SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Bracket:
Spelletjes:
Voorspelspel: DRT / PDC WK 2025 - Het voorspelspel #1:
Nostradamus: DRT / DRT Nostradamus, editie 2025 #1
Pick'em: DRT / Pick'em WK 2025 Een toegankelijk spelletje voor allen.
Bingo:
TV:
Voor de dartsliefhebber is Viaplay een must. Viaplay tv zal weliswaar het een en ander uit gaan zenden, maar voor HET WK is dat natuurlijk niet voldoende. Bovendien wil je de hoogstaande analyses van analist Jerry en co. natuurlijk niet missen. Is schraalhans keukenmeester? Dan is VTM wellicht een optie.
POLLU MAD?
Gefeli Gurneyquote:Op dinsdag 17 december 2024 21:15 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Feyenoord op het ene scherm, darts op het andere scherm, speciaalbiertje in de hand, net uiteten geweest
Prima verjaardagje zo
Goedenavond allemaal
quote:Op dinsdag 17 december 2024 21:23 schreef Dr_Flash het volgende:
Blonde mannen moeten geen snorretje laten staan
Ik noem een Krcmar.quote:Op dinsdag 17 december 2024 21:24 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Wie vinden jullie nou een echt stoere darter?
Ben horse.quote:Op dinsdag 17 december 2024 21:27 schreef de_boswachter het volgende:
Jaaaaa de poll is gemaakt. @:coco is de beste mod ter wereld.
Beste softtipper ter wereld genot. Er staan wedstrijden van hem op YouTube, bizar. Niks missen genotquote:
Noa-Lynn van Leuvenquote:Op dinsdag 17 december 2024 21:24 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Wie vinden jullie nou een echt stoere darter?
Doordat er 7x op gestemd isquote:Op dinsdag 17 december 2024 21:28 schreef Flitsbezorger het volgende:
Hoe staat die 3de blonde op de eerste plaats????
kwaak kwaakquote:Op dinsdag 17 december 2024 21:32 schreef Bezsen het volgende:
[..]
Daar zou jij na 10 uur 's avonds een voorbeeld aan kunnen nemen!
Weinig tattoo-liefhebbers ook hier.quote:Op dinsdag 17 december 2024 21:28 schreef Flitsbezorger het volgende:
Hoe staat die 3de blonde op de eerste plaats????
Ik weet zeker dat hier lieden zitten met armen vol. Maar gewoon te laf om het toe te geven.quote:Op dinsdag 17 december 2024 21:34 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Weinig tattoo-liefhebbers ook hier.
Ik heb geen tattoos, heb er niks mee, maar ik heb er ook geen pittige mening over.quote:Op dinsdag 17 december 2024 21:35 schreef WAvanBuren het volgende:
[..]
Ik weet zeker dat hier lieden zitten met armen vol. Maar gewoon te laf om het toe te geven.
Dat vind ik ook wel gek, zeker na dat Palworld gebeuren toen ze die aan hebben geklaagd wegens ‘het rijden op dieren in een spel’. Die nemen darts dus echt niet serieusquote:Op dinsdag 17 december 2024 21:26 schreef Rnie het volgende:
[..]
Dat Nintendo nog geen rechtzaak heeft gestart is mij een raadsel.
Dit soort nuance houden we hier niet vanquote:Op dinsdag 17 december 2024 21:36 schreef Flitsbezorger het volgende:
[..]
Ik heb geen tattoos, heb er niks mee, maar ik heb er ook geen pittige mening over.
Moet iedereen zelf weten
Als je goed kijkt zie je Pikachu niet meer op zn shirt. Eerst wel.quote:Op dinsdag 17 december 2024 21:37 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Dat vind ik ook wel gek, zeker na dat Palworld gebeuren toen ze die aan hebben geklaagd wegens ‘het rijden op dieren in een spel’. Die nemen darts dus echt niet serieus
Inderdaad, die was toch beter vroegaahquote:Op dinsdag 17 december 2024 21:40 schreef Szura het volgende:
Niveau van die mof is behalve die paar finishes niet best
In '45 zakte het niveau van de Duitsers ook wat in.quote:Op dinsdag 17 december 2024 21:40 schreef Szura het volgende:
Niveau van die mof is behalve die paar finishes niet best
Akkoordquote:Op dinsdag 17 december 2024 21:37 schreef Szura het volgende:
[..]
Dit soort nuance houden we hier niet van
Nuance doen we maar in het Feyenoord-topicquote:Op dinsdag 17 december 2024 21:37 schreef Szura het volgende:
[..]
Dit soort nuance houden we hier niet van
Komt over het hele jaar maar net boven de 90 gemiddeld uit.quote:Op dinsdag 17 december 2024 21:40 schreef The_Undertone het volgende:
[..]
Inderdaad, die was toch beter vroegaah
West-Formosiaan bedoel je.quote:Op dinsdag 17 december 2024 21:41 schreef WAvanBuren het volgende:
Vietnamees kan niet omgaan met druk.
Dan gaat het niet op.quote:Op dinsdag 17 december 2024 21:12 schreef wimderon het volgende:
[..]
Ik breng Andreas Harrysson-Laszlo Kadar in.
Of telt Lakeside niet meer?
Lekker hip.quote:Op dinsdag 17 december 2024 21:42 schreef WAvanBuren het volgende:
Waarom zou je een google pixel willen?
Met die meid erbij?quote:Op dinsdag 17 december 2024 21:42 schreef WAvanBuren het volgende:
Pixel aidsquote:Op dinsdag 17 december 2024 21:42 schreef WAvanBuren het volgende:
Die is al overleden tochquote:Op dinsdag 17 december 2024 21:46 schreef Zipportal het volgende:
Die Gian zit echt een kop op om te beuken.
ProTour was ie nergens, terwijl hij eind verleden jaar er een paar keer dicht bij was. Nu vind ik zijn worpen ook totaal niet gegroepeerd.quote:Op dinsdag 17 december 2024 21:41 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Komt over het hele jaar maar net boven de 90 gemiddeld uit.
Na deel 1 van het seizoen 89,37
Na deel 2 zat 'ie op 88,67
Na deel 3 (voor het WK) 90,03
Pix van je vrouwquote:Op dinsdag 17 december 2024 21:46 schreef Doevelaer het volgende:
Mijn vrouw heeft een Pixel 7pro. Wat een gigantisch tyfus toestel zeg
Het is een vreemd geval, ja.quote:Op dinsdag 17 december 2024 21:47 schreef The_Undertone het volgende:
[..]
ProTour was ie nergens, terwijl hij eind verleden jaar er een paar keer dicht bij was. Nu vind ik zijn worpen ook totaal niet gegroepeerd.
Maak eens een foto met die telefoon van je vrouw! Dan kunnen we oordelen of het een fijn ding is. Dat toestel uiteraard.quote:Op dinsdag 17 december 2024 21:46 schreef Doevelaer het volgende:
quote:Op dinsdag 17 december 2024 21:49 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Maak eens een foto met die telefoon van je vrouw! Dan kunnen we oordelen of het een fijn ding is. Dat toestel uiteraard.
Weet je vrouw dat je deze info met ons deelt?quote:Op dinsdag 17 december 2024 21:46 schreef Doevelaer het volgende:
Ik heb veel tattoos.quote:Op dinsdag 17 december 2024 21:35 schreef WAvanBuren het volgende:
[..]
Ik weet zeker dat hier lieden zitten met armen vol. Maar gewoon te laf om het toe te geven.
quote:Op dinsdag 17 december 2024 21:50 schreef RipCity het volgende:
Die Littler wint net 'Young Sports personality 2024' op BBC1. Nog net zo'n plofkop als eerst.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |