SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Bracket:
Spelletjes:
Voorspelspel: DRT / PDC WK 2025 - Het voorspelspel #1:
Nostradamus: DRT / DRT Nostradamus, editie 2025 #1
Pick'em: DRT / Pick'em WK 2025 Een toegankelijk spelletje voor allen.
Bingo:
TV:
Voor de dartsliefhebber is Viaplay een must. Viaplay tv zal weliswaar het een en ander uit gaan zenden, maar voor HET WK is dat natuurlijk niet voldoende. Bovendien wil je de hoogstaande analyses van analist Jerry en co. natuurlijk niet missen. Is schraalhans keukenmeester? Dan is VTM wellicht een optie.
POLLU MAD?
Gefeli Gurneyquote:Op dinsdag 17 december 2024 21:15 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Feyenoord op het ene scherm, darts op het andere scherm, speciaalbiertje in de hand, net uiteten geweest
Prima verjaardagje zo
Goedenavond allemaal
quote:Op dinsdag 17 december 2024 21:23 schreef Dr_Flash het volgende:
Blonde mannen moeten geen snorretje laten staan
Ik noem een Krcmar.quote:Op dinsdag 17 december 2024 21:24 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Wie vinden jullie nou een echt stoere darter?
Ben horse.quote:Op dinsdag 17 december 2024 21:27 schreef de_boswachter het volgende:
Jaaaaa de poll is gemaakt. @:coco is de beste mod ter wereld.
Beste softtipper ter wereld genot. Er staan wedstrijden van hem op YouTube, bizar. Niks missen genotquote:
Noa-Lynn van Leuvenquote:Op dinsdag 17 december 2024 21:24 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Wie vinden jullie nou een echt stoere darter?
Doordat er 7x op gestemd isquote:Op dinsdag 17 december 2024 21:28 schreef Flitsbezorger het volgende:
Hoe staat die 3de blonde op de eerste plaats????
kwaak kwaakquote:Op dinsdag 17 december 2024 21:32 schreef Bezsen het volgende:
[..]
Daar zou jij na 10 uur 's avonds een voorbeeld aan kunnen nemen!
Weinig tattoo-liefhebbers ook hier.quote:Op dinsdag 17 december 2024 21:28 schreef Flitsbezorger het volgende:
Hoe staat die 3de blonde op de eerste plaats????
Ik weet zeker dat hier lieden zitten met armen vol. Maar gewoon te laf om het toe te geven.quote:Op dinsdag 17 december 2024 21:34 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Weinig tattoo-liefhebbers ook hier.
Ik heb geen tattoos, heb er niks mee, maar ik heb er ook geen pittige mening over.quote:Op dinsdag 17 december 2024 21:35 schreef WAvanBuren het volgende:
[..]
Ik weet zeker dat hier lieden zitten met armen vol. Maar gewoon te laf om het toe te geven.
Dat vind ik ook wel gek, zeker na dat Palworld gebeuren toen ze die aan hebben geklaagd wegens ‘het rijden op dieren in een spel’. Die nemen darts dus echt niet serieusquote:Op dinsdag 17 december 2024 21:26 schreef Rnie het volgende:
[..]
Dat Nintendo nog geen rechtzaak heeft gestart is mij een raadsel.
Dit soort nuance houden we hier niet vanquote:Op dinsdag 17 december 2024 21:36 schreef Flitsbezorger het volgende:
[..]
Ik heb geen tattoos, heb er niks mee, maar ik heb er ook geen pittige mening over.
Moet iedereen zelf weten
Als je goed kijkt zie je Pikachu niet meer op zn shirt. Eerst wel.quote:Op dinsdag 17 december 2024 21:37 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Dat vind ik ook wel gek, zeker na dat Palworld gebeuren toen ze die aan hebben geklaagd wegens ‘het rijden op dieren in een spel’. Die nemen darts dus echt niet serieus
Inderdaad, die was toch beter vroegaahquote:Op dinsdag 17 december 2024 21:40 schreef Szura het volgende:
Niveau van die mof is behalve die paar finishes niet best
In '45 zakte het niveau van de Duitsers ook wat in.quote:Op dinsdag 17 december 2024 21:40 schreef Szura het volgende:
Niveau van die mof is behalve die paar finishes niet best
Akkoordquote:Op dinsdag 17 december 2024 21:37 schreef Szura het volgende:
[..]
Dit soort nuance houden we hier niet van
Nuance doen we maar in het Feyenoord-topicquote:Op dinsdag 17 december 2024 21:37 schreef Szura het volgende:
[..]
Dit soort nuance houden we hier niet van
Komt over het hele jaar maar net boven de 90 gemiddeld uit.quote:Op dinsdag 17 december 2024 21:40 schreef The_Undertone het volgende:
[..]
Inderdaad, die was toch beter vroegaah
West-Formosiaan bedoel je.quote:Op dinsdag 17 december 2024 21:41 schreef WAvanBuren het volgende:
Vietnamees kan niet omgaan met druk.
Dan gaat het niet op.quote:Op dinsdag 17 december 2024 21:12 schreef wimderon het volgende:
[..]
Ik breng Andreas Harrysson-Laszlo Kadar in.
Of telt Lakeside niet meer?
Lekker hip.quote:Op dinsdag 17 december 2024 21:42 schreef WAvanBuren het volgende:
Waarom zou je een google pixel willen?
Met die meid erbij?quote:Op dinsdag 17 december 2024 21:42 schreef WAvanBuren het volgende:
Pixel aidsquote:Op dinsdag 17 december 2024 21:42 schreef WAvanBuren het volgende:
Die is al overleden tochquote:Op dinsdag 17 december 2024 21:46 schreef Zipportal het volgende:
Die Gian zit echt een kop op om te beuken.
ProTour was ie nergens, terwijl hij eind verleden jaar er een paar keer dicht bij was. Nu vind ik zijn worpen ook totaal niet gegroepeerd.quote:Op dinsdag 17 december 2024 21:41 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Komt over het hele jaar maar net boven de 90 gemiddeld uit.
Na deel 1 van het seizoen 89,37
Na deel 2 zat 'ie op 88,67
Na deel 3 (voor het WK) 90,03
Pix van je vrouwquote:Op dinsdag 17 december 2024 21:46 schreef Doevelaer het volgende:
Mijn vrouw heeft een Pixel 7pro. Wat een gigantisch tyfus toestel zeg
Het is een vreemd geval, ja.quote:Op dinsdag 17 december 2024 21:47 schreef The_Undertone het volgende:
[..]
ProTour was ie nergens, terwijl hij eind verleden jaar er een paar keer dicht bij was. Nu vind ik zijn worpen ook totaal niet gegroepeerd.
Maak eens een foto met die telefoon van je vrouw! Dan kunnen we oordelen of het een fijn ding is. Dat toestel uiteraard.quote:Op dinsdag 17 december 2024 21:46 schreef Doevelaer het volgende:
quote:Op dinsdag 17 december 2024 21:49 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Maak eens een foto met die telefoon van je vrouw! Dan kunnen we oordelen of het een fijn ding is. Dat toestel uiteraard.
Weet je vrouw dat je deze info met ons deelt?quote:Op dinsdag 17 december 2024 21:46 schreef Doevelaer het volgende:
Ik heb veel tattoos.quote:Op dinsdag 17 december 2024 21:35 schreef WAvanBuren het volgende:
[..]
Ik weet zeker dat hier lieden zitten met armen vol. Maar gewoon te laf om het toe te geven.
quote:Op dinsdag 17 december 2024 21:50 schreef RipCity het volgende:
Die Littler wint net 'Young Sports personality 2024' op BBC1. Nog net zo'n plofkop als eerst.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
In India poepen ze op straat @Zipportalquote:Op dinsdag 17 december 2024 21:54 schreef Bezsen het volgende:
Net pittige diarree gehad (Indiaas gegeten)
Bekijk deze YouTube-videoquote:Op dinsdag 17 december 2024 21:55 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
In India poepen ze op straat @:Zipportal
Winstwaarschuwing: er kan nog meer komen.quote:Op dinsdag 17 december 2024 21:54 schreef Bezsen het volgende:
Herhalingsgevaarquote:Op dinsdag 17 december 2024 21:54 schreef Bezsen het volgende:
Zou jij vies Indiaas eten of gewoon van de Thai of Indo halen?quote:Op dinsdag 17 december 2024 21:56 schreef Kopiko het volgende:
[..]
Winstwaarschuwing: er kan nog meer komen.
Moeilijk, moeilijk:quote:Op dinsdag 17 december 2024 21:58 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Kunnen ze die wedstrijden van Zong voortaan niet schriftelijk afdoen
Of juist kunnen toevoegenquote:Op dinsdag 17 december 2024 21:57 schreef Dagoduck het volgende:
Had ook gewoon een 0 van mijn post kunnen halen.
quote:Op dinsdag 17 december 2024 21:55 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
In India poepen ze op straat @:Zipportal
Lekker poep rapen.quote:Linkerhand
De linkerhand daarentegen is bedoeld onreine dingen, zoals toiletbezoek en het uitdoen van je schoenen. Als je iemand dus met de linkerhand een hand geeft of aanraakt, is dat in deze landen een grove belediging!
Dit is het recept voor hond in de potquote:Op dinsdag 17 december 2024 22:00 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Moeilijk, moeilijk:
[ afbeelding ]
Oh daarom is het zo'n teringzooi bij toiletten in die landen, allemaal rechtshandigen die aanklooien met hun linkerquote:
Laat broekje maar uit.quote:Op dinsdag 17 december 2024 21:54 schreef Bezsen het volgende:
Nee, ik krijg: hij gedraagt zich wel erg volwassen voor een puber.quote:Op dinsdag 17 december 2024 22:02 schreef Slobeend het volgende:
Krijgen jullie ook Verstappen vibes van Gian?
Die stond tenminste wel met dr kut in de playboyquote:
Mani zet iedereen op zijn hypetrain en gooit ze met zelfde gemak eruitquote:Op dinsdag 17 december 2024 22:10 schreef Doevelaer het volgende:
[..]
Weg er mee. Werd hier toch ook heel erg gehyped door Mani?
quote:
Zwanger?quote:Op dinsdag 17 december 2024 22:12 schreef Doevelaer het volgende:
Wat heeft Fallon ineens een dikke plofkop dan
Dan pas wordt het dartsen serieus.quote:Op dinsdag 17 december 2024 22:12 schreef Doevelaer het volgende:
Ziekte/aandoeningquote:Op dinsdag 17 december 2024 22:12 schreef Doevelaer het volgende:
Regelmatig pilsen met Cam.quote:Op dinsdag 17 december 2024 22:12 schreef Doevelaer het volgende:
Medicatie volgens mij.quote:Op dinsdag 17 december 2024 22:12 schreef Doevelaer het volgende:
quote:Op dinsdag 17 december 2024 22:13 schreef WAvanBuren het volgende:
Fallon is zwanger geblaft door Menzies Sweeting?
Fallus heeft een nierziektequote:Op dinsdag 17 december 2024 22:13 schreef WAvanBuren het volgende:
Fallon is zwanger geblaft door Menzies?
Had hij maar diverser moeten zijn.quote:Op dinsdag 17 december 2024 22:14 schreef Evangelion het volgende:
Ons aller Littler heeft verloren van een dove hardlopert. Sad!
[ x ]
Dunne darters worden niet serieus genomen.quote:Op dinsdag 17 december 2024 22:12 schreef Doevelaer het volgende:
Sherrock heb een aandoening, hier was ze van bekend voordat ze bekend werd als ‘queen van de palace’quote:Op dinsdag 17 december 2024 22:12 schreef Doevelaer het volgende:
Door dik en dun.quote:Op dinsdag 17 december 2024 22:15 schreef Poepz0r het volgende:
Meikle en fallus zijn overigens goede vrienden ter info
Je glas hopelijk nietquote:Op dinsdag 17 december 2024 22:18 schreef Dr_Flash het volgende:
totdat Fles zijn 10 jaar oude BrakBook echt leeg is
Die bestaan niet in de UK.quote:Op dinsdag 17 december 2024 22:21 schreef WheeledWarrior het volgende:
Geen modelgezin bij Fallon thuis.
Die heb ik net proberen te bellen.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.U MAD?
Lekker medische details in het rond gooien en ondertussen de keyboardwarriors veroordelen. Yolo.quote:Op dinsdag 17 december 2024 22:21 schreef Dagoduck het volgende:
Hele familie wordt even doorgelicht.
Ben nu officieel ingeburgerd in DRT allen.quote:Like Alert
17-12-2024 @ 22:21:41
IkGeefEnkelLikes heeft een van jouw posts geliket in "Darts / 2025 PDC World Darts Championship #17 Ben Horse"
quote:Op dinsdag 17 december 2024 22:22 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Die heb ik net proberen te bellen.Als je Menzies belt hangt ie niet op denk ik, en lult ie drie uur tegen je aanSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Makkelijk eerste
Niels heeft ook schimmel, maar dan in zijn hersenen.quote:Op dinsdag 17 december 2024 22:22 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Lekker medische details in het rond gooien en ondertussen de keyboardwarriors veroordelen. Yolo.
Zuchtquote:Op dinsdag 17 december 2024 22:23 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Als je Menzies belt hangt ie niet op denk ik, en lult ie drie uur tegen je aan
Maak jij niet uitquote:Op dinsdag 17 december 2024 22:23 schreef Flitsbezorger het volgende:
[..]
Ben nu officieel ingeburgerd in DRT allen.
Lekker maatquote:Op dinsdag 17 december 2024 22:23 schreef Flitsbezorger het volgende:
[..]
Akkoord.quote:Op dinsdag 17 december 2024 22:23 schreef Flitsbezorger het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 17 december 2024 22:22 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Lekker medische details in het rond gooien en ondertussen de keyboardwarriors veroordelen. Yolo.
Zagen we al van mijlenver aankomenquote:Op dinsdag 17 december 2024 22:25 schreef The_Undertone het volgende:
Wat een loser is die Meikle ook
Kan niet tegen een vriendin gooien. Mentaal zwakquote:Op dinsdag 17 december 2024 22:26 schreef Flitsbezorger het volgende:
[..]
Zagen we al van mijlenver aankomen
ik heb er al zeker 3 of 4quote:Op dinsdag 17 december 2024 22:29 schreef de_boswachter het volgende:
17-12-2024 @ 22:28:25
IkGeefEnkelLikes heeft een van jouw posts geliket in "Darts / 2025 PDC World Darts Championship #17 Ben Horse
Wan handerdddquote:Op dinsdag 17 december 2024 22:29 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Huw Ware lijkt mij een heel lieve man
Hier is de gein ook wel vrij vlot vanaf denk ikquote:
Naar ondertoontje. @de_boswachterquote:Op dinsdag 17 december 2024 22:31 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Hier is de gein ook wel vrij vlot vanaf denk ik
Waarom ga je nou die halve tamme erbij roepen?quote:Op dinsdag 17 december 2024 22:32 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Naar ondertoontje. @:de_boswachter
Homosexueel met een mening. En door.quote:Op dinsdag 17 december 2024 22:32 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Naar ondertoontje. @:de_boswachter
Zou jij je brilglazen nog poetsen als je iedere dag met Menzies in bed ligt?quote:Op dinsdag 17 december 2024 22:33 schreef Wienerschnitzels het volgende:
Waarom poetst Sherrock haar brilglazen niet?
Aangenaam, mij noemen ze Flesquote:Op dinsdag 17 december 2024 22:34 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Homosexueel met een mening. En door.
Trage troep moet verboden worden.quote:Op dinsdag 17 december 2024 22:34 schreef Frozen-assassin het volgende:
Traagheid van Meikle trek ik niet
Omdat daar nog een beweging in zat Meikle staat gewoon een paar seconden stilquote:Op dinsdag 17 december 2024 22:36 schreef Bomenverzameling het volgende:
Toch was Justin Pipe ook retetraag, maar vond ik beter om naar te kijken dan dit
Stel je eens keer niet zo gigantisch aan.quote:Op dinsdag 17 december 2024 22:39 schreef Dr_Flash het volgende:
we zullen het erover eens zijn dat ik hier niet wakker voor hoef te blijven verder. Gegroet allen
Dat maak jij ervan. Ik ga gewoon slapenquote:Op dinsdag 17 december 2024 22:40 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Stel je eens keer niet zo gigantisch aan.
Slaap lekker!quote:Op dinsdag 17 december 2024 22:39 schreef Dr_Flash het volgende:
we zullen het erover eens zijn dat ik hier niet wakker voor hoef te blijven verder. Gegroet allen
Aandachtshoertje Fles.quote:Op dinsdag 17 december 2024 22:39 schreef Dr_Flash het volgende:
Na de kerst weer longfoto's maken.quote:Op dinsdag 17 december 2024 22:43 schreef Van_Poppel het volgende:
Dat hoestje van Koert klinkt niet echt gezond
Die gele vingers van hem ook nietquote:Op dinsdag 17 december 2024 22:43 schreef Van_Poppel het volgende:
Dat hoestje van Koert klinkt niet echt gezond
Stukje eigen risicoquote:Op dinsdag 17 december 2024 22:44 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Na de kerst weer longfoto's maken.
En wij weer + 15 zorgpremie per maand extra.quote:Op dinsdag 17 december 2024 22:44 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Na de kerst weer longfoto's maken.
Geen last van. Belgische zorgverzekeraar genotquote:Op dinsdag 17 december 2024 22:45 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
En wij weer + 15 zorgpremie per maand extra.
Ik heb mijn eigen risico voor het eerst in jaren op minimaal gezet, die boeven bij de verzekering bieden amper nog voordeel in de maandpremie.quote:
Ok capuchon_jongen. Ik doe bewust niet @, want voor je het weet post die minkukel hier weer mee.quote:Op dinsdag 17 december 2024 22:45 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Geen last van. Belgische zorgverzekeraar genot
Heel slim van je!quote:Op dinsdag 17 december 2024 22:46 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Ok capuchon_jongen. Ik doe bewust niet @, want voor je het weet post die minkukel hier weer mee.
Koert gaat waarschijnlijk niet onze pensioenpot leegtrekken, dat is weer een meevaller.quote:Op dinsdag 17 december 2024 22:45 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
En wij weer + 15 zorgpremie per maand extra.
Menzies brengt ook geen geld in het laatje dit toernooi.quote:Op dinsdag 17 december 2024 22:48 schreef de_boswachter het volgende:
Geen vaatwasser hebben. Pure armoede in huize Fallon.
Ga ik ook doen, bij ZK krijg je slechts 150 euro bonus met maximaal eigen risico.quote:Op dinsdag 17 december 2024 22:46 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Ik heb mijn eigen risico voor het eerst in jaren op minimaal gezet, die boeven bij de verzekering bieden amper nog voordeel in de maandpremie.
Yes, hier ook zoiets op jaarbasis.quote:Op dinsdag 17 december 2024 22:50 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Ga ik ook doen, bij ZK krijg je slechts 150 euro bonus met maximaal eigen risico.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |