Gewoon goed onderhandeld. En iemand van ons had moeten zien dat hij te traag is.quote:Op woensdag 18 december 2024 11:34 schreef Caland het volgende:
Dinamo Zagreb heeft de eredivisie opgelicht.
In de hoop op veel reacties.quote:Op woensdag 18 december 2024 07:40 schreef Document1 het volgende:
[..]
Jij bent wel kampioen dingen bij een discussie halen die er niet bij horen hè?![]()
Hancko is een verstandige jongen. Alleen spelers op een zijspoor of met een flinke kras vertrekken in de winter.quote:Op woensdag 18 december 2024 12:59 schreef Slobeend het volgende:
Ik ben benieuwd wie ze bij Feyenoord op het oog hebben als vervanger voor Hancko, de kans lijkt me nu toch wel erg groot dat hij vertrekt in de winter. Na Senesi en Hancko verwacht ik weer een voltreffer.
Het is allemaal te vrijblijvend.quote:Op woensdag 18 december 2024 12:24 schreef H.FR het volgende:
[..]
Gewoon goed onderhandeld. En iemand van ons had moeten zien dat hij te traag is.
Maar hij speelde gisteren prima.
sws doorverkooppercentage voor Hancko naast megabedragquote:Op woensdag 18 december 2024 13:24 schreef Dr.Mikey het volgende:
Je beste speler nú verkopen aan een Juventus die waarschijnlijk in 5 jaar nog niet de hele transfersom betaald heeft is wel heel dom om te doen ik zou zeggen in de zomer kijken we verder.
Enzo Fernandez, Gakpo, Coutinho, Van Dijk, Suarez, Laporte, Bruno Fernandes, Pulisic, Aubameyang, Diego Costa, Fernando Torres, Luis Diaz, Vidic of Andy Cole.quote:Op woensdag 18 december 2024 13:00 schreef Caland het volgende:
[..]
Hancko is een verstandige jongen. Alleen spelers op een zijspoor of met een flinke kras vertrekken in de winter.
Leuk dat je enkele uitzonderingen hebt gevondenquote:Op woensdag 18 december 2024 14:14 schreef Wotte het volgende:
[..]
Enzo Fernandez, Gakpo, Coutinho, Van Dijk, Suarez, Laporte, Bruno Fernandes, Pulisic, Aubameyang, Diego Costa, Fernando Torres, Luis Diaz, Vidic of Andy Cole.
Juist.
Die miste de nasi van moeders dat is anders.quote:Op woensdag 18 december 2024 14:15 schreef Caland het volgende:
[..]
Leuk dat je enkele uitzonderingen hebt gevonden![]()
Vertrok Brubby eigenlijk ook in de winter vanaf Leipzig?
Ik heb juist wel het idee dat de werklust er is. Maar hij heeft bijna geen versnelling. En positionering soms ook matig.quote:Op woensdag 18 december 2024 13:12 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Het is allemaal te vrijblijvend.
Hij beweegt mooi tussen de linies en je ziet dat ie een rasvoetballer is, maar hij mist de werklust en de fysieke kwaliteiten voor het moderne voetbal.
Zoals @Caland al zegt: kort rijtje voor de meer dan 20 jaar waar dit over gaat.quote:Op woensdag 18 december 2024 14:14 schreef Wotte het volgende:
[..]
Enzo Fernandez, Gakpo, Coutinho, Van Dijk, Suarez, Laporte, Bruno Fernandes, Pulisic, Aubameyang, Diego Costa, Fernando Torres, Luis Diaz, Vidic of Andy Cole.
Juist.
Los van de normale discussie met Caland hierboven. Is de laatste post van mij in dit topic, zonder dat ik getagd werd, van een week geleden.quote:Op woensdag 18 december 2024 14:42 schreef Zipportal het volgende:
@:Paul is onschuldig. Wotte en PSVKKD blijven maar doorgaan.
Zijn er een paar natuurlijk denk dat kopen/verkopen in de winter niet per definitie een slecht idee is.quote:Op woensdag 18 december 2024 15:04 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Zoals @:Caland al zegt: kort rijtje voor de meer dan 20 jaar waar dit over gaat.
En voor de helft van deze spelers werd ook nog ver boven de marktwaarde betaald om ze in de winter te kunnen kopen, wat het punt alleen maar bevestigt.
Er zullen er vast wel meer zijn. Ik lees ook Vidic, Matic, Ivanovic etc. En dan kijken we alleen naar de wereldtop. In verhouding zijn er ook een stuk minder transfers dan in de zomer.quote:Op woensdag 18 december 2024 15:04 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Zoals @:Caland al zegt: kort rijtje voor de meer dan 20 jaar waar dit over gaat.
En voor de helft van deze spelers werd ook nog ver boven de marktwaarde betaald om ze in de winter te kunnen kopen, wat het punt alleen maar bevestigt.
Dat ligt er net aan wat ze in Rotterdam verstaan onder een 'megabod'. Zal zo rond de 25 miljoen uitkomen in de zomer denk ik. Goede speler, maar niet uitzonderlijk. Daarnaast al 27 jaar dus hij zal niet nog veel beter gaan worden dan dit.quote:Op woensdag 18 december 2024 13:27 schreef KingRoland het volgende:
[..]
sws doorverkooppercentage voor Hancko naast megabedrag
'Hancko persoonlijk akkoord met Juventus'.quote:Op woensdag 18 december 2024 13:00 schreef Caland het volgende:
Hancko is een verstandige jongen. Alleen spelers op een zijspoor of met een flinke kras vertrekken in de winter.
Ik zie Italiaanse media als net iets betrouwbaarder dan Turkse en net minder betrouwbaar dan Nigeriaanse media.quote:Op woensdag 18 december 2024 17:32 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
'Hancko persoonlijk akkoord met Juventus'.
https://www.espn.nl/voetb(...)k-akkoord-met-hancko
Ik hoop niet dat David zich laat afpoeieren met een fooi van 2.5 miljoen per seizoen.quote:Op woensdag 18 december 2024 17:36 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik zie Italiaanse media als net iets betrouwbaarder dan Turkse en net minder betrouwbaar dan Nigeriaanse media.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |