Bijlow?quote:Op dinsdag 17 december 2024 22:38 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Kunnen we ook afstrepen op de persoonlijke fouten bingo.
Wie staat er nog open?
En niet zijn teen breekt.quote:Op dinsdag 17 december 2024 22:45 schreef snabbi het volgende:
[..]
wel verfrissend dat wanneer de keeper een bal (uit)schiet, dat deze ook aankomt.
Dus als een MVV'er op de voeten van een speler van ajax gaat staan, hoeft die daar geen kaart voor te krijgen?quote:Op dinsdag 17 december 2024 22:45 schreef GGMM het volgende:
[..]
Je speel tegen MVV, dan is het een beetje gênant om over scheidsrechters te gaan huilen.
Senesi had ook een hekel aan kunstgras!quote:Op dinsdag 17 december 2024 22:46 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Die arme Facundo weet niet wat hem overkomt op dit kunstgras.
90 minuten geen Grandellenreuthertje is ook wel eens lekker.quote:Op dinsdag 17 december 2024 22:45 schreef snabbi het volgende:
[..]
wel verfrissend dat wanneer de keeper een bal (uit)schiet, dat deze ook aankomt.
Wordt dus een uitstekend succes.quote:Op dinsdag 17 december 2024 22:47 schreef Flitsbezorger het volgende:
[..]
Senesi had ook een hekel aan kunstgras!
24 potjes, 3 clean sheets dit seizoenquote:Op dinsdag 17 december 2024 22:47 schreef fetX het volgende:
Die persoonlijke fouten word je toch he-le-maal gestoord van
In de categorie dingen die ik niet zeg.quote:Op dinsdag 17 december 2024 22:46 schreef ashardalan het volgende:
[..]
Dus als een MVV'er op de voeten van een speler van ajax gaat staan, hoeft die daar geen kaart voor te krijgen?
De uitsupporter die netjes in een thuisvak zit en een hotelletje in Maastricht heeft geboekt is de lachende derdequote:Op dinsdag 17 december 2024 22:50 schreef onlogisch het volgende:
Je zou als supporter vanuit Rotterdam hier achteraan gereisd zijn zeg.
En gewoon niet zo goed.quote:
Gewoon negeren dat gezuig joh.quote:Op dinsdag 17 december 2024 22:46 schreef ashardalan het volgende:
[..]
Dus als een MVV'er op de voeten van een speler van ajax gaat staan, hoeft die daar geen kaart voor te krijgen?
Ik heb er wel respect voor eigenlijk.quote:Op dinsdag 17 december 2024 22:50 schreef onlogisch het volgende:
Je zou als supporter vanuit Rotterdam hier achteraan gereisd zijn zeg.
Ik ook hoor. Mij niet gezien.quote:Op dinsdag 17 december 2024 22:51 schreef Vis1980 het volgende:
[..]
Ik heb er wel respect voor eigenlijk.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |