Aandachtshoertje Fles.quote:Op dinsdag 17 december 2024 22:39 schreef Dr_Flash het volgende:
we zullen het erover eens zijn dat ik hier niet wakker voor hoef te blijven verder. Gegroet allen
Na de kerst weer longfoto's maken.quote:Op dinsdag 17 december 2024 22:43 schreef Van_Poppel het volgende:
Dat hoestje van Koert klinkt niet echt gezond
Die gele vingers van hem ook nietquote:Op dinsdag 17 december 2024 22:43 schreef Van_Poppel het volgende:
Dat hoestje van Koert klinkt niet echt gezond
Stukje eigen risicoquote:Op dinsdag 17 december 2024 22:44 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Na de kerst weer longfoto's maken.
En wij weer + 15 zorgpremie per maand extra.quote:Op dinsdag 17 december 2024 22:44 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Na de kerst weer longfoto's maken.
Geen last van. Belgische zorgverzekeraar genotquote:Op dinsdag 17 december 2024 22:45 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
En wij weer + 15 zorgpremie per maand extra.
Ik heb mijn eigen risico voor het eerst in jaren op minimaal gezet, die boeven bij de verzekering bieden amper nog voordeel in de maandpremie.quote:
Ok capuchon_jongen. Ik doe bewust niet @, want voor je het weet post die minkukel hier weer mee.quote:Op dinsdag 17 december 2024 22:45 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Geen last van. Belgische zorgverzekeraar genot
Heel slim van je!quote:Op dinsdag 17 december 2024 22:46 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Ok capuchon_jongen. Ik doe bewust niet @, want voor je het weet post die minkukel hier weer mee.
Koert gaat waarschijnlijk niet onze pensioenpot leegtrekken, dat is weer een meevaller.quote:Op dinsdag 17 december 2024 22:45 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
En wij weer + 15 zorgpremie per maand extra.
Menzies brengt ook geen geld in het laatje dit toernooi.quote:Op dinsdag 17 december 2024 22:48 schreef de_boswachter het volgende:
Geen vaatwasser hebben. Pure armoede in huize Fallon.
Ga ik ook doen, bij ZK krijg je slechts 150 euro bonus met maximaal eigen risico.quote:Op dinsdag 17 december 2024 22:46 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Ik heb mijn eigen risico voor het eerst in jaren op minimaal gezet, die boeven bij de verzekering bieden amper nog voordeel in de maandpremie.
Yes, hier ook zoiets op jaarbasis.quote:Op dinsdag 17 december 2024 22:50 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Ga ik ook doen, bij ZK krijg je slechts 150 euro bonus met maximaal eigen risico.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |