Speelt niet goed, maar wel een spitsjequote:Op dinsdag 17 december 2024 22:20 schreef onlogisch het volgende:
Redmond is gelukkig wakker. Heel scherp.
Dordrecht kijkt mee met een glimlach.quote:Op dinsdag 17 december 2024 22:20 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Speelt niet goed, maar wel een spitsje
Akkoord.quote:
@KingRolandquote:Op dinsdag 17 december 2024 22:21 schreef CR7 het volgende:
Geloven in god, is dat een nieuwe hype ofzo?
de vrouw van brian is priester tochquote:Op dinsdag 17 december 2024 22:21 schreef CR7 het volgende:
Ja sinds jaar 0, gewoon laten gaan waait vanzelf weer overquote:Op dinsdag 17 december 2024 22:21 schreef CR7 het volgende:
Invloed van Hartman misschien?quote:Op dinsdag 17 december 2024 22:21 schreef CR7 het volgende:
Op zo'n kut mat wel.quote:Op dinsdag 17 december 2024 22:24 schreef ashardalan het volgende:
[..]
Maar of die verdiend is? We gaan daar maar gewoon van uit.
Brobbey heeft maar één Eredivisie goal meer dan jij dit seizoenquote:Op dinsdag 17 december 2024 22:21 schreef ashardalan het volgende:
[..]
Ik, maar da's niet heel vreemd
Goed punt.quote:Op dinsdag 17 december 2024 22:24 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Brobbey heeft maar één Eredivisie goal meer dan jij dit seizoen
Dat maakt bij deze wedstrijden niets uit, ik ben al blij als niemand geblesseerd raakt.quote:Op dinsdag 17 december 2024 22:24 schreef ashardalan het volgende:
[..]
Maar of die verdiend is? We gaan daar maar gewoon van uit.
Doe Sauer er maar in.quote:Op dinsdag 17 december 2024 22:26 schreef Binge-watch het volgende:
Laat deze jongens nou gewoon op de bank zitten
quote:Op dinsdag 17 december 2024 22:26 schreef TweedeKlum het volgende:
Hasj, coke en MOUSSAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
Daar lijkt ook als mens niets meer van over.quote:
Bekijk deze YouTube-videoquote:Op dinsdag 17 december 2024 22:28 schreef Caland het volgende:
Ik vind dit shirt eigenlijk wel gaaf
Wisten jullie dat zowel het motief, de belettering als de benummering in exact dezelfde stijl zijn als in de spelerstunnel en de trapnummers in de Kuip?
@:klaasweetalles
Op de een of andere manier krijg ik trek in een Winner Taco.quote:Op dinsdag 17 december 2024 22:28 schreef Caland het volgende:
Ik vind dit shirt eigenlijk wel gaaf
Wisten jullie dat zowel het motief, de belettering als de benummering in exact dezelfde stijl zijn als in de spelerstunnel en de trapnummers in de Kuip?
@:klaasweetalles
En 3 klassen beter.quote:Op dinsdag 17 december 2024 22:31 schreef snabbi het volgende:
vormverschilletje, hadj brengt nu al meer dan osman of luka over de hele wedstrijd
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |