SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Was ik niet maatquote:Op dinsdag 17 december 2024 21:24 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
[ link | afbeelding ]
wat lul je
Tis er nog mooi licht.quote:Op dinsdag 17 december 2024 21:24 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
[ link | afbeelding ]
wat lul je
Het is niet alleen hij, alle verdedigers grossieren in domme fouten dit seizoen. De verdedigende organisatie is echt belabberd.quote:Op dinsdag 17 december 2024 21:18 schreef fetX het volgende:
[..]
Ongekend hoe groot het niveauverschil is met vorig seizoen.
quote:Op dinsdag 17 december 2024 21:27 schreef Adames het volgende:
Ik heb Bryan Smeeta wel eens beter zien afmaken
Gigantische teleurstelling die Kroaatquote:Op dinsdag 17 december 2024 21:29 schreef Kopiko het volgende:
Ivanusec verrassend genoeg iets te traag.
Verhuren aan een andere club voor de rest van het seizoen oid.quote:Op dinsdag 17 december 2024 21:33 schreef Flitsbezorger het volgende:
[..]
Gigantische teleurstelling die Kroaat
Dat mag niet meer volgens mij.quote:Op dinsdag 17 december 2024 21:36 schreef Vis1980 het volgende:
[..]
Verhuren aan een andere club voor de rest van het seizoen oid.
Ik denk dat MVV wel iets beters nastreeft eigenlijkquote:Op dinsdag 17 december 2024 21:29 schreef TweedeKlum het volgende:
Kan Ivan niet gelijk blijven daar?
Oja, das waar. Het zal voor hem ook fijn zijn om weg te gaan, hij ziet er met de week eenzamer uit. Kasanwirjo is terug, telt dat dan als een huurspeler minder of blijft dat voor de rest vh seizoen/quote:Op dinsdag 17 december 2024 21:38 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Dat mag niet meer volgens mij.
Gewoon wegdoen voor een prikkie.
Naar nac sturen en ruilen voor Sauerquote:Op dinsdag 17 december 2024 21:36 schreef Vis1980 het volgende:
[..]
Verhuren aan een andere club voor de rest van het seizoen oid.
Nee, ik denk meer dat dit een Vente is, niet eens een Nelissen.quote:Op dinsdag 17 december 2024 21:41 schreef klaasweetalles het volgende:
Redmond heeft wel potentie denk ik om zich door te ontwikkelen
kost wel 2 jaar denk ik
Hoe komen we daar nu weer aan eigenlijk? Douwe Egbertspunten?quote:Op dinsdag 17 december 2024 21:43 schreef H.FR het volgende:
Ben ook nog niet echt onder de indruk van die Gonzalez
Nee, iemand had zijn zolder opgeruimd en daar bleek ie te liggen.quote:Op dinsdag 17 december 2024 21:44 schreef TweedeKlum het volgende:
[..]
Hoe komen we daar nu weer aan eigenlijk? Douwe Egbertspunten?
eerder american express puntenquote:Op dinsdag 17 december 2024 21:44 schreef TweedeKlum het volgende:
[..]
Gehuurd van Juve.quote:Op dinsdag 17 december 2024 21:44 schreef TweedeKlum het volgende:
[..]
Ja, nogmaals, het is ook echt een enorme kutwedstrijd waar niemand echt op zat te wachten. Winnen en een lange weg naar huis.quote:Op dinsdag 17 december 2024 21:45 schreef fetX het volgende:
[..]
Gehuurd van Juve.
Overigens heeft hij eerder prima dingen laten zien.
Tweelingbroer? Ièded.quote:Op dinsdag 17 december 2024 21:45 schreef fetX het volgende:
[..]
Gehuurd van Juve.
Die is snel, maar doet daar weinig mee. Verder nog weinig fatsoenlijks van gezien dit seizoen.quote:
Ik denk dat hij fysiek meer in huis heeft dan vente voor zijn leeftijdquote:Op dinsdag 17 december 2024 21:44 schreef Vis1980 het volgende:
[..]
Nee, ik denk meer dat dit een Vente is, niet eens een Nelissen.
Ik ben daar ook helemaal niet zo enthousiast over eigenlijk.quote:Op dinsdag 17 december 2024 21:46 schreef ThePlaneteer het volgende:
Zo'n Osman kan prima anoniem beetje meevoetballen in de KKD
Weggespeeld is heel erg overdreven, maar het houdt niet over nee.quote:Op dinsdag 17 december 2024 21:48 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Je wordt gewoon bij vlagen weggespeeld door de derde slechtste club uit het betaalde voetbal
Tot aan zijn blessure werd ie steeds beter. Nu lijkt ie weer op de speler van de eerste paar weken.quote:Op dinsdag 17 december 2024 21:47 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ik ben daar ook helemaal niet zo enthousiast over eigenlijk.
Ik vond het tot aan zijn blessure ook niet veel eigenlijk. Paar leuke dingen laten zien, meer niet.quote:Op dinsdag 17 december 2024 21:49 schreef Vis1980 het volgende:
[..]
Tot aan zijn blessure werd ie steeds beter. Nu lijkt ie weer op de speler van de eerste paar weken.
Hmm, bij vlagen wel hoor. Maar ik paste de post al aan. 1-1 zou verdiend zijn.quote:Op dinsdag 17 december 2024 21:49 schreef fetX het volgende:
[..]
Weggespeeld is heel erg overdreven, maar het houdt niet over nee.
Ze krijgen kansjes en 1 hele grote, maar wij ook. Het is veel te weinig verder hoor tegen MVV. Bizar slechte wedstrijd. Denk dat het veld ook niet meehelpt.quote:Op dinsdag 17 december 2024 21:51 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Hmm, bij vlagen wel hoor. Maar ik paste de post al aan. 1-1 zou verdiend zijn.
En ook een paar spelers die er helemaal niks van kunnen. Maar er is echt niks van organisatie te bekennen.quote:Op dinsdag 17 december 2024 21:52 schreef fetX het volgende:
[..]
Ze krijgen kansjes en 1 hele grote, maar wij ook. Het is veel te weinig verder hoor tegen MVV. Bizar slechte wedstrijd. Denk dat het veld ook niet meehelpt.
Eens. En je voetbalt met je b-garnituurquote:Op dinsdag 17 december 2024 21:52 schreef Haringkop het volgende:
Dit is toch gewoon zo'n typische bekerwedstrijd tegen een eerste divisie ploeg.
Dit ja. KKD ploeg heeft niks te verliezen en kan er lekker opklappen.quote:Op dinsdag 17 december 2024 21:52 schreef Haringkop het volgende:
Ja, maar dan is het traditie om elke betrokken speler als 'kan er niets van' te bestempelen.quote:Op dinsdag 17 december 2024 21:52 schreef Haringkop het volgende:
Hij heeft wel wat van Senesi. Meer dan van Hancko.quote:Op dinsdag 17 december 2024 21:45 schreef fetX het volgende:
[..]
Gehuurd van Juve.
Dat is natuurlijk al heel het seizoen gaande met al die afschrijvingen.quote:Op dinsdag 17 december 2024 21:54 schreef Vis1980 het volgende:
[..]
Ja, maar dan is het traditie om elke betrokken speler als 'kan er niets van' te bestempelen.
ja een kunstgrasveld toch nog naar een knolleveld brengen, ook een prestatiequote:Op dinsdag 17 december 2024 21:53 schreef Caland het volgende:
Die bal rolt helemaal niet maar stuitert alleen maar
Desalniettemin een vrij treurige eerste helft
Dit geeft te denken waar we hadden gestaan zonder die onnodige gelijk spel uitslagen tegen oa Fortunaquote:Op dinsdag 17 december 2024 21:52 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Bijlow is wel een verademing na afgelopen periode Wellenreuther te zien aanklooien. Hij loopt tenminste wel op de juiste momenten uit
Sommigen laten al tijden niets zien natuurlijk.quote:Op dinsdag 17 december 2024 21:54 schreef Vis1980 het volgende:
[..]
Ja, maar dan is het traditie om elke betrokken speler als 'kan er niets van' te bestempelen.
Ja joh, maar ik doe er zo nu en dan ook aan mee. Ik kan er zelf ook helemaal niets van.quote:Op dinsdag 17 december 2024 21:57 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Dat is natuurlijk al heel het seizoen gaande met al die afschrijvingen.
Om vervolgens weer allerlei woorden in te moeten slikken.
De gemiddelde akker is beter bespeelbaar inderdaad.quote:Op dinsdag 17 december 2024 21:57 schreef snabbi het volgende:
[..]
ja een kunstgrasveld toch nog naar een knolleveld brengen, ook een prestatie
Luisterde net radio 1 en die commentator was LAAIEND enthousiast over Hwang.quote:Op dinsdag 17 december 2024 21:57 schreef H.FR het volgende:
[..]
Sommigen laten al tijden niets zien natuurlijk.
Wel jammer dat ook een Hwang er vandaag weinig van bakt. Daar verwacht je toch meer van tijdens zo'n pot. Juist als er veel basisspelers ontbreken.
Ivanusec vind ik wel aardige dingen laten zien.
Dan hadden we vandaag nog steeds in Maastricht gestaan.quote:Op dinsdag 17 december 2024 21:57 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Dit geeft te denken waar we hadden gestaan zonder die onnodige gelijk spel uitslagen tegen oa Fortuna
Als iemand slecht speelt mag dat natuurlijk altijd benoemd worden.quote:Op dinsdag 17 december 2024 21:58 schreef Vis1980 het volgende:
[..]
Ja joh, maar ik doe er zo nu en dan ook aan mee. Ik kan er zelf ook helemaal niets van.
Eens!quote:Op dinsdag 17 december 2024 21:59 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Als iemand slecht speelt mag dat natuurlijk altijd benoemd worden.
Gaan strooien met termen als miskoop of totale afschrijvingen is een ander verhaal.
die speelt ook een prima pot jaquote:Op dinsdag 17 december 2024 21:58 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Luisterde net radio 1 en die commentator was LAAIEND enthousiast over Hwang.
Kut. Maar wel 0-1.quote:Op dinsdag 17 december 2024 22:02 schreef ashardalan het volgende:
Ooit ga ik onthouden dat Feyenoord óók buiten de weekenden speelt... Hoe was de eerste helft?
Geen kampfgeist ditquote:Op dinsdag 17 december 2024 22:04 schreef snabbi het volgende:
ik mag vooral hopen dat als het in de 89ste minuut 1-1 staat, dat je in eigen goal schiet om er vanaf te zijn. Moet er niet aan denken dat dit nog verlengen zou worden
Nee hoor we spelen niet.quote:Op dinsdag 17 december 2024 22:02 schreef ashardalan het volgende:
Ooit ga ik onthouden dat Feyenoord óók buiten de weekenden speelt... Hoe was de eerste helft?
We staan niet eens op een veld.quote:Op dinsdag 17 december 2024 22:13 schreef Noorse_Kabeltrui het volgende:
[..]
Nee hoor we spelen niet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |