SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Was ik niet maatquote:Op dinsdag 17 december 2024 21:24 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
[ link | afbeelding ]
wat lul je
Tis er nog mooi licht.quote:Op dinsdag 17 december 2024 21:24 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
[ link | afbeelding ]
wat lul je
Het is niet alleen hij, alle verdedigers grossieren in domme fouten dit seizoen. De verdedigende organisatie is echt belabberd.quote:Op dinsdag 17 december 2024 21:18 schreef fetX het volgende:
[..]
Ongekend hoe groot het niveauverschil is met vorig seizoen.
quote:Op dinsdag 17 december 2024 21:27 schreef Adames het volgende:
Ik heb Bryan Smeeta wel eens beter zien afmaken
Gigantische teleurstelling die Kroaatquote:Op dinsdag 17 december 2024 21:29 schreef Kopiko het volgende:
Ivanusec verrassend genoeg iets te traag.
Verhuren aan een andere club voor de rest van het seizoen oid.quote:Op dinsdag 17 december 2024 21:33 schreef Flitsbezorger het volgende:
[..]
Gigantische teleurstelling die Kroaat
Dat mag niet meer volgens mij.quote:Op dinsdag 17 december 2024 21:36 schreef Vis1980 het volgende:
[..]
Verhuren aan een andere club voor de rest van het seizoen oid.
Ik denk dat MVV wel iets beters nastreeft eigenlijkquote:Op dinsdag 17 december 2024 21:29 schreef TweedeKlum het volgende:
Kan Ivan niet gelijk blijven daar?
Oja, das waar. Het zal voor hem ook fijn zijn om weg te gaan, hij ziet er met de week eenzamer uit. Kasanwirjo is terug, telt dat dan als een huurspeler minder of blijft dat voor de rest vh seizoen/quote:Op dinsdag 17 december 2024 21:38 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Dat mag niet meer volgens mij.
Gewoon wegdoen voor een prikkie.
Naar nac sturen en ruilen voor Sauerquote:Op dinsdag 17 december 2024 21:36 schreef Vis1980 het volgende:
[..]
Verhuren aan een andere club voor de rest van het seizoen oid.
Nee, ik denk meer dat dit een Vente is, niet eens een Nelissen.quote:Op dinsdag 17 december 2024 21:41 schreef klaasweetalles het volgende:
Redmond heeft wel potentie denk ik om zich door te ontwikkelen
kost wel 2 jaar denk ik
Hoe komen we daar nu weer aan eigenlijk? Douwe Egbertspunten?quote:Op dinsdag 17 december 2024 21:43 schreef H.FR het volgende:
Ben ook nog niet echt onder de indruk van die Gonzalez
Nee, iemand had zijn zolder opgeruimd en daar bleek ie te liggen.quote:Op dinsdag 17 december 2024 21:44 schreef TweedeKlum het volgende:
[..]
Hoe komen we daar nu weer aan eigenlijk? Douwe Egbertspunten?
eerder american express puntenquote:Op dinsdag 17 december 2024 21:44 schreef TweedeKlum het volgende:
[..]
Gehuurd van Juve.quote:Op dinsdag 17 december 2024 21:44 schreef TweedeKlum het volgende:
[..]
Ja, nogmaals, het is ook echt een enorme kutwedstrijd waar niemand echt op zat te wachten. Winnen en een lange weg naar huis.quote:Op dinsdag 17 december 2024 21:45 schreef fetX het volgende:
[..]
Gehuurd van Juve.
Overigens heeft hij eerder prima dingen laten zien.
Tweelingbroer? Ièded.quote:Op dinsdag 17 december 2024 21:45 schreef fetX het volgende:
[..]
Gehuurd van Juve.
Die is snel, maar doet daar weinig mee. Verder nog weinig fatsoenlijks van gezien dit seizoen.quote:
Ik denk dat hij fysiek meer in huis heeft dan vente voor zijn leeftijdquote:Op dinsdag 17 december 2024 21:44 schreef Vis1980 het volgende:
[..]
Nee, ik denk meer dat dit een Vente is, niet eens een Nelissen.
Ik ben daar ook helemaal niet zo enthousiast over eigenlijk.quote:Op dinsdag 17 december 2024 21:46 schreef ThePlaneteer het volgende:
Zo'n Osman kan prima anoniem beetje meevoetballen in de KKD
Weggespeeld is heel erg overdreven, maar het houdt niet over nee.quote:Op dinsdag 17 december 2024 21:48 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Je wordt gewoon bij vlagen weggespeeld door de derde slechtste club uit het betaalde voetbal
Tot aan zijn blessure werd ie steeds beter. Nu lijkt ie weer op de speler van de eerste paar weken.quote:Op dinsdag 17 december 2024 21:47 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ik ben daar ook helemaal niet zo enthousiast over eigenlijk.
Ik vond het tot aan zijn blessure ook niet veel eigenlijk. Paar leuke dingen laten zien, meer niet.quote:Op dinsdag 17 december 2024 21:49 schreef Vis1980 het volgende:
[..]
Tot aan zijn blessure werd ie steeds beter. Nu lijkt ie weer op de speler van de eerste paar weken.
Hmm, bij vlagen wel hoor. Maar ik paste de post al aan. 1-1 zou verdiend zijn.quote:Op dinsdag 17 december 2024 21:49 schreef fetX het volgende:
[..]
Weggespeeld is heel erg overdreven, maar het houdt niet over nee.
Ze krijgen kansjes en 1 hele grote, maar wij ook. Het is veel te weinig verder hoor tegen MVV. Bizar slechte wedstrijd. Denk dat het veld ook niet meehelpt.quote:Op dinsdag 17 december 2024 21:51 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Hmm, bij vlagen wel hoor. Maar ik paste de post al aan. 1-1 zou verdiend zijn.
En ook een paar spelers die er helemaal niks van kunnen. Maar er is echt niks van organisatie te bekennen.quote:Op dinsdag 17 december 2024 21:52 schreef fetX het volgende:
[..]
Ze krijgen kansjes en 1 hele grote, maar wij ook. Het is veel te weinig verder hoor tegen MVV. Bizar slechte wedstrijd. Denk dat het veld ook niet meehelpt.
Eens. En je voetbalt met je b-garnituurquote:Op dinsdag 17 december 2024 21:52 schreef Haringkop het volgende:
Dit is toch gewoon zo'n typische bekerwedstrijd tegen een eerste divisie ploeg.
Dit ja. KKD ploeg heeft niks te verliezen en kan er lekker opklappen.quote:Op dinsdag 17 december 2024 21:52 schreef Haringkop het volgende:
Ja, maar dan is het traditie om elke betrokken speler als 'kan er niets van' te bestempelen.quote:Op dinsdag 17 december 2024 21:52 schreef Haringkop het volgende:
Hij heeft wel wat van Senesi. Meer dan van Hancko.quote:Op dinsdag 17 december 2024 21:45 schreef fetX het volgende:
[..]
Gehuurd van Juve.
Dat is natuurlijk al heel het seizoen gaande met al die afschrijvingen.quote:Op dinsdag 17 december 2024 21:54 schreef Vis1980 het volgende:
[..]
Ja, maar dan is het traditie om elke betrokken speler als 'kan er niets van' te bestempelen.
ja een kunstgrasveld toch nog naar een knolleveld brengen, ook een prestatiequote:Op dinsdag 17 december 2024 21:53 schreef Caland het volgende:
Die bal rolt helemaal niet maar stuitert alleen maar
Desalniettemin een vrij treurige eerste helft
Dit geeft te denken waar we hadden gestaan zonder die onnodige gelijk spel uitslagen tegen oa Fortunaquote:Op dinsdag 17 december 2024 21:52 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Bijlow is wel een verademing na afgelopen periode Wellenreuther te zien aanklooien. Hij loopt tenminste wel op de juiste momenten uit
Sommigen laten al tijden niets zien natuurlijk.quote:Op dinsdag 17 december 2024 21:54 schreef Vis1980 het volgende:
[..]
Ja, maar dan is het traditie om elke betrokken speler als 'kan er niets van' te bestempelen.
Ja joh, maar ik doe er zo nu en dan ook aan mee. Ik kan er zelf ook helemaal niets van.quote:Op dinsdag 17 december 2024 21:57 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Dat is natuurlijk al heel het seizoen gaande met al die afschrijvingen.
Om vervolgens weer allerlei woorden in te moeten slikken.
De gemiddelde akker is beter bespeelbaar inderdaad.quote:Op dinsdag 17 december 2024 21:57 schreef snabbi het volgende:
[..]
ja een kunstgrasveld toch nog naar een knolleveld brengen, ook een prestatie
Luisterde net radio 1 en die commentator was LAAIEND enthousiast over Hwang.quote:Op dinsdag 17 december 2024 21:57 schreef H.FR het volgende:
[..]
Sommigen laten al tijden niets zien natuurlijk.
Wel jammer dat ook een Hwang er vandaag weinig van bakt. Daar verwacht je toch meer van tijdens zo'n pot. Juist als er veel basisspelers ontbreken.
Ivanusec vind ik wel aardige dingen laten zien.
Dan hadden we vandaag nog steeds in Maastricht gestaan.quote:Op dinsdag 17 december 2024 21:57 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Dit geeft te denken waar we hadden gestaan zonder die onnodige gelijk spel uitslagen tegen oa Fortuna
Als iemand slecht speelt mag dat natuurlijk altijd benoemd worden.quote:Op dinsdag 17 december 2024 21:58 schreef Vis1980 het volgende:
[..]
Ja joh, maar ik doe er zo nu en dan ook aan mee. Ik kan er zelf ook helemaal niets van.
Eens!quote:Op dinsdag 17 december 2024 21:59 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Als iemand slecht speelt mag dat natuurlijk altijd benoemd worden.
Gaan strooien met termen als miskoop of totale afschrijvingen is een ander verhaal.
die speelt ook een prima pot jaquote:Op dinsdag 17 december 2024 21:58 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Luisterde net radio 1 en die commentator was LAAIEND enthousiast over Hwang.
Kut. Maar wel 0-1.quote:Op dinsdag 17 december 2024 22:02 schreef ashardalan het volgende:
Ooit ga ik onthouden dat Feyenoord óók buiten de weekenden speelt... Hoe was de eerste helft?
Geen kampfgeist ditquote:Op dinsdag 17 december 2024 22:04 schreef snabbi het volgende:
ik mag vooral hopen dat als het in de 89ste minuut 1-1 staat, dat je in eigen goal schiet om er vanaf te zijn. Moet er niet aan denken dat dit nog verlengen zou worden
Nee hoor we spelen niet.quote:Op dinsdag 17 december 2024 22:02 schreef ashardalan het volgende:
Ooit ga ik onthouden dat Feyenoord óók buiten de weekenden speelt... Hoe was de eerste helft?
We staan niet eens op een veld.quote:Op dinsdag 17 december 2024 22:13 schreef Noorse_Kabeltrui het volgende:
[..]
Nee hoor we spelen niet.
Speelt niet goed, maar wel een spitsjequote:Op dinsdag 17 december 2024 22:20 schreef onlogisch het volgende:
Redmond is gelukkig wakker. Heel scherp.
Dordrecht kijkt mee met een glimlach.quote:Op dinsdag 17 december 2024 22:20 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Speelt niet goed, maar wel een spitsje
Akkoord.quote:
@KingRolandquote:Op dinsdag 17 december 2024 22:21 schreef CR7 het volgende:
Geloven in god, is dat een nieuwe hype ofzo?
de vrouw van brian is priester tochquote:Op dinsdag 17 december 2024 22:21 schreef CR7 het volgende:
Ja sinds jaar 0, gewoon laten gaan waait vanzelf weer overquote:Op dinsdag 17 december 2024 22:21 schreef CR7 het volgende:
Invloed van Hartman misschien?quote:Op dinsdag 17 december 2024 22:21 schreef CR7 het volgende:
Op zo'n kut mat wel.quote:Op dinsdag 17 december 2024 22:24 schreef ashardalan het volgende:
[..]
Maar of die verdiend is? We gaan daar maar gewoon van uit.
Brobbey heeft maar één Eredivisie goal meer dan jij dit seizoenquote:Op dinsdag 17 december 2024 22:21 schreef ashardalan het volgende:
[..]
Ik, maar da's niet heel vreemd
Goed punt.quote:Op dinsdag 17 december 2024 22:24 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Brobbey heeft maar één Eredivisie goal meer dan jij dit seizoen
Dat maakt bij deze wedstrijden niets uit, ik ben al blij als niemand geblesseerd raakt.quote:Op dinsdag 17 december 2024 22:24 schreef ashardalan het volgende:
[..]
Maar of die verdiend is? We gaan daar maar gewoon van uit.
Doe Sauer er maar in.quote:Op dinsdag 17 december 2024 22:26 schreef Binge-watch het volgende:
Laat deze jongens nou gewoon op de bank zitten
quote:Op dinsdag 17 december 2024 22:26 schreef TweedeKlum het volgende:
Hasj, coke en MOUSSAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
Daar lijkt ook als mens niets meer van over.quote:
Bekijk deze YouTube-videoquote:Op dinsdag 17 december 2024 22:28 schreef Caland het volgende:
Ik vind dit shirt eigenlijk wel gaaf
Wisten jullie dat zowel het motief, de belettering als de benummering in exact dezelfde stijl zijn als in de spelerstunnel en de trapnummers in de Kuip?
@:klaasweetalles
Op de een of andere manier krijg ik trek in een Winner Taco.quote:Op dinsdag 17 december 2024 22:28 schreef Caland het volgende:
Ik vind dit shirt eigenlijk wel gaaf
Wisten jullie dat zowel het motief, de belettering als de benummering in exact dezelfde stijl zijn als in de spelerstunnel en de trapnummers in de Kuip?
@:klaasweetalles
En 3 klassen beter.quote:Op dinsdag 17 december 2024 22:31 schreef snabbi het volgende:
vormverschilletje, hadj brengt nu al meer dan osman of luka over de hele wedstrijd
Bijlow?quote:Op dinsdag 17 december 2024 22:38 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Kunnen we ook afstrepen op de persoonlijke fouten bingo.
Wie staat er nog open?
En niet zijn teen breekt.quote:Op dinsdag 17 december 2024 22:45 schreef snabbi het volgende:
[..]
wel verfrissend dat wanneer de keeper een bal (uit)schiet, dat deze ook aankomt.
Dus als een MVV'er op de voeten van een speler van ajax gaat staan, hoeft die daar geen kaart voor te krijgen?quote:Op dinsdag 17 december 2024 22:45 schreef GGMM het volgende:
[..]
Je speel tegen MVV, dan is het een beetje gênant om over scheidsrechters te gaan huilen.
Senesi had ook een hekel aan kunstgras!quote:Op dinsdag 17 december 2024 22:46 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Die arme Facundo weet niet wat hem overkomt op dit kunstgras.
90 minuten geen Grandellenreuthertje is ook wel eens lekker.quote:Op dinsdag 17 december 2024 22:45 schreef snabbi het volgende:
[..]
wel verfrissend dat wanneer de keeper een bal (uit)schiet, dat deze ook aankomt.
Wordt dus een uitstekend succes.quote:Op dinsdag 17 december 2024 22:47 schreef Flitsbezorger het volgende:
[..]
Senesi had ook een hekel aan kunstgras!
24 potjes, 3 clean sheets dit seizoenquote:Op dinsdag 17 december 2024 22:47 schreef fetX het volgende:
Die persoonlijke fouten word je toch he-le-maal gestoord van
In de categorie dingen die ik niet zeg.quote:Op dinsdag 17 december 2024 22:46 schreef ashardalan het volgende:
[..]
Dus als een MVV'er op de voeten van een speler van ajax gaat staan, hoeft die daar geen kaart voor te krijgen?
De uitsupporter die netjes in een thuisvak zit en een hotelletje in Maastricht heeft geboekt is de lachende derdequote:Op dinsdag 17 december 2024 22:50 schreef onlogisch het volgende:
Je zou als supporter vanuit Rotterdam hier achteraan gereisd zijn zeg.
En gewoon niet zo goed.quote:
Gewoon negeren dat gezuig joh.quote:Op dinsdag 17 december 2024 22:46 schreef ashardalan het volgende:
[..]
Dus als een MVV'er op de voeten van een speler van ajax gaat staan, hoeft die daar geen kaart voor te krijgen?
Ik heb er wel respect voor eigenlijk.quote:Op dinsdag 17 december 2024 22:50 schreef onlogisch het volgende:
Je zou als supporter vanuit Rotterdam hier achteraan gereisd zijn zeg.
Ik ook hoor. Mij niet gezien.quote:Op dinsdag 17 december 2024 22:51 schreef Vis1980 het volgende:
[..]
Ik heb er wel respect voor eigenlijk.
quote:Op dinsdag 17 december 2024 22:53 schreef Vis1980 het volgende:
Met een beetje 'geluk' krijgen ze er nog 30 schitterende minuten bij.
Het zou niet eens heel erg onverdiend zijn.quote:Op dinsdag 17 december 2024 22:53 schreef Vis1980 het volgende:
Met een beetje 'geluk' krijgen ze er nog 30 schitterende minuten bij.
Frans voetbal is geen sport.quote:Op dinsdag 17 december 2024 22:54 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Dit is natuurlijk ook geen Ligue 3 niveau.
Zelfs een Real Madrid kan tegen een amateurclub loten in de bekerquote:Op dinsdag 17 december 2024 22:54 schreef Vis1980 het volgende:
Dit zijn de soort wedstrijden dat al je buitenlandse talenten zich nog eens afvragen waarom men ook alweer voor de Eredivisie koos.
Ja, helemaal mee eens hoor, dat is alleen echt aantrekkelijk in Britse omgevingen.quote:Op dinsdag 17 december 2024 22:55 schreef Caland het volgende:
[..]
Zelfs een Real Madrid kan tegen een amateurclub loten in de beker
Joh, mag het?quote:
Ik hoop echt dat er een beetje stabiliteit in komt in de winter, als Priske de tijd heeft om naar een duidelijk plan te werken met een elftal wat niet voortdurend kapot is. Bij vlagen heel goed voetbal gezien deze seizoenshelft maar het verval is bij vlagen gigantisch tot aan het genante toe. Laten we het maar toeschrijven aan de onrustige voorbereiding, maar het moet na de winterstop echt constanter.quote:Op dinsdag 17 december 2024 22:53 schreef fetX het volgende:
[..]
Het zou niet eens heel erg onverdiend zijn.
Zo juichen tegen MVV.quote:Op dinsdag 17 december 2024 22:58 schreef Noorse_Kabeltrui het volgende:
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
Ik verwacht toch op z’n minst wel een dominant Feyenoord die nauwelijks kansen weggeeft. Maar dat was totaal niet het geval.quote:Op dinsdag 17 december 2024 22:58 schreef Vis1980 het volgende:
Joh kom op, of je hier nu met 6-0 wint of met 2-1, het blijft kut. Deze wedstrijd zal nooit iemand meer aanhalen in Rotterdam.
Denk je dat ze tegen een eredivisie club óók zo slecht hadden gespeeld?quote:Op dinsdag 17 december 2024 22:59 schreef fetX het volgende:
[..]
Ik verwacht toch op z’n minst wel een dominant Feyenoord die nauwelijks kansen weggeeft. Maar dat was totaal niet het geval.
Een Eredivisie ploeg had er vandaag 3 tegen ons gemaakt.
Je opladen voor dit soort uitduels is blijkbaar niet makkelijk. Iedereen denkt al aan zondag, en deze hele reis zit eigenlijk meer in de weg.quote:Op dinsdag 17 december 2024 22:59 schreef fetX het volgende:
[..]
Ik verwacht toch op z’n minst wel een dominant Feyenoord die nauwelijks kansen weggeeft. Maar dat was totaal niet het geval.
Ik vond het niet eens onze slechtste wedstrijd dit seizoen.quote:Op dinsdag 17 december 2024 23:00 schreef ashardalan het volgende:
[..]
Denk je dat ze tegen een eredivisie club óók zo slecht hadden gespeeld?
We krijgen iedere wedstrijd wel meerdere grote kansen tegen, ongeacht de tegenstander.quote:Op dinsdag 17 december 2024 22:59 schreef fetX het volgende:
[..]
Welke wedstrijd?quote:Op dinsdag 17 december 2024 23:00 schreef DaMart het volgende:
Gelukkig kon MVV er aanvallend ook niet zo veel van. Maar snel vergeten deze wedstrijd.
Ik ben erg benieuwd naar de vierde shirt die ze dit weekend hopelijk gaan dragenquote:Op dinsdag 17 december 2024 23:01 schreef Noorse_Kabeltrui het volgende:
Ik ben deze wedstrijd letterlijk nu al vergeten.
Bedankt maat. Van die uitwedstrijden in de beker tegen verkapte of echte amateurclubs in december kunnen nog wel eens lastig zijn.quote:
Zondag tegen Telstar kan MVV dit ineens niet meer opbrengen en gaan ze er met 4-0.quote:Op dinsdag 17 december 2024 23:04 schreef Caland het volgende:
[..]
Bedankt maat. Van die uitwedstrijden in de beker tegen verkapte of echte amateurclubs in december kunnen nog wel eens lastig zijn.
En ik maar denken dat Excelsior nog de enige was.quote:Op dinsdag 17 december 2024 23:06 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Zondag tegen Telstar kan MVV dit ineens niet meer opbrengen en gaan ze er met 4-0.
Gewoon een stukje bekervoetbal. (En dit veld kon echt niet)
In de KKD is het nog gewoon toegestaan, best veel clubs die dat nog hebben derhalve.quote:Op dinsdag 17 december 2024 23:06 schreef Vis1980 het volgende:
[..]
En ik maar denken dat Excelsior nog de enige was.
De Kunstgrascompetitie.quote:Op dinsdag 17 december 2024 23:07 schreef Caland het volgende:
[..]
In de KKD is het nog gewoon toegestaan, best veel clubs die dat nog hebben derhalve.
Hij is wel vooral groot.quote:Op dinsdag 17 december 2024 23:08 schreef Caland het volgende:
Is BABY POGBA eigenlijk wel een voetballer?
Als je hier met een A-team had gestaan had ik de reacties naar Brian in dit topic wel eens willen zien.quote:Op dinsdag 17 december 2024 23:09 schreef hhh38 het volgende:
Ja, dit was wel ongeveer wat ik verwacht had. Je geeft zowel aan de tegenstanders als aan je eigen spelers een bepaald signaal af met zo'n opstelling.
Voeg daar de ingrediënten uitwedstrijd en kutveld aan toe en je krijgt deze wedstrijd.
Dan had je waarschijnlijk ook met twee vingers in je neus gewonnen.quote:Op dinsdag 17 december 2024 23:10 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Als je hier met een A-team had gestaan had ik de reacties naar Brian in dit topic wel eens willen zien.
Totaal, maar dan ook totaal irrullefant.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Bestuur tegen de muur. Met de groeten van Ron Vlaar :W
Ga je nou zowaar een keer iets zinnigs zeggen? Het moet niet gekker worden. Heb je gedronken?quote:Op dinsdag 17 december 2024 23:10 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Als je hier met een A-team had gestaan had ik de reacties naar Brian in dit topic wel eens willen zien.
quote:Op dinsdag 17 december 2024 23:14 schreef De_Pel het volgende:
[..]
Totaal, maar dan ook totaal irrullefant.
Je bent door, vrijwel alle belangrijke spelers hebben rust gehad, spelers van het tweede plan hebben minuten kunnen maken, geen blessures.
Slecht oefenpotje, niet meer over hebben, en door.Ik ben alweer aan het afkoelen in het dartstopicSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Van tevoren weet ik niet wat men had gezegd, maar als er spelers geblesseerd waren geraakt had je daarop kunnen wachten ja.quote:Op dinsdag 17 december 2024 23:10 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Zelfs de wedstrijd van vanavond was vele malen leuker dan welke dartpot dan ook. Maar ieder zijn ding.quote:Op dinsdag 17 december 2024 23:18 schreef Flitsbezorger het volgende:
[..]
Ik ben alweer aan het afkoelen in het dartstopic
Nee, dan gaan we straks 19 miljoen betalen voor een eigen jeugdspeler.quote:Op dinsdag 17 december 2024 23:19 schreef Wotte het volgende:
[..]
Die zou direct opgeroepen moeten worden begrijp ik?
He effe serieus hoor, de meeste spelers zaten al een tijdje op Nederlandse les en dan is het best een prestatie. Ze deden het zelfs met een pen, erg gedurfd.quote:Op dinsdag 17 december 2024 23:19 schreef Caland het volgende:
Volgens de trainer van MVV hebben ze vandaag geschiedenis geschreven
Is dat een neef van Farioli ofzo?
Misschien moet je met deze act maar gewoon stoppen.quote:Op dinsdag 17 december 2024 23:17 schreef De_Pel het volgende:
[..]
Ga je nou zowaar een keer iets zinnigs zeggen? Het moet niet gekker worden. Heb je gedronken?
Ik heb de luxe dat ik meerdere schermen kan aanzetten!quote:Op dinsdag 17 december 2024 23:20 schreef Vis1980 het volgende:
[..]
Zelfs de wedstrijd van vanavond was vele malen leuker dan welke dartpot dan ook. Maar ieder zijn ding.
Of het je het nou aan betonrot reparaties uitgeeft of aan Brobbey. Sportief maakt het weinig verschil.quote:Op dinsdag 17 december 2024 23:20 schreef Vis1980 het volgende:
[..]
Zelfs de wedstrijd van vanavond was vele malen leuker dan welke dartpot dan ook. Maar ieder zijn ding.
[..]
Nee, dan gaan we straks 19 miljoen betalen voor een eigen jeugdspeler.
Als het geintje je 19 miljoen kost in een half jaar tijd, dan is dat gewoon wanbeleid, sportief of niet.quote:Op dinsdag 17 december 2024 23:26 schreef Wotte het volgende:
[..]
Of het je het nou aan betonrot reparaties uitgeeft of aan Brobbey. Sportief maakt het weinig verschil.
Betonrot is inderdaad vervelend. Ooit eens in de flat hier in de buurt gehad. Kon je niet eens op het balkon zitten zonder kans te hebben om naar beneden te donderen. Werden ze het in de vereniging van eigenaren natuurlijk niet eens over de centen. Zijn bijzonder prijzige grapjes en de mijne heb geen rot dat soort werk natuurlijk.quote:Op dinsdag 17 december 2024 23:27 schreef Vis1980 het volgende:
[..]
Als het geintje je 19 miljoen kost in een half jaar tijd, dan is dat gewoon wanbeleid, sportief of niet.
Nog 3 potjes. ToekomstvanOranjequote:Op dinsdag 17 december 2024 23:19 schreef Wotte het volgende:
[..]
Die zou direct opgeroepen moeten worden begrijp ik?
Ik vond hem slordiger dan normaal. Wel goede assist.quote:Op dinsdag 17 december 2024 21:58 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Luisterde net radio 1 en die commentator was LAAIEND enthousiast over Hwang.
Jij bent wel kampioen dingen bij een discussie halen die er niet bij horen hè?quote:Op dinsdag 17 december 2024 23:36 schreef Wotte het volgende:
[..]
Betonrot is inderdaad vervelend. Ooit eens in de flat hier in de buurt gehad. Kon je niet eens op het balkon zitten zonder kans te hebben om naar beneden te donderen. Werden ze het in de vereniging van eigenaren natuurlijk niet eens over de centen. Zijn bijzonder prijzige grapjes en de mijne heb geen rot dat soort werk natuurlijk.
Leek wel een beetje zoals de besluitvorming rondom Feyenoord City maar dan zonder bestuurders die onder moeten duiken. Ze wisten natuurlijk waar ze woonden.
Gefeliciteerd verder Feyenoord vrienden.
Wel weer heel veel likes op de ontzettend voorspelbare schijtlol van Ralluf!!quote:Op dinsdag 17 december 2024 23:19 schreef Caland het volgende:
Volgens de trainer van MVV hebben ze vandaag geschiedenis geschreven
Die bolle likesharker stopt er gelukkig mee.quote:Op woensdag 18 december 2024 09:41 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Wel weer heel veel likes op de ontzettend voorspelbare schijtlol van Ralluf!!
Volgens mij heeft ie dat vaker gezegdquote:Op woensdag 18 december 2024 09:48 schreef Caland het volgende:
[..]
Die bolle likesharker stopt er gelukkig mee.
Gewoon goed onderhandeld. En iemand van ons had moeten zien dat hij te traag is.quote:Op woensdag 18 december 2024 11:34 schreef Caland het volgende:
Dinamo Zagreb heeft de eredivisie opgelicht.
In de hoop op veel reacties.quote:Op woensdag 18 december 2024 07:40 schreef Document1 het volgende:
[..]
Jij bent wel kampioen dingen bij een discussie halen die er niet bij horen hè?![]()
Hancko is een verstandige jongen. Alleen spelers op een zijspoor of met een flinke kras vertrekken in de winter.quote:Op woensdag 18 december 2024 12:59 schreef Slobeend het volgende:
Ik ben benieuwd wie ze bij Feyenoord op het oog hebben als vervanger voor Hancko, de kans lijkt me nu toch wel erg groot dat hij vertrekt in de winter. Na Senesi en Hancko verwacht ik weer een voltreffer.
Het is allemaal te vrijblijvend.quote:Op woensdag 18 december 2024 12:24 schreef H.FR het volgende:
[..]
Gewoon goed onderhandeld. En iemand van ons had moeten zien dat hij te traag is.
Maar hij speelde gisteren prima.
sws doorverkooppercentage voor Hancko naast megabedragquote:Op woensdag 18 december 2024 13:24 schreef Dr.Mikey het volgende:
Je beste speler nú verkopen aan een Juventus die waarschijnlijk in 5 jaar nog niet de hele transfersom betaald heeft is wel heel dom om te doen ik zou zeggen in de zomer kijken we verder.
Enzo Fernandez, Gakpo, Coutinho, Van Dijk, Suarez, Laporte, Bruno Fernandes, Pulisic, Aubameyang, Diego Costa, Fernando Torres, Luis Diaz, Vidic of Andy Cole.quote:Op woensdag 18 december 2024 13:00 schreef Caland het volgende:
[..]
Hancko is een verstandige jongen. Alleen spelers op een zijspoor of met een flinke kras vertrekken in de winter.
Leuk dat je enkele uitzonderingen hebt gevondenquote:Op woensdag 18 december 2024 14:14 schreef Wotte het volgende:
[..]
Enzo Fernandez, Gakpo, Coutinho, Van Dijk, Suarez, Laporte, Bruno Fernandes, Pulisic, Aubameyang, Diego Costa, Fernando Torres, Luis Diaz, Vidic of Andy Cole.
Juist.
Die miste de nasi van moeders dat is anders.quote:Op woensdag 18 december 2024 14:15 schreef Caland het volgende:
[..]
Leuk dat je enkele uitzonderingen hebt gevonden![]()
Vertrok Brubby eigenlijk ook in de winter vanaf Leipzig?
Ik heb juist wel het idee dat de werklust er is. Maar hij heeft bijna geen versnelling. En positionering soms ook matig.quote:Op woensdag 18 december 2024 13:12 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Het is allemaal te vrijblijvend.
Hij beweegt mooi tussen de linies en je ziet dat ie een rasvoetballer is, maar hij mist de werklust en de fysieke kwaliteiten voor het moderne voetbal.
Zoals @Caland al zegt: kort rijtje voor de meer dan 20 jaar waar dit over gaat.quote:Op woensdag 18 december 2024 14:14 schreef Wotte het volgende:
[..]
Enzo Fernandez, Gakpo, Coutinho, Van Dijk, Suarez, Laporte, Bruno Fernandes, Pulisic, Aubameyang, Diego Costa, Fernando Torres, Luis Diaz, Vidic of Andy Cole.
Juist.
Los van de normale discussie met Caland hierboven. Is de laatste post van mij in dit topic, zonder dat ik getagd werd, van een week geleden.quote:Op woensdag 18 december 2024 14:42 schreef Zipportal het volgende:
@:Paul is onschuldig. Wotte en PSVKKD blijven maar doorgaan.
Zijn er een paar natuurlijk denk dat kopen/verkopen in de winter niet per definitie een slecht idee is.quote:Op woensdag 18 december 2024 15:04 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Zoals @:Caland al zegt: kort rijtje voor de meer dan 20 jaar waar dit over gaat.
En voor de helft van deze spelers werd ook nog ver boven de marktwaarde betaald om ze in de winter te kunnen kopen, wat het punt alleen maar bevestigt.
Er zullen er vast wel meer zijn. Ik lees ook Vidic, Matic, Ivanovic etc. En dan kijken we alleen naar de wereldtop. In verhouding zijn er ook een stuk minder transfers dan in de zomer.quote:Op woensdag 18 december 2024 15:04 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Zoals @:Caland al zegt: kort rijtje voor de meer dan 20 jaar waar dit over gaat.
En voor de helft van deze spelers werd ook nog ver boven de marktwaarde betaald om ze in de winter te kunnen kopen, wat het punt alleen maar bevestigt.
Dat ligt er net aan wat ze in Rotterdam verstaan onder een 'megabod'. Zal zo rond de 25 miljoen uitkomen in de zomer denk ik. Goede speler, maar niet uitzonderlijk. Daarnaast al 27 jaar dus hij zal niet nog veel beter gaan worden dan dit.quote:Op woensdag 18 december 2024 13:27 schreef KingRoland het volgende:
[..]
sws doorverkooppercentage voor Hancko naast megabedrag
'Hancko persoonlijk akkoord met Juventus'.quote:Op woensdag 18 december 2024 13:00 schreef Caland het volgende:
Hancko is een verstandige jongen. Alleen spelers op een zijspoor of met een flinke kras vertrekken in de winter.
Ik zie Italiaanse media als net iets betrouwbaarder dan Turkse en net minder betrouwbaar dan Nigeriaanse media.quote:Op woensdag 18 december 2024 17:32 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
'Hancko persoonlijk akkoord met Juventus'.
https://www.espn.nl/voetb(...)k-akkoord-met-hancko
Ik hoop niet dat David zich laat afpoeieren met een fooi van 2.5 miljoen per seizoen.quote:Op woensdag 18 december 2024 17:36 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik zie Italiaanse media als net iets betrouwbaarder dan Turkse en net minder betrouwbaar dan Nigeriaanse media.
Nigeriaanse prinsen zijn daarentegen wel betrouwbaar, ik wacht alleen nog op mijn 12 miljoen.quote:Op woensdag 18 december 2024 17:36 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik zie Italiaanse media als net iets betrouwbaarder dan Turkse en net minder betrouwbaar dan Nigeriaanse media.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |