Joh, mag het?quote:
Ik hoop echt dat er een beetje stabiliteit in komt in de winter, als Priske de tijd heeft om naar een duidelijk plan te werken met een elftal wat niet voortdurend kapot is. Bij vlagen heel goed voetbal gezien deze seizoenshelft maar het verval is bij vlagen gigantisch tot aan het genante toe. Laten we het maar toeschrijven aan de onrustige voorbereiding, maar het moet na de winterstop echt constanter.quote:Op dinsdag 17 december 2024 22:53 schreef fetX het volgende:
[..]
Het zou niet eens heel erg onverdiend zijn.
Zo juichen tegen MVV.quote:Op dinsdag 17 december 2024 22:58 schreef Noorse_Kabeltrui het volgende:
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
Ik verwacht toch op z’n minst wel een dominant Feyenoord die nauwelijks kansen weggeeft. Maar dat was totaal niet het geval.quote:Op dinsdag 17 december 2024 22:58 schreef Vis1980 het volgende:
Joh kom op, of je hier nu met 6-0 wint of met 2-1, het blijft kut. Deze wedstrijd zal nooit iemand meer aanhalen in Rotterdam.
Denk je dat ze tegen een eredivisie club óók zo slecht hadden gespeeld?quote:Op dinsdag 17 december 2024 22:59 schreef fetX het volgende:
[..]
Ik verwacht toch op z’n minst wel een dominant Feyenoord die nauwelijks kansen weggeeft. Maar dat was totaal niet het geval.
Een Eredivisie ploeg had er vandaag 3 tegen ons gemaakt.
Je opladen voor dit soort uitduels is blijkbaar niet makkelijk. Iedereen denkt al aan zondag, en deze hele reis zit eigenlijk meer in de weg.quote:Op dinsdag 17 december 2024 22:59 schreef fetX het volgende:
[..]
Ik verwacht toch op z’n minst wel een dominant Feyenoord die nauwelijks kansen weggeeft. Maar dat was totaal niet het geval.
Ik vond het niet eens onze slechtste wedstrijd dit seizoen.quote:Op dinsdag 17 december 2024 23:00 schreef ashardalan het volgende:
[..]
Denk je dat ze tegen een eredivisie club óók zo slecht hadden gespeeld?
We krijgen iedere wedstrijd wel meerdere grote kansen tegen, ongeacht de tegenstander.quote:Op dinsdag 17 december 2024 22:59 schreef fetX het volgende:
[..]
Welke wedstrijd?quote:Op dinsdag 17 december 2024 23:00 schreef DaMart het volgende:
Gelukkig kon MVV er aanvallend ook niet zo veel van. Maar snel vergeten deze wedstrijd.
Ik ben erg benieuwd naar de vierde shirt die ze dit weekend hopelijk gaan dragenquote:Op dinsdag 17 december 2024 23:01 schreef Noorse_Kabeltrui het volgende:
Ik ben deze wedstrijd letterlijk nu al vergeten.
Bedankt maat. Van die uitwedstrijden in de beker tegen verkapte of echte amateurclubs in december kunnen nog wel eens lastig zijn.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |