verklaren.
Als F1TV verdwijnt en F1 alleen te kijken is bij Viaplay dat veel duurder is dan Netflix is en ook nog van matige kwaliteit, dan stop ik met F1 kijken.quote:Op maandag 23 december 2024 14:23 schreef DKUp het volgende:
Maakt eigenlijk weinig uit waar het uitgezonden wordt……
Bij Ziggo was het ook verschrikkelijk.
Ziggo Race Café is ook al een tijd niet om aan te gluren.
Ik niet. Maar ik ga wel geld besparenquote:Op maandag 23 december 2024 14:41 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Als F1TV verdwijnt en F1 alleen te kijken is bij Viaplay dat veel duurder is dan Netflix is en ook nog van matige kwaliteit, dan stop ik met F1 kijken.
De beeldkwaliteit zie ik niet zo, maar als je daar een fetisj mee hebt kan ik me voorstellen dat je Viaplay niet goed vindt en liever de lineaire tv kijkt. Maar veruit de grootste groep criticasters van Viaplay willen het schijtlollige race café kijken en de tandarts Plooij luisteren. Die mensen kan ik niet serieus nemen in hun commentaar. Ieder zijn meug, maar ik vind de coverage van Viaplay echt vele, vele malen beter. Dat is niet eens een vergelijking. En daar kijk ik ook voor. Ik kijk voor de totale show, en daarin biedt Viaplay veel meer dan F1TV en nog veel meer dan Ziggo ooit gedaan heeft.quote:Op maandag 23 december 2024 14:00 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Je hebt Eagles zelf al genoemd. Voor mij was Ziggo ook niet het beste dat er was, ik keek de voorbeschouwing vaak op F1TV, maar ik zie die zender nog steeds als het beste wat we in de afgelopen 15 jaar gehad hebben. Whiskers ziet Viaplay als de heilige graal wegens haar enorme haat naar Olav en Jack, dat mag, maar voor mij gaat het om het totaalplaatje. Dan kan je gewoon niet ontkennen dat we nu naar Sport1 gaan.
En ik zei zelf ook al dat MV geen wildcard meer is, dat is m'n hele punt. Die enorme populariteit had veel langer vastgehouden kunnen worden, maar in plaats daarvan moet er kortetermijnwinst op gemaakt worden.
Ik weiger de partij die ervoor heeft gezorgd dat het alleen nog maar via streaming bekeken kan worden te steunen.quote:Op maandag 23 december 2024 15:23 schreef WismutVeilchen83 het volgende:
[..]
De beeldkwaliteit zie ik niet zo, maar als je daar een fetisj mee hebt kan ik me voorstellen dat je Viaplay niet goed vindt en liever de lineaire tv kijkt. Maar veruit de grootste groep criticasters van Viaplay willen het schijtlollige race café kijken en de tandarts Plooij luisteren. Die mensen kan ik niet serieus nemen in hun commentaar. Ieder zijn meug, maar ik vind de coverage van Viaplay echt vele, vele malen beter. Dat is niet eens een vergelijking. En daar kijk ik ook voor. Ik kijk voor de totale show, en daarin biedt Viaplay veel meer dan F1TV en nog veel meer dan Ziggo ooit gedaan heeft.
quote:Op maandag 23 december 2024 14:58 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik niet. Maar ik ga wel geld besparen
Wat een onzin, van wie is F1TV? Schuldiger kan je ze niet vinden.quote:Op maandag 23 december 2024 16:43 schreef Zorro het volgende:
[..]
Ik weiger de partij die ervoor heeft gezorgd dat het alleen nog maar via streaming bekeken kan worden te steunen.
Ja dan kijk ik via F1TV ook via streaming maar die is er niet schuldig aan. En bovendien heeft die veel meer te bieden. En als dat niet meer mogelijk is gaat IPTV serieus bestudeerd worden.
F1TV stoppen zou wel heel erg naat zijn. Ik hoop dat dat niet gaat gebeuren.quote:Op maandag 23 december 2024 14:41 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Als F1TV verdwijnt en F1 alleen te kijken is bij Viaplay dat veel duurder is dan Netflix is en ook nog van matige kwaliteit, dan stop ik met F1 kijken.
Daarom zat het nog wel makkelijk het hele weekend vol bij Zandvoort!quote:Op maandag 23 december 2024 13:35 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Je emotionele verbondenheid met Viaplay staat logische redenatie in de weg
Als je niet snapt dat hogere prijzen en slechtere kwaliteit minder publiek trekken, weet ik het ook niet meer.
Olav slecht? Valt wel mee.quote:Op maandag 23 december 2024 17:31 schreef VoMy het volgende:
[..]
Daarom zat het nog wel makkelijk het hele weekend vol bij Zandvoort!
Oh nee, wacht, de hype is simpelweg voorbij (want het was jarenlang doodsaai) en het MAX-vlaggetjesvolk dat om onbegrijpelijke redenen zijn oren voorheen liet martelen door Olav Mol dacht dat waardeloos commentaar onderdeel moest zijn van de beleving, zoals proleten vast ook denken dat hoofdpijn hoort bij goed wijndrinken.
Dankzij Ziggo mag je nu het Europacupvoetbal streamen en het overgrote deel is niet eens te zien zonder alweer een abo op Ziggosport.quote:Op maandag 23 december 2024 16:43 schreef Zorro het volgende:
[..]
Ik weiger de partij die ervoor heeft gezorgd dat het alleen nog maar via streaming bekeken kan worden te steunen.
Ja dan kijk ik via F1TV ook via streaming maar die is er niet schuldig aan. En bovendien heeft die veel meer te bieden. En als dat niet meer mogelijk is gaat IPTV serieus bestudeerd worden.
Maakt niet uit welke datatbase, de meeste fouten worden veroorzaakt omdat de materialen niet afgeboekt worden.quote:Op zaterdag 21 december 2024 18:56 schreef raptorix het volgende:
[..]
Omdat Excel een rekenblad is en geen database
En ik kan je met heel veel ervaring ook nog eens kunnen vertellen wat er met een database mis kan gaan
Ik krijg hier Imola 1994 visioenen bij.quote:Op maandag 23 december 2024 18:47 schreef Nieuwschierig het volgende:
[..]
Maakt niet uit welke datatbase, de meeste fouten worden veroorzaakt omdat de materialen niet afgeboekt worden.
Soms per ongeluk maar vaak ook dat er schroefje nodig is om het spatbord van 't kinderfietsje thuis vast te zetten. Maakt niet uit dat de schroef van titanium is en door Adrian Newey ontworpen.
Waarom zou f1 tv verdwijnen?quote:Op maandag 23 december 2024 13:16 schreef WismutVeilchen83 het volgende:
[..]
Dat hoop ik toch niet. F1 tv heeft voor mij ook de functie dat races en sessies terug kan kijken.
dat het in NL geboden wordt als optie.quote:
De laatste jaren dat ik m zag hoorde was het steeds meer oog voor Max en stokpaardjes en miste daardoor steeds meer in de race. Het kan wel zijn dat als je hem in een neutralere setting neerzet hij nog steeds prima is hoor, dat geloof ik best.quote:
Ik luister zelf die man al jaren niet meer maar ik vond hem over het algemeen wel neutraal bij Ziggy.quote:Op maandag 23 december 2024 19:22 schreef VoMy het volgende:
[..]
De laatste jaren dat ik m zag hoorde was het steeds meer oog voor Max en stokpaardjes en miste daardoor steeds meer in de race. Het kan wel zijn dat als je hem in een neutralere setting neerzet hij nog steeds prima is hoor, dat geloof ik best.
quote:FOM bevestigt aan GPblog dat F1TV ook komend seizoen voor Verstappen-fans af te nemen is. Bovendien blijft F1TV tevens als gratis extra beschikbaar voor alle abonnees van Viaplay in Nederland.
Las ik ook al. Goed nieuws!quote:Op dinsdag 24 december 2024 21:58 schreef Nizno het volgende:
Formule 1 heeft nieuws over F1 TV voor Nederlandse Verstappen-fans
[..]
scrollde bij de tiende reclameblok tussen aynil op mn mobiele nieuwsblok..quote:Op dinsdag 24 december 2024 22:15 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Las ik ook al. Goed nieuws!
Kom hier kijkenquote:Op dinsdag 24 december 2024 22:20 schreef Nizno het volgende:
[..]
scrollde bij de tiende reclameblok tussen aynil op mn mobiele nieuwsblok..
en idd goed nieuws.. zolang ex viaplay behoudt kan ik gewoon f1tv kijken.
En wat als je geen verstappen fan bent?quote:Op dinsdag 24 december 2024 21:58 schreef Nizno het volgende:
Formule 1 heeft nieuws over F1 TV voor Nederlandse Verstappen-fans
[..]
dan mag je stiekem best ook f1tv kijkenquote:Op dinsdag 24 december 2024 22:23 schreef franklop het volgende:
[..]
En wat als je geen verstappen fan bent?
iets te ver fietsenquote:
quote:
Wat een onbeschrijfelijke onzin is ditquote:Op maandag 23 december 2024 19:30 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Maar bij Viaplay is Nelson bijvoorbeeld zo’n bizarre fanboy van Max en Aston Martin. En verder gewoon best oké.
Wel respect dat je dit hebt onthouden want dit heb ik inderdaad eerder verkondigd op dit forum, incluis deze details.quote:Op woensdag 25 december 2024 00:04 schreef WismutVeilchen83 het volgende:
[..]
Wat een onbeschrijfelijke onzin is ditDit baseer je op één race in 2023 waarbij hij enthousiast was over Alonso in São Paulo en omdat je ergens las dat hij op een feest van Aston Martin geweest was
Nu natuurlijk de vraag, welke race...quote:
Monacoquote:Op woensdag 25 december 2024 08:10 schreef bedachtzaam het volgende:
[..]
Nu natuurlijk de vraag, welke race...
Ik hoor ze echt zelden over Aston Martin, simpelweg omdat het team totaal niet relevant is. Vorig jaar wel, want toen waren ze wel relevant omdat ze uit het niets een hele hoop podiums scoorden. Logisch dat ze daar enthousiast over waren.quote:Op woensdag 25 december 2024 00:41 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Wel respect dat je dit hebt onthouden want dit heb ik inderdaad eerder verkondigd op dit forum, incluis deze details.
Ik zie hem wel vaker op Aston Martin hospitality events met mede journalisten. Allemaal hartstikke leuk maar ik merk dan meteen aan hem dat die helemaal gaat fanboyen op ze.
Moet die allemaal zelf weten, maar het is vrij doorzichtig.
Alleen zenders die iets geven om de fans doen zoiets. Zenders die amper genoeg geld hebben om het absoluut minimale te doen hebben dat niet.quote:Op woensdag 25 december 2024 15:04 schreef THEFXR het volgende:
Vroeger was er zoiets als een F1 jaaroverzicht, bestaat dat nog??
Aah, vandaar dat Ziggo er geen heeft en Viaplay wel. Toevallig gisteren gekeken. Een week na het fijne Max Verstappen interviewquote:Op woensdag 25 december 2024 15:54 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Alleen zenders die iets geven om de fans doen zoiets. Zenders die amper genoeg geld hebben om het absoluut minimale te doen hebben dat niet.
Of doel je op de DVD van Duke? Die verschijnt eind januari. Reeds besteld uiteraardquote:Op woensdag 25 december 2024 15:04 schreef THEFXR het volgende:
Vroeger was er zoiets als een F1 jaaroverzicht, bestaat dat nog??
Iets met rechtenquote:Op woensdag 25 december 2024 16:19 schreef WismutVeilchen83 het volgende:
[..]
Aah, vandaar dat Ziggo er geen heeft en Viaplay wel. Toevallig gisteren gekeken. Een week na het fijne Max Verstappen interview
Iets met: je bewering klopt gewoon niet.quote:
Interview van Amber?quote:Op woensdag 25 december 2024 16:19 schreef WismutVeilchen83 het volgende:
[..]
Aah, vandaar dat Ziggo er geen heeft en Viaplay wel. Toevallig gisteren gekeken. Een week na het fijne Max Verstappen interview
Dit is een reactie van het niveau "RTL7 kan het toch ook?"quote:Op woensdag 25 december 2024 17:03 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Iets met: je bewering klopt gewoon niet.
Ik zou zeggen: kijk een oordeel zelf. Ik vond het leuk gedaan. Ze hadden een hoop uitspraken door het jaar heen die ze geen aanbood met het verzoek te raden wie het gezegd heeft en wat hij ervan vond. Voor zover ik het kon overzien kwam alles wel voorbij.quote:Op woensdag 25 december 2024 17:11 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Interview van Amber?
Zat ze weer als een tienermeisje te giechelen om alles wat Max zei of was ze nu wel professioneel?
Jij kwam toch met deze onzin?quote:Op woensdag 25 december 2024 17:11 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Dit is een reactie van het niveau "RTL7 kan het toch ook?"
Over niveau gesproken..quote:Op woensdag 25 december 2024 15:54 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Alleen zenders die iets geven om de fans doen zoiets. Zenders die amper genoeg geld hebben om het absoluut minimale te doen hebben dat niet.
F1TV bedoel je? Of vind je de 10 minuten highlights wel voldoende?quote:Op woensdag 25 december 2024 15:54 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Wanneer de enige verdediging waar je mee kan komen een "ja maar zij..." is, zal het wel kloppen.quote:Op woensdag 25 december 2024 17:15 schreef Starflyer het volgende:
[..]
F1TV bedoel je? Of vind je de 10 minuten highlights wel voldoende?
goed weerwoord ook weer.quote:Op woensdag 25 december 2024 17:22 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Wanneer de enige verdediging waar je mee kan komen een "ja maar zij..." is, zal het wel kloppen.
JIJ bent toch juist aan het "ja, maar zij-en"? Zie je dat zelf niet?quote:Op woensdag 25 december 2024 17:22 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Wanneer de enige verdediging waar je mee kan komen een "ja maar zij..." is, zal het wel kloppen.
Dat Ziggo er geen heeft snap ik. Maar jij beweerde dat Viaplay er geen zou hebben, en dat klopt gewoon niet. Die hebben, in tegenstelling tot de andere rechtenhouder F1TV, er wel een. Dat is waar ik op reageer.quote:Op woensdag 25 december 2024 17:22 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Buiten Mel en Nel is het best wel te doen. Vooral die dynamiek doet mij niks.quote:Op woensdag 25 december 2024 17:48 schreef ChevyCaprice het volgende:
Sommige races dit jaar waren wel goed genoeg om even weer terug te zien. Althans de highlights.
Canada is zo’n voorbeeld. Die was wel erg gaaf.
Wat Viaplay daarin doet is op zich wel vrij lange samenvattingen online gooien, voor iedereen toegankelijk.
quote:Op woensdag 25 december 2024 21:42 schreef Starflyer het volgende:
[ afbeelding ]
https://www.instagram.com/formula_aerodynamics/p/DD8A_wdtU9E/
Zo’n lijstje was er ook in 21, waarin o.a. ook stond dat de winnaar van de GP van Oostenrijk nooit wereldkampioen werd. Nouja, dat ging uiteindelijk dus niet op in 21. Hoewel ze daar in sommige landen nog moeite mee hebben.quote:Op donderdag 26 december 2024 07:58 schreef Sjoerd102 het volgende:
Vind sommige dingen op dat lijstje vergezocht.
Zo ken ik er nog wel een paar:
-F1 seizoen 2014 start in Australië, 2025 ook
-F1 seizoen 2014 eindigde in Abu Dhabi, 2025 ook
-Ferrari reed in 2014 in een auto met voornamelijke rode livery.
-Ferrari rijdt in 2025 in een auto met voornamelijke rode livery.
-Red Bull had in 2014 wagens met een 1 en een 3 erin als startnummer.
-Red Bull heeft in 2025 wagens met een 1 en een 3 erin als startnummer.
-In 2014 waren er naast Ferrari nog 2 andere team die gebruik maken van Ferrari motoren.
-In 2025 zijn er naast Ferrari nog 2 andere team die gebruik maken van Ferrari motoren.
-In 2014 was de 8e GP in een land waar de nationale vlag rood en wit als kleuren heeft (Oostenrijk)
-In 2025 is de 8e GP in een land waar de nationale vlag rood en wit als kleuren heeft (Monaco)
Sowieso kan je alle dingen van die data al wegstrepen. Grand prixs worden sowieso al vaak jaren in dezelfde tijd gehouden. Op een gegeven moment kom je vanzelf weer terug op die exacte data dan.quote:Op donderdag 26 december 2024 07:58 schreef Sjoerd102 het volgende:
Vind sommige dingen op dat lijstje vergezocht.
Zo ken ik er nog wel een paar:
-F1 seizoen 2014 start in Australië, 2025 ook
-F1 seizoen 2014 eindigde in Abu Dhabi, 2025 ook
-Ferrari reed in 2014 in een auto met voornamelijke rode livery.
-Ferrari rijdt in 2025 in een auto met voornamelijke rode livery.
-Red Bull had in 2014 wagens met een 1 en een 3 erin als startnummer.
-Red Bull heeft in 2025 wagens met een 1 en een 3 erin als startnummer.
-In 2014 waren er naast Ferrari nog 2 andere team die gebruik maken van Ferrari motoren.
-In 2025 zijn er naast Ferrari nog 2 andere team die gebruik maken van Ferrari motoren.
-In 2014 was de 8e GP in een land waar de nationale vlag rood en wit als kleuren heeft (Oostenrijk)
-In 2025 is de 8e GP in een land waar de nationale vlag rood en wit als kleuren heeft (Monaco)
Voor iets "waar het voor bedoeld is", gebeurde het de laatste jaren anders best weinigquote:Op donderdag 26 december 2024 13:09 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Sowieso kan je alle dingen van die data al wegstrepen. Grand prixs worden sowieso al vaak jaren in dezelfde tijd gehouden. Op een gegeven moment kom je vanzelf weer terug op die exacte data dan.
Ook dat er een red bull junior het zusterteam van red bull joint is verre van “crazy” te noemen. Dat is namelijk waar het juniorprogramma voor bedoeld is
En ik denk dat ie het helemaal niet erg vond om het merendeel van die dingen met Daniel te doen als er een lollig element in zat.quote:Op donderdag 26 december 2024 15:50 schreef AnneX het volgende:
Sjonge…dankzij algoritme komen er toch een zooi reeks en clips en interviews voorbij met Max
![]()
Wat erg dat de jongeman dit allemaal moet ondergaan volgens contract ws.
Dan maar een miljoentje minder en deze humbug beperken.
😂 goeie vraag.quote:Op donderdag 26 december 2024 15:53 schreef Droopie het volgende:
[..]
En ik denk dat ie het helemaal niet erg vond om het merendeel van die dingen met Daniel te doen als er een lollig element in zat.
Maar nee dan mag je na je laatste race naar Oostenrijk toe om nog een keer je seizoen te bespreken in het duits.
Nu vraag ik me wel af, wie betaalt die bonnetjes van de privejet als je naar die gekkigheid moet.
Hij zal vast een reiskostenvergoeding krijgen, maar of die reikt tot aan de kosten voor een vlucht met dat ding is de vraag.quote:Op donderdag 26 december 2024 15:53 schreef Droopie het volgende:
[..]
En ik denk dat ie het helemaal niet erg vond om het merendeel van die dingen met Daniel te doen als er een lollig element in zat.
Maar nee dan mag je na je laatste race naar Oostenrijk toe om nog een keer je seizoen te bespreken in het duits.
Nu vraag ik me wel af, wie betaalt die bonnetjes van de privejet als je naar die gekkigheid moet.
Ik zou echt echt gelijk mijn contract verscheuren als mijn werkgever na mijn laatste werkdag mij nog even met een lijnvlucht naar Oostenrijk, Rwanda en de fabriek stuurt.quote:Op donderdag 26 december 2024 15:58 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Hij zal vast een reiskostenvergoeding krijgen, maar of die reikt tot aan de kosten voor een vlucht met dat ding is de vraag.
Hij hoeft natuurlijk niet verplicht met die jet, kan ook gewoon een lijnvlucht pakken.
Ik zeg niet dat Red Bull hem een lijnvlucht zou laten pakken. Ik benoem maar één ding: Max kiest zelf zijn manier van vervoer. Dat is een vrij prijzige manier (terwijl er alternatieven zijn), dus hoeveel zou die vergoed krijgen? Kunnen we alleen maar over raden. Met zijn salaris zal het om het even zijn overigens.quote:Op donderdag 26 december 2024 16:40 schreef Droopie het volgende:
[..]
Ik zou echt echt gelijk mijn contract verscheuren als mijn werkgever na mijn laatste werkdag mij nog even met een lijnvlucht naar Oostenrijk, Rwanda en de fabriek stuurt.
Maar dat ding wordt verdomme wel goed gebruikt zeg.
https://x.com/VerstappenJet?t=Ijz1CE98FSXqgg_VfBotqw&s=09
Vergoeding zal weinig zijn misschien wat van de besparing t.o.v. een eersteklasticket maar dat vliegtuig is dan alsnog wel een factor 10 duurder.quote:Op donderdag 26 december 2024 16:54 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Ik zeg niet dat Red Bull hem een lijnvlucht zou laten pakken. Ik benoem maar één ding: Max kiest zelf zijn manier van vervoer. Dat is een vrij prijzige manier (terwijl er alternatieven zijn), dus hoeveel zou die vergoed krijgen? Kunnen we alleen maar over raden. Met zijn salaris zal het om het even zijn overigens.
Het is natuurlijk niet zo dat iemand als Max Verstappen makkelijk even een lijnvlucht kan pakken zonder van gate in Nice tot taxi in Oostenrijk en weer terug lastig gevallen te worden. Veel mensen begrijpen dat niet, net als je een publiek leven hebt dan zitten er ook heel veel negatieve aspecten aan die je haast nopen tot decadent gedrag zoals een privé vliegtuig, onder je anders bijna geen leven hebt.quote:Op donderdag 26 december 2024 16:54 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Ik zeg niet dat Red Bull hem een lijnvlucht zou laten pakken. Ik benoem maar één ding: Max kiest zelf zijn manier van vervoer. Dat is een vrij prijzige manier (terwijl er alternatieven zijn), dus hoeveel zou die vergoed krijgen? Kunnen we alleen maar over raden. Met zijn salaris zal het om het even zijn overigens.
Volgens mij ging bij de GP van Belgie echt iedereen met een privejetquote:Op donderdag 26 december 2024 18:57 schreef WismutVeilchen83 het volgende:
[..]
Het is natuurlijk niet zo dat iemand als Max Verstappen makkelijk even een lijnvlucht kan pakken zonder van gate in Nice tot taxi in Oostenrijk en weer terug lastig gevallen te worden. Veel mensen begrijpen dat niet, net als je een publiek leven hebt dan zitten er ook heel veel negatieve aspecten aan die je haast nopen tot decadent gedrag zoals een privé vliegtuig, onder je anders bijna geen leven hebt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |