Die heb ik net proberen te bellen.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.U MAD?
Lekker medische details in het rond gooien en ondertussen de keyboardwarriors veroordelen. Yolo.quote:Op dinsdag 17 december 2024 22:21 schreef Dagoduck het volgende:
Hele familie wordt even doorgelicht.
Ben nu officieel ingeburgerd in DRT allen.quote:Like Alert
17-12-2024 @ 22:21:41
IkGeefEnkelLikes heeft een van jouw posts geliket in "Darts / 2025 PDC World Darts Championship #17 Ben Horse"
quote:Op dinsdag 17 december 2024 22:22 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Die heb ik net proberen te bellen.Als je Menzies belt hangt ie niet op denk ik, en lult ie drie uur tegen je aanSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Makkelijk eerste
Niels heeft ook schimmel, maar dan in zijn hersenen.quote:Op dinsdag 17 december 2024 22:22 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Lekker medische details in het rond gooien en ondertussen de keyboardwarriors veroordelen. Yolo.
Zuchtquote:Op dinsdag 17 december 2024 22:23 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Als je Menzies belt hangt ie niet op denk ik, en lult ie drie uur tegen je aan
Maak jij niet uitquote:Op dinsdag 17 december 2024 22:23 schreef Flitsbezorger het volgende:
[..]
Ben nu officieel ingeburgerd in DRT allen.
Lekker maatquote:Op dinsdag 17 december 2024 22:23 schreef Flitsbezorger het volgende:
[..]
Akkoord.quote:Op dinsdag 17 december 2024 22:23 schreef Flitsbezorger het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 17 december 2024 22:22 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Lekker medische details in het rond gooien en ondertussen de keyboardwarriors veroordelen. Yolo.
Zagen we al van mijlenver aankomenquote:Op dinsdag 17 december 2024 22:25 schreef The_Undertone het volgende:
Wat een loser is die Meikle ook
Kan niet tegen een vriendin gooien. Mentaal zwakquote:Op dinsdag 17 december 2024 22:26 schreef Flitsbezorger het volgende:
[..]
Zagen we al van mijlenver aankomen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |